Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 01:48 

Příspěvky: 1141
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zajímavé je, že u trolejbusů jsem to skoro nikdy za řadu let nepotkal rozbité.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 00:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
To je takové to sklo navazující na umakartovou mezistěnku vedle vstupů do vozu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 22:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1776
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Jak to vůbec u té kačeny vypadá?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 22:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 743
Od: 27 úno 2015 21:19
Bydliště: Zlín / Brno, Stránice
To se divím, že tam nechávají okna a sedačky.
Argument ad absurdum.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 22:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2962
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
Protože je stejně dřív nebo později stejně někdo rozbije.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 20:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2667
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Čebín
sominus píše:
Proč se při VP u kachen odstraňují protiprůvanové clony u dveří?


Aby tam byl průvan - to je přece jasné ;)

_________________________________
9 z 10 staro-novejch mechošů doporučuje piercing:-P (aktualně jich mám na těle víc jak 20....)
certifikovaný piercer


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 19:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 227
Od: 18 kvě 2009 18:38
Bydliště: Pardubice
Proč se při VP u kachen odstraňují protiprůvanové clony u dveří?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 bře 2018 23:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 190
Od: 31 led 2010 23:09
Jakub S. píše:
Možná to nevyplynulo z dřívějších diskuzí úplně jasně, ale dokud nebude za kachny náhrada (jakože to aktuálně vypadá spíš v budoucnosti na větší modernizaci než nové obousměrné tramvaje), budou kachny jezdit a retro kachna vznikne jen těžko.


Rychlejší se bylo zeptat, než to hledat. Díky.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 bře 2018 23:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2765
Od: 29 srp 2009 19:30
Možná to nevyplynulo z dřívějších diskuzí úplně jasně, ale dokud nebude za kachny náhrada (jakože to aktuálně vypadá spíš v budoucnosti na větší modernizaci než nové obousměrné tramvaje), budou kachny jezdit a retro kachna vznikne jen těžko.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 bře 2018 23:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 190
Od: 31 led 2010 23:09
Je v plánu i retro-kachna?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 úno 2018 19:14 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Od: 13 lis 2004 11:58
Kari píše:
Pak je tam u enkových kačen u čtyřsedaček šedivá krabice na vzduch do motorů, který je nasáván zvenku z mřížky na boku vozu, ne zevnitř, jak u klasik.


"Enka" mají také sání přes filtr z vozu, ale vedení vzduchového kanálu pod vozem jsem pravda nezkoumal..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 úno 2018 08:58 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5563
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
1720 dnes ráno na ZJ po VP.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018 17:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2962
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
Cracatit píše:
Kari: Nene, já nemluvím o mřížkách, šedivou krabici pod oknem na nasávání vzduchu jsem už v Kachnách na osmičce potkal a po chvilce pozorování vzduchu mi došlo, o jakou bednu jde. Já se bavím o něčem trochu jiném, možná jsem to nepřesně popsal. Popsal bych to asi jako velikou lištu, když člověk sedí u okna, tak je pod kolenem sedícího na zdi enkové Kachny (a často i obyčejné neenkové) taková hranatá podélná jako kdyby roura, myslel jsem si, že je v ní topení, ale posledně, když jsem jel z Kraví hory a měl štěstí na enkovou, tak ta hranatá věc nehřála, přestože jinak šalina topila a první dvojsesla v salonu na straně právě otevíraných dveří byla zahřátá, dál nevím, jak jinak to popsat.

Trochu pozdě, ale přece. Byl jsem se podívat a jediný, na co jsem narazil, tak v uvedeném místě je jen elková lišta, která ukončuje papundekl na stěně. Pak je tam u enkových kačen u čtyřsedaček šedivá krabice na vzduch do motorů, který je nasáván zvenku z mřížky na boku vozu, ne zevnitř, jak u klasik.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2018 11:39 

Příspěvky: 1
Od: 08 srp 2017 03:18
Ahoj, nevíte co se včera stalo s 1723? Na vyhýbce u krematoria velká rána(výbuch) od podvozku a pak dým v salonu.
Takhle se loučí trakční motor, když odchází do křemíkového nebe?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 led 2018 23:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 175
Od: 31 kvě 2016 10:01
Bydliště: Brno
To, že kačeny (všeobecně všechny šaliny bez sálavého topení v bočnici) blbě topí je známá věc. Ano způsobuje to i netěsnost dveří, které jsou navíc oboustranné, takže vzniká průvan. Proto nechápu (snad někdo ze zainteresovaných to vysvětlí), kterou moudrou hlavu napadlo, odstranit při VP skleněné a umakartové příčky v prostoru dveří, které průvan a prašnost částečně eliminují. Také nechápu, proč se u vozů, které byly vybaveny sálavým topením (převážně K2) tohle topení nahrazuje fukary, které absolutně jsou výkonově nedoatačující. Hlavně, že Poršáci majl kombinaci obou a u K2 se sálavé topení ruší.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 led 2018 23:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2962
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
Cracatit: Až budu v práci a odchytnu si enkovou kachnu a hlavně si vzpomenu, tak se podívám na místo tvého popisu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 led 2018 20:30 

Příspěvky: 1141
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Kari: Nene, já nemluvím o mřížkách, šedivou krabici pod oknem na nasávání vzduchu jsem už v Kachnách na osmičce potkal a po chvilce pozorování vzduchu mi došlo, o jakou bednu jde. Já se bavím o něčem trochu jiném, možná jsem to nepřesně popsal. Popsal bych to asi jako velikou lištu, když člověk sedí u okna, tak je pod kolenem sedícího na zdi enkové Kachny (a často i obyčejné neenkové) taková hranatá podélná jako kdyby roura, myslel jsem si, že je v ní topení, ale posledně, když jsem jel z Kraví hory a měl štěstí na enkovou, tak ta hranatá věc nehřála, přestože jinak šalina topila a první dvojsesla v salonu na straně právě otevíraných dveří byla zahřátá, dál nevím, jak jinak to popsat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 led 2018 17:05 

Příspěvky: 1334
Od: 04 bře 2012 23:26
Dřív jsem KT8R jezdil velmi často. A byl to tak „skvělý“ zážitek, že jsem rád, že jimi nemusím jezdit vůbec.
Nkové mi přijdou lepší, z hlediska interiéru, Rkové jsou strašné.
Co se týče obutých šalin, tak Varia jsou na tom strašně.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 led 2018 16:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2962
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
Cracatit píše:
Mimochodem neví někdo, proč enkové kachny topí mnohem lépe? To vážně hraje takovou roli interiér? Přece prostor uvnitř je hodně podobný jako u ostatních kačen. Taky se divím, proč pořád zůstávají ocelové hranaté topnice v bocích, když se dávno nevyužívají, nebo je v nich kabelovod? Mluvím teď o obou typech, všiml jsem si, že v enkových ta hranatá boční bývalá topnice zůstává, zatímco v některých ostatních kachnách to už není...

"Enkové" kačeny - ručky topí lépe, protože:
1. mají předsuvné dveře, které lépe těstí a za jízdy jima netáhne
2. mají - stejně jako např. T6A5 sálavé topení v bocích vozidla.

Jinak nevím o jakých ocelových hranatých topnic, který se nepoužívají, píšeš. Jestli ty nemyslíš mřížku, přes kterou se nasává chladicí vzduch do motorů? Tak ta tam pořád je a je funkční. To že si myslíš, že v některých vozech není, tak to asi záleží, kam si sedneš, protože je to jen na určitých místech.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2018 22:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 515
Od: 28 črc 2013 14:13
Bydliště: Brno Juliánov
Cracatit píše:
Poslední dobou docela radost jezdit Kachnou na osmičce z Lískovce na nádraží. Každá mlátí, některé dokonce ultramoc a sjetí kol mají snad úplně všechny, plus samozřejmě vrtivé pohyby, což je při jízdě po mostě od Krematoria fakt lahůdka, když se ten rámus a pohyby sejdou dohromady. Z takovýho krámu musí mít šofc pořádný bolesti za krkem a zalehlý uši.

Mnohem větší radost jezdit tímto typem šaliny je z Novolíšeňské na hlavas. To je ten pravý "požitek" z jízdy, až jsem vždycky rád, že vystoupím

_________________________________
Jsem dost nechápavej člověk, proto se nedivte, že mám někdy blbý otázky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2018 21:53 

Příspěvky: 1141
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Poslední dobou docela radost jezdit Kachnou na osmičce z Lískovce na nádraží. Každá mlátí, některé dokonce ultramoc a sjetí kol mají snad úplně všechny, plus samozřejmě vrtivé pohyby, což je při jízdě po mostě od Krematoria fakt lahůdka, když se ten rámus a pohyby sejdou dohromady. Z takovýho krámu musí mít šofc pořádný bolesti za krkem a zalehlý uši. sarcastic Samozřejmě slabé topení je tradiční a když se přidá oblíbené rozvalení všech dveří před Rondem a na Soukenické... zkrátka šetříme na vozidlech, kde se dá a pak to má lákat cestující.
Mimochodem neví někdo, proč enkové kachny topí mnohem lépe? To vážně hraje takovou roli interiér? Přece prostor uvnitř je hodně podobný jako u ostatních kačen. Taky se divím, proč pořád zůstávají ocelové hranaté topnice v bocích, když se dávno nevyužívají, nebo je v nich kabelovod? Mluvím teď o obou typech, všiml jsem si, že v enkových ta hranatá boční bývalá topnice zůstává, zatímco v některých ostatních kachnách to už není...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2018 19:05 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5563
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Mělo by se jednat pouze o sjednocení s ostatními KT8D5R.N2.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2018 12:57 

Příspěvky: 400
Od: 29 lis 2014 18:06
Ondra K. píše:
1737 -> GO

plánují se v rámci GO nějaké větší inovace? (pracoviště řidiče, výměna dveřních křídel jak u 702 a 726, interiér...) nebo to bude nadále tuctová kača? ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2018 07:04 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5563
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
1737 -> GO

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 pro 2017 10:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Od: 13 lis 2004 11:58
M píše:
Co to bylo za akci, to se děje pravidelně?

Odborová párty..

Ondra K. píše:
Jako párty tramvaje se využívají KT8D5N, protože je do nich vyřešená instalace přídavných měničů a dalšího zařízení.

Vyřešená úplně není, měnič se v podstatě "pohodí" vedle odpojovače baterky. U T3/K2 je odpojovač baterky pod vozem, ikdyž K2P už se taky bastlila nějak přes kloub..


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 lis 2019 11:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]