Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 355 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358 ... 411  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
ds nemyslim to nejak ironicky ale cti PORADNE! 1531 ma zasuvky jak vepredu tak vzadu pouze pro spojeni s jinym .EV...co se tyce vleku zasuvku ma jen vzadu!!!
Mozna by bylo lepsi to napsat poradne:

T3R.EV+T3R.EV zasuvky na skrini pod sklem...
1531: zasuvky vpredu i vzadu (mozno jako A, B, solo)
1560: bez zasuvek (mozno jako solo)
1562: zasuvky vpredu i vzadu (mozno jako A, B, solo)
1569: zasuvka jen vpredu (mozno jako B, solo)

T3R.EV+VV60LF zasuvky u kuplu...
1531: zasuvka jen vzadu (prvni vuz)
1560: zasuvka vpredu i vzadu (prvni vuz, treti vuz)
1562: zasuvka vpredu i vzadu (prvni vuz, treti vuz)
1569: zasuvka vpredu i vzadu (prvni vuz, treti vuz)

Pozn.: vuz 1562 ma urcite zadni a 1569 urcite predni zasuvku (mozno odvodit za spojeni 1562+1302+1569 ci v nedavne dobe 1531+1301+1569)...jestli maji tyto vozy obe zasuvky urcite nevim ale myslim ze by je mely mit...


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
S tou 1531 jsi mimo mísu, má zásuvku i vepředu : http://bmhd.goo.cz/foto.php?1562byond:20050610


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
No tak jednoduchy to s motorakama neni...1531 muze jezdit jen vepredu nebot ma jen zadni zasuvku (pozustatek toho ze to byl prvni upraveny vuz)...1560 pri reko dostala obe zasuvky z cehoz plyne ze muze vlek tahnout nebo ho tlacit...1562 ma urcite zasuvku vzadu a 1569 vepredu (jezdily ve slozeni 1562+1302+1569)...otazkou je ovsem jestli vozy 1562 a 1569 maji predni resp. zadni zasvky nebo se to udelalo polovicate a jediny plnohodnotny europulse je 1560 (coz se zase netyka propojeni dvou .EV coz 1560 neumoznuje)...podtrzeno a secteno .EV maji zasuvky jak k pŕopojeni mezi sebou tak s vlekem a je v tom totalni bordel...a otazkou je taky sladeni trojice coz zkusebne byly 1531+1301+1560 a 1562+1302+1569...


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
I tak se musi vozy trochu sladit. Nejde jenom o zamenu


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
1531 a 1560 určitě zaměnit jdou, vlek taky. Otázka je, co ten třetí vůz....


Asi ty vozy až tak kompatibilní nejsou, aby šlo jednoduše jeden vyměnit.. :roll:


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
A to je takový problém nasadit do té soupravy jiný vůz? Máme snad 2 vleky a 4 europulsy...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dle vyjádření dispečinku má být v neděli 4.12. skutečně vypraven vlak "trojče" na 01206 s cestujícími. Zda k tomuto však dojde není jisté, protože během dnešního dne se na jednom z vozů objevila závada a není jisté, zda bude do neděle odstraněna.


:arrow: Vyjádření DP, tuto informaci sehnal mauricio


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Je to normalni vetraci stresni pruduch...znamy z autobusu a trolejbusu...jinak je to i v Olomocu...


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Na střeše kabiny řidiče v OVě a LBC jsem narazil na toto. Nevím co to je...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Radek Havlík píše:
manil píše:
Dneska měly 1624+5 a 1738 nehody na Antonínské asi hodinu po sobě. Nevím přesně kde a nevím jak vážné.

1738 asi není vážné když dnes na d-8

jo, 1624+5 byly dneska taky na d-1 a nebyla na ní ani rýha...Buď to byly jen nějaký ťukance nebo třeba uražení zrcátek autům.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
manil píše:
Dneska měly 1624+5 a 1738 nehody na Antonínské asi hodinu po sobě. Nevím přesně kde a nevím jak vážné.

1738 asi není vážné když dnes na d-8

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dneska měly 1624+5 a 1738 nehody na Antonínské asi hodinu po sobě. Nevím přesně kde a nevím jak vážné.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Do Brna v rámci unifikace raději ten původní design Vektry. Já ovšem nevěřím že by se do 5 let objevilo víc kusů i u nás, protože se šíleně šetří.


Fixi píše:
Ten interiér je hodně zajímavý...ale Vektra byla celkově lepší. Jaký je rozdíl mezi 14T a 16T?


16T je určena pro Wroclaw (zakázka zatím na 8+9 kusů) a narozdíl od 14T nemá hnací střední podvozek.

http://www.infobus.com.pl/text.php?id=5053 << přečtěte si tam ty "komentarze" :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
ds píše:
VS : no nevím, platit 60 mega za kus, který je stavěn vysloveně na efekt - viz ten šílený čumák; 1,5 sedadla, aby si měli čaganáři kam odložit tašky s nákupem, snižující celkovou obsaditelnost....

Jak koukam na tu fotku, tak ty 1,5 sedacky tam jsou urcite kvuli umelemu snizeni obsaditelnosti. Pokud by tam bylo 1+2, tak bude moc velke napravovy tlak na strednim podvozku (= vetsi nez chce DPP). V pripade Brna by vetsi napravovy tlak na stredni podvozek nemusel vadit. Koleje jsou tady klasicke konstrukce.

Citace:
Kdyby už byl na nákup nových vozidel tak neskutečný objem prostředku (jakože nikdy nebude), tak raději nakoupit mnohem více wan a K3R.

Wana, K3R apod je zpristupneni verejne dopravy pro voziky a kocarky. Ostatni dvere ale maji porad ty 3 schody, ktere nejsou nikterak nizke. A proto to povazuji spis jako 'nouzove' reseni do doby, nez budou penizky na poradnou NP tramvaj.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
adam_r píše:
Fixi píše:
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1124hus:20050609

zrychl na d-4??

Asi pred pul rokem se tam nekolikrat zrychl objevil. Jednou to byl dokonce cedulak.


A kterej cedulák??


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Fixi píše:
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1124hus:20050609

zrychl na d-4??

Asi pred pul rokem se tam nekolikrat zrychl objevil. Jednou to byl dokonce cedulak.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1124hus:20050609

zrychl na d-4??


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
1751 včera na d-1..
Mně se to Porsche moc nelíbí... vypadá to spíš jako vlak než jak tram..


Mně K3RN připadá jako velmi povedená a ten některými opěvovaný výtvor od Porsche jako nepodařený. Apropos, co je se 1751 a 1752,už dlouho jsem je nezahlédl, zpočátku se vyskytovaly docela dost.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS : no nevím, platit 60 mega za kus, který je stavěn vysloveně na efekt - viz ten šílený čumák; 1,5 sedadla, aby si měli čaganáři kam odložit tašky s nákupem, snižující celkovou obsaditelnost....

Kdyby už byl na nákup nových vozidel tak neskutečný objem prostředku (jakože nikdy nebude), tak raději nakoupit mnohem více wan a K3R.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Moc se mně líbí, hned bych takovou bral pro Brno. 32m šaliny jsou potřeba a navíc to bude už odzkoušený. Takových 20-30 vozů 14T by bylo ideální, přece nebudeme dalších 50 let furt dokola vyrábět T3.EVN, K3.N a další repase.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Ten interiér je hodně zajímavý...ale Vektra byla celkově lepší. Jaký je rozdíl mezi 14T a 16T?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Fotky "Poršetry" pro Prahu na Plzeňských kolejích...
http://www.tramvaje.plzenskamhd.net/14t_index.htm


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10274 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358 ... 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 16:10
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]