Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Model nákupu by byl jako u Draků, nebo TNS12. Tedy rámcovka s "čerpáním" dle možností. EVO1 jsem zamýšlel jako zadní vozy k Drakům, čímž by se navázalo na soupravy LF2+LF1.

Osobně mám dvojice Draků rád, ale myslím si, že dřív či později narazí na stejné problémy jako kdysi dvojice LF2 - tedy příliš velká délka a vysoká cena, ze které plyne nedostatečný počet pořízených tramvají. I výsledek pak bude obdobný -> EVO2+EVO1 je lacinější a kapacita a délka je použitelná jako určité posílení i na linky kde dneska jezdí 30m tramvaje.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Celkem souhlasím až na tu poslední větu o skládačkách Evo1. Nebrat! :evil: Nebo snad chcete jít cestou Olomouce a kupovat kus po kusu za nejhorší cenu, jakou lze dosáhnout?
V provozu DPMB nemají nové dvojice místo, musí se spřahovat a vozí pak jenom mrtvý prostor v podobě druhé kabiny, spřáhla a dalších věcí, raději další Draky, klidně na novou rámcovku na dalších deset let, když už se nezmůžeme na nic o délce 40 metrů, co by šlo rozpojit na sekce kvůli provádění VP/SP.
Jinak jsem docela zvědav na finanční kondici podniku, jestli půjde cestou krátkodobých směnek a dluhopisů, jestli na něco takového dojde, pokud neklapne jednání o úvěru s EIB, nebo s kým právě jednají o 45T.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Současný stav a vývoj v nejbližších letech stejně nevyhnutelně míří k tomu, že bude nutno určitou část tramvají zgenerálkovat. Otázka samozřejmě je, které konkrétní typy vozů se DP rozhodne zachovat.

Zbývající 4 objednané kusy 45T pokryjí tak akorát část již odstavených KT8. I kdyby se avizovaná opce na dalších 15 kusů 45T podepsala hned, dodací lhůta bude minimálně 3 roky. Za tu dobu dojede minimálně dalších několik KT8 a první 4 dvojice pražských T6. Někdy za ty tři roky pak začnou dojíždět T3P a pražské T6 z druhé dodávky.

Vzhledem k tomu, že je problém sehnat finance na Draky a 45T, se asi nedá čekat nějaké další VŘ na další tramvaje. Snad jedině, že by se pořídily skládačky EVO1, které by se daly skládat po pár kusech ročně podle finanční situace.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
273
04 bře 2013 22:47
Kačen odstavených nějak přibývá, 45 T je jen jedna, já jsem pro to, aby se kačeny nějak opravovaly, aby jezdily dál, navíc v době, kdy kupujeme T 6
z Prahy, které nejsou ani nízkopodlažní.


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Kilometry má dojeté, takže ven se už nepodívá, jestli však půjde do šrotu se zatím neví..


Offline
43
24 led 2021 13:49
1713 konec?


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Zajímavé... a čím je ta nižší hlučnost způsobena? Ano, vím, že to jsou atypy, ale víc do detailů nevím.


Offline
Uživatelský avatar

946
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Prý nižší hlučnost těchto vozů při projíždění smyčky. Především při výjezdu před sjížděčkou

_________________________________
Dekstra LF38 7524 -> Karkulka


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Je nějaký důvod, proč na 11 jezdí téměř výhradně 1737 a 1738?

(Už se těším, až na tuhle superlinku vyjede 1760) :mrgreen:


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ehm, vidím tady citaci stran Spolu: tak bych si u voleb docela rozmyslel, jestli jim to hodím, protože hlavní hybnou silou je proautíčkářská ODS, která zatím rozvoji mhd moc nepomohla, krom prsení se Kratochvíla a Vaňkové u novostavby šaliny na kampus. A jestli někdo za SPD jako falešnej Koudelka slibuje další stavby jako Bauerova, tak jen dodávám, že na ně má magistrát minimální vliv, když je hlavním investorem stát v podobě ŘSD.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Ten problém poněkud netkví v tom, že ,,Kordis nezřídil..'', ale v tom, že brněnská železniční síť (a s ní i žel.sítě v ostatních městech ČR) je mizerná. Většina tratí na území města vede nepořádkem a společensky vyloučenými částmi a ještě k tomu vlaky mají mizerný interval mezi spoji. Jejich využívání má pro zákazníka význam snad jen v Chrlicích, jejichž obyvatelé je jako jedni z mála primárně využívají. A to proto, že BUS MHD má trasu i interval ještě tragičtější. sarcastic
Taková Vídeň má úžasnou síť městských vlaků, které excelentně doplňují jejich pět linek U-Bahnu.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Robert: možná jsem se blbě vyjádřil. Jako cestující bych čekal, že Kordis bude jako koordinátor dopravy mj. navrhovat nové linky (nebo je naopak upravovat či rušit) a zastávky tak, aby se v JMK optimalizovala doprava. Vč. krajských železničních linek. Pokud to tak není, tak je to dle mě chyba.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Kordis zřizuje železniční zastávky? To jsou věci.


Offline
273
04 bře 2013 22:47
Taky mě to zajímá, jelikož se mě to týká. A nechce se mi večer po práci jet z Dunajské d-6 jednu zastávku a čekat na d-8.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
2389: a výšková budova FNB leží v KÚ Starého Lískovce. Chci tím říct, že není tak důležité, kde co leží, ale že je to v docházkové vzdálenosti.

Popravdě doufám, že linka 7/10 (ať to bude jakékoliv číslo doplňující 8) bude protažena do SL. A že jedna z linek 40/61 bude zachována, byť nejspíš za cenu prodloužení intervalu. Ty linky obsluhují třeba Holandskou a přilehlé kancelářské budovy, mají tedy svůj význam. Když už je JMK/Kordis neschopný ve zřízení vlakové zastávky na přilehlé trati.


Offline
122
23 čer 2014 12:31
Pavel:
No, tak to koukám. :shock:
Ale jedině dobře, pokud by se to podařilo.


Offline
1071
09 lis 2006 18:16
Antirez píše:
Smyčka není rozhodně něco, co by zazdilo další pokračování, pakliže by byl důvod. Prodloužení na Kameňák od Kampusu nikdo chtít určitě nebude. Ale je fakt, že by byla rovnoměrně vytížena kapacita celé trati v obou směrech, ráno návoz z Kameňáku do centra a z centra na Kampus, odpoledne opačným směrem.

Z programu Spolu pro Nový Lískovec:
Citace:
Budeme se zasazovat o zlepšení dopravního spojení vybudováním nové tramvajové linky od Campusu a o obnovení expresní linky č. 35, případně o navýšení spojů trolejbusu č. 26 v dopravních špičkách. Poslední redukce dopravních spojů ve městě z důvodu špatné ekonomické situace Dopravního podniku města Brna není dlouhodobě udržitelná.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
P. Haluza píše:
No teď už teda zjevně ne, ale...


Tak to se spális. Vždy tam byl jen jeden aktivní řidič. To jak to probíhalo v praxi je věc druhá. Zpočátku byly 4 služby. Ranní, odpolední + ranní a odpolední prestavkar. Teď jsou tři. Ranní, odpolední a celodenní prestavkar.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
148
30 říj 2019 16:42
O prodloužení dost pochybuji. Pro provoz v "protisměru" by stačilo pouze změnit uspořádání výhybek na Osové. Za sebe vidím větší problém než úvrati a to v tom že je v úrovni terénu. Kdyby i zastávka Nemocnice Bohunice byla řešena jako podzemní byla by daleko jednodušší možnost se vyhnout kruhovému objezdu ať už pro prodloužení jak na Kameňák nebo pro ukončení smyčkou v údolí vedle mostu před Pisáreckým tunelem.


Offline
122
23 čer 2014 12:31
Cracatit:
Boční nástupiště mají úplně normálně i v metru v Praze, proč by tady měl být problém?
Smyčka není rozhodně něco, co by zazdilo další pokračování, pakliže by byl důvod. Prodloužení na Kameňák od Kampusu nikdo chtít určitě nebude. Ale je fakt, že by byla rovnoměrně vytížena kapacita celé trati v obou směrech, ráno návoz z Kameňáku do centra a z centra na Kampus, odpoledne opačným směrem.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Baví mě ty neustálé nářky tady na fóru, že je úvrať špatně a že Západní brána měla být jinak. By mě zajímala prosaditelnost jiných řešení v komentovaném projektu, třeba boční nástupiště v tunelu, nebo nějaké koleje křížem v tunelu, to mi připadá jako věc, která by akorát brzdila provoz. Klasická smyčka na Kampusu by zazdila jakékoli pokračování, třeba se jednou dožijeme protažení na Kameňák.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No teď už teda zjevně ne, ale dal bych ruku do ohně, že když začala výuka, byli tam v PD plánováni vždy 2 řidiči současně a třetí na střídání.
Ještě jsem tehdy žasnul, jak se dá vyplýtvat 6 lidí za jeden den kvůli prakticky ničemu.
Aktuálně jsou tam potřeba tři řidiči a střídají se tak různě, cca 4--8 (ranní), 12--16 (střídač) a 20--24 (odpolední) jezdí jeden, v mezičase se točí ranní/odpolední řidič se střídačem vždy po hodině.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Není to spíš tak, že jeden čeká ve vozovně Komín, až se tomu druhému bude chtít na záchod? Myslím po hodině se střídají, ne?


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Zdeněk píše:
Ondra.K: na Bráfové je obrat 3 minuty


P. Haluza píše:
Jenže tam jsou dva řidiči a nemusejí přecházet. :)


Na jedenáctce jsou dva řidiči? Že jsem si toho za celou dobu co to jezdím nevšiml!

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
122
23 čer 2014 12:31
Kari:
Nemusely, to by bylo řešitelné doplněním křížení umožňujícím přejezd na opačnou kolej, podobné řešení je běžně praktikováno např. ve Vídni nebo v Zürichu, kde mají dost rozumu a zůstali u používání vratných smyček, se všemi z toho pramenícími výhodami. Samozřejmě tady je to teď passé i kvůli stejně hloupě řešené Mifkové.

Ondrah98:
No právě. Na to se mělo myslet dřív. Ale smyčka se dá řešit různými způsoby. Tady se ale neumí vůbec nic, jen samá nesystémová a nelogická řešení. Ono se není co divit, když promluví generální ředitel, tak to jsou poslední dobou samé perly. Je rád za teplé místečko, jinak vcelku nezájem.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3537 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 bře 2024 16:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]