Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2005 06:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8617
Od: 10 čer 2004 11:19
Hmm vezl sem se .RN1 a prolezl sem si ji dost dukladne ze vsech stran (i zespodu :-) ).
Co se tyce nastaveb , Ostrava ma vyhodu mista po schodech , kde se dala uplacatit vyzbroj.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2005 22:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
No doufám že budou jako 1706 a 1712 nebo v tom bude ještě větší bordel... :oops:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2005 21:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
mauricio píše:
Izzy : uvidíme co 1717 a 1721...

Teda ani jednu z těchto vozů jsem ještě neviděl, doufám že budou mít alespoň ALTRO.
BTW: Jak se ti líbí ta kazeta? Pěkně zastaralý, co?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2005 21:27 

Příspěvky: 9166
Od: 15 led 2005 23:41
Izzy : uvidíme co 1717 a 1721...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2005 21:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Menší přehled Brno vs. Ostrava:
Brno:
1737-staré nástavby krajních článků, velká "krabice" na středním článku, uvnitř středního článku pod stropem nástavba, střecha kabin řidiče šedá, altro
1738-staré nástavby krajních článků, o něco menší a zkosená nástavba na středním článku, uvnitř středního článku pod stropem nástavba, černé nárazníky, střecha kabin řidiče bílá, altro
1701-nové široké nástavby krajních článků, staťák na středním článku bez krytu, pod stropem v NP článku již není nástavba, střecha kabin řidiče bílá, altro
1706-nové úzké nástavby krajních článku, v NP článku strop bez nástavby, nově vyřešená madla v NP článku, bez altro
1712-nové úzké nástavby krajních článku, v NP článku strop bez nástavby, nově vyřešená madla v NP článku, bez altro
Ostrava:
1500,10-nové sedáky, Lekov, klimatizace, altro, nové nástavby krajních článků plus 4 nové větrací klapky na krajních článcích, v NP článku nástavba pod stropem
1502,4,6,8,12,14-to samé co 1500 a 1510 jen s tím rozdílem že jsou vyřešena jinak madla v NP článku (stejně jako v Brně u 1706,1712), a pod stropem v NP článku není nástavba...
Tak a teď posuďte kde jsou rekonstrukce lepší...Ps:chlapi svezli ste se .RN1???


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2005 19:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
manil píše:
Dneska jsem jel na d-1 snad poprvé v životě 1706 a pěkně mě to zklamalo. Hned po tom, co jsem vlezl do NP článku jsem uviděl všudypřítomné čmáranice fixou a nejhorší je, že to nemá ALTRO. Ten gumovej koberec tu tramvaj, řekl bych, trochu znehodnocuje


To jo! :evil: ALTRO mám rád.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2005 15:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Dneska jsem jel na d-1 snad poprvé v životě 1706 a pěkně mě to zklamalo. Hned po tom, co jsem vlezl do NP článku jsem uviděl všudypřítomné čmáranice fixou a nejhorší je, že to nemá ALTRO. Ten gumovej koberec tu tramvaj, řekl bych, trochu znehodnocuje


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 17:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
mauricio píše:
Fixi píše:
manil píše:
Izzy píše:
To si už děláš srandu ne? :-) Pestřejší? Vždyť máme skoro tolik typů co jezdí po celý reopublice!!! :-P

tak jasný, ale mě ty RN1 připadají tak sympatický...hned bych se tu jednou svezl. Podlemě na d-1 by byli naprosto ideální 8-)


Jojo, dlaší typ by byl super! :-D

uděláš pak nákres ve flashi, jo? :o)))))


V poho, ne?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 17:51 

Příspěvky: 9166
Od: 15 led 2005 23:41
Fixi píše:
manil píše:
Izzy píše:
To si už děláš srandu ne? :-) Pestřejší? Vždyť máme skoro tolik typů co jezdí po celý reopublice!!! :-P

tak jasný, ale mě ty RN1 připadají tak sympatický...hned bych se tu jednou svezl. Podlemě na d-1 by byli naprosto ideální 8-)


Jojo, dlaší typ by byl super! :-D

uděláš pak nákres ve flashi, jo? :o)))))


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 17:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
manil píše:
Izzy píše:
To si už děláš srandu ne? :-) Pestřejší? Vždyť máme skoro tolik typů co jezdí po celý reopublice!!! :-P

tak jasný, ale mě ty RN1 připadají tak sympatický...hned bych se tu jednou svezl. Podlemě na d-1 by byli naprosto ideální 8-)


Jojo, dlaší typ by byl super! :-D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 17:50 

Příspěvky: 9166
Od: 15 led 2005 23:41
manil píše:
Izzy píše:
To si už děláš srandu ne? :-) Pestřejší? Vždyť máme skoro tolik typů co jezdí po celý reopublice!!! :-P

tak jasný, ale mě ty RN1 připadají tak sympatický...hned bych se tu jednou svezl. Podlemě na d-1 by byli naprosto ideální 8-)

to zase jo, na d-1 by mohli najít využití...jenže nikdy nevíš, kde budou potřeba jinde jako obousmětný...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 17:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Izzy píše:
To si už děláš srandu ne? :-) Pestřejší? Vždyť máme skoro tolik typů co jezdí po celý reopublice!!! :-P

tak jasný, ale mě ty RN1 připadají tak sympatický...hned bych se tu jednou svezl. Podlemě na d-1 by byli naprosto ideální 8-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 17:14 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
To si už děláš srandu ne? :-) Pestřejší? Vždyť máme skoro tolik typů co jezdí po celý reopublice!!! :-P


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 17:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
To je jasný, že Brno potřebuje hafo obousměrných tramvají na Mifkovu, ale 1 nebo 2 by mohli udělat RN1, ať ten náš vozový parkl je opět trošku pestřejší :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 14:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Taky sem zaslechl že by měly být odstraněny první a poslední dvěře-to hlavně proto že se zvětší prostor pro cestující a taky se zvětší kabina a uzemnění je možné dát z řidičovo sedadlo...no uvidíme...až se dokončí poslední .RN1 ev.č. 1508 začne se s .RN2...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 13:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 895
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
Izzy píše:
Jsme jediný město který potřebuje obousměrný kačeny v běžným provozu. Ostrava je nepotřebuje a z celkových šestnácti vozů byly sudá čísla(1500,2,4,6,8-zatím chybí,10,12,14)přestavěny na jednosměrné .RN1...a myslím že to není špatné-Lekov, klimatizace,nový interiér včetně podlahy a sedaček a jejich lepší uspořádání...zbývající tedy liché(1501,3,5,7,9,11,13,15)půjdou na .RN2 právě kvůli výlukám...každopádně obdrží nové sedačky a i interiér bude uspořádán asi jako v našich KT8D5N...takže všechny kačeny v Ostravě budou nízkopodlažní...a není se za co stydět...RN1 vypadají náhodou pěkně a nečekám změny u .RN2...takže Ostrava má za svou práci a píli můj obdiv...


Ty Ostravske .RN2 by snad meli byt upravene na "prevazny" provoz jednim smerem -> na mene pouzivane strane jen 3 dvere a vic sedacek po "hlavnim" smeru jizdy. Necham se prekvapit, jak to nakonec bude.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 13:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Jsme jediný město který potřebuje obousměrný kačeny v běžným provozu. Ostrava je nepotřebuje a z celkových šestnácti vozů byly sudá čísla(1500,2,4,6,8-zatím chybí,10,12,14)přestavěny na jednosměrné .RN1...a myslím že to není špatné-Lekov, klimatizace,nový interiér včetně podlahy a sedaček a jejich lepší uspořádání...zbývající tedy liché(1501,3,5,7,9,11,13,15)půjdou na .RN2 právě kvůli výlukám...každopádně obdrží nové sedačky a i interiér bude uspořádán asi jako v našich KT8D5N...takže všechny kačeny v Ostravě budou nízkopodlažní...a není se za co stydět...RN1 vypadají náhodou pěkně a nečekám změny u .RN2...takže Ostrava má za svou práci a píli můj obdiv...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 13:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 895
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
ds píše:
Zvýší se tím obsaditelnost vozu, dá se lépe uspořádat interiér. Ale naživo to vypadá dost divně.


Co se tyce vzhledu, tak jde jen o zvyk.

Diky uvratovemu konceni 8 na Mifkove je na tuto linku vazano docela dost obousmernych vozu. K tomu jsou nejake vozy potreba pro pripady vyluk. Z techto duvodu se o zjednosmerneni neuvazuje. Neco jineho by to bylo v pripade smycky v Lisni, ale to z prostorovych duvodu neni moc realne.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 12:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3018
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Zvýší se tím obsaditelnost vozu, dá se lépe uspořádat interiér. Ale naživo to vypadá dost divně.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 11:43 

Příspěvky: 9166
Od: 15 led 2005 23:41
Tr píše:
Chválu Ostravy bych nepřeháněl. Zjednosměrnit dvouhlavou KT8 rozhodně není čin hodný následování!

jenže v ostravě nepotřebujou mnoho dvouměrných vozů, takže pro ně je o výhodné....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 10:07 
Chválu Ostravy bych nepřeháněl. Zjednosměrnit dvouhlavou KT8 rozhodně není čin hodný následování!


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 09:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
manil píše:
Neplánuje se do Brna taky KT8D5R-N1, jako mají v Ostravě? Vypadá to docela zajímavě...


Ale je to blbost...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 08:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Neplánuje se do Brna taky KT8D5R-N1, jako mají v Ostravě? Vypadá to docela zajímavě...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2005 19:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 897
Od: 15 čer 2004 19:24
A potom jsou soudruzi z Ostravy kde ? No soudruzi jsou před náma !!! A víte proč ?? Protože nemají vozovnu Pisárky !!! A taky kvůli té skoro miliardy Kč od města Ostravy.

No a taky nekecají, jak jsou na tom špatně a nečekají na nějaký Krnov a Šumperk, co kde vymyslí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2005 17:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Podívejte se na Ostravu-tam neprohlašují radši nic a makaj a makaj...pokud sou peníze a volné kapacity v dílnách...ještě schází jedna .RN1 (ev.č. 1508) a začne se pracovat na .RN2...tak to má být-nekecat do kdy všechno bude hotový ale makat... :!:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 13 lis 2019 08:33
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]