Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
zdeněk: nejde o případné zkrácení intervalu, ale prodloužení jízdní doby a tudíž potřeby více souprav.
Osobně si myslím, že na EVO1 dřív nebo později dojde a obsazení komplet 1 a 12 by se přímo nabízelo.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
King666: nemyslím si, že po teoretickém prodloužení na Kamechy nějak zásadně vzroste poptávka po jedničce, lidi z Kamech jen nebudou muset přestupovat na Ečerce, ale pojeeou už z Kamech

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
EVO1 v poctu umoznujicim mit v dlouhych soupravach krom d-1 i d-12 (EVO2+EVO1) by se mi libilo :) po prodlouzeni na Kamechy stavajici stav bude i pro d-1 na hrane... a KT8 se doufam podari nejake nechat, minimalne KT8N by mohly pocet obousmernych vozu navysit pokud se ty novy obousmerky odeberou vsechny...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Jestli byla kastle 1706 opravdu takšpatná, tak se nedivím, že ji vyřadili. Akorát si myslím, že mohli schovat do foroty střední článek, nebo ho aspoň nabídnout pražákům. A náhradní podvozky se taky hodí.

Jinak si je asi někdo hodně jistý, že 45T začnou chodit. A nedivil bych se, kdyby místo jednosměrným 45T objednali EVO1.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
mechoš píše:
A co třeba varianta že podmínkou nákupu "oboustraných poršat" je nutné nějaké kače sešrotovat....

Tak ak se to běžně dělá....

Kdyby se vedle nákupu 45T investovalo i do modernizace KT8 (netvrdím, že nutně i do výše probírané 1706) mohly se za 45T vyřazovat vysokopodlažní T3, nebo T6.

Vyřazovat alespoň částečně nízkopodlažní a obousměrné KT v situaci kdy máme v provozu desítky vysokých T3 a T6, přičemž na T6 stále běží GO, (a životnost T3P taky spěje ke konci) mi přijde jako dost velký luxus.

Ale třeba DP brzy přijde s výběrovým řízením na pár desítek kusů jednosměrného ekvivalentu 45T.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Na rám 1706 bych si moc nevsadil. Na Novolíšeňské dostaly oba články zabrat. Jeden přerazil sloup, navíc hned u kloubu, druhej vzpříčenej o střední článek. A vzhledem k tomu, jak byl zlomenej střední článek, tak minimálně oba čelníky + solidní část okolo byla na výměnu. Navíc ta čumákovka u UH byla tuším na ten míň poškozenej článek u Novolíšeňský. A i tam to podle fotky z vozovny vypadá na pohlej čep. Opravdu bych chtěl vidět rám po odstrojení. Všechny čepy a čelníky měněný, nebo rovnaný, zbytek nejspíš narovnanej a posvařovanej jak Frankensteinovo monstrum.


Offline
Uživatelský avatar

2769
07 kvě 2008 20:25
Čebín
A co třeba varianta že podmínkou nákupu "oboustraných poršat" je nutné nějaké kače sešrotovat....

Tak ak se to běžně dělá....


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Cracatit: A to jako těch 15 KT8 z Miskolce bylo v lepším stavu jak naše 1706? O tom dost silně pochybuji.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pindy, že se Kachny z Plzně brzo vyřazovat nebudou... Plzeň má objednané 40T, takže obousměrky budou do pár let a Kachny se pak uvolní právě do Prahy. Nicméně 1706 by jim k ničemu nebyla, pokud byla ve stavu, že se se nehodila ani na SO, v DPP potřebují pojízdný kus, ne vrak.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
148
30 říj 2019 16:42
Nejde o to že by se to muselo hlásit ale o to že za cenu šrotu vůz mohl klidně skončit v Praze kde potřebují posílit flotilu obousměrných vozů a na nové nemají (plán investic do vozového parku tuším 2024) s tím že už 15 vozů koupili z Maďarska a mají předkupní právo 12 Plzeňských vozů KT8 které se v blízké době vyřazovat nebudou aby této smlouvy využíli.


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Podrobnosti sice neznám, ale ono se to musí hlásit do Prahy?


Offline
148
30 říj 2019 16:42
Je to velké překvapení přeci jen bych čekal že za předpokladu se s tímto vozem nepočítá skončí v Praze (i když to asi není stejně lukrativní stroj jako plzeňské Progressy).

Byla se vůbec na 1706 podívat nějaká delekace z Prahy nebo se to rozhodlo aniž by otom věděli?


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
adam_r píše:
Bylo tehdy stesti, ze to jelo skoro prazdne a nikdo si z toho neodnesl nasledky.


No, ne tak úplně. Jela v tom kamarádova maminka, a pochroumala si nohu a záda...


Offline
273
04 bře 2013 22:47
A já pořád doufal v opravu 1706.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nafocené je to i na Tramvajklubu, právě ta vyprošťovací technika mě tenkrát dost zaujala.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
PvvS píše:
Kdyby tu vohnutost chtěl někdo vidět, tak je to zde: http://svetmhd.net/index.php?/category/2

Pekne to dokumentuje i nakolejovaci prace, kdy se postupne ukazovalo, ze dostupna technika je nedostatecna a nadvakrat se volali posily (vlastni sily DPMB -> jerab hasicu -> jerab od Hanuse).
Bylo tehdy stesti, ze to jelo skoro prazdne a nikdo si z toho neodnesl nasledky.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Kdyby tu vohnutost chtěl někdo vidět, tak je to zde: http://svetmhd.net/index.php?/category/2


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Skutečně má. To byl ještě mladej kluk, stihl do foťáku nasypat uhlí a ještě tam i doběhnout :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Rozsahlou dokumentaci te udalosti ma PvvS na svym webu, teda mel, nevim zda jeste ma... svetmhd.net tusim


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
colt274 - pro přesnost, ten novolíšeňský bouchanec byl v roce 2003. Fotky v galerii z roku 1996, kdy je to najetý do nějaký 2x T3, jsou z podhození veksle nebo takovyho něčeho, kdy 1706 byla poškozena pouze "drobně", dá-li se to tak nazvat.
Fotky z toho slavnyho vykolejení u smyčky NL nikde nevidět. Nastěstí :)

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Pokud vím, tak ještě jednu sešrotovali v Sarajevu.
Kažkopádně škoda, ale asi je náhrada jistá.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Ten bouchanec byl před 25 lety, takže to opravdu mít vliv na stav vozu nebude, ale stejně mi to přijde zajímavé, přeci jen po pražské 9006 a košické 515 by mělo jít teprve o třetí sešrotovanou KT8D5. Divím se, že to nenarvali aspoň Praze místo nějaké Miškolecké KT8, ty budou v podobném stavu a ani nemají NP článek... :-k

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
MKzB píše:
Tak nás v tichosti opustila 1706. Sešrotovali ji celou, nebo střednî článek nechali, příp. prodali do Prahy?

A přitom by se mohlo zdát, že po té repasi po nehodě na Novolíšeňské, bude mít karoserii v lepším stavu.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Tak nás v tichosti opustila 1706. Sešrotovali ji celou, nebo střednî článek nechali, příp. prodali do Prahy?


Offline
35
14 pro 2014 11:03
Na 1737 jsou vlaječky zkoušebně instalovány dlouhodobě, cílem je ověřit možnost dlouhodobého provozu s vlajkami bez nutnosti jejich svěšování a vyvěšování.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3537 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 bře 2024 19:34
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]