Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Johnny93: nejseš :-)

Je jasné, že má podnik nějaký budget na tyto opravy, ale zase tu opravu provádí s vidinou na dalších X let, tak to mohlo být o něco lépe provedeno, zvlášť ty sedačky.


Offline
Uživatelský avatar

133
01 srp 2011 14:55
Jsem jedinej, kdo by ten přední šedej nárazník/traverzu dal do černé barvy? Aby se to opticky víc přiblížilo eNkové kachně a myslím by to vypadalo i líbivěji 8-)


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Vario1523 píše:
Uvnitř jsou nerezová madla i LED osvětlení a bedny dveřních pohonů nyní více připomínají eNkové kachny. Dále jsou nové palubní desky a vnitřní kamery jsou umístěny na jiných místech. Určitě bude mít i nová kola s tlumením, ale ty už jsou i na jiných kachnách či Variích. Mně osobně na starých kachnách nejvíc vadí sedadla, která ale bohužel zůstala původní.

Dnes jsem měl tu čest a vypadá to docela dobře. Kromě toho co píšeš, tak se směrem k eNkovým kachnám změnilo ještě pár věcí. Zmizela madla uprostřed dveří a jedna z "beden s elektrickým zařízením" v krajích článcích u kloubu se změnila na "skříň" až ke stropu, tak je to právě v eNkových kachnách, tzn. ubyla 2 místa k "sezení", která bývají dost oblíbená :mrgreen: Myslím si, že hodně dělají ta nerezová madla, to působí opravdu dobře, mínus jednoznačně ty sedadla, to je utrpení. A tím jak jsou úplně původní, tak výsledný dojem shazují. LEDkové osvětlení mi přišlo poměrně dost ostré, ale předpokládal bych, že to bylo jen nějak špatně nastavené, že by to mělo jít regulovat.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No jo, když se jedná o prapůvodní ergonomii sedaček ve stylu, co fungovalo v Karosách C734 bude fungovat i v šalině. No, jenže překopat to na Vogel Sitze, co jsou v enkových Kachnách, by stálo další prachy. Takže už to po x letech necháme tak, jak to je...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
MartinV: Změna uspořádání na 2+1 by byla taky dobrá, ale já měl namysli přímo samotná sedadla, která mně osobně připadají krajně nepohodlná (=nedá se na nich dlouho sedět).


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Vario1523: myslíš uspořádání 2+1 (místo 2+2)? To by přitom ani nebylo snad náročné na provedení a vůz by byl prostupnější.


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Uvnitř jsou nerezová madla i LED osvětlení a bedny dveřních pohonů nyní více připomínají eNkové kachny. Dále jsou nové palubní desky a vnitřní kamery jsou umístěny na jiných místech. Určitě bude mít i nová kola s tlumením, ale ty už jsou i na jiných kachnách či Variích. Mně osobně na starých kachnách nejvíc vadí sedadla, která ale bohužel zůstala původní.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A byly při této GO provedeny i jiné výraznější úpravy, než design světel? Neříkám udělat z toho reko á la pražské KT8, na druhou stranu nám to tu ještě chvíli bude jezdit, tak by to nebylo od věci (snížení hluku, zvýšení komfortu a podobný nedůležitý srandy).


Offline
Uživatelský avatar

176
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Ty jo, dobrý. Na první pohled jsem si nebyl jistej, ale na druhej se mi to dost líbí. :applause: A souhlas, lepší než T6.
Nevíte, jaké to má dveře? SKD?

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Online
7090
27 úno 2010 07:40
Aha, to je ten důvod, proč se mi to celkem líbilo. :⁠-⁠)


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Pokud ještě někdo neviděl ty světla na 1701, tak se může pokochat na FB stránce Tramvaje v České republice.

Mě se to docela líbí, ten černý rámeček tomu sluší, vypadá to líp jak u T6.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Online
7090
27 úno 2010 07:40
Fotku jsem už viděl, ale moje nebyla.


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Zvládl ji někdo odchytit? :)

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Online
7090
27 úno 2010 07:40
Po městě se nám už pár dní prohání 1701 s designem světel à la 1231+1232.


Online
7090
27 úno 2010 07:40
Všiml jsem si, že u eNkových kačen řady 1729-1735 se první, resp. poslední užší dveře neotvírají natolik, jak by podle mě měly. Je to závada, nebo vlastnost? Všiml jsem si toho u min. 3 ks.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Měla by být v GO.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
GO prochází také 1714? Byla totálně rozebraná a v ÚD byla vystavená i její nová palubka.


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Křovinořez se ji snažil přetlačit, leč neúspěšně.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Copak se tady stalo?

https://foto.bmhd.cz/f/352/3511/351079.jpg


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ok. jenže, když dopředu víme, že může dodat s dokumentací jen TW Team, tak bych se tím vůbec nechlubil. I když v tramvajových soutěžích zatím žádná konkurence na našem území v podstatě neexistuje, minimálně ne taková, jaká panuje v trolejbusovém prostředí posledních pár let.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Bych řekl, že možný problémy se řeší už tím, že by byla poptávána stavebnice sólo tramvaje. Sóla dneska v Evropě nabízí akorát TWT a Moderus, přičemž jako stavebnici ji dodává jen TWT, protože to taky znamená poskytnutí výrobní dokumentace.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
148
30 říj 2019 16:42
Nechci být tady za někoho kdo vám kazí radost ale myslím že při současném stavu trhu se s EVO1 narazí na fakt že je to diskriminující aby fungovala s EVO2. V Olomouci to nakonec prošlo ale to byl jen jeden vůz tady se bavíme minimálně o 20 vozech.

Když se na to podívám z pohledu že by se mělo prodloužovat na Kamechy a pokud budeme brát v potaz i sranda/blokované projekty a krátké zastávky jako Lesná Majdalenky, Vinohrady, posila 8 a nedostačují kapacitu na některých likách vychází mi to že by byla potřeba cca 60 vozů o 40m délce k tomu co teď máme.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pokud by mělo dojít na nějaké zkapacitnění linky 8 jiným způsobem, než nákupem obousměrných 40m tramvají, už bych radši šel cestou nějakých posil v relaci Novolíšeňská - SL, na které by stačily i jednosměrné vozy. Ve zbývajících úsecích by to už KT8 a 45T pobraly. Klidně bych si tam dokázal představit právě EVO2+EVO1, či LF2+LF1.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Taky si myslím, že na EVO1 bude muset dojít, už jsem to tu psal víckrát. Po otevření Žabovřeské na 1 a 12 nebudou stačit dlouhé soupravy a kapacita 2T na 12 bude rozhodně krok zpět.
Navíc ta délková kategorie typu K2 má v Brně stejně smysl prakticky jen o víkendech. Pokud by se aspoň k polovině EVO2 postupně pořídily EVO1, věci by to dost pomohlo.
Pak by ještě bylo ke zvážení ty EVO1 dělat s dveřmi po obou stranách. Pokud by jezdily v běžném provozu s EVO2, úbytek míst k sezení nebude tak markantní a daly by se v případě potřeby skládat obousměrné soupravy 2xEVO1 vzor Olomouc.
(samozřejmě je mi jasné, že je to všechno zoufalství a ideální by bylo odebrat celou opci 45T, nejlépe delší o 1 článek...)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Ondra K: podepisuju a podtrhávám.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3537 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 12:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]