Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz/

KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N
http://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?f=5&t=75
Stránka 2 z 134

Autor:  M [ 08 črc 2020 13:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Rychlo výhybce by přeci mělo být jedno jestli jede starý dvounápravový vůz, čtyřnápravový vůz, nebo KT8 či trojče. Nebo třeba trojče LF3. Na tom přeci nezáleží. Nechápu, jaktože jsou s tou vyhybkou takové problémy.

Autor:  Martin1203 [ 08 črc 2020 08:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Není to kvůli tomu, že rychlovýhybka nebere sola?

Autor:  Ondra K. [ 07 črc 2020 19:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Nasazení KT8 na víkendovou 6/5 a 2/10 nemá s 13T nic společnýho.

Autor:  Zdeněk [ 07 črc 2020 11:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

A jak souvisí domnělý nedostatek 13T s tím, že na pětce byla místo K2 kačena?

Autor:  ms222 [ 07 črc 2020 09:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

fysk píše:
Nejsou 13T, když jich je vypravených 23 ks? :-k


Jsou prázdniny, můžou být některé odstaveny.

Autor:  fysk [ 07 črc 2020 00:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Nejsou 13T, když jich je vypravených 23 ks? :-k

Autor:  ms222 [ 06 črc 2020 23:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

jezdí kačena i na d-10, nejsou 13T.

Autor:  mechoš [ 05 črc 2020 18:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

xxx píše:
Dnes je kačena na pětce.

Včera tam byla "zlatá" -asi běřný prázdninovej stav

Autor:  xxx [ 05 črc 2020 18:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Dnes je kačena na pětce.

Autor:  Kari [ 14 kvě 2020 17:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Dle neověřených informací postupuje bez výměny výzbroje. Jak moc rychle a v jaké fázi je, začalo-li se na ní pracovat, nevím.

Autor:  Vario1523 [ 14 kvě 2020 16:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Podstupuje 1701 v dílnách nějakou tu větší GO s výměnou výzbroje atd.?

Autor:  manil [ 13 úno 2020 17:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Honza píše:
Za mě zklamání, Dometic má poloviční výkon ve srovnání s Konvektou. A pokud bude fungovat stejně "spolehlivě" při poklesu palubního napětí jako Waeco, tak nic moc.

Není Dometic jako Dometic. Ten, co je na 1732, 33 nebo např. 1205 má výkon 2 kW, což je proti 0,8 kW dostačující. Konvekta má tuším 3,5 kW. Při plném výkonu z ní padají rampouchy.

Autor:  Cracatit [ 05 úno 2020 00:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Jasně a po těch pěti letech bude na druhou generálku čekat třeba i taková 1724. sarcastic Ještě, že enka mají generálku až v posledních třech letech.

Autor:  Janatak [ 04 úno 2020 22:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

[quote="jara255"...Navíc výše je uvedeno, že se neví, jak dopadne výběrko.[/quote]

No spíš, kdy výběrko dopadne. První výběrko, výsledky, odvolání, tahanice, druhé výběrko, atd. a minimálně pět let uteče jak voda...

Autor:  jara255 [ 04 úno 2020 22:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

MKzB píše:
Spíš než kachny by se měly vyřadit T3. KT8 bych ponechal, přece jen jsou částečně NP. Nabízí se možnost modernizace po pražsku za využití TV Progress vytěžené z T3P a K2P. Akorát by stálo za úvahu "částečné zjednosměrnění" - většina sedadel po hlavním směru jízdy a schody na protější straně zadělat nějakou snadno demontovatelnou podlážkou. Na výluky by se to mohlo hodit.
Podlážka existuje, používala se v době, kdy byly KT8 dodány a neexistovala konečná s úvratí. Nechápu, proč je zjednosměrnit, když se bude budovat další úvrať, byť na stejné lince, kde již je a navíc obousměrnost má nezastupitelnou roli v době výluk. Navíc výše je uvedeno, že se neví, jak dopadne výběrko.

Autor:  MKzB [ 04 úno 2020 21:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Spíš než kachny by se měly vyřadit T3. KT8 bych ponechal, přece jen jsou částečně NP. Nabízí se možnost modernizace po pražsku za využití TV Progress vytěžené z T3P a K2P. Akorát by stálo za úvahu "částečné zjednosměrnění" - většina sedadel po hlavním směru jízdy a schody na protější straně zadělat nějakou snadno demontovatelnou podlážkou. Na výluky by se to mohlo hodit.

Autor:  M [ 04 úno 2020 12:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Pokud se nakoupí nové nízkopodlažní tramvaje a začne vyřazování KT8, možná by nebylo špatné koupit nebo požádat Prahu ( pokud v Brně nemáme někde odložený ) střední vysokopodlažní díl na KT8, aby se mohla udělat historická, nebo retro KT8D5 v původním provedení po dodání do Brna. Uvažuje se o něčem podobným? Byla by škoda toho nevyužít, dokud ty středky Praha má z Miškolce.

Autor:  Kari [ 04 úno 2020 08:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Zatím je odstavená 1701, protože má najeté km do GO a čeká se, až se rozhodne, co s ní dál. Jestli bude nějaká velká modernizace, a v jakém rozsahu. Navíc není zatím jasno, jak dopadne vyběrko na oboustranný vozy. Takže zatím je vše v rámci úvah.

Autor:  Cracatit [ 03 úno 2020 23:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Že by překopávka na styl Praha = RN2P?

Autor:  fysk [ 03 úno 2020 23:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Prý má proběhnout velká modernizace tohoto typu, neví někdo něco víc?

Autor:  mechoš [ 14 pro 2019 08:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Kari píše:
1701 dojezdila kilometry. Její osud je nejasný.



Podle tiskové agentury JPP jí čeká v lednu přistavení do GO (VP nebo něco podobného)

Autor:  Kari [ 13 pro 2019 22:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

1701 dojezdila kilometry. Její osud je nejasný.

Autor:  sominus [ 26 lis 2019 17:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Na stránkách drážní inspekce je ta nehoda stále v šetření...

Autor:  mh [ 26 lis 2019 06:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Pracuje se na ni, hruba stavba je jiz hotova, zacina se na oplechovani atd.

Autor:  KubaS [ 25 lis 2019 22:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Nevíte jak je na tom 1715, nebo co je s ní v plánu?

Stránka 2 z 134 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/