Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=75
Stránka 5 z 142

Autor:  Cracatit [ 17 zář 2022 00:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

No, osmička bude mít nával, takže v některých časech ani 4 minuty nevystačí, ale určitě bude fajn, jestli to vyjde.
Sedmička jí pomůže a jestli bude až na SL, ne jen na Švermovu, tak jenom dobře, protože se sjednotí přestupy v téhle oblasti jen na Osovou, když vynechám směr na kampus.
Jen jsem teda zvědavej, kde vezmou šalináře a šalinářky, protože už teď je podle Zdopravy personální krize, viz. článek:
https://zdopravy.cz/v-brnenske-mhd-dnes ... ly-126131/

Autor:  M [ 16 zář 2022 19:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

O 10 do Lískovce nikde neni a nebylo ani slovo, bude štěstí, když se tam prodlouží 7, možná zůstane do Lískovce jen 6. Otom ještě neni rozhodnuto, stejně tak s autobusy kolem Kauflandu zadem, možná bude jezdit jen 69. Ta 8 po čtyřech minutách by skutečně měla být, možná jen ve špičku, ale prý jo.

Autor:  xxx [ 16 zář 2022 18:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

No tak jestliže bude jezdit desítka do Lískovce, tak by interval na osmičce 4-6 dával smysl...

Autor:  P. Haluza [ 16 zář 2022 12:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

I v reportáži zaznělo "zhruba 4 minuty", takže bych to viděl maximálně na nějaký proklad 4-5 nebo 4-6 v největší špičce.

Autor:  urbonaut [ 16 zář 2022 10:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Taky se tam píše o 40 tisících lidí, kteří denně dojíždějí do kampusu. Troufnu si tvrdit, že ze spádové oblasti linky 8 (včetně lidí přijíždějících na hlavní nádraží) jich bude tak polovina.

Ten zbytek bude nejspíš nadále využívat linky 25, 37, 50 a E56, případně v menším počtu ostatní autobusy (51, 69 a čtyřstovkové linky).

Autor:  Robert [ 16 zář 2022 10:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

https://www.idnes.cz/brno/zpravy/tramva ... pravy_mos1
Tady se píše o stávajícím intervalu osmičky, takže zpátky na zem.

Autor:  urbonaut [ 16 zář 2022 08:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Tramvaj ke kampusu po 4 minutách, to zavání zrušením 40 a 61 (minimálně od Strážní/Holandské nahoru) a případně minibusem pro obsluhu zbytku areálu nemocnice.

Autor:  Naxashi [ 15 zář 2022 19:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

jara255 píše:
Dle informace Události v regionu (15.09.2022) má d-8 jezdit ke Kampusu v taktu 4 minuty, takže budou rádi za každou KT8.

4 minuty? Tak to to tam takhle bude jezdit jen ve vybraných časech, ne? Protože když běžně jezdíme po 07:30 nebo 06:40, tak si nějak nedokážu představit, že to někde bude jezdit takhle často.

Autor:  PvvS [ 15 zář 2022 19:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

A jsou ještě ve stavu na GO ? Ona taková 1706 nebyla šrotnutá jen tak ze srandy. To že i pražandy jsou zespod v lepším stavu je myslím dost známý. A když ani DPP, kterej si dělá skoro novostavby KT8 o to neměl zájem...

Autor:  jara255 [ 15 zář 2022 19:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

PvvS píše:
Bez GO a investic se s nima stejně do provozu nemůže.

Dle informace Události v regionu (15.9.2022) má d-8 jezdit ke Kampusu v taktu 4 minuty, takže budou rádi za každou KT8.

Autor:  makosinus [ 15 zář 2022 14:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Pupa: Mrkni do tématu DPMB v TV, tisku…

Autor:  PvvS [ 15 zář 2022 14:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Bez GO a investic se s nima stejně do provozu nemůže.

Autor:  Pupa [ 15 zář 2022 13:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Nebudou se hodit ještě odstavené kačeny? Nové šaliny dražší a ty ceny energií... druhá otázka, nevíte něco o tom, že v úterý na zastávce DUNAJSKÁ před zastávkou řidič naopak zrychlil a srazil nějaké lidi?

Autor:  M [ 01 srp 2022 14:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Během září budou vyměněny fólie na oknech u KT8.

Autor:  M [ 01 srp 2022 12:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Všiml jsem si toho taky, tady se to nevyřeší, mám i pár fotek, dal jsem to do závad na našem extranetu tak uvidíme ...

Autor:  TMB [ 31 črc 2022 21:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Nevím, ale podle mého názoru je na vině ta fólie. Ta ona nejsou poškrábaná, ale taková prostě hůře průhledná.

Autor:  mh [ 31 črc 2022 19:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Mění se stále, bohužel vnější strana reparovaných oken trpí více (mycí linka, větve, atd.).

Autor:  Ondrah98 [ 31 črc 2022 18:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Asi obecnější dotaz, ale všiml jsem si toho právě u některých KT8, tak se zeptám zde. Jak je to s výměnou ochranných fólií na oknech? Pár let zpátky se to slavnostně zavádělo jako velká novinka, která učiní vandalům přítrž, protože je snad těžší ji poškrábat než sklo a i kdyby se to podařilo, tak je snadné ji vyměnit. Právě u některých KT8 jsem si všiml, že ta fólie vypadá dost nechutně, poškozeně a neprůhledně (zvlášť pod správným úhlem a světlem to vypadá skoro jak mléčný sklo). Mění se ty fólie nějak nebo se od toho v tichosti upustilo?

Autor:  MKzB [ 07 úno 2022 20:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Eda píše:
Cena za nové Škodovky je fixní a měnit se v žádném případě nebude a nesmí.

Jedině snad, že by Škodovka odstoupila od smlouvy. Ale to by muselo dojít k takovému zdražení materiálu a práce, že by na tom Škodováci prodělali i kalhoty.

Autor:  Eda [ 07 úno 2022 16:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Cena za nové Škodovky je fixní a měnit se v žádném případě nebude a nesmí.

Autor:  jara255 [ 07 úno 2022 06:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Já se obávám, že v dnešní době to nebude s novým nákupem obousměrných šalin tak horký. Energie letí nahoru, takže DP má už nyní napjatý rozpočet. Předpokládám, že energie se promítne i do koncové ceny nové Škodovky. Na dotaz, proč jezdí v Jihomoravském kraji (Jmk) stále honekráky, byla odpověď z ČD, že si za dotace Jmk nakoupil místo vlaků do Brna šaliny 13T. Myslím, že pokud obdobná otázka se zanedlouho položí DPMB, bude odpověď, že si Jmk koupil nové Regiopantery a na nové šaliny nejsou peníze.

Autor:  Ondra K. [ 04 úno 2022 12:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Těch 20 mega je pořád přibližně třetina nové obousměrné tramvaje této délkové kategorie.

Autor:  2389 [ 04 úno 2022 12:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Lepší novostavba než rekonstruovat staré prorezlé plečky z roku 1990, v tak starých kastlích nevidím jinou perspektivu než pouhé dožití. Nota bene taková 1706, tu kvůli korozi radši zahodili, i když to původně v plánu nebylo. Nemyslím, že ostatní KT8 na tom budou výrazně líp. To bych teda za 20mil. Kč očekával víc. Kdyby to bylo za 10, tak proč ne. Ale skvělý vůz 13T za 57mil. dodaný bez klimatizace, tomuhle bezva kupu se nevyrovná snad už nic. Při těchto podmínkách se ani nedivím, že obnova celého tram voz.parku velikosti Brna trvá 50+ roků sarcastic sarcastic

Autor:  Cracatit [ 03 úno 2022 22:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Dvacet mega je ještě dobrá cena oproti novostavbě obousměrky, taková obousměrná souprava Evo Olomouc (##MLUVÍM SPROSTĚ## xobě) by vyšla dráž. Opomíjím, že v Olomouci kupujou kusovky. "A to se vyplatí, Horste." sarcastic Jinak Šalingradu se kachny nedožijou. Leda v muzeu.

Autor:  PvvS [ 03 úno 2022 20:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

POkud vím tak pražská reko na RN2P se v roce 2019 uváděla okolo 20 milionů za vůz.

Stránka 5 z 142 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/