Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz/

KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N
http://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?f=5&t=75
Stránka 3 z 132

Autor:  3260 [ 24 čer 2018 11:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Šestka by měla jezdit beze změn. O prázdninách bude vypravováno nově pár pořadí na lince 4 z Pisárek (klasicky pod medláneckými kurzy), čili návrat pravidelného nocování kačen do Pisárek.

Autor:  xxx [ 23 čer 2018 14:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Tak si přečti aktualitu. Pravděpodobně se bude opravovat smyčka v Kr. Poli.

Autor:  Karosa B732 [ 23 čer 2018 14:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Proč 6? Vždyť tam být nemusí. Jen 3, 4, 5. A tam budou stačit bohatě ...

Autor:  MtM [ 23 čer 2018 12:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Předpokládám, že 8 bude v soupravách a kačeny budou jezdit jen 3, 4, 5, 6 a to vzhledem k prázdninovému intervalu by mohly kačeny stačit.

Autor:  sominus [ 23 čer 2018 12:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Když si pročítám ty výluky, budou vůbec KT8D5 počtem stačit?

Autor:  Ondra K. [ 05 čer 2018 12:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

1703 na ZJ.

Autor:  MartinV [ 10 kvě 2018 18:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

S 2 úvratěmi to dává smysl, především, pokud to šetří vůz (jak píše Rem).

Autor:  Rem [ 10 kvě 2018 11:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Spíš je to proto, aby se vozy nehuntovaly neustálým vypínaním a zapínáním. Přebírá se tak pouze řízení což jde ruku v ruce s jedním a tím samým smetákem na troleji. U ruček se však mašina vypnout musí...

Autor:  Fafner [ 10 kvě 2018 09:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Protože mají povolený ho nepřehazovat, pokud vím.

Autor:  budi [ 09 kvě 2018 20:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Neví někdo, proč kačeny na čtyřce od začátku výluky na Úvoze jezdí často na zadní pantograf?

Autor:  manil [ 18 dub 2018 22:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Stav vozů po lehčích dopravních nehodách obvykle neměním. Ověřím její stav a případně ji zašedím.

Autor:  Staník [ 18 dub 2018 12:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

jara255... No spíš u ní nikdo v evidenci BMHD ještě nezměnil její aktuální stav - ta určitě delší dobu nevyjede.

Autor:  jara255 [ 18 dub 2018 12:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Zajímalo by mě, jak moc je zvalchovaná 1703. Je sice vedena jako provozní, ale zatím nevyjela.

Autor:  colt274 [ 15 bře 2018 14:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

No bavíme se o zástěnách v KT8, takže argument s nočními službami je značně nevalidní :wink:

Autor:  M [ 15 bře 2018 14:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

colt274: mluvil jsem všeobecně o vozech MHD a o tom jak se k vozům chovají cestující, nikde jsem nepsal že KT8 jezdí noční služby. Napsal jsem, že já jezdím noční služby.

Autor:  colt274 [ 15 bře 2018 13:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

To by mě zajímalo, na které noční službě jezdí kačeny :-"

Autor:  M [ 15 bře 2018 11:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Karosa B732: odjezdi si noční službu a tvé procento se razantně změní a pak možná změníš názor sarcastic

Mechoš: :applause: jako jedinej pochopil

Autor:  mechoš [ 15 bře 2018 10:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Karosa B732 píše:
M: to je jen hloupý vtip nebo myšleno vážně? Člověk, který vydělává a platí daně a také jízdné, co není vyndal si nezaslouží komfort? A co takhle oddělat sedačky, dveře, okna, stěny, topení? To přece taky není potřeba. Vždyť 0.1% cestujicich to může poničit. To jsou teda úvahy, to se člověk nestačí divit. Tohle snad nejde vypustit z úst ani jako hyperbolu ...


Neboj to bude druhá etapa.
Odděláme sedačky - stejně jsou furt znečištěny

Třetí etapa:
Odstranění dveří - stejně jsou furt polamaný
Součástí této etapy bude pochopitelně zrušení topení. - když už tam nebudou dveře nebude potřeba.

Čtvrtá etapa:
Odstranění všech vnějších skel, madel a dalších blbostí ;)

Autor:  Karosa B732 [ 15 bře 2018 00:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

M: to je jen hloupý vtip nebo myšleno vážně? Člověk, který vydělává a platí daně a také jízdné, co není vyndal si nezaslouží komfort? A co takhle oddělat sedačky, dveře, okna, stěny, topení? To přece taky není potřeba. Vždyť 0.1% cestujicich to může poničit. To jsou teda úvahy, to se člověk nestačí divit. Tohle snad nejde vypustit z úst ani jako hyperbolu ...

Autor:  Kari [ 14 bře 2018 19:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

MKzB píše:
Nebyla by lepší kari síť?

Já žádnou síť nemám... sarcastic

Autor:  M [ 14 bře 2018 18:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Pokaždé když vidím jak vůz po skončení služby vypadá, tak si říkám, že si naši cestující žádný komfort nezaslouží.

Autor:  Karosa B732 [ 14 bře 2018 15:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

A nebylo by lepší se tak hloupě nevymlouvat a netvořit čím dál větší diskomfort?

Autor:  MKzB [ 14 bře 2018 15:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Nebyla by lepší kari síť?

Autor:  dlbm [ 14 bře 2018 13:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

A co tam dát netříštivé plexi? biggrin

Autor:  jara255 [ 14 bře 2018 11:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

sominus píše:
Proč se při VP u kachen odstraňují protiprůvanové clony u dveří?

Oficiální odpověď z DPmB: "Závětrná skla na vozidlech KT8 se demontují z důvodu jejich častého poškození (od opírajících se cestujících). V souvislosti s tím, se skla demontují mimo jiné, aby v případě prasknutí, nedošlo k poranění.".

Stránka 3 z 132 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/