Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3280 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 128, 129, 130, 131, 132  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13 pro 2004 16:14 
Taky jsem ji viděl.Akorát jsem bohužel viděl ty poškrábaná okna :cry: .A po asi 1 měsíci jsem spatřil 1711 na Cvičné jízdě :wink: .Romík


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 pro 2004 09:27 

Příspěvky: 38
Od: 22 čer 2004 08:50
tak už zase jezdí 1733, dnes ráno jsem ji viděl na Mendláku na zkušební jízdě. Má krásný nový lak, světle oranžový pantograf, šedý podvozek... Uvnitř nesvítila, a tak to vypadalo, že ona nejsou poškrábaná - nebo že by je opravdu vyměnili? Jen vzadu ji chyběl kryt spřáhla - boční byly


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 pro 2004 19:09 
pd píše:
Dvojsedačka koukající do kloubu je i ve středním článku R.N2 a taky tam není zábrana.
A co kdyby se ty dvě bedny daly na sebe? Tak aby zůstal prostor aspoň pro tu dvojsedačku. Tím by se sice jedno místo ztratilo, ale myslím že výhody stále převažují.


To by bylo fakt dobrý.To jedno místo je jedno. 8-)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 06 pro 2004 19:04 
adam_r píše:
pd píše:
Dvojsedačka koukající do kloubu je i ve středním článku R.N2 a taky tam není zábrana.
A co kdyby se ty dvě bedny daly na sebe? Tak aby zůstal prostor aspoň pro tu dvojsedačku. Tím by se sice jedno místo ztratilo, ale myslím že výhody stále převažují.


Ty bedny jsou jedny z mala mist, na kterych se da sedet a babky na nich sedet nechteji, tak mi je neberte :wink:


Správně je to pravda. :-P


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 pro 2004 12:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 894
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
pd píše:
Dvojsedačka koukající do kloubu je i ve středním článku R.N2 a taky tam není zábrana.
A co kdyby se ty dvě bedny daly na sebe? Tak aby zůstal prostor aspoň pro tu dvojsedačku. Tím by se sice jedno místo ztratilo, ale myslím že výhody stále převažují.


Ty bedny jsou jedny z mala mist, na kterych se da sedet a babky na nich sedet nechteji, tak mi je neberte :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 pro 2004 19:07 
Dvojsedačka koukající do kloubu je i ve středním článku R.N2 a taky tam není zábrana.
A co kdyby se ty dvě bedny daly na sebe? Tak aby zůstal prostor aspoň pro tu dvojsedačku. Tím by se sice jedno místo ztratilo, ale myslím že výhody stále převažují.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 pro 2004 12:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8613
Od: 10 čer 2004 11:19
Ma to 2 proti . V tech bednach jsou rozvadece, ktery jsou dost podstatny pro udrzbu vozidla. A hlavne by mely zustat v suchu a pristupny. To se umistenim pod vuz ztraci. Ta dvojsedacka koukajici do kloubu. Pred to sedadlo na kraji by jsi musel umistit zabranu proti padu cestujuciho do prostoru (nejaka norma) .


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 pro 2004 22:10 
ds (v tématu T3) píše:
An druhou stranu u obousměrný tramvaje to jaksi jinak udělat nejde, že... Asi by působilo trochu divně, kdyby měli všichni cestující sedět proti směru jízdy...


Ale ono by to šlo a ani nemusí všichni cestující sedět proti směru jízdy - viz horní nákres.

A kdyby se ještě podařilo někam vymístit ty bedny u kloubu (třeba v rámci rekonstrukce na RN2), tak by se na jejich místa mohly přesunout sedadla z úzké uličky, tam kde je teď 2+2. Tím by se zlepšila průchodnost při zachování stejného počtu míst k sezení - dolní nákres. A taky už by se konečně mohly místo původních sedáků dát pohodlnější polstrované, potom by tahle tramvaj neměla chybu :-D


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 06 lis 2004 17:20 
Bílý nátěr není na trvalo (aspoň doufám), asi je to příprava pro celovozovou reklamu. Ale k té podlaze nemám slov :evil:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 06 lis 2004 16:35 
Je pravda ze rekontrukce 1706 se povedla, ovšem moc se mi nelíbí že nechali v dílnách staré okna, které jsou již nyní dost poškrábané, je sice prvda, že by bylo jen otázkou času, kdy by byly opět poškrábané i nové okna, ale přece jen.... . Dále bych jsem více ocenil, podlahu z jiného materiálu mám namysli protiskluzovou podlahu a ne klasickou gumový potah a ještě jedna výtka, raději bych jsem 1706 viděl v kalsickém "brněnském" nátěru, slušel by jí více než-li bílý nátěr.
:evil:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 lis 2004 13:13 
Honza píše:
Nebylo by lepší vést co druhou d-1 v sedle jen do Komína? U nás v Bystrci je prázdná a vozí vzduch. Přestup by byl možný na d-3 a interval by s d-1 tedy byl 5min.


Tyto zkracene d-1 by pak asi jezdily prazdne i v useku Komin -- Pisarky. Naopak ty ostatni d-1 by byly plne pres mesto (cestujici do Bystrce by cekali az na primou d-1 do Bystrce, nechteli by v Komine presedat).


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 lis 2004 15:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 892
Od: 15 čer 2004 19:24
Nebylo by lepší vést co druhou d-1 v sedle jen do Komína? U nás v Bystrci je prázdná a vozí vzduch. Přestup by byl možný na d-3 a interval by s d-1 tedy byl 5min.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 lis 2004 15:04 
Se 1706 jsem jel už minulou neděli. Oopravdu se povedla.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 03 lis 2004 15:01 
1706 už vesele jezdí s cestujícími!


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 16 zář 2004 15:45 
KT8 - 1706 byla dnes na zkušební jízdě, celá je v bílém nátěru s nízkopodlažním článkem.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 14 zář 2004 11:31 
Téma o tramvajích KT8D5


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 čer 2004 16:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8613
Od: 10 čer 2004 11:19
N 1735 se nakupovaly novy dily. Hodne tusim od Pragoimpexu. Jinak po nehode je odstavena 1738 . Ponekud ji pomuchlal polskej autobus u grandu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 čer 2004 15:24 
Jo,1735 je už opravená a jezdí - nedávno to ještě byla jediná neposprejovaná a nepoškrábaná KT8D5N v Brně , dokud nepřišli nějací debilové a.... :-x


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 čer 2004 23:10 

Příspěvky: 452
Od: 13 čer 2004 23:04
No spis bych volil jine reseni

d-5 2xT
d-7 Kralovo pole - Hlavni Nadrazi - Svermova K2

a to taky z duvodu, ze tu d-7 by v Pisarkach slo tezko tocit, bude tam i tak uz hodne vytizena jednolejka a jeste bude jednokolejka u BVV.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 čer 2004 21:18 
No s tou d-5 přestávky se budou moct dělat v Lískovci a né v Štef.čtvrti,takže tam můžou být jen 2-3 soupravy 2xT a v Lískovci až se výřeší problém s měnírnou je místa dost.Na té d-9 by mohli být T6 z d-3,kde stačí K2.

Nebo: d-3 Rakovecká-St.Osada 10xK2
d-4 K2P
d-5 2xT
d-7 Pisárky-Kr.pole,nádraží 7x K2
d-9 Bystrc-Česká-nádraží-Lesná 12x 2xT
d-10 St.Lískovec-nádraží-Stránská skála 7-8x K2
d-11 Lesná-Ústř.hřbitov K2
d-12 Komárov-Červínkova-Tech.muzeum 15x 2xT

Všechny sóla dát do dvojic a maximálně využít kachny na d-1 + vyšetřený soupravy z d-12.
Možna by to chtělo dodat ještě i 7-8 vozů T3.PV(EV).Např.1500-1510 a pak by to určitě šlo.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 čer 2004 20:35 
Jako náhrada by se dalo počítat s K3R-N, tedy budou-li nějaké...

VS: a ta d-5 s 2xT příští rok bude jezdit kam, když se do té smyčky nevleze?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 čer 2004 19:46 
No, to by bylo fajn, ale na to nebude dost vozů T3 - pokud bychom počítali se soupravami na d-9 (což je možná ještě akutnější), pak by nezbýval jediný vůz jako záloha. A bude hůř - vozy T3 se vyřazují a nepřichází odpovídající náhrada - to by muselo přijít 10 vleků ročně.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 čer 2004 18:21 
Na d-5 být 2xT nemůžou,protože se víc než 3 soupravy nevlezou do smyčky ve Štefanikově čtvrti a v Lískovci se přestávky nedají dělat kvůli problémům s měnírnou.Ale až se příští rok postaví nová měnírna v Lískovci tak bych to viděl na :

d-4 K2P
d-5 2xT
d-7 Kr.pole nádraží-Pisárky K2 o víkendech 1xT
d-8 beze změn
d-10 trvale St.Lískovec-nádraží-Geislerova(-Stránská skála)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 čer 2004 10:17 
Zřejmě chce DPMB šetřit vozový km..... Byl bych radši, kdyby šly v létě K2P na linku 4 a na lince 5 se objevily 2xT. Vozy by na to stačily.... Ale asi je to jenom moje zbožné přání.... #45#


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 12 čer 2004 22:45 
Takže Medlánecký 2xT budou o prázdninách asi zase jen na d-1 a výj. i na d-3(v prac.dny). Fakt nechápu proč jezdí tak málo,když je spousta vozů(hlavně T3M po GO)mají BUSE a sou v dobrým stavu,což se o některých pisáreckých T3 a K2 říct nedá.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3280 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 128, 129, 130, 131, 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 říj 2019 17:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]