Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 44 z 412    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 412  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Tak to su dvojnásob klidnej :dancing:


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2491
28 lis 2007 23:00
Brno
goldfinger píše:
Až se nádraží přesune sarcastic sarcastic sarcastic

A goldfinger přestane prznit češtinu. sarcastic

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Až se nádraží přesune sarcastic sarcastic sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2491
28 lis 2007 23:00
Brno
Až se nádraží přesune, tak to bude mít podstatný vliv na dopravu k současnému nádraží.
Edit: Robert mě předběhl. :)

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
7146
27 úno 2010 07:40
Dokud není jasný osud a budoucí poloha hlavního nádraží, tak se na Nádražní ulici a okolí těžko něco radikálně změní.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Částka za opravu terminálu u grandu a náklady na případné zakopání šaliny na Nádražní spolu nijak nesouvisejí. Přemístění nástupišť do úrovně -1 byť by bylo drahé, by z větší části vyřešilo současný chaos, kdy se mezi cestující mísí pěšáci tranzitující k Tescu a dále.
Příjezd ke grandu přes Divadelní může být maximálně jako nouzovka, ale jako trvalé řešení by prodloužil JD min. o 5 min.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Si piště, že DÚ tu lhůtu do využije do poslední minuty, byť k tomu nemá důvod.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6162
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V případě T6 ex Praha jde o zápis změněných údajů do průkazů způsobilosti a na to má Drážní úřad měsíc.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6910
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jak dlouho může vlastně trvat proces schvalování vozidla do provozu, viz nynější TBZ pražských T6A5?


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
15mil za opravu Grandu je opravdu zanedbatelná částka v porovnání s tím, na kolik by vyšla kompletní rekonstrukce Nádražní, zakopání šaliny apod.

Navíc ke Grandu jde zajíždět i po Divadelní (stačí změnit dopravní značení).

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Někteří diskutující odmítají vytrvale vzít na vědomí, že se za nemalé peníze opravil terminál u grandu Nepochybně jsou na jeho užívání uzavřeny dlouhodobější smlouvy, takže úvahy o zrušení hraničící s patologickou nenávistí jsou dost mimo.


Offline
2814
01 úno 2006 10:39
Před chvílí spatřena souprava T3+T6 v Pisárkách, šlo o vozy 1517+1228, že by na TBZ? Foto silně dokumentační na rychlo, téměř jsem to nestihl.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6162
11 dub 2010 15:05
Juliánov
PvvS píše:
To už by bylo jednodušší obětovat masaryčku a nový sady. A celý nádraží šoupnout před Čedok. Posun směrek k trbusové smyčce by zrušil přejezd k maliňáku a možnost rozvětvení.

Proveditelnost toho kolejového rozvětvení by se musela prověřit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
72
29 lis 2017 11:29
A co ještě trošku prostoru "přičarovat" zrušením smyčky trolejbusů? Středem současného parku by mohla vést tramvajová trať zakončená plnohodnotným trojúhelníkem, díky čemuž by mohla zaniknout spojka u Grandu i spojka 1. a 2. koleje s viaduktem (tj. jezdila by tudy d-9). Kam s trolejbusy? Jednoduše zatrolejovat AN u Grandu a udělat zde takový malý slatinsko-černovický terminál pro 31, 33, 47, 49, 76 a 77. Kdo bydlí v Černovicích v oblasti mezi Spáčilovou a Psychinou, tak by jistě ocenil, že by mohl prostě a jednoduše jet tím, co jede dřív. To samé kdo jede na Olomouckou. zrušením kolejové spojky u Grandu by zde mohla vzniknout zastávka autobusů a trolejbusů Hlavní nádraží, čímž by se pro cestující nezhoršilo absolutně nic, naopak komu by se hodilo spojení blíž na Maliňák, mohl by vystoupit až ve smyčce u Grandu. Jančura, Flixbus a spol. na Zvonařku a nebo ať si postaví vlastní AN za Tescem, kde by koneckonců díky té obslužné komunikaci, kterou zmiňuje Ondra, musely proběhnout úpravy tak jako tak.


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
To už by bylo jednodušší obětovat masaryčku a nový sady. A celý nádraží šoupnout před Čedok. Posun směrek k trbusové smyčce by zrušil přejezd k maliňáku a možnost rozvětvení.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6162
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Další možnost by byla prodloužit stávající nástupiště směrem ke smyčce trolejbusů s adekvátním posunem zhlaví. Osobně si myslím, že těch 30 m by se tam získat dalo. Vstupy do podchodu by se musely zúžit a nějak zcivilizovat, aby kolem nich mohla být plnohodnotná nástupní plocha zastávky. V případě nutnosti uvolnit prostor současné smyčky trolejbusů by se dala smyčka nahradit blokovou smyčkou Dornych - Úzká - Nádražní projížděnou v tomto směru s průjezdem po 4. koleji. Sice by se o něco prodloužila jízdní doba ve směru do centra, ale zase by výstup/nástup byl v daleko lukrativnější poloze. Prodloužení čtvrtého nástupiště by mělo za následek zrušení vozovky umožňující průjezd před budovou nádraží. Při zcivilizování parkoviště za nádražím u starého Tesca a zřízení servisu (pokladny a další služby) v podchodu pod nádražím by se dalo nádraží bez problému obsluhovat IAD pouze od Dornychu. Současný průjezd dálkových autobusů k nádraží u Grandu by se vyřešil přesunem všech linek na Zvonařku. Ostatně, po dokončení TT Plotní bude mít bezproblémové napojení na MHD a do konce příštího roku má projít kompletní rekonstrukcí, takže padají argumenty o špatné dostupnosti Zvonařky a jejím špatném stavu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Na hasiče jsem si nevzpomněl, ale je pravda, že zejména Padowetz vyžaduje zachování příjezdu z Nádražní.
V zásadě souhlasím s Cracatitem, akorát nevím, jak by se řešila propojka pro d12 - jediným řešením by bylo hodit ji na 1. a 2. kolej, což kvůli propustnosti nepřichází v úvahu. Pak by se musela d12 hnát přes Rooseveltovu a 5.a 6. kolej a Husovu by obsluhovala d4, což by zase nebylo ideální kvůli levému odbočení u červeného kirchu.
Proto za lepší považuju zakopání všech 4 kolejí do úrovně -1 a ponechání dvou kolejí od Benešovy do Masarykovy (se zachováním trojúhelníku). Muselo by se ale vymyslet rozumné zanoření s rozdvojením na Benešově a totéž na Nových sadech od Husovy.


Offline
2688
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Možná jsem to sem už kdysi psal, myslím, že do vlákna Nové nádraží dopravní problémy...
Představuju si, že by se osmička od Ronda/Soukenické zakopala do -1 a na povrchu zůstala obousměrná dvoukolejka od Benešovy na Nové sady a Masarykovu.
Městský podchod by měl výlezy jen na ostrov do Pisárek a k poště a k trolejbusům, ten by se možná musel kousek posunout.
Podchod by se uzavíral automaticky, když by jela šalina, aby bylo zabezpečené, kdy můžou jít chodci a kdy už ne.
Propojení mezi podzemní a povrchovou trasou by šlo nějak zajistit přes smyčku na Nových sadech, stejně by chtěla obnovu.
Jinak šestikolejná trať po Nádražní má takovou drobnou chybu, že na koncích by stejně muselo být zúžení na stávající čtyřkolejku.
Příjezd na Bašty by musel zůstat z Nádražní už jen čistě z požárních důvodů, protože jinak by bylo složité se tam dostat, totéž i se zásobováním, takže pokud by bylo víc kolejí, jedině s variantou v dlažbě a pojížděným povrchem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Tak jediné, na čem bych se shodnul, je polidštění vlezu do podchodu. Zvážil bych jeho přemístění doprostřed nástupišť s užšími výlezy na dvě strany a s eskalátory aspoň ja jedné (jednu) stranu. Tím ale získám max. 5 m, takže pořád nemám ani 70m. Zvýšení počtu hran je neproveditelné - znamenalo by kromě uzavření Nádražní pro IAD, pro které tady část auditoria horuje, znepřístupnění čerstvě opraveného bus terminálu u Grandu.
Kdyby to byla jediná nevýhoda, tak budiž. Ale protažení hran k Novým sadům by znemožnilo jakoukoli obsluhu Bašt a Masarykovy (vjezd zásobování Josefskou je hloupost) a znamenalo by velký problém pro návrat d9 v bezvýlukovém stavu.
Takže jediná šance, jak získat delší hrany a jejich větší počet je tedy v úrovni -1 se zachováním dvou kolejí na povrchu kvůli napojení Masarykovy (d9 by tedy musela jezdit závlekem přes Maliňák, případně by se muśela u trolejbusové smyčky naproti Grandu postavit spojka z 5. a 6. koleje na 1. a 2)


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Pro lepší představu jsem to zkreslil.

Ano vím že je tam několik nedostatků, např. kolejové odříznutí Masarykovy od Nových sadů a viaduktu, zásobování (možná by se tam nějaká menší komunikace po alespoň jedné straně vešla) atd.

Ale některé neduhy by šlo odstranit i rekonstrukcí/prodloužením na straně Benešovy ulice.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Vlez do podchodu je možné zúžit a tím pádem by šlo prodloužit i nástupiště.

Nebo udělat nějakou razantnější rekonstrukci a reorganizaci přednádražního prostoru a klidně bez nutnosti zakopávat šalinu.

Např. zrušit krajní silnice a vytvořit 3 páry kolejí, 4 nástupiště. Koleje u nádražní budovy by sloužily pro linku 8 a 12, prostřední koleje pro linky 1 a 2 a koleje u OC Letmo pro linky 4 a 9.

Napojení na Masarykovu by měla jen kolej pro linky 4 a 9 a ostatní nástupiště pro linky 1, 2, 8 a 12 by mohla být pro delší soupravy.

Navíc by se tam večer vešly všechny rozjezdy ;-)

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
[/quote] Osobně, si myslím, že prodloužení nástupišť na nějakých 90 m by mohlo být proveditelné i bez zakopání části šalin. Proveditelnost by ovšem chtělo prověřit nějakou seriózní stavebně-technickou studií.[/quote]

Podle měření vzdáleností mají nástupní hrany délku 62m. Na spodním konci zavazí vlez do podchodu, na horním konci jsou vexle. Bezmála 30m tam prostě nenajdeš, není odkud brát, nic na tom k nastudování není. A tím začínají a končí pohádky o 45 m soupravách.


Offline
Uživatelský avatar

377
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Tak pořád na tom nejsme tak bídně. Třeba Poznaň nakupuje delší dobu nový Moderusy (Beta) o stejném podílu NP plochy jako naše KT8...

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

6910
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: toto přirovnání není tak úplně pravdivé, protože KT8 má NP vstup a vejde se sem několik kočárků/vozíků. Tedy účel splňuje. Něco jiného by bylo nazvat KT8 moderním vozidlem.


Offline
1783
04 bře 2012 23:26
P. Haluza: Považovat KT8 na NP je asi stejné, jako říct, že severní Korea je doopravdy lidově demokratická republika. Že se nějak něco jmenuje/tváří/chce být, neznamená to, že tomu tak je.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10278 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 412  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 13 kvě 2024 04:19
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]