Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 368 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371 ... 411  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
No wany se pocitaj s europulsem, rozlamovaky , klasicky celo, ale komfor podvozky. Hlavne kvuli vyssi vaze cely skrine.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Aspon je videt jakej je v Brne bordel...jinak PvvS wany asi budou dve a asi s EV kvuli vleku...jinak me bylo dnes receno ze u vozu K3 jsou evidovany vozy 1751,2,3...jinak vleky sou pomerne neoblibena zalezitost-to jen tak na okraj... :lol:


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Izzy píše:
-reko RT6 se planuje u 1801,3 kvuli tomu ze ty sou castecne provozni...zrejme se bude cekat na vysledek prazske reko a podle toho se rozhodne jak dal kazdopadne asi bude snaha to stihnout jeste letos ale moc tomu neverim...
-K3 ev.c. 1753 je uz administrativne pry napsana mezi NP vozidla ale v Brne neni...asi by mela brzo vyjet ale nevim nevim-ze by DP na ni delal v tichosti???
-pro PvvS: novstavby kachen nejsou pry v planu...zato nove NP tramvaje v obousmernem provedeni ano...podminkou ale asi budou otocne podvozky...uvidime co se z toho vyklube???
-jo jeste budou urcite dve anitry ktere tak splni opci na dva kousky navic a bude plny pocet tzn. 17 vozu...takze to je asi vse...nezapomente ze je to jen prehled do budoucna-DP toho nakeca a nemusi splnit nic...dekuji za pozornost :-P


Mno asi mame ruzny zdroje . Co se tyce Np obousmerek. Na to penize nebudou, protoze i nejlevnejsi NP obousmerka s pevnyma stoji 37 milionu a kapacitu ma jako 1,5 vz (vozove jednotky) . Proto se jedna o KT8, protoze novostavba KT8D5N.P vyjde na 25 milionu kus a ma to kapacitu 2 vz.
V planu dotaco nejni polozka na nakup 2 aniter, navic Vektra se ma rekonstruovat a pouzivat jako zkusebni vozidlo. Nyni by se do ni mel detal NP nehnany stredni clanek.
U RT6N1 1801 a 1803 se stale jedna o jejich schvaleni do provozu ve stavajicim stavu.
Podle info z DP neni 1753 nikde vykazovana .


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Takze jak sem slibil pisu co sem dnes vyzvedel...
-1734 asi brzo vyjede, byla zastrcena za RT6 takze i ony se trosku povozily behem presunu 1734 dopredu...
-1733 asi bude stat dlouho
-ony diskutovane vleky zrejme asi budou dva v tomto roce a dalsich pet kousku v roce pristim-DP to ma v planu...
-souprava MV+VV+MV MOZNA bude jezdit na d-12...pry je to jedina linka kam se da tento 40m vlak nacpat...d-13 odpada kvuli konecnym-hlavne v krpoli-cervinkova ma preci jen objizdnou kolej...jinak pri zkouskach tato souprava nekolikrat zdechla, pak statecne jezdila az nakonec pred vjezdem do vozovny zdechla uplne :-P
-1302 jeste asi nevyjela-ceka se naschvaleni 1301...
-v dilnach je temer hotova 1718 takze brzo vyjede, 1721 nejak chcipla a maka se na ni takze uvidime za jak dlouho bude v ulicich...
-ve vozovne neni 1726 takze mozna je v dilnach na .RN2-ale toto je pouze domnenka...
-reko RT6 se planuje u 1801,3 kvuli tomu ze ty sou castecne provozni...zrejme se bude cekat na vysledek prazske reko a podle toho se rozhodne jak dal kazdopadne asi bude snaha to stihnout jeste letos ale moc tomu neverim...
-K3 ev.c. 1753 je uz administrativne pry napsana mezi NP vozidla ale v Brne neni...asi by mela brzo vyjet ale nevim nevim-ze by DP na ni delal v tichosti???
-pro PvvS: novstavby kachen nejsou pry v planu...zato nove NP tramvaje v obousmernem provedeni ano...podminkou ale asi budou otocne podvozky...uvidime co se z toho vyklube???
-jo jeste budou urcite dve anitry ktere tak splni opci na dva kousky navic a bude plny pocet tzn. 17 vozu...takze to je asi vse...nezapomente ze je to jen prehled do budoucna-DP toho nakeca a nemusi splnit nic...dekuji za pozornost :-P


Naposledy upravil Izzy dne 04 zář 2005 20:35, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Novy píše:
Proč potom bývají žlábky i na vnější koleji oblouku?

Díky za ty stránky. Tak mě napadá, proč musí tramvaje jezdit přes výhybku tak pomalu (při odbočení), když je to vlastně běžná jízda do oblouku?


Aby bylo vedeno dvojkoli z obou stran, navic sirokopatni (bez zlabku) nejde osadit bez vetsich problemu do dlazby.

U vyhybek je to kvuli moznosti proriznuti jazyku a tim padem jizde do nechteneho smeru.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
no pokud vím, tak se v medlánkách opravovala jakási kolej, tramvaje tudíž nemohli vyjet z vozovny a proto museli na některý medlánecký kurzy vypravovat vozy pisárky.

Pokud vím, má se to opakovat ještě příští víkend, ale možná že ne.

info JPP


Offline
470
01 zář 2005 23:14
Zajímavost

Normální je že na d-4 o víkendu jezdí sólá. Ale to tak v sobotu 3.září 2005 nebylo. Vyděl jsem tam sice taky sóla, jezdilo tam taky pár K2R (vozovna Pisárky). Co se dělo ve vozovně Medlánky, že nenasadili všechny sóla na d-4 jak to doposavaď platí. Nebyli vozy?


Proč potom bývají žlábky i na vnější koleji oblouku?

Díky za ty stránky. Tak mě napadá, proč musí tramvaje jezdit přes výhybku tak pomalu (při odbočení), když je to vlastně běžná jízda do oblouku?


To, co drží tramvaj v oblouku je okolek a ten je součástí obruče. Viz např. http://www.bonatrans.cz/CZ/products/city/gumikola.html - obrázky vpravo.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Anonymní píše:
pd píše:
Rozměry zrovna nevím (zkusím je někde najít), ale tříkotoučová tramvajová kola myslím nejsou. Většinou 2 - na hřídeli kotouč a na něm obruč (případně mezi nima ještě gumový tlumící kroužek), nebo možná se i u tramvají používají monobloková kola, tj. celé z jednoho kusu. Jinak je taky rozdíl v průměru nového a ojetého kola, a taky se v různých městech liší i šířka.


To znamená že při jízdě do oblouku drží tramvaj na kolejích jen ona 1 obruč (myslím na každé hřídeli)?

Pokud je ten oblouk ostřejší a jsou žlábkové koleje, tak by měly obě "obruče".


pd píše:
Rozměry zrovna nevím (zkusím je někde najít), ale tříkotoučová tramvajová kola myslím nejsou. Většinou 2 - na hřídeli kotouč a na něm obruč (případně mezi nima ještě gumový tlumící kroužek), nebo možná se i u tramvají používají monobloková kola, tj. celé z jednoho kusu. Jinak je taky rozdíl v průměru nového a ojetého kola, a taky se v různých městech liší i šířka.


To znamená že při jízdě do oblouku drží tramvaj na kolejích jen ona 1 obruč (myslím na každé hřídeli)?


Novy píše:
Ví někdo rozměry kola tramvaje (např. T3ky)? Uvažuju-li, že jsou to 3 (2) kotouče, jakou tloušťku a poloměr má vnější, prostřední, vnitřní kotouč?

Rozměry zrovna nevím (zkusím je někde najít), ale tříkotoučová tramvajová kola myslím nejsou. Většinou 2 - na hřídeli kotouč a na něm obruč (případně mezi nima ještě gumový tlumící kroužek), nebo možná se i u tramvají používají monobloková kola, tj. celé z jednoho kusu. Jinak je taky rozdíl v průměru nového a ojetého kola, a taky se v různých městech liší i šířka.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
To je asi tak stejny jako tenkrat u 1735 , Je potreba aby vuz najel nejaky Km, kor u novych vozu , proto se vzdycky nejakej jinej pri banalnejsi poruse odstavi, dily prehodej a ten dlouhodobeji odstavenej zas chvili jezdi. Pak je nadeje ze dojdou dily a ze se da dohromady i ten druhej. Ovsem u TV14 je nadeje na dodavku ND asi stejna jako to ze zitra vyjede RT6 (s TV14)


Offline
Uživatelský avatar

946
14 říj 2004 16:45
Úsuší
mauricio píše:
LADA : kde vzali náhradní díly na výzbroj anebo nebyla odstavená kvůli výzbroji jak se cellou dobu říkalo? Mě je to teda jedno, čím víc KT8N, tím pro mě líp :)

Je to stejné jak u 1039 9 měsíců čekací doba na ND a pak jse to dá stejně na jinou.LADA


Offline
Uživatelský avatar

946
14 říj 2004 16:45
Úsuší
mauricio píše:
LADA : kde vzali náhradní díly na výzbroj anebo nebyla odstavená kvůli výzbroji jak se cellou dobu říkalo? Mě je to teda jedno, čím víc KT8N, tím pro mě líp :)

Je to stejné jak u 1039 9 měsíců čekací doba na ND a pak jse to dá stejně na jinou.LADA


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Takze jak se tak na to divam je videt ze Pras vcelku zaostal a svou jedinou KT8D5.NR2 se snazi konkurovat daleko pocetnejsi skvadre Krnovskych KT8D5.RN2...nehlede na to ze nejdulezitejsi cast vozu-tedy NP clanek-je jak jinak nez z Krnova...a proto se nabizi otazka kteremu spolecnosti tedy verite vice:
CKD Pragoimex+KOS Krnov
nebo Pras :?:


Ví někdo rozměry kola tramvaje (např. T3ky)? Uvažuju-li, že jsou to 3 (2) kotouče, jakou tloušťku a poloměr má vnější, prostřední, vnitřní kotouč?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Ale zase pry stoji 1733 takze to vyjde nastejno...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
LADA : kde vzali náhradní díly na výzbroj anebo nebyla odstavená kvůli výzbroji jak se cellou dobu říkalo? Mě je to teda jedno, čím víc KT8N, tím pro mě líp :)


Offline
Uživatelský avatar

946
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Izzy píše:
Takze mam tu nekolik novinek od kamose-ridice z Medlanek:
-zdechla 1733, na 1734 se pry delalo takze mozna vyjede
-vlek 1302 zatim stoji(v ne. se zeptam jestli uz vyjel)


jo to jsem vám zapoměl říct s tou 1734 také jsem o ní slyšel že se chystá do provozu.Zdraví LADA


Offline
9986
15 led 2005 23:41
jo já jen že si tam psal že je to možná novostavba


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
sak tam sou taky zarazeny


Offline
9986
15 led 2005 23:41
satra II a satra III by měli být reko, ne?


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
K tem novostavbam :

Dam sem par odkazu pro zajimavost


Novostavby tramvaji
http://www.parsnova.cz/index.php?im=48&lang=cz

K3R-N
KT8.N2

nove skrine
http://www.parsnova.cz/index.php?im=49&lang=cz
# K2
# KT4
# KT8
# T6A5
# T6B5
# T6A2
# T5C5

Modernizace
http://www.parsnova.cz/index.php?im=47&lang=cz

* T3
* K2S
* K2R
* KT8.N2
* KT3-UA
* K3R-N
* SATRA II
* SATRA III
* RT6N1


Jinak par zajimavosti , stale jako typ inzeruji K2R s TV8 , u reko RT6 pro prahu je 1803 s odkrytym strednim podvozkem , u vyroby skrini je profocena Satra 3. Ale nejak tam nemuzu najit vyrez na zrychlovac. Jestli pak to nejni novostavba ?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Stránka s webkamerama v Ostravě, refresh rychý, dalo by se to označit jako stream. Je tam hodně pohledů na koleje, hezky se dají sledovat tramvaje. Fakt zajímavý, doporučuju.
http://www.ovanet.cz/kamery/cam_start.php


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10251 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371 ... 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 bře 2024 23:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]