Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 356 z 412    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359 ... 412  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS : no nevím, platit 60 mega za kus, který je stavěn vysloveně na efekt - viz ten šílený čumák; 1,5 sedadla, aby si měli čaganáři kam odložit tašky s nákupem, snižující celkovou obsaditelnost....

Kdyby už byl na nákup nových vozidel tak neskutečný objem prostředku (jakože nikdy nebude), tak raději nakoupit mnohem více wan a K3R.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Moc se mně líbí, hned bych takovou bral pro Brno. 32m šaliny jsou potřeba a navíc to bude už odzkoušený. Takových 20-30 vozů 14T by bylo ideální, přece nebudeme dalších 50 let furt dokola vyrábět T3.EVN, K3.N a další repase.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Ten interiér je hodně zajímavý...ale Vektra byla celkově lepší. Jaký je rozdíl mezi 14T a 16T?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Fotky "Poršetry" pro Prahu na Plzeňských kolejích...
http://www.tramvaje.plzenskamhd.net/14t_index.htm


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Fixi píše:
Podle jednoho řidiče nemají v brně TV1 a TV3 u T6 rekuperaci, může to být pravda?


V Brne je mozny vsechno... :wink:


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Fixi píše:
Podle jednoho řidiče nemají v brně TV1 a TV3 u T6 rekuperaci, může to být pravda?
Nerekuperuje ani jedna z techto vyzbroji. Pouze vyssi vyzbroje. U TV1 mel rekuperaci pouze prototyp. TV3 mari enerii v odpornicich


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Podle jednoho řidiče nemají v brně TV1 a TV3 u T6 rekuperaci, může to být pravda?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
A bude to nova K2P reko nebo to bude jenom z nejake stavajici...v Bratislave treba maj peknou cvicku( http://www.parsnova.cz/index.php?im=104 ... pg&lang=cz K2S, 2stanoviste... a je upravena pro normalni provoz)...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ta školní K2P bude pravděpodobně úplně obyčejná K2P, která bude mít nějaké speciální vybavení pro zácvik řidičů (panel simulace poruch...). Byl by moc velkej luxus dělat rekonstrukci s novou výzbrojí jen pro zácviky.


Filip Daněk píše:
Tomáš píše:
Eda píše:
Nevite nekdo jak to bude s nakupem a modernizaci salin pristi rok? Slysel jsem neco o 2 anisach, nejake skolni K2P, K3R.N a dvou vlekach...je to pravda?


ohledne novych vozu, asi jsem po ranu trochu mene chapavej, ale co znamena to "skolni" u K2P?
Něco jako autoškola :wink:


No to jsem si nejdřív myslel, ale pak jsem si říkal, že je to blbost, aby to dávali do výčtu tramvají, které mají zlepšit komfort v cestování. :roll:


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Tomáš píše:
Eda píše:
Nevite nekdo jak to bude s nakupem a modernizaci salin pristi rok? Slysel jsem neco o 2 anisach, nejake skolni K2P, K3R.N a dvou vlekach...je to pravda?


ohledne novych vozu, asi jsem po ranu trochu mene chapavej, ale co znamena to "skolni" u K2P?
Něco jako autoškola :wink:


Eda píše:
Nevite nekdo jak to bude s nakupem a modernizaci salin pristi rok? Slysel jsem neco o 2 anisach, nejake skolni K2P, K3R.N a dvou vlekach...je to pravda?


ohledne novych vozu, asi jsem po ranu trochu mene chapavej, ale co znamena to "skolni" u K2P?


Offline
Uživatelský avatar

3341
13 lis 2004 11:58
Jj, už podle toho co na tom stojí... 752 má špatnej centrální počítač, z toho plyne většina problémů (špatná diagnostika, poruchy podvozků, výzbroje a nevím co ještě...) a novej pokud vím, zatím ještě nedorazil.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mh píše:
to PVVS: tak tu 4115 jsem tam dnes neviděl, asi byla uvnitř.. venku akorát olezlá 569...

jinak 530 reziví opět před vratama, 752 je teď na 9. kol. společně s 603+561 a RT6... 733 na zvedákách, v nejbližší době by se měly vracet vykuchaný díly... a konečně, na 622+23 se už pracuje, dnes přijel pracovník Cegelecu...

na konec ješte jeden nehezký obrázek z dneška. nějakej kok*t(i) se vyřádil(i) na 1598 (+539)... teď už je zase v pořádku... usekat jim ruce :evil:

9. kanál je odstavný? Jaký je u 1752 problém, kromě stykačů?

PS: ta modrá poptávka by se mi hodila na forum do obrázku 8-)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Eda píše:
Nevite nekdo jak to bude s nakupem a modernizaci salin pristi rok? Slysel jsem neco o 2 anisach, nejake skolni K2P, K3R.N a dvou vlekach...je to pravda?

no, máš informace z bezstarosti, ale jak je znám, tak se to za další 2 měsíce změní, furt tam píšou něco jinýho


Offline
Uživatelský avatar

3341
13 lis 2004 11:58
to PVVS: tak tu 4115 jsem tam dnes neviděl, asi byla uvnitř.. venku akorát olezlá 569...

jinak 530 reziví opět před vratama, 752 je teď na 9. kol. společně s 603+561 a RT6... 733 na zvedákách, v nejbližší době by se měly vracet vykuchaný díly... a konečně, na 622+23 se už pracuje, dnes přijel pracovník Cegelecu...

na konec ješte jeden nehezký obrázek z dneška. nějakej kok*t(i) se vyřádil(i) na 1598 (+539)... teď už je zase v pořádku... usekat jim ruce :evil:


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Nevite nekdo jak to bude s nakupem a modernizaci salin pristi rok? Slysel jsem neco o 2 anisach, nejake skolni K2P, K3R.N a dvou vlekach...je to pravda?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
M3 píše:
Dnes bylo na Novolíšeňské malé vykolejení - měřící vůz (na evidenční číslo si nemůžu vzpomenout) "vypadl" na výhybce při vjezdu do smyčky Novolíšeňská. Doprava tam stála cca 20 minut.


jediný měřák je 4123


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Izzy: Je to běžná věc - když byla cca před třemi lety v lednu kalamita (mrznoucí mrholení), tak tak jezdily všechny KT8. Jde o to, že je jen jeden odpojovač, takže pod proudem je vždy ten ptg, na který je odpojovač přetočen. Ten druhý ptg se jen veze, což ničemu nevadí. Ale výhybky háže stejně, jako by byl pod proudem.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
PvvS a ostatni: Preci jen nevim jestli je to nejvhodnejsi zpusob nebot tramvaje nejezdi nijak zavratnou rychlosti a navic od lokomotiv je jednak vetsi vzdalenost mezi sberaci, jednak listy sou hodne odlisne konstrukce...i u ptg plati ze to jsou hodne odlehcene verze vlakovych sberacu...navic to co psal PvvS je samozrejme pravda...pouziva se to na zeleznici ale tam je jak sem psal mensi vzdalenost mezi sberaci a navic pokud vim vsechny KT8 (krome prazske KT8.RN2P) maji jeden odpojovac a mely by byt pod proudem oba sberace (pokud to tak neni prosim o opravu-nejsem si jist)...zatimco na zeleznici je predni sberac rozrazejici led neaktivni zatimco ten druhy odebira proud...jinak u lokomotiv jsou pevne dana a dodrzovana pravidla pro pouziti predniho, zadniho ci pripadne obou sberacu protoze opotrebeni smykadel a troleje je vyssi nez u tramvaji...proto lze vhodne zvolenym sberacem minimalizovat strzeni troleje, sberace i opotrebeni jak smykadel ci troleje...kazdopadne napad pouzit u KT predni sberac k rozrazeni ledu slysim poprve...


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Dnes bylo na Novolíšeňské malé vykolejení - měřící vůz (na evidenční číslo si nemůžu vzpomenout) "vypadl" na výhybce při vjezdu do smyčky Novolíšeňská. Doprava tam stála cca 20 minut.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
PvvS píše:
To je vhodny spusob pri namraze. Predni pantograf otluce vetsinu namrazy a zadni pak bere proud bez vetsich problemu. Pak uz to tolik necuka a nejiskri . Odporovy vyzbroje sou tady skoro vyhodnejsi , ty snesou poklesy a drobny vypadky o hodne lip.


Takze muzem zacit modernizovat T3R.PV na T3R.TR37V :-D :-D :-D


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
To je vhodny spusob pri namraze. Predni pantograf otluce vetsinu namrazy a zadni pak bere proud bez vetsich problemu. Pak uz to tolik necuka a nejiskri . Odporovy vyzbroje sou tady skoro vyhodnejsi , ty snesou poklesy a drobny vypadky o hodne lip.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Radek Havlík píše:
ds píše:
tomu se říká námraza na trolejovém vedení, to se jaksi v zimě stává :lol:


Ne udajně mu blbl pantec říkal to na Krásného vzleyl s tramvaje a říkal nějákźmu pánovi když se ptal co je že je Vadný pantograf že to nemůže jiskřit celou cestu a že asi pojede na zadní ale až dojede na Mifkovu


Včera odjížděla 1716 z Mifkové na oba/zadní pantec


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
ds píše:
tomu se říká námraza na trolejovém vedení, to se jaksi v zimě stává :lol:


Ne udajně mu blbl pantec říkal to na Krásného vzleyl s tramvaje a říkal nějákźmu pánovi když se ptal co je že je Vadný pantograf že to nemůže jiskřit celou cestu a že asi pojede na zadní ale až dojede na Mifkovu

_________________________________
RH.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10278 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359 ... 412  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 kvě 2024 05:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]