Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 5 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
2809
01 úno 2006 10:39
O 10 do Lískovce nikde neni a nebylo ani slovo, bude štěstí, když se tam prodlouží 7, možná zůstane do Lískovce jen 6. Otom ještě neni rozhodnuto, stejně tak s autobusy kolem Kauflandu zadem, možná bude jezdit jen 69. Ta 8 po čtyřech minutách by skutečně měla být, možná jen ve špičku, ale prý jo.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
No tak jestliže bude jezdit desítka do Lískovce, tak by interval na osmičce 4-6 dával smysl...


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
I v reportáži zaznělo "zhruba 4 minuty", takže bych to viděl maximálně na nějaký proklad 4-5 nebo 4-6 v největší špičce.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Taky se tam píše o 40 tisících lidí, kteří denně dojíždějí do kampusu. Troufnu si tvrdit, že ze spádové oblasti linky 8 (včetně lidí přijíždějících na hlavní nádraží) jich bude tak polovina.

Ten zbytek bude nejspíš nadále využívat linky 25, 37, 50 a E56, případně v menším počtu ostatní autobusy (51, 69 a čtyřstovkové linky).


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/tramva ... pravy_mos1
Tady se píše o stávajícím intervalu osmičky, takže zpátky na zem.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Tramvaj ke kampusu po 4 minutách, to zavání zrušením 40 a 61 (minimálně od Strážní/Holandské nahoru) a případně minibusem pro obsluhu zbytku areálu nemocnice.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
jara255 píše:
Dle informace Události v regionu (15.09.2022) má d-8 jezdit ke Kampusu v taktu 4 minuty, takže budou rádi za každou KT8.

4 minuty? Tak to to tam takhle bude jezdit jen ve vybraných časech, ne? Protože když běžně jezdíme po 07:30 nebo 06:40, tak si nějak nedokážu představit, že to někde bude jezdit takhle často.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
A jsou ještě ve stavu na GO ? Ona taková 1706 nebyla šrotnutá jen tak ze srandy. To že i pražandy jsou zespod v lepším stavu je myslím dost známý. A když ani DPP, kterej si dělá skoro novostavby KT8 o to neměl zájem...


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
PvvS píše:
Bez GO a investic se s nima stejně do provozu nemůže.

Dle informace Události v regionu (15.9.2022) má d-8 jezdit ke Kampusu v taktu 4 minuty, takže budou rádi za každou KT8.


Offline
Uživatelský avatar

176
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Pupa: Mrkni do tématu DPMB v TV, tisku…

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Bez GO a investic se s nima stejně do provozu nemůže.


Offline
273
04 bře 2013 22:47
Nebudou se hodit ještě odstavené kačeny? Nové šaliny dražší a ty ceny energií... druhá otázka, nevíte něco o tom, že v úterý na zastávce DUNAJSKÁ před zastávkou řidič naopak zrychlil a srazil nějaké lidi?


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Během září budou vyměněny fólie na oknech u KT8.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Všiml jsem si toho taky, tady se to nevyřeší, mám i pár fotek, dal jsem to do závad na našem extranetu tak uvidíme ...


Offline
790
25 led 2006 09:46
Nevím, ale podle mého názoru je na vině ta fólie. Ta ona nejsou poškrábaná, ale taková prostě hůře průhledná.


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Mění se stále, bohužel vnější strana reparovaných oken trpí více (mycí linka, větve, atd.).


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Asi obecnější dotaz, ale všiml jsem si toho právě u některých KT8, tak se zeptám zde. Jak je to s výměnou ochranných fólií na oknech? Pár let zpátky se to slavnostně zavádělo jako velká novinka, která učiní vandalům přítrž, protože je snad těžší ji poškrábat než sklo a i kdyby se to podařilo, tak je snadné ji vyměnit. Právě u některých KT8 jsem si všiml, že ta fólie vypadá dost nechutně, poškozeně a neprůhledně (zvlášť pod správným úhlem a světlem to vypadá skoro jak mléčný sklo). Mění se ty fólie nějak nebo se od toho v tichosti upustilo?


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Eda píše:
Cena za nové Škodovky je fixní a měnit se v žádném případě nebude a nesmí.

Jedině snad, že by Škodovka odstoupila od smlouvy. Ale to by muselo dojít k takovému zdražení materiálu a práce, že by na tom Škodováci prodělali i kalhoty.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Cena za nové Škodovky je fixní a měnit se v žádném případě nebude a nesmí.


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Já se obávám, že v dnešní době to nebude s novým nákupem obousměrných šalin tak horký. Energie letí nahoru, takže DP má už nyní napjatý rozpočet. Předpokládám, že energie se promítne i do koncové ceny nové Škodovky. Na dotaz, proč jezdí v Jihomoravském kraji (Jmk) stále honekráky, byla odpověď z ČD, že si za dotace Jmk nakoupil místo vlaků do Brna šaliny 13T. Myslím, že pokud obdobná otázka se zanedlouho položí DPMB, bude odpověď, že si Jmk koupil nové Regiopantery a na nové šaliny nejsou peníze.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Těch 20 mega je pořád přibližně třetina nové obousměrné tramvaje této délkové kategorie.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Lepší novostavba než rekonstruovat staré prorezlé plečky z roku 1990, v tak starých kastlích nevidím jinou perspektivu než pouhé dožití. Nota bene taková 1706, tu kvůli korozi radši zahodili, i když to původně v plánu nebylo. Nemyslím, že ostatní KT8 na tom budou výrazně líp. To bych teda za 20mil. Kč očekával víc. Kdyby to bylo za 10, tak proč ne. Ale skvělý vůz 13T za 57mil. dodaný bez klimatizace, tomuhle bezva kupu se nevyrovná snad už nic. Při těchto podmínkách se ani nedivím, že obnova celého tram voz.parku velikosti Brna trvá 50+ roků sarcastic sarcastic


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Dvacet mega je ještě dobrá cena oproti novostavbě obousměrky, taková obousměrná souprava Evo Olomouc (##MLUVÍM SPROSTĚ## xobě) by vyšla dráž. Opomíjím, že v Olomouci kupujou kusovky. "A to se vyplatí, Horste." sarcastic Jinak Šalingradu se kachny nedožijou. Leda v muzeu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
POkud vím tak pražská reko na RN2P se v roce 2019 uváděla okolo 20 milionů za vůz.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Já bych taky hlasoval pro generálky KT8 a použít je jako náhrady T3G. Za optimální bych považoval odebrat 40 těch 45T, držet KT8N (1729-1735) a udělat ještě reko nějaké aspoň části KT8. Z hlediska linkového vedení do budoucna by se to ještě mohlo hodit. Až budou tratě na Lesnou ze Štefanky nebo tratě k novému nádraží (za dlouho, vím), mohly by se hodit úpravy typu d-3 hodit ze Staré osady na Komenského náměstí do KT8 (zakončení úvratí) v intervalu 10 min a linku ze Žabin ohnout někam k novému nádraží ;)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3537 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 15:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]