Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9560 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 383  Další
Autor Zpráva
Online
PříspěvekNapsal: 29 dub 2020 20:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2812
Od: 29 srp 2009 19:30
V Pisárkách se aktuálně dokončuje etapa zahrnující novou halu denního ošetření a zastřešení kolejí mezi novou halou a stávající halou. Součástí byla i úprava kolejového rozvětvení. Další práce budou až v příštích etapách.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 dub 2020 20:27 

Příspěvky: 1358
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jak to vůbec vypadá v Pisárkách, staví se nová točna, nebo to má být v nějaké další etapě? Pak by mě ještě zajímalo, pokud někdo ví, jak to vypadá s výběrkem na obousměrné šaliny, zajímá mě to jen, pokud je fakt něco nového. Díky za obě odpovědi.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 dub 2020 15:03 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 224
Od: 31 led 2010 23:09
Jak bude vypadat pisárecká vozovna až bude hotovo? Bude se stará hala taky přestavovat do novýho a nebo bude část moderní-červená a část stará-žlutá?


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 27 dub 2020 16:16 

Příspěvky: 5015
Od: 27 úno 2010 07:40
Při tom intervalu se to dalo objet i se dvěma vozy. Jak to bylo, nevím, ale možná se i přejíždělo z 9 na 5 a z5


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 dub 2020 15:59 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1611
Od: 07 dub 2006 09:03
Takže se ty zbývající odhadem 3 vozy po dobu zásahu točily jak na kolotoči?


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 27 dub 2020 14:20 

Příspěvky: 5015
Od: 27 úno 2010 07:40
Počítám, že když jsou na devítce běžně pauzy 15-20 minut na Lesné (zaokrouhleně), že ty dvě hodiny provozu na konci dne už ničemu nevadily.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 dub 2020 23:18 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1611
Od: 07 dub 2006 09:03
Dnes večer kolem 21hod. fajrovaly sklepy v činžáku na Jugoslávské. Kvůli zásahu hasičů byl přerušen provoz na linkách d5 a d9 od zdravky. Do Lesné zavedena NAD, ve vyloučeném úseku zůstalo uvězněno několik vozů, zbývající se otáčely na Mostecké. Jak to dělali u d9 s přestávkama, netuším.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 dub 2020 19:15 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1611
Od: 07 dub 2006 09:03
Nejohroženějším druhem ve štatlu je nový asfalt. Skoro nikde nevydrží déle, než dva měsíce. První úsek Cejlu už překopali nejmíň 3x, teď zase, na Husově jsou záplaty po výměně vyhlodaných oblouků (díky, pevné podvozky!) a vrcholem všeho jsou panely na vyrovnávacím esíčku za Šillngrákem. Předpokládám, že tam zůstanou po jednotku dočasnosti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 dub 2020 21:30 

Příspěvky: 581
Od: 24 čer 2005 20:56
miropiro píše:
DPP otevírá část prodejních míst, uzavřel naopak přední dveře v tramvajích
Fakticky to není úplně špatný nápad. Přeci jen řidič musí občas vylézt ven kvůli výhybce. Jestli mne paměť neklame z doby před opatřením, tak lozili řidiči ven na Zemědělské kvůli přehození směru. Tam jim to nějak blblo?

Výhybka na vjezdu do smyčky Zemědělská není elektrická. Je tedy nutné ji jít přestavit do požadovaného směru. Obdobně jsou na tom v běžném provozu v protihrotném směru výhybky za zastávkou Mostecká, první výhybka ve smyčce Stará osada a dvě výhybky na Jundrovském trojuhelníku ve směru z centra.

_________________________________
I cesta může být cíl.
You know nothing, Richie :-)


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 08 dub 2020 20:03 

Příspěvky: 5015
Od: 27 úno 2010 07:40
Docela šikovná věc, co jsem měl možnost využívat.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2020 19:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 59
Od: 23 zář 2012 11:56
Bydliště: 20 26 51
Díky, tohle jsem měl na mysli :)

_________________________________
22.11.1962 - 19.12.2011

Anvilia *2007


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2020 17:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3230
Od: 13 lis 2004 11:58
Držáky jako takové v kabinách nejsou, jen takovéhle chladničky.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2020 16:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 59
Od: 23 zář 2012 11:56
Bydliště: 20 26 51
Prosba:
Neměl by někdo vyfocený držák na lahev v kabině? Díky :)

_________________________________
22.11.1962 - 19.12.2011

Anvilia *2007


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 03 dub 2020 11:45 

Příspěvky: 5015
Od: 27 úno 2010 07:40
miropiro píše:
Vyměnit se s kolegou atp.

A po vystupu se vznese k oblakum a doleti az domu?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2020 11:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2357
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Ondra K. píše:
V situaci kdy všechny tramvaje mají plně uzavřenou kabinu je blokování prvních dveří celkem zbytečný.

Mně to dává smysl. Občas musí řidíč ven kvůli výhybce, vyměnit se s kolegou atp. Oddělení by se potom hodilo.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2020 09:58 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5650
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
miropiro píše:
DPP otevírá část prodejních míst, uzavřel naopak přední dveře v tramvajích
Fakticky to není úplně špatný nápad. Přeci jen řidič musí občas vylézt ven kvůli výhybce. Jestli mne paměť neklame z doby před opatřením, tak lozili řidiči ven na Zemědělské kvůli přehození směru. Tam jim to nějak blblo?

V situaci kdy všechny tramvaje mají plně uzavřenou kabinu je blokování prvních dveří celkem zbytečný.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2020 09:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2977
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
U pohonů, co jsou v T3, K2, K3, KT8D5R.N2, variích, to není problém. Prostě se v prvních dveřích odpojí jeden drát od centrálního otevírání, příp. druhý drát od uvolnění. U ostatních typů už to tak jednoduché není.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2020 15:48 

Příspěvky: 2275
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Mo to řešíte, jako vždy a ve všem hledáte problém jako vždy, všechny tramvaje mají tlačítko na centrální otvíraní dveří a také tlačítko pouze na 1. dveře, tím si řidič otevře když jde přehodit vyhybku, od centrálního jednoduše odpojím 1. dveře a je hotovo, žádný problém v tom nehledejte.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2020 15:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 558
Od: 15 srp 2012 14:28
A když půjde přehodit výhybku, tak půjde přes druhé dveře kolem pacientů? Nebo bude zapojovat pohon, aby se dostal ven 1. dveřmi?

Nejsem expert na dveřní pohony v tramvajích, ale asi tam není tlačítko on/off, ten proces zapojení/odpojení bude asi složitější ne? Navíc když se odpojí pohon, tak se musí dveře nějak mechanicky zablokovat (kvůli blokaci rozjezdu) ne?

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2020 14:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8688
Od: 10 čer 2004 11:19
Staci vypnout pohon. Jak pri poruse dveri.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2020 14:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 558
Od: 15 srp 2012 14:28
Jak chtějí otevírat všechny dveře kromě prvních? To snad u tramvají ani nejde, když jsou tam jen čudle otevřít, otevřít 1. dveře, poptávka a zavřít... Napadlo mě, že se vyřadí pohon, ale to zas pak nevyleze řidič kvůli výhybce...

A budou zavřené i první dveře druhého vozu v soupravě? Nevím jestli v Praze mají B vozy jako trvalé, nebo je vypravují i jako A vůz/sólo. Navíc asi je také občas potřeba zajít do B vozu do kabiny něco přepnout/vypnout.

A pak by mě zajímalo, jak to bude u KT8 sarcastic

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2020 12:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 917
Od: 15 čer 2004 19:24
Na Zemědělské bývala ruční výhybka, takže během výluk se muselo lézt ven.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2020 11:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2357
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
DPP otevírá část prodejních míst, uzavřel naopak přední dveře v tramvajích
Fakticky to není úplně špatný nápad. Přeci jen řidič musí občas vylézt ven kvůli výhybce. Jestli mne paměť neklame z doby před opatřením, tak lozili řidiči ven na Zemědělské kvůli přehození směru. Tam jim to nějak blblo?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 02 dub 2020 10:24 

Příspěvky: 5015
Od: 27 úno 2010 07:40
To by mělo být tohle, ne?
https://www.prillinger.at/cs/p/Kolebkov ... 0~00815737


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2020 09:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1926
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
I karosy je měly, ne?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9560 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 383  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 kvě 2020 13:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]