Diskuzní fórum MHD Brno http://forum.bmhd.cz:80/ |
|
KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=75 |
Stránka 134 z 142 |
Autor: | jeyek [ 13 zář 2005 20:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dneska na d-8 snad poprvé všechny garanty obsazené KT8N (vím, že to patří do vypravenosti)... sem rád, že ta 1734 vyjede.. ale myslím, že se nějak nebudou stresovat s tím, aby vyjela co nejdřív, protože NP KT8 je dost, většinou je jich vypravována tak půlka.. |
Autor: | Igor Mauricio [ 13 zář 2005 20:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
já sem myslel vyjede na zkušebky, že nevyjede s cestujícíma mi je vcelku jasný ale čím víc eNek, tím líp :) |
Autor: | Izzy [ 13 zář 2005 19:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslim ze dnes jeste 1734 nevyjede...jeste se budou urcite delat nejaky testy apod. Ja sem rad aspon za to ze kamos nekeca a s tou 1734 mel pravdu...kazdopadne asi pujde do provozu co nejdriv...NP neni nikd ydost-navic kdyz stoji jine eNko 1733... |
Autor: | Igor Mauricio [ 13 zář 2005 19:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
právě mi volal kámoš, že viděl na zkušebce 1734. Izzy a spol., myslíte, že by teoreticky dnes už mohla jezdit? |
Autor: | Fixi [ 13 zář 2005 18:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Autor: | Izzy [ 13 zář 2005 18:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak vcera mi bylo receno ze 1707 se 100% pravdepodobnosti (pokud nekomu nehrabne:) dostane klasicky nuzkovy pantograf a to s rucnim stahovanim...venujme proto 1707 a jejimu byvalemu poloptg Lekov ESGE minutu ticha... |
Autor: | holahoj [ 13 zář 2005 15:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jsem rád, že 1734 nebyla odstavena definitivně a že jednou zase možná bude jezdit. Díky za info! |
Autor: | Izzy [ 13 zář 2005 15:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Trosku to upresnim...na 1734 se v nedavne dobe zacalo opet delat a to predevsim na jednom ze ctyr podvozku...proto byla take po velice dlouhe dobe vytazena dopredu nebot predtim stala vzadu mezi vozy RT6...pry se na ni ted pracuje-ovsem pokud vyjede nahradou za ni bude v Medlankach nyni aktualne nepojizdna 1733...ta ma tusim nejakou zavadu na vyzbroji... |
Autor: | manil [ 13 zář 2005 15:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1734? |
holahoj píše: Nevíte, co se stalo se 1734? Píšou, že po poruše odstavena na ND. Ale nikde jsem nic víc nezjistil. Neví někdo něco víc, co to bylo za poruchu a proč byla odstavena na ND?
Na 1734 je porucha výzbroje TV14. TV14 je nejnovější IGBT výzbroj ČKD, velice kvalitní a téměř bezporuchová, jenomže ČKD zkrachovala a náhradní díly na TV14 proto nemá kdo vyrábět. 1734 zrovna měla to neštěstí, že se ji porouchala nějaká část výzbroje a náhradní díly nemá kdo dodat, tudíž stojí a ty ND z ní kanibalizujou pro ostatní tramvaje s TV14, konkrétně pro KT8D5N. Až DÚ schválí TV Progress pro KT8, tak 1734 bude v Brně pravděpodobně první, kdo progress dostane, ale podle mého soudu 1734 nejméně rok v ulicích nepotkáme. Stejný osud pravděpodobně potkal i 1733. |
Autor: | holahoj [ 13 zář 2005 15:05 ] |
Předmět příspěvku: | 1734? |
Nevíte, co se stalo se 1734? Píšou, že po poruše odstavena na ND. Ale nikde jsem nic víc nezjistil. Neví někdo něco víc, co to bylo za poruchu a proč byla odstavena na ND? |
Autor: | manil [ 12 zář 2005 21:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Verusha píše: Když už jsem u toho, liší se na kachnách nějak vybavením kabina A od kabiny B nebo je to jen tak označeno z praktických důvodů a kabiny jsou navlas stejné? (Asi trochu laický dotaz, ale kachny nejsou nějak zrovna můj obor)
Neliší se náhodou kabiny aji tím, že jedna má větrací klapku ve střeše? |
Autor: | M3 [ 11 zář 2005 21:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ono toho času ale právě bývá málo - vozy stojí za sebou v koloně, takže ve finále by na otočení bylo jen několik minut, takže se dělá výměna. |
Autor: | PvvS [ 11 zář 2005 21:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak kdy. Pokud to hori, pak ano, ale pokud je trochu casu , tak i s prestartovanim je to na moment |
Autor: | M3 [ 11 zář 2005 21:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
S tím jsem se opravdu nesetkal ani v zimě. Než otáčení, na které není moc času se dělá výměna vozu. |
Autor: | PvvS [ 11 zář 2005 21:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kolikrat se KT8 tocila na trojuhelníku. V zime staci nahlasit chybu topeni, nebo nejakou jinou drobnost a vuz se pred vyjezdem otoci. |
Autor: | M3 [ 11 zář 2005 21:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
PvvS píše: podle toho jak to prijelo z d-8 . Ale hodne ridicu si to rano otocilo ve vozovne , aby jeli z A kabiny. Prece jenom jistota je jistota
Tak to je pro mě novinka - nevím o tom, že by řidič ráno po nástupu otáčel KT jak by se mu to líbilo. Když je postavená na linku 1 z kabiny "B", tak prostě jezdí z kabiny "B". |
Autor: | Fixi [ 11 zář 2005 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
takže ho ještě má? |
Autor: | Igor Mauricio [ 11 zář 2005 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
dík. já sem právě vždycky viděl 1707 na d-1 polopantecem vpřed, proto sem se ptal. |
Autor: | PvvS [ 11 zář 2005 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
podle toho jak to prijelo z d-8 . Ale hodne ridicu si to rano otocilo ve vozovne , aby jeli z A kabiny. Prece jenom jistota je jistota |
Autor: | Igor Mauricio [ 11 zář 2005 19:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
1707 vypravovali na d-1 vždy jen jednou kabinou nebo různě, jak jim to přišlo pod ruku? |
Autor: | M3 [ 11 zář 2005 19:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Verusha píše: Když už jsem u toho, liší se na kachnách nějak vybavením kabina A od kabiny B nebo je to jen tak označeno z praktických důvodů a kabiny jsou navlas stejné? (Asi trochu laický dotaz, ale kachny nejsou nějak zrovna můj obor)
V ovládání jsou úplně stejné, rozdíl mezi kabinou "A" a "B" je pouze v odpojovači a vypínačích podvozků (A). |
Autor: | Verusha [ 11 zář 2005 19:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když už jsem u toho, liší se na kachnách nějak vybavením kabina A od kabiny B nebo je to jen tak označeno z praktických důvodů a kabiny jsou navlas stejné? (Asi trochu laický dotaz, ale kachny nejsou nějak zrovna můj obor) |
Autor: | Izzy [ 11 zář 2005 13:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
No a co takhle ukecat ostravaky aby odeslali do dilen na reko .RN1 svoji 1507 ktera je v mnoha ohledech kolegyni 1707...jen s tim rozdilem ze poloptg ma nad kabinou A tedy jako hlavni... http://www.mhdveslezsku.net/tram.ostrav ... 7.2004.jpg |
Autor: | PvvS [ 11 zář 2005 10:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
adam_r píše: manil píše: Na 1634 nebyl Lekov ESGE ale Schunk. Ale teoreticky by ho tam klidně mohli dát, to by byla bašta Pokud ale ten Schunk neni schvalen jako ND na KT8 (coz asi neni), tak by to prineslo vic komplikaci, nez uzitku => bude oprava strzeneho, nebo dosazeni neceho, co je pro KT schvalene. Nechci kecat , ale nemeli ho nahodou svyho casu na jedny v praze ? |
Autor: | Fixi [ 11 zář 2005 10:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kde by vzali nůžkový pantograf? To se válí po vozovně? Doufám, že tam dají nějakej Stemann...ikdyž jinej než 500 není na provoz špičkou vzad, že? |
Stránka 134 z 142 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |