Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=75
Stránka 134 z 142

Autor:  jeyek [ 13 zář 2005 20:25 ]
Předmět příspěvku: 

Dneska na d-8 snad poprvé všechny garanty obsazené KT8N (vím, že to patří do vypravenosti)... sem rád, že ta 1734 vyjede.. ale myslím, že se nějak nebudou stresovat s tím, aby vyjela co nejdřív, protože NP KT8 je dost, většinou je jich vypravována tak půlka.. :-(

Autor:  Igor Mauricio [ 13 zář 2005 20:01 ]
Předmět příspěvku: 

já sem myslel vyjede na zkušebky, že nevyjede s cestujícíma mi je vcelku jasný
ale čím víc eNek, tím líp :)

Autor:  Izzy [ 13 zář 2005 19:39 ]
Předmět příspěvku: 

Myslim ze dnes jeste 1734 nevyjede...jeste se budou urcite delat nejaky testy apod. Ja sem rad aspon za to ze kamos nekeca a s tou 1734 mel pravdu...kazdopadne asi pujde do provozu co nejdriv...NP neni nikd ydost-navic kdyz stoji jine eNko 1733...

Autor:  Igor Mauricio [ 13 zář 2005 19:10 ]
Předmět příspěvku: 

právě mi volal kámoš, že viděl na zkušebce 1734. Izzy a spol., myslíte, že by teoreticky dnes už mohla jezdit?

Autor:  Fixi [ 13 zář 2005 18:27 ]
Předmět příspěvku: 

:cry:

Autor:  Izzy [ 13 zář 2005 18:17 ]
Předmět příspěvku: 

Tak vcera mi bylo receno ze 1707 se 100% pravdepodobnosti (pokud nekomu nehrabne:) dostane klasicky nuzkovy pantograf a to s rucnim stahovanim...venujme proto 1707 a jejimu byvalemu poloptg Lekov ESGE minutu ticha...

Autor:  holahoj [ 13 zář 2005 15:33 ]
Předmět příspěvku: 

No jsem rád, že 1734 nebyla odstavena definitivně a že jednou zase možná bude jezdit. Díky za info!

Autor:  Izzy [ 13 zář 2005 15:27 ]
Předmět příspěvku: 

Trosku to upresnim...na 1734 se v nedavne dobe zacalo opet delat a to predevsim na jednom ze ctyr podvozku...proto byla take po velice dlouhe dobe vytazena dopredu nebot predtim stala vzadu mezi vozy RT6...pry se na ni ted pracuje-ovsem pokud vyjede nahradou za ni bude v Medlankach nyni aktualne nepojizdna 1733...ta ma tusim nejakou zavadu na vyzbroji...

Autor:  manil [ 13 zář 2005 15:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1734?

holahoj píše:
Nevíte, co se stalo se 1734? Píšou, že po poruše odstavena na ND. Ale nikde jsem nic víc nezjistil. Neví někdo něco víc, co to bylo za poruchu a proč byla odstavena na ND?

Na 1734 je porucha výzbroje TV14. TV14 je nejnovější IGBT výzbroj ČKD, velice kvalitní a téměř bezporuchová, jenomže ČKD zkrachovala a náhradní díly na TV14 proto nemá kdo vyrábět. 1734 zrovna měla to neštěstí, že se ji porouchala nějaká část výzbroje a náhradní díly nemá kdo dodat, tudíž stojí a ty ND z ní kanibalizujou pro ostatní tramvaje s TV14, konkrétně pro KT8D5N. Až DÚ schválí TV Progress pro KT8, tak 1734 bude v Brně pravděpodobně první, kdo progress dostane, ale podle mého soudu 1734 nejméně rok v ulicích nepotkáme. Stejný osud pravděpodobně potkal i 1733.

Autor:  holahoj [ 13 zář 2005 15:05 ]
Předmět příspěvku:  1734?

Nevíte, co se stalo se 1734? Píšou, že po poruše odstavena na ND. Ale nikde jsem nic víc nezjistil. Neví někdo něco víc, co to bylo za poruchu a proč byla odstavena na ND?

Autor:  manil [ 12 zář 2005 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

Verusha píše:
Když už jsem u toho, liší se na kachnách nějak vybavením kabina A od kabiny B nebo je to jen tak označeno z praktických důvodů a kabiny jsou navlas stejné? (Asi trochu laický dotaz, ale kachny nejsou nějak zrovna můj obor)

Neliší se náhodou kabiny aji tím, že jedna má větrací klapku ve střeše?

Autor:  M3 [ 11 zář 2005 21:57 ]
Předmět příspěvku: 

Ono toho času ale právě bývá málo - vozy stojí za sebou v koloně, takže ve finále by na otočení bylo jen několik minut, takže se dělá výměna.

Autor:  PvvS [ 11 zář 2005 21:53 ]
Předmět příspěvku: 

Jak kdy. Pokud to hori, pak ano, ale pokud je trochu casu , tak i s prestartovanim je to na moment

Autor:  M3 [ 11 zář 2005 21:51 ]
Předmět příspěvku: 

S tím jsem se opravdu nesetkal ani v zimě. Než otáčení, na které není moc času se dělá výměna vozu.

Autor:  PvvS [ 11 zář 2005 21:46 ]
Předmět příspěvku: 

Kolikrat se KT8 tocila na trojuhelníku. V zime staci nahlasit chybu topeni, nebo nejakou jinou drobnost a vuz se pred vyjezdem otoci.

Autor:  M3 [ 11 zář 2005 21:32 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
podle toho jak to prijelo z d-8 . Ale hodne ridicu si to rano otocilo ve vozovne , aby jeli z A kabiny. Prece jenom jistota je jistota


Tak to je pro mě novinka - nevím o tom, že by řidič ráno po nástupu otáčel KT jak by se mu to líbilo. Když je postavená na linku 1 z kabiny "B", tak prostě jezdí z kabiny "B".

Autor:  Fixi [ 11 zář 2005 20:49 ]
Předmět příspěvku: 

takže ho ještě má?

Autor:  Igor Mauricio [ 11 zář 2005 20:17 ]
Předmět příspěvku: 

dík. já sem právě vždycky viděl 1707 na d-1 polopantecem vpřed, proto sem se ptal.

Autor:  PvvS [ 11 zář 2005 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

podle toho jak to prijelo z d-8 . Ale hodne ridicu si to rano otocilo ve vozovne , aby jeli z A kabiny. Prece jenom jistota je jistota

Autor:  Igor Mauricio [ 11 zář 2005 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

1707 vypravovali na d-1 vždy jen jednou kabinou nebo různě, jak jim to přišlo pod ruku?

Autor:  M3 [ 11 zář 2005 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

Verusha píše:
Když už jsem u toho, liší se na kachnách nějak vybavením kabina A od kabiny B nebo je to jen tak označeno z praktických důvodů a kabiny jsou navlas stejné? (Asi trochu laický dotaz, ale kachny nejsou nějak zrovna můj obor)

V ovládání jsou úplně stejné, rozdíl mezi kabinou "A" a "B" je pouze v odpojovači a vypínačích podvozků (A).

Autor:  Verusha [ 11 zář 2005 19:04 ]
Předmět příspěvku: 

Když už jsem u toho, liší se na kachnách nějak vybavením kabina A od kabiny B nebo je to jen tak označeno z praktických důvodů a kabiny jsou navlas stejné? (Asi trochu laický dotaz, ale kachny nejsou nějak zrovna můj obor)

Autor:  Izzy [ 11 zář 2005 13:12 ]
Předmět příspěvku: 

No a co takhle ukecat ostravaky aby odeslali do dilen na reko .RN1 svoji 1507 ktera je v mnoha ohledech kolegyni 1707...jen s tim rozdilem ze poloptg ma nad kabinou A tedy jako hlavni...
http://www.mhdveslezsku.net/tram.ostrav ... 7.2004.jpg

Autor:  PvvS [ 11 zář 2005 10:56 ]
Předmět příspěvku: 

adam_r píše:
manil píše:
Na 1634 nebyl Lekov ESGE ale Schunk.
Ale teoreticky by ho tam klidně mohli dát, to by byla bašta :-)

Pokud ale ten Schunk neni schvalen jako ND na KT8 (coz asi neni), tak by to prineslo vic komplikaci, nez uzitku => bude oprava strzeneho, nebo dosazeni neceho, co je pro KT schvalene.


Nechci kecat , ale nemeli ho nahodou svyho casu na jedny v praze ?

Autor:  Fixi [ 11 zář 2005 10:25 ]
Předmět příspěvku: 

Kde by vzali nůžkový pantograf? To se válí po vozovně? Doufám, že tam dají nějakej Stemann...ikdyž jinej než 500 není na provoz špičkou vzad, že?

Stránka 134 z 142 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/