Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1014 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 14 říj 2020 17:39 

Příspěvky: 62
Od: 23 čer 2014 12:31
Má to nějaký opodstatněný důvod, že všechny jen na d-5?
Proč se nevypravují i jinam v pracovní dny - d-2; d-3, ...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 říj 2020 09:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6294
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Podle vypravenosti jsou všechny 4 kousky na trase. :applause:
Snad jim to co nejdéle vydrží.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 říj 2020 10:10 

Příspěvky: 269
Od: 24 lis 2017 11:40
To už zase budem u tématu vozovny, kde nejsou schopni servisovat šaliny nad 30 nebo 31m, chápu-li to dobře. Leda 2 kratší šaliny, ##MLUVÍM SPROSTĚ## k sobě jak v Olmiku, to ale narazí na problém, když bude třeba méně kapacitní obousměrka pro výluky...
Nebo nějakou atypickou ve dví rozpojitelnou šalinu :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2020 21:17 

Příspěvky: 1549
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pětikusové série čeho? Tenhle point jsem nějak nepochytil. Myslím, že první pětikusová série verglu tu už byla v podobě minibusů Mave. Rozhodně nemám pocit, že by podnik setrval v době prototypů a různých testovacích kusů.
RT6N1 se mi vždycky líbila, přesto jsem rád, že se je podařilo prodat do Polska, kde se sešly i s těma z Prahy po velkých úpravách.
Myslím, že 1802 byla asi jediná, kterou se podařilo dotáhnout do provozovatelného stavu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2020 17:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2737
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Čebín
Cracatit píše:
Jasně je to dobrá vzpomínka na časy výzkumného ústavu tramvajového, který nakupoval vozidla po čtyřech kusech, občas i s prototypem. sarcastic Jsem rád, že tyhle časy pominuly.


nepominuly....

po4 kusovejch seriích nás čekají 5-ti kusové serie.....
viz oboustrané poršata

_________________________________
9 z 10 správných mechošů doporučuje piercing a tetování


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2020 17:09 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5742
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
1802 byla o něco lepší, ale k normálně použitelné spolehlivé tramvaji měla pořád dost daleko. Jediný způsob jak alespoň nějak doladit RT6 by byl kompletně vyměnit celou elektrickou část jako to udělali v rámci GO v Poznani.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2020 11:24 

Příspěvky: 2378
Od: 19 dub 2009 12:06
Bydliště: Doma
RT6N1 nebyl paskvil. Pouze doba výroby nebyla pro vůz šťastná. Chtělo to doladit, bohužel by to stálo vyšší finance, ale šlo by to i v našich podmínkách U 1802 se tou cestou šlo a více méně se to podařilo. U čtyřech kusů zůstat nemuselo, plány byly na zvětšení počtu těchto vozů. Nakonec se šlo jinou cestou.
Od čtyřkusových sérií se neupustilo, zrovna v jedné diskutujeme. A pokud budou mít ty vozy svoje dny, jako tomu bylo dřív, moc dlouho se v provozu opět neohřejí.

_________________________________
Mír, je jen přestávka mezi válkama!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2020 11:10 

Příspěvky: 70
Od: 21 kvě 2017 18:40
RT6 byl generální křáp. Ten strávil za svoje brněnské působení na zkušebkách snad trojnásobek toho, co na lince a byl odstaven snad dvacetinásobek času, kdy byl provozní. sarcastic sarcastic slavné vleky na tom byly jen o málo líp. Snad K3 už budou v pohodě.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2020 09:29 

Příspěvky: 1549
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně je to dobrá vzpomínka na časy výzkumného ústavu tramvajového, který nakupoval vozidla po čtyřech kusech, občas i s prototypem. sarcastic Jsem rád, že tyhle časy pominuly.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2020 08:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6294
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
RT6N1 se už definitivně ocitly v historii, alespoň na českém území. Takže buďme rádi za K3R-N.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2020 07:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1788
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Taky bych to rád vidět u RT6, ale K3 mají tu výhodu, že mají mnohem více společného s ostatními typy ČKD tramvají. V podstatě jsou problematické akorát ty klouby. Asi se usoudilo, že bude lepší při každé prohlídce, i při SP, ty klouby zgenerálkovat.
RT6 dojely hlavně na to, že to jsou atypy. Kdyby jich bylo aspoň 10-15, tak by byla situace jiná a určitě by jezdily.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2020 02:42 

Příspěvky: 2378
Od: 19 dub 2009 12:06
Bydliště: Doma
Kéž by tento dotaz, s jiným časovým údajem, padl v sekci RT6N1 a nikoliv zde. :roll:

_________________________________
Mír, je jen přestávka mezi válkama!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 říj 2020 16:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 707
Od: 27 bře 2010 10:37
Bydliště: Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Že by se konečně po 11,5 roce blížil moment, kdy budou v provozu všechny 4 najednou? pripitek

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 říj 2020 16:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2989
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
A 1752 vyjela s lidma.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 říj 2020 15:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6294
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Vypadá to, že dnes 4. kousek na ZJ. :applause:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 říj 2020 15:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2989
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
1754 již brzy.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 říj 2020 12:04 

Příspěvky: 1549
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Bylo na čase. Teď ještě dostat do provozu tu poslední 1754.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 říj 2020 11:18 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5742
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
1752 dnes před polednem absolvovala TBZ.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 črc 2020 21:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6294
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Hlučných je dá se říct většina vozidel K3 je pořád ale především kapacitní, a zároveň NP vozidlo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 črc 2020 21:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1338
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, to teda nevím. Je fakt, že po opravě jsem na ně ještě neměl štěstí (nějak se mi mršky vyhýbají), ale před opravou to bylo všechno jen ne tichá jízda. Dokonce si troufnu říct, že to byla jedna z nejhlučnějších tramvají v Brně.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 črc 2020 20:39 

Příspěvky: 1549
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Super zpráva, místo pětky ji mohli šoupnout na jedenáctku, ale jinak dobrý. Líbilo se mi tím jet od Komína na ZOO někdy v loni na podzim, pěkně tichá a rychlá jízda. Díval jsem se na DPMBinfo na seznam vozidel někdy v úterý, takže proto jsem si myslel, že není venku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 09 črc 2020 18:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3738
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
1753, Moravské nám., kurz 005 08:

Příloha:
DSC_4404.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 črc 2020 15:09 

Příspěvky: 5307
Od: 27 úno 2010 07:40
Minimálně ráno jsem ji potkal u hřbitova. Stály tam obě.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 črc 2020 15:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6294
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Cracatit: podle vypravenosti dnes obě na lince 5.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 črc 2020 15:02 

Příspěvky: 1549
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A na co stojí 1753? Měla by být provozní, v zimě chvíli i jezdila. Teď vídám pravidelně ve vypravenosti jen 1751 většinou na 00910 o víkendu a 00308 v týdnu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1014 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2020 12:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]