Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3288 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2018 12:57 

Příspěvky: 403
Od: 29 lis 2014 18:06
Ondra K. píše:
1737 -> GO

plánují se v rámci GO nějaké větší inovace? (pracoviště řidiče, výměna dveřních křídel jak u 702 a 726, interiér...) nebo to bude nadále tuctová kača? ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2018 07:04 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5574
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
1737 -> GO

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 pro 2017 10:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3204
Od: 13 lis 2004 11:58
M píše:
Co to bylo za akci, to se děje pravidelně?

Odborová párty..

Ondra K. píše:
Jako párty tramvaje se využívají KT8D5N, protože je do nich vyřešená instalace přídavných měničů a dalšího zařízení.

Vyřešená úplně není, měnič se v podstatě "pohodí" vedle odpojovače baterky. U T3/K2 je odpojovač baterky pod vozem, ikdyž K2P už se taky bastlila nějak přes kloub..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 pro 2017 23:01 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5574
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Díky za doplnění. To větší místo na stání mě taky napadlo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 pro 2017 18:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2964
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
+ je do nich možno nainstalovat dva bar pulty - každý k jedné kabině a do NP článku stolek pro DJ.

Edit: ono nebudou přednostně posílány enka kvůli měniči, ale proto, že v nich je víc místa na stání. Dát měnič do jiné kachny není zas takový problém.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 pro 2017 16:49 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5574
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Pravidelně to nejezdí, byla to nějaká jízda na objednávku. Jako párty tramvaje se využívají KT8D5N, protože je do nich vyřešená instalace přídavných měničů a dalšího zařízení.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 pro 2017 16:26 

Příspěvky: 2187
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Malý dotaz, v noci ze soboty na nedělu jsem na rozjezdu na nádru potkal nějakou KT8D5N jako disco tramvaj, lezli od tama divný lidi sarcastic
Nevíte co to bylo za vůz? Ve vypravenosti jsem to nenašel. Co to bylo za akci, to se děje pravidelně? Ten vůz je na to nějak upraven? Kde se dá zjistit kdy to zas pojede? Dík M.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 pro 2017 13:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2964
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
Abych to trochu upravil na pravou míru. Omlouvám se za předchozí příspěvek. Kdyžtak ho smažte.
Staťáky jsou na střeše, tak do nich pálí slunko. I v autě, pokud si neotevřeš okénka (nepustíš klimatizaci) je nesnesitelně a neochladí se pouze jízdou.
Pokud by zlobil regulátor, případně trakční měnič, tak by vůz mohl odjet jen na půl vozu. Se staťákama ti odjede jen na "myčák"' ale to nefunguje chlazení trakčních měničů, tak by se mohlo stát, že bys ten kočár mohl uvařit.
A když v létě vagon zdechne na Mifkové, tak se vrací na dobíjení.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 pro 2017 16:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2964
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
Pan je od fochu?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 pro 2017 15:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Statické měniče už jsou na všech KT na střeše a chladí se samy prouděním vzduchu za jízdy. Tam bych viděl spíš problém s chlazením regulátoru nebo trakčního měniče. Pokud se v létě při vysokých teplotách nepřebírá řízení, je dobré alespoň počkat před vypnutím vozu, než se ventilátory samy vypnou.

KT8D5N mohou jet na zadní sběrač stejně jako pedálové. Na vozem před GO ale nelze jet se dvěma sběrači zvednutými, vůz povolí zvendout jen ten sběrač, který je připojen odpojovačem. KT8D5N po Go už mohou jet na oba s tím, že proud je sbírán jen jedním. Jízdy na dva sběrače se využívá např. při srážení námrazy - první jen šoupe troleje, druhým se sbírá proud.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 pro 2017 13:32 

Příspěvky: 2187
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Přesně, problém byl Krásného, kde nešly zavřít dveře, to si taky moc dobře pamatuju.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 pro 2017 08:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2964
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
Ony jedily i na Mifkovu. Přestaly se na linku 8 dávat kvůli problémům na zastávce Krásného.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 pro 2017 01:05 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5574
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
V době, kdy KT8D5N běžně jezdily na lince 8, omezovalo jízdu na zadní pantograf stavění a blokování výhybek pantografem, resp. brnkátkem.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 pro 2017 23:35 

Příspěvky: 2187
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Když byla konečná linky 8 ještě na Jírove, tak tam 1729-1735 běžně jedily, jezdíval jsem s nimi do školy takže to vím na beton, naopak se nepamatuju, že bych někdy tento typ viděl jet na zadní pantograf.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 pro 2017 23:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2964
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
Karosa B732 píše:
Aha, díky. A u těch je se staťákama stejnej problém?

A víš že nevím? Hodně dlouho ruční kachny jezdily jen jednosměrně, tak je nebylo třeba v horku vypínat. Nevzpomínám si na dobu, kdy jezdily pravidelně do Líšně. A za druhé mají jiné staťáky, jak pedály.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 pro 2017 21:28 

Příspěvky: 881
Od: 28 čer 2014 21:40
Prototyp401: danke. Já to v archivu laxně hledal a zjevně přehlíd.

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 pro 2017 21:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 542
Od: 15 dub 2013 15:57
Aha, díky. A u těch je se staťákama stejnej problém?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 pro 2017 21:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1268
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
Karosa B732: Všechny mimo 1729-1735

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 pro 2017 21:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 542
Od: 15 dub 2013 15:57
To mi evokuje otázku: který kačeny jsou "pedálový"?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 pro 2017 20:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 743
Od: 27 úno 2015 21:19
Bydliště: Zlín / Brno, Stránice
Našel jsem zde v archivu :-)
Kari píše:
Nevím proč tady neproběhla normální odpověď, jen nic neříkající okřiknutí, ať se dotyčný neptá, když nezná problematiku... .

Protože bylo horko. A při něm se stává, že nějaká kača na úvrati zůstane, protože při přehazování smetáku je potřeba vypnout vůz. Většinou při nastartování v horku dělají potíže statické měniče, kteří si vyhodnotí, že je jim horko a nenaběhnou. A bez toho se vůz za normálních okolností nepohne. Občas stačí vůz nechat půl hodiny, hodinu vypnutý, staťáky se schladí a vůz je možno nastartovat.
Nepřehazováním pantografu se docílí toho, že vůz netřeba na úvrati vypínat, pouze se z druhý kabiny vůz "přestartuje" - převezme se řízení a jede se dál. Toto jde pouze u pedálových kačen. U ruček se vůz startuje klíčkem, kdy v druhý kabině musíš mít klíč v poloze 0.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 pro 2017 20:06 

Příspěvky: 881
Od: 28 čer 2014 21:40
No, ano, to všechno chápu, jen mě právě zajímá to něco, co se tam nedochladí.

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 pro 2017 10:03 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6304
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
Pokud vím, tak se tam to něco nestíhalo dochladit a šalina ti z druhé strany kvůli přehřátí už nenastartovala. Pokud necháš smeták na drátě, můžeš na druhé straně jenom převzít řízení, takže šalina zůstane celou dobu nastartovaná.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 pro 2017 07:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3204
Od: 13 lis 2004 11:58
Co si vybavuju, tak bud za to mohl regulator, nebo stykac rizeni. Kari kdyztak doplni..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 pro 2017 21:01 

Příspěvky: 881
Od: 28 čer 2014 21:40
Technický dotaz. Co přesně se v KáTéčku stane za událost, když se v létě mění směr na úvrati. Tedy je mi známo že se v horkých dnech z důvodu přehřátí nečeho pouze přebírá řízení a jezdí se na jeden pantec, aby se vůz nevypnul, ale zajímá mě právě to něco. Silový blok, nebo odpory hlídaný nějakým čidlem, nebo cože, zkrátka trochu technicky to stručně popsat?

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 lis 2017 22:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3653
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
1704 dnes na d-4...

Příloha:
DSC_3476.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3288 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 pro 2019 15:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]