Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz/

KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N
http://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?f=5&t=75
Stránka 131 z 132

Autor:  Rh [ 23 pro 2004 14:38 ]
Předmět příspěvku: 

Anonymous píše:
muze kt8 tahnout nebo tlacit dalsi kt8?diky karel.


Pokud vím tak ano.Nedávno jsem videl táhnout 1704 z d-8 tramvaj 1728 takze asi jo... :wink:

Autor:  Návštěvník [ 23 pro 2004 14:25 ]
Předmět příspěvku: 

muze kt8 tahnout nebo tlacit dalsi kt8?diky karel.

Autor:  Návštěvník [ 21 pro 2004 20:08 ]
Předmět příspěvku: 

Pomkud jsem dobre videl tak 1737 byla posprejována stribrnou barvou alespon se mi to tak jevilo - byla uz tma :wink: !

Autor:  Fixi [ 14 pro 2004 19:24 ]
Předmět příspěvku: 

pd píše:
Nějakou opravenou KT8D5N jsem včera jel (číslo nevím, že by to byla ta 1733 ?). Vypadala docela čistě... a taky zmizely poutka na držení, škoda...


Poutka na držení... To už je lepší se nedržet vůbec, než se henglat na těch přiblblých kožených uších... :wink:

Autor:  pd [ 13 pro 2004 23:28 ]
Předmět příspěvku: 

Nějakou opravenou KT8D5N jsem včera jel (číslo nevím, že by to byla ta 1733 ?). Vypadala docela čistě... a taky zmizely poutka na držení, škoda...

Autor:  Návštěvník [ 13 pro 2004 16:14 ]
Předmět příspěvku: 

Taky jsem ji viděl.Akorát jsem bohužel viděl ty poškrábaná okna :cry: .A po asi 1 měsíci jsem spatřil 1711 na Cvičné jízdě :wink: .Romík

Autor:  zahradnik [ 13 pro 2004 09:27 ]
Předmět příspěvku: 

tak už zase jezdí 1733, dnes ráno jsem ji viděl na Mendláku na zkušební jízdě. Má krásný nový lak, světle oranžový pantograf, šedý podvozek... Uvnitř nesvítila, a tak to vypadalo, že ona nejsou poškrábaná - nebo že by je opravdu vyměnili? Jen vzadu ji chyběl kryt spřáhla - boční byly

Autor:  Návštěvník [ 06 pro 2004 19:09 ]
Předmět příspěvku: 

pd píše:
Dvojsedačka koukající do kloubu je i ve středním článku R.N2 a taky tam není zábrana.
A co kdyby se ty dvě bedny daly na sebe? Tak aby zůstal prostor aspoň pro tu dvojsedačku. Tím by se sice jedno místo ztratilo, ale myslím že výhody stále převažují.


To by bylo fakt dobrý.To jedno místo je jedno. 8-)

Autor:  Návštěvník [ 06 pro 2004 19:04 ]
Předmět příspěvku: 

adam_r píše:
pd píše:
Dvojsedačka koukající do kloubu je i ve středním článku R.N2 a taky tam není zábrana.
A co kdyby se ty dvě bedny daly na sebe? Tak aby zůstal prostor aspoň pro tu dvojsedačku. Tím by se sice jedno místo ztratilo, ale myslím že výhody stále převažují.


Ty bedny jsou jedny z mala mist, na kterych se da sedet a babky na nich sedet nechteji, tak mi je neberte :wink:


Správně je to pravda. :-P

Autor:  adam_r [ 06 pro 2004 12:24 ]
Předmět příspěvku: 

pd píše:
Dvojsedačka koukající do kloubu je i ve středním článku R.N2 a taky tam není zábrana.
A co kdyby se ty dvě bedny daly na sebe? Tak aby zůstal prostor aspoň pro tu dvojsedačku. Tím by se sice jedno místo ztratilo, ale myslím že výhody stále převažují.


Ty bedny jsou jedny z mala mist, na kterych se da sedet a babky na nich sedet nechteji, tak mi je neberte :wink:

Autor:  pd [ 03 pro 2004 19:07 ]
Předmět příspěvku: 

Dvojsedačka koukající do kloubu je i ve středním článku R.N2 a taky tam není zábrana.
A co kdyby se ty dvě bedny daly na sebe? Tak aby zůstal prostor aspoň pro tu dvojsedačku. Tím by se sice jedno místo ztratilo, ale myslím že výhody stále převažují.

Autor:  PvvS [ 03 pro 2004 12:24 ]
Předmět příspěvku: 

Ma to 2 proti . V tech bednach jsou rozvadece, ktery jsou dost podstatny pro udrzbu vozidla. A hlavne by mely zustat v suchu a pristupny. To se umistenim pod vuz ztraci. Ta dvojsedacka koukajici do kloubu. Pred to sedadlo na kraji by jsi musel umistit zabranu proti padu cestujuciho do prostoru (nejaka norma) .

Autor:  pd [ 02 pro 2004 22:10 ]
Předmět příspěvku: 

ds (v tématu T3) píše:
An druhou stranu u obousměrný tramvaje to jaksi jinak udělat nejde, že... Asi by působilo trochu divně, kdyby měli všichni cestující sedět proti směru jízdy...


Ale ono by to šlo a ani nemusí všichni cestující sedět proti směru jízdy - viz horní nákres.

A kdyby se ještě podařilo někam vymístit ty bedny u kloubu (třeba v rámci rekonstrukce na RN2), tak by se na jejich místa mohly přesunout sedadla z úzké uličky, tam kde je teď 2+2. Tím by se zlepšila průchodnost při zachování stejného počtu míst k sezení - dolní nákres. A taky už by se konečně mohly místo původních sedáků dát pohodlnější polstrované, potom by tahle tramvaj neměla chybu :-D

Autor:  pd [ 06 lis 2004 17:20 ]
Předmět příspěvku: 

Bílý nátěr není na trvalo (aspoň doufám), asi je to příprava pro celovozovou reklamu. Ale k té podlaze nemám slov :evil:

Autor:  Kada [ 06 lis 2004 16:35 ]
Předmět příspěvku:  KT8D5N 1706

Je pravda ze rekontrukce 1706 se povedla, ovšem moc se mi nelíbí že nechali v dílnách staré okna, které jsou již nyní dost poškrábané, je sice prvda, že by bylo jen otázkou času, kdy by byly opět poškrábané i nové okna, ale přece jen.... . Dále bych jsem více ocenil, podlahu z jiného materiálu mám namysli protiskluzovou podlahu a ne klasickou gumový potah a ještě jedna výtka, raději bych jsem 1706 viděl v kalsickém "brněnském" nátěru, slušel by jí více než-li bílý nátěr.
:evil:

Autor:  OP [ 05 lis 2004 13:13 ]
Předmět příspěvku: 

Honza píše:
Nebylo by lepší vést co druhou d-1 v sedle jen do Komína? U nás v Bystrci je prázdná a vozí vzduch. Přestup by byl možný na d-3 a interval by s d-1 tedy byl 5min.


Tyto zkracene d-1 by pak asi jezdily prazdne i v useku Komin -- Pisarky. Naopak ty ostatni d-1 by byly plne pres mesto (cestujici do Bystrce by cekali az na primou d-1 do Bystrce, nechteli by v Komine presedat).

Autor:  Honza [ 03 lis 2004 15:07 ]
Předmět příspěvku: 

Nebylo by lepší vést co druhou d-1 v sedle jen do Komína? U nás v Bystrci je prázdná a vozí vzduch. Přestup by byl možný na d-3 a interval by s d-1 tedy byl 5min.

Autor:  titlis [ 03 lis 2004 15:04 ]
Předmět příspěvku:  1706

Se 1706 jsem jel už minulou neděli. Oopravdu se povedla.

Autor:  Romík [ 03 lis 2004 15:01 ]
Předmět příspěvku: 

1706 už vesele jezdí s cestujícími!

Autor:  M3 [ 16 zář 2004 15:45 ]
Předmět příspěvku: 

KT8 - 1706 byla dnes na zkušební jízdě, celá je v bílém nátěru s nízkopodlažním článkem.

Autor:  pd [ 14 zář 2004 11:31 ]
Předmět příspěvku:  KT8D5

Téma o tramvajích KT8D5

Autor:  PvvS [ 15 čer 2004 16:26 ]
Předmět příspěvku: 

N 1735 se nakupovaly novy dily. Hodne tusim od Pragoimpexu. Jinak po nehode je odstavena 1738 . Ponekud ji pomuchlal polskej autobus u grandu.

Autor:  mendl-man [ 14 čer 2004 15:24 ]
Předmět příspěvku:  1735 je opravená

Jo,1735 je už opravená a jezdí - nedávno to ještě byla jediná neposprejovaná a nepoškrábaná KT8D5N v Brně , dokud nepřišli nějací debilové a.... :-x

Autor:  Hal [ 13 čer 2004 23:10 ]
Předmět příspěvku: 

No spis bych volil jine reseni

d-5 2xT
d-7 Kralovo pole - Hlavni Nadrazi - Svermova K2

a to taky z duvodu, ze tu d-7 by v Pisarkach slo tezko tocit, bude tam i tak uz hodne vytizena jednolejka a jeste bude jednokolejka u BVV.

Autor:  VS [ 13 čer 2004 21:18 ]
Předmět příspěvku: 

No s tou d-5 přestávky se budou moct dělat v Lískovci a né v Štef.čtvrti,takže tam můžou být jen 2-3 soupravy 2xT a v Lískovci až se výřeší problém s měnírnou je místa dost.Na té d-9 by mohli být T6 z d-3,kde stačí K2.

Nebo: d-3 Rakovecká-St.Osada 10xK2
d-4 K2P
d-5 2xT
d-7 Pisárky-Kr.pole,nádraží 7x K2
d-9 Bystrc-Česká-nádraží-Lesná 12x 2xT
d-10 St.Lískovec-nádraží-Stránská skála 7-8x K2
d-11 Lesná-Ústř.hřbitov K2
d-12 Komárov-Červínkova-Tech.muzeum 15x 2xT

Všechny sóla dát do dvojic a maximálně využít kachny na d-1 + vyšetřený soupravy z d-12.
Možna by to chtělo dodat ještě i 7-8 vozů T3.PV(EV).Např.1500-1510 a pak by to určitě šlo.

Stránka 131 z 132 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/