Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz/

KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N
http://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?f=5&t=75
Stránka 132 z 133

Autor:  adam_r [ 06 pro 2004 12:24 ]
Předmět příspěvku: 

pd píše:
Dvojsedačka koukající do kloubu je i ve středním článku R.N2 a taky tam není zábrana.
A co kdyby se ty dvě bedny daly na sebe? Tak aby zůstal prostor aspoň pro tu dvojsedačku. Tím by se sice jedno místo ztratilo, ale myslím že výhody stále převažují.


Ty bedny jsou jedny z mala mist, na kterych se da sedet a babky na nich sedet nechteji, tak mi je neberte :wink:

Autor:  pd [ 03 pro 2004 19:07 ]
Předmět příspěvku: 

Dvojsedačka koukající do kloubu je i ve středním článku R.N2 a taky tam není zábrana.
A co kdyby se ty dvě bedny daly na sebe? Tak aby zůstal prostor aspoň pro tu dvojsedačku. Tím by se sice jedno místo ztratilo, ale myslím že výhody stále převažují.

Autor:  PvvS [ 03 pro 2004 12:24 ]
Předmět příspěvku: 

Ma to 2 proti . V tech bednach jsou rozvadece, ktery jsou dost podstatny pro udrzbu vozidla. A hlavne by mely zustat v suchu a pristupny. To se umistenim pod vuz ztraci. Ta dvojsedacka koukajici do kloubu. Pred to sedadlo na kraji by jsi musel umistit zabranu proti padu cestujuciho do prostoru (nejaka norma) .

Autor:  pd [ 02 pro 2004 22:10 ]
Předmět příspěvku: 

ds (v tématu T3) píše:
An druhou stranu u obousměrný tramvaje to jaksi jinak udělat nejde, že... Asi by působilo trochu divně, kdyby měli všichni cestující sedět proti směru jízdy...


Ale ono by to šlo a ani nemusí všichni cestující sedět proti směru jízdy - viz horní nákres.

A kdyby se ještě podařilo někam vymístit ty bedny u kloubu (třeba v rámci rekonstrukce na RN2), tak by se na jejich místa mohly přesunout sedadla z úzké uličky, tam kde je teď 2+2. Tím by se zlepšila průchodnost při zachování stejného počtu míst k sezení - dolní nákres. A taky už by se konečně mohly místo původních sedáků dát pohodlnější polstrované, potom by tahle tramvaj neměla chybu :-D

Autor:  pd [ 06 lis 2004 17:20 ]
Předmět příspěvku: 

Bílý nátěr není na trvalo (aspoň doufám), asi je to příprava pro celovozovou reklamu. Ale k té podlaze nemám slov :evil:

Autor:  Kada [ 06 lis 2004 16:35 ]
Předmět příspěvku:  KT8D5N 1706

Je pravda ze rekontrukce 1706 se povedla, ovšem moc se mi nelíbí že nechali v dílnách staré okna, které jsou již nyní dost poškrábané, je sice prvda, že by bylo jen otázkou času, kdy by byly opět poškrábané i nové okna, ale přece jen.... . Dále bych jsem více ocenil, podlahu z jiného materiálu mám namysli protiskluzovou podlahu a ne klasickou gumový potah a ještě jedna výtka, raději bych jsem 1706 viděl v kalsickém "brněnském" nátěru, slušel by jí více než-li bílý nátěr.
:evil:

Autor:  OP [ 05 lis 2004 13:13 ]
Předmět příspěvku: 

Honza píše:
Nebylo by lepší vést co druhou d-1 v sedle jen do Komína? U nás v Bystrci je prázdná a vozí vzduch. Přestup by byl možný na d-3 a interval by s d-1 tedy byl 5min.


Tyto zkracene d-1 by pak asi jezdily prazdne i v useku Komin -- Pisarky. Naopak ty ostatni d-1 by byly plne pres mesto (cestujici do Bystrce by cekali az na primou d-1 do Bystrce, nechteli by v Komine presedat).

Autor:  Honza [ 03 lis 2004 15:07 ]
Předmět příspěvku: 

Nebylo by lepší vést co druhou d-1 v sedle jen do Komína? U nás v Bystrci je prázdná a vozí vzduch. Přestup by byl možný na d-3 a interval by s d-1 tedy byl 5min.

Autor:  titlis [ 03 lis 2004 15:04 ]
Předmět příspěvku:  1706

Se 1706 jsem jel už minulou neděli. Oopravdu se povedla.

Autor:  Romík [ 03 lis 2004 15:01 ]
Předmět příspěvku: 

1706 už vesele jezdí s cestujícími!

Autor:  M3 [ 16 zář 2004 15:45 ]
Předmět příspěvku: 

KT8 - 1706 byla dnes na zkušební jízdě, celá je v bílém nátěru s nízkopodlažním článkem.

Autor:  pd [ 14 zář 2004 11:31 ]
Předmět příspěvku:  KT8D5

Téma o tramvajích KT8D5

Autor:  PvvS [ 15 čer 2004 16:26 ]
Předmět příspěvku: 

N 1735 se nakupovaly novy dily. Hodne tusim od Pragoimpexu. Jinak po nehode je odstavena 1738 . Ponekud ji pomuchlal polskej autobus u grandu.

Autor:  mendl-man [ 14 čer 2004 15:24 ]
Předmět příspěvku:  1735 je opravená

Jo,1735 je už opravená a jezdí - nedávno to ještě byla jediná neposprejovaná a nepoškrábaná KT8D5N v Brně , dokud nepřišli nějací debilové a.... :-x

Autor:  Hal [ 13 čer 2004 23:10 ]
Předmět příspěvku: 

No spis bych volil jine reseni

d-5 2xT
d-7 Kralovo pole - Hlavni Nadrazi - Svermova K2

a to taky z duvodu, ze tu d-7 by v Pisarkach slo tezko tocit, bude tam i tak uz hodne vytizena jednolejka a jeste bude jednokolejka u BVV.

Autor:  VS [ 13 čer 2004 21:18 ]
Předmět příspěvku: 

No s tou d-5 přestávky se budou moct dělat v Lískovci a né v Štef.čtvrti,takže tam můžou být jen 2-3 soupravy 2xT a v Lískovci až se výřeší problém s měnírnou je místa dost.Na té d-9 by mohli být T6 z d-3,kde stačí K2.

Nebo: d-3 Rakovecká-St.Osada 10xK2
d-4 K2P
d-5 2xT
d-7 Pisárky-Kr.pole,nádraží 7x K2
d-9 Bystrc-Česká-nádraží-Lesná 12x 2xT
d-10 St.Lískovec-nádraží-Stránská skála 7-8x K2
d-11 Lesná-Ústř.hřbitov K2
d-12 Komárov-Červínkova-Tech.muzeum 15x 2xT

Všechny sóla dát do dvojic a maximálně využít kachny na d-1 + vyšetřený soupravy z d-12.
Možna by to chtělo dodat ještě i 7-8 vozů T3.PV(EV).Např.1500-1510 a pak by to určitě šlo.

Autor:  pd [ 13 čer 2004 20:35 ]
Předmět příspěvku: 

Jako náhrada by se dalo počítat s K3R-N, tedy budou-li nějaké...

VS: a ta d-5 s 2xT příští rok bude jezdit kam, když se do té smyčky nevleze?

Autor:  ds [ 13 čer 2004 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

No, to by bylo fajn, ale na to nebude dost vozů T3 - pokud bychom počítali se soupravami na d-9 (což je možná ještě akutnější), pak by nezbýval jediný vůz jako záloha. A bude hůř - vozy T3 se vyřazují a nepřichází odpovídající náhrada - to by muselo přijít 10 vleků ročně.

Autor:  VS [ 13 čer 2004 18:21 ]
Předmět příspěvku: 

Na d-5 být 2xT nemůžou,protože se víc než 3 soupravy nevlezou do smyčky ve Štefanikově čtvrti a v Lískovci se přestávky nedají dělat kvůli problémům s měnírnou.Ale až se příští rok postaví nová měnírna v Lískovci tak bych to viděl na :

d-4 K2P
d-5 2xT
d-7 Kr.pole nádraží-Pisárky K2 o víkendech 1xT
d-8 beze změn
d-10 trvale St.Lískovec-nádraží-Geislerova(-Stránská skála)

Autor:  ds [ 13 čer 2004 10:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1735

Zřejmě chce DPMB šetřit vozový km..... Byl bych radši, kdyby šly v létě K2P na linku 4 a na lince 5 se objevily 2xT. Vozy by na to stačily.... Ale asi je to jenom moje zbožné přání.... #45#

Autor:  VS [ 12 čer 2004 22:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1735

Takže Medlánecký 2xT budou o prázdninách asi zase jen na d-1 a výj. i na d-3(v prac.dny). Fakt nechápu proč jezdí tak málo,když je spousta vozů(hlavně T3M po GO)mají BUSE a sou v dobrým stavu,což se o některých pisáreckých T3 a K2 říct nedá.

Autor:  Stanislav Panschab [ 12 čer 2004 22:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1735

Vůz 1706 je stále na opravě v dílnách. Bude po generálce vypadat jako vůz 1701 s nízkopodlažním středem. Co se týká vozů 1710 a 1712: 1710 je po velké opravě na zkušebních jízdách v bílém nátěru, 1712 v současné době v provozu. Protože je odstavená 1730, je docela možné, že součástky jsou použity asi z ní. Počet vozů KT8, kterých bude potřeba při pravidelném provozu na lince 8, při výluce Purkyňova na lince 12 a při výluce Halasovo náměstí na lince 9 bych odhadoval na celkový počet 28 (15+7+6). Linku 13 bude jezdit vozovna Pisárky a odhad vozů K2 je pravděpodobně správný. Linku 12 jezdí o víkendech vozovna Pisárky a tam stačí kloubové vozy. Spřažené soupravy na lince 1 opět uvidíme na medláneckých kurzech určitě o prázdninách, protože musíme počítat s rezervou na výměnu vozů KT8.

Autor:  VS [ 11 čer 2004 12:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1735

1706 se ale asi už nestihne zprovoznit.Na opravě je ještě 1710 a 1712? Kolik vlastně bude potřeba kurzů kachen na d-9 a 12?

To by mě zajímalo,kde na ní vzali součástky,když byla úplně vybrakovaná.

d-13 má jezdit v létě Komín-Česká-nádraží-Geislerova(+x-13 Juliánov). To by mě zajímalo co na ní bude za vozy? Já to vidím na K2,protože budou určitě zase šetřit 2xT v Medlánkách jako o víkendě,kdy nevyjede ani jedna.
Zatím by mohli medlánecký 2xT jezdit o víkendě třeba na d-12! No a teď nejsou už ani na d-1!

Autor:  Hal [ 11 čer 2004 10:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1735

Vcera byla na 00122, DP ji bude potrebovat na prazdninove vyluky, kdy by mely byt d-9 a 12 v KT8.

Autor:  pd [ 11 čer 2004 09:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1735

Je opravená, o prázdninách se bude každá pojízdná KT8 hodit...

Stránka 132 z 133 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/