Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9767 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 391  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 14 led 2020 15:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1335
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
Za 4,5 rokz prace jsem se nesetkal s vozíčkářem, který by nevěděl, že by se dožadoval vstupu nebo nástupu tam, kdento není možné.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 led 2020 14:36 

Příspěvky: 1564
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, že vozíčkáří vědí, na to bych nespoléhal, navíc může jít o návštěvníky města z jiných krajů, cizince a další skupiny lidí pražcem nepraštěných.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 led 2020 14:32 

Příspěvky: 1564
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zrovnatak se rekonstruovala (spíš částečně) smyčka Štefánikova čtvrť a je tam ten samý problém, u vnější koleje chodník je a u vnitřní není, plus jsou koleje moc blízko u sebe, takže by se tam ten elektrický vozík po vysunutí plošiny ani nevešel, pokud by to bylo bývalo technicky vůbec šlo na té vnitřní koleji. Já chodím s vodicím psem a taky se tam občas mám problém vejít, pokud jde další člověk vedle mě a stojí vedle sebe obě šaliny, tak to fyzicky fakt nejde, někam uhnout a musím počkat, než projde ten další člověk. A nejvíc skvělé je, pokud v takhle úzkém prostoru jdu k zádi šaliny a ta se začne zrovna rozjíždět, nic moc pocit, i když to asi není zas tak nebezpečné, spíš nepříjemné.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 led 2020 14:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1335
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
No nedokážu si moc představit jak chcete realizovat možnost výstupu vozíku na vnitřních kolejích?
Jinak nějaké předjíždění na jinou kolej a pak couvání zpět, to opravdu nehrozí, vytvářet zbytečně nebezpečné situace nikdo nebude. Couvat na Lesné ze smyčky ven, když přijíždějící vůz nevidí jestli někdo na výstupu stojí, natož nějaké couvání tam. Vozíčkáři ví, kde lze a kde ne.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 led 2020 12:38 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1734
Od: 07 dub 2006 09:03
A je nějaký technický či administrativní problém druhou výstupní hranu v Čertově rokli přizpůsobit bezbariérovosti? Předpokládám, že se na tyto věci bude pamatovat při reko smyčky na centrálce a i vnitřní kolej bude vhodná pro výsun plošiny, stejně jako nástupiště, včetně přejezdů kolejí od zadní brány hřbitova.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 led 2020 09:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 605
Od: 15 srp 2012 14:28
No zrovna elektrický invalidní vozík může vážit i přes 80kg + invalida, to aby zrovna jela šalinou parta dobrovolných hasičů, jinak to s tím vynesením do vozu nevidím reálné :D

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 led 2020 08:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1790
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Není třeba vymýšlet nějaké kokotiny. Řidič tramvaje i vozíčkář mají hubu a většinou umí i česky. Stačí slušně požádat o pomoc a vždycky se ochotný cestující najde.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 led 2020 08:42 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5745
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Řekl bych, že by vozíčkář počkal na následující pravidelný odjezd z pravé koleje. Odjezdy by určitě nikdo nepřehazoval.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 led 2020 07:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2401
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Honza píše:
Nevím o tom, že by na Lesné bývaly lyžiny jako v Řečkovicích.
Couvání zpět... No, už to začíná smrdět průšvihem. To už je jednodušší zavolat na dispečink a domluvit se na změně řazení. Třeba následující spoj linky 9 by jel mimořádně na levou.
A jak píše Ondra, vozíčkáři to určitě ví. Už jsem byl na d-1 dokonce dotazován, zda na Ečerově jedu na výstupní zastávce na pravou kolej.

No já jsem měl na mysli spíše situaci nástupu na Lesné. V neděli jsem s přítelkyní jel devítkou z vnitřní koleje, poršetra zrovna podle kurzu stála uvnitř. Vozíčkář nikde, ale tak mne napadlo, jak by se to pak mohlo řešit. Zacouváním? Nebo mimořádnou jízdou poršetry, která už dojela a stála na vnější koleji?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 led 2020 20:41 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5745
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Ad couvání: Očekávám, že řidič ochotný udělat danou věc navíc, nebude mít problém nahlásit to na dispečink, aby na jeho manipulaci upozornili následující tramvaj.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 led 2020 19:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 921
Od: 15 čer 2004 19:24
Nevím o tom, že by na Lesné bývaly lyžiny jako v Řečkovicích.
Couvání zpět... No, už to začíná smrdět průšvihem. To už je jednodušší zavolat na dispečink a domluvit se na změně řazení. Třeba následující spoj linky 9 by jel mimořádně na levou.
A jak píše Ondra, vozíčkáři to určitě ví. Už jsem byl na d-1 dokonce dotazován, zda na Ečerově jedu na výstupní zastávce na pravou kolej.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 led 2020 19:10 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5745
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Teoreticky by se dalo uvažovat i s najetím na pravou kolej a následným přecouváním zpět na levou, ale to už asi dost závisí na ochotě každého řidiče. Tak či tak si myslím, že sami vozíčkáři dobře ví kam se dostanou a kam ne.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 led 2020 19:01 

Příspěvky: 74
Od: 30 říj 2019 16:42
Není náhodou místnost pro řidiče vybavena přenosnou sjezdovou/nájezdovou rampou jako na konečné v Řečkovicích? Sice jsem toto zařízení nikdy neviděl ale z vícero zdrojů vím že existuje


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 led 2020 18:31 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5745
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Vozíčkář by si musel domluvit lidi, kteří ho vynesou, nebo by musel nejpozději na Halasáku přestoupit na devítku.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 led 2020 16:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2401
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Honza píše:
Ne

Takže by se případný požadavek vozíčkáře asi musel řešit vyjetím ze smyčky a zacouváním zpět, že?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 led 2020 16:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 921
Od: 15 čer 2004 19:24
Ne


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 led 2020 15:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2401
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Pokud stojí nízkopodlažní tramvaj ve vnitřní koleji Čertovy rokle, je možno vysunout plošinu pro vozíčkáře?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 led 2020 00:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 798
Od: 16 bře 2013 21:03
Bydliště: Bystrc, Černého
M píše:
Prej Brno koupilo dvě Astry z Plzně a to 306 a 310. To je pravda? To je na náhradní díly?

Na exkurzi v tramvajové vozovně v Plzni nám bylo řečeno, že 2 Astry šly do Brna. Takže možná ano, ale bylo by fajn, kdyby to někdo potvrdil.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 led 2020 23:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 908
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
Jeste je treba si uvedomit, ze nahradni dily na TV3 mohou zacit byt (mozna uz jsou) nedostatkove zbozi. Takze jedinne reseni je pak kanibalizace nekterych vozu a jejich nasledne vyrazeni (a nahrazeni novymi vozy), nebo vymena vyzbroje za neco noveho (pripad Prazskych KT8). [spekulace: Dost mozna odkup nekterych vytezenych dilu od DPP odsunul toto rozhodnuti o par let.]

Stejny problem se resi u TV8. Nahradni dily se ziskavaji kanibalizaci vyrazenych vozu, ktere nahradily Varia. V blizke dobe bude velmi aktualni problem s dily na Elin. Eventuelni nakup vraku z Plzne odlozi rozhodnuti o vyrazeni/kompletni rekonstrukci s novou vyzbroji o nekolik malo let.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 led 2020 22:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1790
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Ještě něco ke KT8:
Je třeba si uvědomit, jakou má KT8 spotřebu. Všichni jsme zvyklí porovnávat úspory proti zrychlovačovým T3. Elektrovýzbroj TV3 je úspornější, ale zas takový zázrak to není. Jenže KT8 je proti T3 zase o dost těžší, takže to chca nechca vychází tak, že KT8 žere skoro stejně jako dvojče zrychlů.
Pohledem do evidence vidím, že před pár dny byla sešrotovaná první K2P e.č. 1023. Další K2P jsou na řadě, T3P časem taky. Rekonstrukce na KT8D5R.N2P je už schválená, takže se nabízí možnost využití TV Progress ze šrotovaných vozů při modernizaci KT8, ať už po pražsku, nebo po plzeňsku.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 led 2020 21:29 

Příspěvky: 2438
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Prej Brno koupilo dvě Astry z Plzně a to 306 a 310. To je pravda? To je na náhradní díly?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 led 2020 10:37 

Příspěvky: 44
Od: 31 bře 2019 10:53
Rem - do smrti drandit koleje :D
No možná chtějí dát progress kvůli rekuperaci? A celkově si myslím, že pokud by se šlo do GO KT8 znovu, bylo by na místě je trochu přiblížit 21. století... ten pražský interiér je daleko víc vkusnější, sedadla, přechod mezi články atd atd... No uvidíme, co z toho ve finále bude :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 led 2020 08:23 

Příspěvky: 144
Od: 06 pro 2009 11:01
Janatak píše:
Ohledně kačen, bylo nám na jaře na drážním školení provozním ředitelem řečeno, že se buď půjde cestou další generálky KT8 ve stylu Praha, tedy včetně nové el. výzbroje, anebo právě nákupem adekvátně kapacitních šalin nových. Což je si myslím ta lepší varianta.


Ano i já na školení(v mém případě na podzim z úst p. J.S.) slyšel informaci, že se právě řeší, kterou cestou se vydat. Zda nahrafit KTcka novými vozy, či udělat rozsáhlejší modernizaci a nebo část tak a část onak.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 led 2020 00:55 

Příspěvky: 2379
Od: 19 dub 2009 12:06
Bydliště: Doma
Asi tak. Drážní školení bylo myšleno prostě školení který je snad v každý firmě jednou ročně. A protože Janatak jezdí drážním vozidlem dal tam to slovo drážní, ale s postojem DÚ to nemá nic společnýho. Za mne, ten pražskej "tuning" včetně designu se mi líbí. Pokud jde čistě o výzbroj tak je to spíš modernizace a-la Plzeň. Každopádně by se díky tomu vytěžily díly na T6 a Marťas by měl do smrti s čím vesele drandit koleje.

_________________________________
Mír, je jen přestávka mezi válkama!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 led 2020 23:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 570
Od: 08 kvě 2008 15:15
Bydliště: Brno - Žabokvaky
Ať čtu původní Janatakův příspěvek jak čtu, nevidím souvislost mezi drážním školením na kterém vystupoval provozní ředitel (předpokládám že dp) a drážním úřadem? Takže rozhodnutí měnit výzbroj by bylo ze strany dp, ne nařízení dú... Ale chápu, že když tady na foru lidi přečtou slovo drážní tak že začnou vidět rudě a už nevidí co za slova následuje :)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9767 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 391  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 pro 2020 01:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]