Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 411  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Richie píše:
Kterejkoli, kam nejezdí šalina, ale autobusy v kolonách v dlouhých intervalech (Olympia, Shopping park, Avion)

Nechci být rejpal, ale poslední dva příklady jsou ve skutečnosti jeden https://www.avionbrno.cz/ :mrgreen:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Kterejkoli, kam nejezdí šalina, ale autobusy v kolonách v dlouhých intervalech (Olympia, Shopping park, Avion)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Řekne mi, do jakého nákupáku v Brně se nelze "jednoduše" dostat, ať už autem nebo MHD? Nebo za "nákupák" považuje šikmookýho Kima s večerkou v nějaké okrajové části Brna, kde chcípl pes? Nebo prostě opět jen nestrpí, aby někdo měl větší úspěch než on (=vydělal na nějakém investičním zájmu), pokud to není v obecném zájmu dopravy?


Offline
122
23 čer 2014 12:31
M:
On má totiž Naxashi nějakou obsesi z OC v Králově Poli. Aby to bylo v pořádku, tak by tam musela jezdit a-67 v kloubech po 5 minutách, protáhnout všechny linky od Řečkovic z Kr. Pole, nádraží a výhledově vystavět i odbočku pro d-1. Protože současný stav je katastrofální!! Jo a ještě nemá na auto, takže je odkázán jen MHD. :lol:


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Naxashi píše:
Vozovna by byl fajn nápad, pokud by se to ještě udělalo tak, aby se dalo dostat na Novolíšeňskou, tak by to bylo úplně super.
A přesně proto se nic takového nestane a bude to z dalších nákupáků, kam se nedá dostat.


Do kterého nákupáku v Brně se nedá dostat?


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Kdyby ovšem ten nákupák byl poblíž tvého bydliště, tak by byl super, že?


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Hmmm, tak asi jo, já nevím.
Místo aby Brno dostalo vozovnu, tak Líšeň dostane nákupák. Hmmm…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Naxashi píše:
Vozovna by byl fajn nápad, pokud by se to ještě udělalo tak, aby se dalo dostat na Novolíšeňskou, tak by to bylo úplně super.
A přesně proto se nic takového nestane a bude to z dalších nákupáků, kam se nedá dostat.

A co šalina na Novolíšeňskou a 58 na Zetor - silnice? Hlavně šalina je docela dostatečná, ne?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2769
07 kvě 2008 20:25
Čebín
MKzB píše:
PvvS: Jo, má je snad nějaký developer.


co jsem dnes zaslechl na rádiu prej další nákupní centrum ....
prej jich máte v brně málo sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
PvvS: Jo, má je snad nějaký developer.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Pozemky už jsou prodaný.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Vozovna by byl fajn nápad, pokud by se to ještě udělalo tak, aby se dalo dostat na Novolíšeňskou, tak by to bylo úplně super.
A přesně proto se nic takového nestane a bude to z dalších nákupáků, kam se nedá dostat.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Vzhledem k tomu, že se rozhodl v Brně skončit Zetor a stěhuje se do Indie, napadá mě myšlenka, zda se někdo náhodou nezabýval možností stavby tramvajové vozovny v areálu Zetoru. Pomalu ideální by bylo místo pod Stránskou skálou, kde jsou testovací dráhy. Dle územního plánu se jedná o průmyslovou zónu, takže tam by problém být neměl. Sice tam nový majitel plánuje další shopingpark, ale situace se může změnit každým okamžikem. Navíc Nákupáků je v Brně už, jak říkají Slováci, neurekom.


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Všechny nehody drážních vozidel se musí ze zákona hlásit. Zvedne se telefon, řekne se že vůz 1234 rozbil zrcátko, ze sluchátka se ozve, že dovolují obnovit dopravu. Zavolá se vysílačkou klukům v terénu a jede se dal. Procedura na minutu.
Bez souhlasu drážní inspekce se s vozem nesmí pohnout.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Ano, nehody s autobusem se na drážní inspekci nehlásí.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
790
25 led 2006 09:46
Všechny nehody se určitě drážní inspekci nehlásí. Dispečeři zakreslí polohu vozidel a jede se dál.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
...drážní inspekci...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
A za další, co se týká drážních vozidel. Všechny nehody se musí hlásit na drážní úřad a ten teprv může dát souhlas k tomu, že vozidlo může opustit místo nehody.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Pak se ale blbě dokazuje, kdo třeba přejel svůj pruh a omezil řidiče ve vedlejším pruhu... Jsou situace, kdy každý milimetr pohybu je na škodu.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zajetí ke krajnici není ujetí od nehody, jak by jinak šetřili nehody třeba na dálnici, když by s tím autem šlo popojet? Neříkám ujet kilák a pustit lidi, ale popojet třeba za nejbližší křižovatku nebo do nějaké vhodnější polohy a tam podepsat protokol by s tím nabořeným busem mělo jít.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Falkon píše:
I tak se ale určitě musí čekat na dispečink, policii a všechny tyhle složky, ne?


Na dispečink ano, pokud se však řidiči dohodnou na zavinění a není tam např. zranění, nebo vysoká škoda, není k tomu potřeba nikoho jiného volat. Dispečeři zakreslí polohu vozidel, vše zdokumentují (vč. vytažení záznamových médií) a pak jeden z nich sedne do nabouraného vozu a buď s ním pokračuje dál, nebo do vozovny, pokud by s tím nešlo pokračovat. Řidič mezitím vyplní formulář o nehodě a po vyřízení formalit se vrátí na vůz..


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
A jak jsi psal s tím autobusem, že může zajet ke krajnici. No, taky bych vyhazoval lidi přímo do silnice, protože zajetí ke krajnici by se dalo už klasifikovat jako ujetí od nehody bez předchozí dokumentace místa.


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Falkon: tramvaják si vezme vestu, vystoupí prvními dveřmi, zastaví provoz a vypustí cestující prvními dveřmi, při výstupu stojí ve vozovce aby auta nemohla projet. U dvojčete pak první vůz zavře (když je jasné že bude po sepsání nehody vůz dále pokračovat, někteří cestující raději počkají) a to samé u prvních dveří druhého vozu. Občas pomůže kolega co se veze, případně stejně během chvilky přijede dispečink.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

353
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Robert: Díky. Tak to stihl teda dost rychle. Já spíš jen, že jsem jel kolem v a-48 do hokny a pokud jsem si správně všiml, v době, kdy jsme zrovna projížděli kolem, řidič automobilu se asi pokoušel vycouvat z kolejí, ale to už byl pěkně odřený (snad celý bok?) na šalině jsem si poškození nevšiml, to z autobusu vidět nebylo, aspoň ne v tom krátkém časovém okamžiku, kdy jsem mohl situaci vidět.

Jak se to vlastně v takovém případě dělá s cestujícími? Předpokládám, že řidič nemůže jen tak kdekoliv otevřít dveře a vypustit cestující do vozovky, aby tím neohrozil ani je, ani provoz, ne? Takže pokud je vozidlo schopné jízdy, asi by mělo při nejbližší možné příležitosti dovézt cestující na nejbližší zastávku (v tomto případě tedy Úzkou) a po zvážení situace asi buď cestující vyhodit a odjet režijně do vozovny, nebo pokračovat dál? I tak se ale určitě musí čekat na dispečink, policii a všechny tyhle složky, ne? Jenže ti cestující většinou takhle ráno spěchají do škol/zaměstnání… takže nevím; osobně jsem ještě neseděl ve voze, co měl nehodu, proto se ptám. U autobusu je to asi malinko jinak, protože ten aspoň (v rámci možností) může zajet někam ke krajnici/odstavného pruhu/chodníku, kdežto šalina tuhle výhodu jaksi nemá a v případě trolejbusu je to asi zhruba jak u autobusu, jen s tím rozdílem, že si asi musí hlídat tykadla, aby mu dosáhla?


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jde ti přímo o tu šalinu 01225? Záložní autobus byl přesně o půl sedmé na hlavním nádraží.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10251 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 17:06
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]