Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz/

KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N
http://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?f=5&t=75
Stránka 1 z 132

Autor:  Honza [ 05 lis 2019 21:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Na ty T6 jsem taky vzpomněl. Dometic stojí do 50 tisíc, Konvekta stála (2017) cca 130 tisíc, takže asi tak. 1599 zas místo Dometicu dostala ojetou Janozu (budiž, stejně většinu času odjezdí jako béčko).

Autor:  Martin1203 [ 05 lis 2019 21:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Konvekta samozřejmě nejde s tímto srovnávat. Trochu mě udivuje, že se zase něco v programu generálek upravilo. Škoda že to není sjednocené, když už takhle jezdí 4 vagóny, tak ty poslední 3 bych viděl, že by měly být ve stejném stylu. Jsem zvědavý, jak bude vypadat 205+206, jestli se taky změní něco, nebo budou všechny naše T6 stejné...

Autor:  Honza [ 05 lis 2019 20:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Za mě zklamání, Dometic má poloviční výkon ve srovnání s Konvektou. A pokud bude fungovat stejně "spolehlivě" při poklesu palubního napětí jako Waeco, tak nic moc.

Autor:  Martin1203 [ 05 lis 2019 20:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

A naštěstí 1732 i dobře brzdí... Měl jsem tu čest dneska ji pokřtít přepravou kaštanu (čti cestujících) a mám pocit, že za volant usedají čímdál větší... individua řekněme... Přece ji hned nepokřtím.. Jinak klimošku jsem zkoušel na odmlžení kabiny a je i docela tišší. Za mě palec hore

Autor:  Karlos [ 05 lis 2019 18:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

1732 se včera proháněla na ZJ po GO, nemá však klimu řidiče Konvekta jako dřívjější eNka po GO, ale Dometic stejně jako sólo Varia po VP

1736 se prohání už pár dní na lince po VP

Autor:  likin [ 14 říj 2019 10:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Tom S. píše:
Která KT8 byla na kurzu 50092 nejméně? Napiště pořadí prvních deseti vozů.

Nevím která nejméně, ale nyní tam zpravidla bývá 1701, 1706 a 1712 - šetření kilometrů ;-)

Autor:  king666 [ 13 říj 2019 22:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Která KT8 byla na tom kurzu nejméně netuším. Pořadí prvních deseti vozů: 1701, 1702, 1703, 1704, 1705, 1706, 1707, 1708, 1709, 1710

Autor:  dlbm [ 13 říj 2019 21:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

?

Autor:  Tom S. [ 13 říj 2019 20:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Která KT8 byla na kurzu 50092 nejméně? Napiště pořadí prvních deseti vozů.

Autor:  Ondra K. [ 28 črc 2019 21:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Jízda bez výměny sběračů je také povolována na linkách s častými změnami stanovišť. V poslední době například na lince 4 při souběhu úvratí Úvoz a Tomkovo náměstí, nebo loni v létě na lince 3/5 kde byly velmi krátké jízdní doby.

Autor:  thepuding_cz [ 28 črc 2019 21:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

sheldom píše:
Přehazuje se taky, aby došlo k rovnoměrnému opotřebení obou panteců.
Když se pantograf nemění, jde většinou o to, že je hodně vedro, což přehazováním panteců a přepolováním vezu vůbec neprospívá, proto se někdy může jezdit jen na jeden.


Kari píše:
Nejezdí se na zadní smeták kvůli sekundárnímu blokování výhybky - taková pojistka, pokud by vůz nezaregistrovala smyčka mezi kolejema. Ale pokud se zablokuje průjezdem přes smyčku, neměl by být problém.
Druhý důvod je odhadování průjezdu úsekovým děličem.


Díky

Autor:  sheldom [ 28 črc 2019 20:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Přehazuje se taky, aby došlo k rovnoměrnému opotřebení obou panteců.
Když se pantograf nemění, jde většinou o to, že je hodně vedro, což přehazováním panteců a přepolováním vezu vůbec neprospívá, proto se někdy může jezdit jen na jeden.

Autor:  Kari [ 28 črc 2019 16:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Nejezdí se na zadní smeták kvůli sekundárnímu blokování výhybky - taková pojistka, pokud by vůz nezaregistrovala smyčka mezi kolejema. Ale pokud se zablokuje průjezdem přes smyčku, neměl by být problém.
Druhý důvod je odhadování průjezdu úsekovým děličem.

Autor:  thepuding_cz [ 24 črc 2019 10:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Chtěl jsem se zeptat, proč se na kačeně nejezdí na zadní pantograf? Teoreticky by tak měl bordel padat až za vůz a ne na odporníky, ne?

A případně - proč se někdy při výlukách nemění pantografy a jezdí se v jednom směru na zadní? Jde o čas při obratu na kaliforňanovi?

Díky za vysvětlení.

Autor:  Ondra K. [ 21 čer 2019 23:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

1730 od včera v provozu po GO.

Autor:  Ondra K. [ 08 čer 2019 19:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

1733 → GO

Autor:  KubaS [ 22 kvě 2019 11:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Jak je na tom 1715?

Autor:  Robert [ 19 pro 2018 20:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Až jednou pojedou všichni, to bude řevu ze strany seniorů, že je nikdo nepustí sednout. -kitty-

Autor:  Tom S. [ 19 pro 2018 18:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Ve zlaté tramvaji 1704 se objevili cedulky s jmény lidí, který mají vlastní sedadla. sarcastic

Autor:  mechoš [ 27 lis 2018 18:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Jura píše:
A 1724 má RIS II od kdy? Já mám totiž za to, že jsem ve smyčce Maloměřický most viděl nějakou kachnu s RIS II a plastové dveře fakt neměla.
Třeba jsem fakt jen slepý...


Ono tech kačen bude asi přibejvat. Dnes jsem zaslechl RISaky bavit se o 1734 a ještě o jedné, ale hlavu mám jen aby mi nepršelo do krku :D - takovej velkej a nevzhlednej špunt sarcastic

Autor:  mh [ 27 lis 2018 18:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Nejsi, 1724 je již druhá KT8 s RIS2..

Autor:  Jura [ 27 lis 2018 07:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

A 1724 má RIS II od kdy? Já mám totiž za to, že jsem ve smyčce Maloměřický most viděl nějakou kachnu s RIS II a plastové dveře fakt neměla.
Třeba jsem fakt jen slepý...

Autor:  Ondra K. [ 25 lis 2018 21:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

1737 by měla být opravdu první KT8 s funkčním RIS II.

Autor:  Jura [ 25 lis 2018 18:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

A já měl dojem, že už jsem nějakou kachnu s RIS II viděl. :-k

Autor:  Jiricek [ 25 lis 2018 17:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

k.vojta píše:
1737 po GO v provozu s cestujícími. Kromě nových odporníků dostala také plastové dveře.


A ještě je to první kačena s novým RIS II
(takový malý, možná i zbytečný detail)

Stránka 1 z 132 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/