Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=75
Stránka 131 z 142

Autor:  Fixi [ 26 říj 2005 21:26 ]
Předmět příspěvku: 

No...vypadá to divně, docela fuj, nechci.

Autor:  M3 [ 26 říj 2005 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

Vzhledem k tomu, že je Brno takový celorepublikový zkušební ústav, tak věřím, že to tady zanedlouho bude... Ale mě osobně se moc nelíbí.

Autor:  PvvS [ 26 říj 2005 21:17 ]
Předmět příspěvku: 

Jak by se vam libily pripadny novostavby vozu KT8D5N.P ?

Autor:  M3 [ 26 říj 2005 10:53 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
mauricio píše:
po dlouhé době sem dnes potkal 1701 na d-8. Mno a na d-1 1734, super plošky na kolech, drnc drn trrrr íííííí bylo slyšet na velmi dlouhou vzdálenost...to s tím nic neudělají?

S ploškama prakticky nemůžeš nic udělat, to bys musel vyměnit celou obruč. Časem se to všechno ojezdí...


Omyl - pokud jsou opravdu velké plochy, tak se kola musí vybrousit do hladka. Ale s nadcházejícím podzimem, padajícím listí bude plošek na kolech čím dál tím víc, protože na tom to hodně solidně klouže.

Autor:  manil [ 25 říj 2005 23:39 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
po dlouhé době sem dnes potkal 1701 na d-8. Mno a na d-1 1734, super plošky na kolech, drnc drn trrrr íííííí bylo slyšet na velmi dlouhou vzdálenost...to s tím nic neudělají?

S ploškama prakticky nemůžeš nic udělat, to bys musel vyměnit celou obruč. Časem se to všechno ojezdí...

Autor:  jeyek [ 24 říj 2005 17:06 ]
Předmět příspěvku: 

večra byla 1701 nachystaná jako záloha na novolíšeňské...
A plošky na jednom z krajních podvozků má aji 1738 (myslím).. a taky to dost drncá...

Autor:  Igor Mauricio [ 24 říj 2005 16:19 ]
Předmět příspěvku: 

po dlouhé době sem dnes potkal 1701 na d-8. Mno a na d-1 1734, super plošky na kolech, drnc drn trrrr íííííí bylo slyšet na velmi dlouhou vzdálenost...to s tím nic neudělají?

Autor:  manil [ 21 říj 2005 23:18 ]
Předmět příspěvku: 

Problémy se startováním 1735 už jsou nejspíš vyřešeny. Dneska byla 1735 na 00304. Už je odstavena pouze 1 KT8DN: 1733.

Autor:  manil [ 20 říj 2005 20:39 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
hm dneska sem zahlédl na zkušebce R.N2 v unifiku, naleštěnou, na boku pár bokolepů. Co to bylo? 1701, 1718 nebo 1721?

Kéž by to byla 1718...ale ta by ais těžko měla nálepky...

Autor:  Igor Mauricio [ 20 říj 2005 16:35 ]
Předmět příspěvku: 

hm dneska sem zahlédl na zkušebce R.N2 v unifiku, naleštěnou, na boku pár bokolepů. Co to bylo? 1701, 1718 nebo 1721?

Autor:  Igor Mauricio [ 16 říj 2005 10:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: diskotramvaj

mh píše:
Zážitek je jízda 1738 (a myslím že i 1737) se zapnutým zářivkovým osvětlením. Hlavně v prostředním článku to všechno střídavě bliká a píská... :lol:

ve své době, nevím jak teď, to dělali aji 1701, 1706 a 1720 (?)

Autor:  mh [ 16 říj 2005 10:36 ]
Předmět příspěvku: 

Jako na diskotéce..

Autor:  mh [ 16 říj 2005 10:35 ]
Předmět příspěvku:  diskotramvaj

Zážitek je jízda 1738 (a myslím že i 1737) se zapnutým zářivkovým osvětlením. Hlavně v prostředním článku to všechno střídavě bliká a píská... :lol:

Autor:  PvvS [ 09 říj 2005 22:38 ]
Předmět příspěvku: 

Hmm cim dyl se divam se divam na tenhle interier, tak se mi cim dal vic zamlouva.

http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 029-05.jpg

U KT8 by to vyresilo problemy s kapacitou ve spickach , s vylizanim z dvojsedacky, uzky ulicky, jedno sedadlo po smer a druhy protismeru.

Autor:  jeyek [ 05 říj 2005 17:42 ]
Předmět příspěvku: 

1706 dnes normálně na d-1

Autor:  Radek Havlík [ 05 říj 2005 17:07 ]
Předmět příspěvku: 

Včera na 1729 napsáno na druhém levém buse NENASTUPUJ PROSÍM BYLO TO NA TLAČENO NA KONEC.

Dnes na 1705 na všech buse 8 Nenastupujte prosím

Autor:  Fixi [ 05 říj 2005 07:33 ]
Předmět příspěvku: 

Všiml, je to hezčí.

Autor:  manil [ 04 říj 2005 23:53 ]
Předmět příspěvku: 

Všímli ste si, že 1720 už nemá bílo okolo kabin? Někdy nedávno ty bílý části museli polepit na černo, teďka je už jen bílej čtvereček na čele...

Autor:  Igor Mauricio [ 04 říj 2005 20:49 ]
Předmět příspěvku: 

podle info jednoho mého spolužáka měla v pisárkách na jednokolejce 1706 nehodu, jeden podvozek jel tam a druhej jinam. prej se ale nic moc nestalo...

Autor:  Izzy [ 04 říj 2005 16:21 ]
Předmět příspěvku: 

Jak zde bylo uvedeno ve vypravenosti 1704 jela na zadni ptg...do vozovny jela pres veveri a ceskou na moravak atd...tady sou fotky kdyz sem ji chytnul po ceste ze skoly:

Autor:  Honza [ 03 říj 2005 20:24 ]
Předmět příspěvku: 

Některé vozy bych nechal zalít celé do betonu a shodit do prýglu...

Autor:  Jamala lichá [ 03 říj 2005 09:31 ]
Předmět příspěvku: 

Pche, pravda, pravda, to mě nenapadlo :-) , asi bude nežádoucí, zalívat tyto odpory do asfaltu :-)

Autor:  TMB [ 03 říj 2005 07:49 ]
Předmět příspěvku: 

Vetší hluk je především při brzdění díky odkrytým odporům na střeše, podobně jako u T6.

Autor:  Igor Mauricio [ 03 říj 2005 06:21 ]
Předmět příspěvku: 

aha, dík moc chalpci :wink:

Autor:  Verusha [ 02 říj 2005 23:51 ]
Předmět příspěvku: 

Jamala Lichá - okamžitě udejte výrobce asfaltu, kolego. U nás ve vozovně možno asfaltovat do něurekomna. Jinak souhlasím. I když nějaké ty pazvuky vydávají i samotné tyristory, přeci jen kničení, bzučení, cvrčení a kníkání leze z velké části od rezistorů. Důkaz je třeba u 21Tr - ačkoliv silový blok je na střeše cca v místě nad pravým zadním kolem, vřískání se toliko nese zadním levým sloupkem kastle a spodkem za druhými dveřmi...a proč? Poněvadž odpory jsou na střeše vzadu, shuntovací odpor a trakční tlumivka tamtéž, a druhá tlumivka jsa u kompresoru umístěna se ozývá za dveřmi pod podlahou :-D

Stránka 131 z 142 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/