Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 134 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
Dneska na d-8 snad poprvé všechny garanty obsazené KT8N (vím, že to patří do vypravenosti)... sem rád, že ta 1734 vyjede.. ale myslím, že se nějak nebudou stresovat s tím, aby vyjela co nejdřív, protože NP KT8 je dost, většinou je jich vypravována tak půlka.. :-(


Offline
9986
15 led 2005 23:41
já sem myslel vyjede na zkušebky, že nevyjede s cestujícíma mi je vcelku jasný
ale čím víc eNek, tím líp :)


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Myslim ze dnes jeste 1734 nevyjede...jeste se budou urcite delat nejaky testy apod. Ja sem rad aspon za to ze kamos nekeca a s tou 1734 mel pravdu...kazdopadne asi pujde do provozu co nejdriv...NP neni nikd ydost-navic kdyz stoji jine eNko 1733...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
právě mi volal kámoš, že viděl na zkušebce 1734. Izzy a spol., myslíte, že by teoreticky dnes už mohla jezdit?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
:cry:


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Tak vcera mi bylo receno ze 1707 se 100% pravdepodobnosti (pokud nekomu nehrabne:) dostane klasicky nuzkovy pantograf a to s rucnim stahovanim...venujme proto 1707 a jejimu byvalemu poloptg Lekov ESGE minutu ticha...


No jsem rád, že 1734 nebyla odstavena definitivně a že jednou zase možná bude jezdit. Díky za info!


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Trosku to upresnim...na 1734 se v nedavne dobe zacalo opet delat a to predevsim na jednom ze ctyr podvozku...proto byla take po velice dlouhe dobe vytazena dopredu nebot predtim stala vzadu mezi vozy RT6...pry se na ni ted pracuje-ovsem pokud vyjede nahradou za ni bude v Medlankach nyni aktualne nepojizdna 1733...ta ma tusim nejakou zavadu na vyzbroji...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
holahoj píše:
Nevíte, co se stalo se 1734? Píšou, že po poruše odstavena na ND. Ale nikde jsem nic víc nezjistil. Neví někdo něco víc, co to bylo za poruchu a proč byla odstavena na ND?

Na 1734 je porucha výzbroje TV14. TV14 je nejnovější IGBT výzbroj ČKD, velice kvalitní a téměř bezporuchová, jenomže ČKD zkrachovala a náhradní díly na TV14 proto nemá kdo vyrábět. 1734 zrovna měla to neštěstí, že se ji porouchala nějaká část výzbroje a náhradní díly nemá kdo dodat, tudíž stojí a ty ND z ní kanibalizujou pro ostatní tramvaje s TV14, konkrétně pro KT8D5N. Až DÚ schválí TV Progress pro KT8, tak 1734 bude v Brně pravděpodobně první, kdo progress dostane, ale podle mého soudu 1734 nejméně rok v ulicích nepotkáme. Stejný osud pravděpodobně potkal i 1733.


Nevíte, co se stalo se 1734? Píšou, že po poruše odstavena na ND. Ale nikde jsem nic víc nezjistil. Neví někdo něco víc, co to bylo za poruchu a proč byla odstavena na ND?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Verusha píše:
Když už jsem u toho, liší se na kachnách nějak vybavením kabina A od kabiny B nebo je to jen tak označeno z praktických důvodů a kabiny jsou navlas stejné? (Asi trochu laický dotaz, ale kachny nejsou nějak zrovna můj obor)

Neliší se náhodou kabiny aji tím, že jedna má větrací klapku ve střeše?


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Ono toho času ale právě bývá málo - vozy stojí za sebou v koloně, takže ve finále by na otočení bylo jen několik minut, takže se dělá výměna.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Jak kdy. Pokud to hori, pak ano, ale pokud je trochu casu , tak i s prestartovanim je to na moment


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
S tím jsem se opravdu nesetkal ani v zimě. Než otáčení, na které není moc času se dělá výměna vozu.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Kolikrat se KT8 tocila na trojuhelníku. V zime staci nahlasit chybu topeni, nebo nejakou jinou drobnost a vuz se pred vyjezdem otoci.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
PvvS píše:
podle toho jak to prijelo z d-8 . Ale hodne ridicu si to rano otocilo ve vozovne , aby jeli z A kabiny. Prece jenom jistota je jistota


Tak to je pro mě novinka - nevím o tom, že by řidič ráno po nástupu otáčel KT jak by se mu to líbilo. Když je postavená na linku 1 z kabiny "B", tak prostě jezdí z kabiny "B".


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
takže ho ještě má?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
dík. já sem právě vždycky viděl 1707 na d-1 polopantecem vpřed, proto sem se ptal.


Naposledy upravil Igor Mauricio dne 11 zář 2005 20:55, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
podle toho jak to prijelo z d-8 . Ale hodne ridicu si to rano otocilo ve vozovne , aby jeli z A kabiny. Prece jenom jistota je jistota


Offline
9986
15 led 2005 23:41
1707 vypravovali na d-1 vždy jen jednou kabinou nebo různě, jak jim to přišlo pod ruku?


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Verusha píše:
Když už jsem u toho, liší se na kachnách nějak vybavením kabina A od kabiny B nebo je to jen tak označeno z praktických důvodů a kabiny jsou navlas stejné? (Asi trochu laický dotaz, ale kachny nejsou nějak zrovna můj obor)

V ovládání jsou úplně stejné, rozdíl mezi kabinou "A" a "B" je pouze v odpojovači a vypínačích podvozků (A).


Když už jsem u toho, liší se na kachnách nějak vybavením kabina A od kabiny B nebo je to jen tak označeno z praktických důvodů a kabiny jsou navlas stejné? (Asi trochu laický dotaz, ale kachny nejsou nějak zrovna můj obor)


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
No a co takhle ukecat ostravaky aby odeslali do dilen na reko .RN1 svoji 1507 ktera je v mnoha ohledech kolegyni 1707...jen s tim rozdilem ze poloptg ma nad kabinou A tedy jako hlavni...
http://www.mhdveslezsku.net/tram.ostrav ... 7.2004.jpg


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
adam_r píše:
manil píše:
Na 1634 nebyl Lekov ESGE ale Schunk.
Ale teoreticky by ho tam klidně mohli dát, to by byla bašta :-)

Pokud ale ten Schunk neni schvalen jako ND na KT8 (coz asi neni), tak by to prineslo vic komplikaci, nez uzitku => bude oprava strzeneho, nebo dosazeni neceho, co je pro KT schvalene.


Nechci kecat , ale nemeli ho nahodou svyho casu na jedny v praze ?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Kde by vzali nůžkový pantograf? To se válí po vozovně? Doufám, že tam dají nějakej Stemann...ikdyž jinej než 500 není na provoz špičkou vzad, že?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3537 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 21:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]