Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz/

KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N
http://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?f=5&t=75
Stránka 1 z 133

Autor:  Martin1203 [ 10 črc 2020 08:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Domis píše:
Martin1203: Takže pokud řadič tramvaj nezaregistruje automaticky, tak se výhybka přestavuje ručně? Proboha proč, vždyť při automatickém nezaregistrování by měl existovat nějaký náhradní, ale stejně bezpečný způsob navolení směru (volbou směru přes RIS nebo přímo jinak radiově pro tuto výhybku). Ale vždy tak, aby výhybka při náhradním způsobu mohla dát Stůj! z ostatních směrů. Není přece možné kombinovat provoz dle návěstí výhybky (tedy obdoba ZabZař- funguje-li) a provoz dle rozhledových poměrů (jdu přestavit výhybku ručně a jedu dle přednosti a rozhledu).

Snad mě někdo opraví, že je to jinak. Ale pokud je to taky, jak předpokládám, tak pak tu výhybku nepovažuji za zabezpečenou...


Jedeš od města, směr Líšeň, dojedeš na kontaktor, nevidíš, v jaké poloze vyhybka je, po okamžiku se zapne návěst, jak je vyhybka hozená, přijedeš k rychlostníku, ten je potmě a za ním následuje stůj a vyhybka hozena na stranskou, ačkoliv před tebou 10 nejela. Zabraňuje to možnosti kolizního směru (dle mého), ale jinak se jí nějak prostě nechce ](*,)

Autor:  Rem [ 10 črc 2020 01:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Pokud vexla neodblokuje po předchozím vozu který jí projel, což se u některých typů vozů stávalo často, je třeba postupovat dle pokynů a hodit si vexl ručně. Po nějakém měsíci a půl nezdarů se to vyřešilo vypnutím rychlovexle a vedením provozu dle původních předPISSů do doby, než se vychytají ty "dětské nemoce." Problém by v neodhlašování některých vozů.

Autor:  Domis [ 09 črc 2020 21:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Martin1203: Takže pokud řadič tramvaj nezaregistruje automaticky, tak se výhybka přestavuje ručně? Proboha proč, vždyť při automatickém nezaregistrování by měl existovat nějaký náhradní, ale stejně bezpečný způsob navolení směru (volbou směru přes RIS nebo přímo jinak radiově pro tuto výhybku). Ale vždy tak, aby výhybka při náhradním způsobu mohla dát Stůj! z ostatních směrů. Není přece možné kombinovat provoz dle návěstí výhybky (tedy obdoba ZabZař- funguje-li) a provoz dle rozhledových poměrů (jdu přestavit výhybku ručně a jedu dle přednosti a rozhledu).

Snad mě někdo opraví, že je to jinak. Ale pokud je to taky, jak předpokládám, tak pak tu výhybku nepovažuji za zabezpečenou...

Autor:  Martin1203 [ 09 črc 2020 07:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Tak vzhledem k tomu, že v týdnu se jezdilo podle klasiky co je v D1, ne podle pravidel rychlovyhybky, tak nevím, do odvolání se jezdí zase po staru 10/15... Prý to nechtělo sola nějak načítat a sám jsem minulý týden měl 4 dny po sobě 8 a všechny 4 dny jsem několikrát šel přestavovat. Lehký to zrovna není, nehledě na to, že si k tomu není pořádně jak stoupnout

Autor:  Robert [ 08 črc 2020 15:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

To ovšem není úplně systémový způsob řešení.

Autor:  mechoš [ 08 črc 2020 15:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Robert píše:
Stejně tam jezdí retro T3, ne?

A pokud by byl problém (netuším, jaký by to měl být) se sólem, furt tam jde poslat K2. Nebyly tam kačeny spíš kvůli počasí a očekávaným výpravám turistů na Stránskou skálu?


Vyhybka je problémová už od samého spuštění ...

Tohle je nejlepší (nejbezpečnější) co se mohlo stát !

Autor:  Robert [ 08 črc 2020 14:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Stejně tam jezdí retro T3, ne?

A pokud by byl problém (netuším, jaký by to měl být) se sólem, furt tam jde poslat K2. Nebyly tam kačeny spíš kvůli počasí a očekávaným výpravám turistů na Stránskou skálu?

Autor:  M [ 08 črc 2020 13:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Rychlo výhybce by přeci mělo být jedno jestli jede starý dvounápravový vůz, čtyřnápravový vůz, nebo KT8 či trojče. Nebo třeba trojče LF3. Na tom přeci nezáleží. Nechápu, jaktože jsou s tou vyhybkou takové problémy.

Autor:  Martin1203 [ 08 črc 2020 08:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Není to kvůli tomu, že rychlovýhybka nebere sola?

Autor:  Ondra K. [ 07 črc 2020 19:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Nasazení KT8 na víkendovou 6/5 a 2/10 nemá s 13T nic společnýho.

Autor:  Zdeněk [ 07 črc 2020 11:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

A jak souvisí domnělý nedostatek 13T s tím, že na pětce byla místo K2 kačena?

Autor:  ms222 [ 07 črc 2020 09:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

fysk píše:
Nejsou 13T, když jich je vypravených 23 ks? :-k


Jsou prázdniny, můžou být některé odstaveny.

Autor:  fysk [ 07 črc 2020 00:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Nejsou 13T, když jich je vypravených 23 ks? :-k

Autor:  ms222 [ 06 črc 2020 23:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

jezdí kačena i na d-10, nejsou 13T.

Autor:  mechoš [ 05 črc 2020 18:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

xxx píše:
Dnes je kačena na pětce.

Včera tam byla "zlatá" -asi běřný prázdninovej stav

Autor:  xxx [ 05 črc 2020 18:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Dnes je kačena na pětce.

Autor:  Kari [ 14 kvě 2020 17:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Dle neověřených informací postupuje bez výměny výzbroje. Jak moc rychle a v jaké fázi je, začalo-li se na ní pracovat, nevím.

Autor:  Vario1523 [ 14 kvě 2020 16:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Podstupuje 1701 v dílnách nějakou tu větší GO s výměnou výzbroje atd.?

Autor:  manil [ 13 úno 2020 17:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Honza píše:
Za mě zklamání, Dometic má poloviční výkon ve srovnání s Konvektou. A pokud bude fungovat stejně "spolehlivě" při poklesu palubního napětí jako Waeco, tak nic moc.

Není Dometic jako Dometic. Ten, co je na 1732, 33 nebo např. 1205 má výkon 2 kW, což je proti 0,8 kW dostačující. Konvekta má tuším 3,5 kW. Při plném výkonu z ní padají rampouchy.

Autor:  Cracatit [ 05 úno 2020 00:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Jasně a po těch pěti letech bude na druhou generálku čekat třeba i taková 1724. sarcastic Ještě, že enka mají generálku až v posledních třech letech.

Autor:  Janatak [ 04 úno 2020 22:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

[quote="jara255"...Navíc výše je uvedeno, že se neví, jak dopadne výběrko.[/quote]

No spíš, kdy výběrko dopadne. První výběrko, výsledky, odvolání, tahanice, druhé výběrko, atd. a minimálně pět let uteče jak voda...

Autor:  jara255 [ 04 úno 2020 22:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

MKzB píše:
Spíš než kachny by se měly vyřadit T3. KT8 bych ponechal, přece jen jsou částečně NP. Nabízí se možnost modernizace po pražsku za využití TV Progress vytěžené z T3P a K2P. Akorát by stálo za úvahu "částečné zjednosměrnění" - většina sedadel po hlavním směru jízdy a schody na protější straně zadělat nějakou snadno demontovatelnou podlážkou. Na výluky by se to mohlo hodit.
Podlážka existuje, používala se v době, kdy byly KT8 dodány a neexistovala konečná s úvratí. Nechápu, proč je zjednosměrnit, když se bude budovat další úvrať, byť na stejné lince, kde již je a navíc obousměrnost má nezastupitelnou roli v době výluk. Navíc výše je uvedeno, že se neví, jak dopadne výběrko.

Autor:  MKzB [ 04 úno 2020 21:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Spíš než kachny by se měly vyřadit T3. KT8 bych ponechal, přece jen jsou částečně NP. Nabízí se možnost modernizace po pražsku za využití TV Progress vytěžené z T3P a K2P. Akorát by stálo za úvahu "částečné zjednosměrnění" - většina sedadel po hlavním směru jízdy a schody na protější straně zadělat nějakou snadno demontovatelnou podlážkou. Na výluky by se to mohlo hodit.

Autor:  M [ 04 úno 2020 12:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Pokud se nakoupí nové nízkopodlažní tramvaje a začne vyřazování KT8, možná by nebylo špatné koupit nebo požádat Prahu ( pokud v Brně nemáme někde odložený ) střední vysokopodlažní díl na KT8, aby se mohla udělat historická, nebo retro KT8D5 v původním provedení po dodání do Brna. Uvažuje se o něčem podobným? Byla by škoda toho nevyužít, dokud ty středky Praha má z Miškolce.

Autor:  Kari [ 04 úno 2020 08:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Zatím je odstavená 1701, protože má najeté km do GO a čeká se, až se rozhodne, co s ní dál. Jestli bude nějaká velká modernizace, a v jakém rozsahu. Navíc není zatím jasno, jak dopadne vyběrko na oboustranný vozy. Takže zatím je vše v rámci úvah.

Stránka 1 z 133 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/