Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 309 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 06 zář 2016 06:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2308
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Jakub S. píše:
Stará líšeňka...
Papírově jde jen o rekonstrukci. Když se o ní mluvilo nějaký ten měsíc zpět (nemyslím úplně první zmínku prezentující tento záměr), uvažovalo se o termínu stavby v letech 2018/19. Tomu by mohly odpovídat i aktuální novinky - trať teď čerstvě již není kulturní památkou, takže je o jeden do oprav interesovaný subjekt méně (památkáře). S dřívějším termínem bych nepočítal, spíš se celé dílo může zpozdit - aneb jak dlouho se mluví o stavbě TT do Kampusu? Nemělo se prapůvodně začít stavět již v roce 2009?
Tento rok probíhaly námluvy mezi městem (DP) a TMB ve věci využití areálu depozitáře - smyčka pro MHD, nějaká domluva na spolupráci. Jak to dopadlo, či jestli smlouvání stále neprobíhá, nevím.
Aktuálně by měly (odhaduji) probíhat přípravy podkladů pro stavební povolení (detailní projekt), výběrko na dodavatele atp. V jaké je to fázi, těžko říci, ví to pravděpodobně jen odpovědní lidé. Možná mě doplní někdo znalejší.

Shrnu-li to, budeme rádi, když se to stihne do výročí 150 let MHD v Brně v roce 2019.

Slibem neurazíme, magistrát říká, že snad už příští rok:

Brněnský deník píše:
Podle ministerstva se zachová i historická paměťová hodnota trati a dopravní tradice v oblasti. Město totiž plánuje tramvaje na úsek mezi Stránskou skálou a Holzovou ulicí vrátit. Projekt za dvě stě šedesát milionů korun připravuje ve spolupráci s dopravním podnikem. „Nyní se pracuje na projektové přípravě. Stavba začne zřejmě příští podzim," uvedla Zuzana Taušová z tiskového střediska brněnského magistrátu.


No uvidíme, ale vypadá to, že se snad už konečně někde kopne do země a začne se stavět...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 zář 2016 22:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2765
Od: 29 srp 2009 19:30
Stará líšeňka...
Papírově jde jen o rekonstrukci. Když se o ní mluvilo nějaký ten měsíc zpět (nemyslím úplně první zmínku prezentující tento záměr), uvažovalo se o termínu stavby v letech 2018/19. Tomu by mohly odpovídat i aktuální novinky - trať teď čerstvě již není kulturní památkou, takže je o jeden do oprav interesovaný subjekt méně (památkáře). S dřívějším termínem bych nepočítal, spíš se celé dílo může zpozdit - aneb jak dlouho se mluví o stavbě TT do Kampusu? Nemělo se prapůvodně začít stavět již v roce 2009?
Tento rok probíhaly námluvy mezi městem (DP) a TMB ve věci využití areálu depozitáře - smyčka pro MHD, nějaká domluva na spolupráci. Jak to dopadlo, či jestli smlouvání stále neprobíhá, nevím.
Aktuálně by měly (odhaduji) probíhat přípravy podkladů pro stavební povolení (detailní projekt), výběrko na dodavatele atp. V jaké je to fázi, těžko říci, ví to pravděpodobně jen odpovědní lidé. Možná mě doplní někdo znalejší.

Shrnu-li to, budeme rádi, když se to stihne do výročí 150 let MHD v Brně v roce 2019.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 zář 2016 21:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 190
Od: 31 led 2010 23:09
Nevíte jak je na tom obnova tratě do starý líšně? Měla by být zaměřená, naplánovaná, ale jak je to s realizací popřípadě s názorem starý líšně...

Příloha:
13170651_10204602311136058_278205252_o.jpg


Příloha:
13211152_10204602311096057_29118156_o.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 čer 2016 12:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6137
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Ds: když to plánuješ dopředu, těžko můžeš vědět, jaké bude tu noc počasí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 čer 2016 23:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3020
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
oceňuji probíhající broušení kolejí ve Štefánikově čtvrti, ale teda pustit se do toho v možná nejteplejší noc roku, kdy se dalo (doteď) spát pouze při otevřeném oknu, no nevím...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 bře 2015 18:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6137
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Ano, toto video tu už skutečně dlouho nebylo. :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 bře 2015 18:39 

Příspěvky: 100
Od: 12 dub 2009 18:15
Pokud si myslíte, že tramvajová trať na ulici Horové a Minské je v havarijním stavu, tak někde jsou na tom o poznání ještě hůř biggrin

https://www.youtube.com/embed/madyXWc_5 ... detailpage


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 led 2015 18:23 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5563
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Na Svitavské vznikl lom kolejnice, nebo nějaká podobná vada. Při nesnížené rychlosti je to ráz a rána jak blázen.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 zář 2014 10:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2965
Od: 04 pro 2008 10:07
Bydliště: tam, kde mám postýlku...
Ta nedávno podbitá a opravená trať je podbita a vybroušena už asi tři roky.
A ten zbytek se zjevně neopravoval proto, aby mělo oddělení úspor a škrtů co vykazovat... sarcastic

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 zář 2014 21:51 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6492
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
Do doby, než se přeložka bude realizovat, se to určitě bude muset podbíjet a opravovat ještě několikrát :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 zář 2014 21:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3652
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
k.ondra89 píše:
Vůbec bych se nedivil, kdyby ten neopravený úsek už čekal na přeložení do tunelu.


To nedává logiku, pokud směrem na Pisárky je to opravené, podbité. A kdoví, kdy k realizaci přeložky dojde, jestli to vůbec bude v následující desetiletce. A i kdyby, ten kousek se klidně opravit mohl, nevím, proč k tomu nedošlo. Mohl být komplet opravený úsek prakticky už od Mendláku po triangl.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 zář 2014 20:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2980
Od: 09 zář 2009 20:14
Ale přesun do tunelu se bude konat až o kus dál mezi Petřvaldskou a Pisárkama, kde je právě nedávno podbitá a broušená trať

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 zář 2014 20:11 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5563
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Vůbec bych se nedivil, kdyby ten neopravený úsek už čekal na přeložení do tunelu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 zář 2014 20:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2980
Od: 09 zář 2009 20:14
Stejně tak úsek v zastávce Konopná včetně křížení se silnicí, tam se na koleje taky nešáhlo

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 zář 2014 20:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3652
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Teda když už se opravovala trať mezi Bráfovou a jundrovským trianglem, taky se to mohlo protáhnout o ten kus za Bráfovu směrem k Pisárkám. Opravený úsek by mohl pěkně plynule navázat na nedávno podbitou trať právě za zast. Bráfova a ne rachotat přes cca 200 m vyžvejkaný a hlučný koleje :-s .

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 zář 2014 16:27 
Zabanovaný
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3619
Od: 26 srp 2007 15:26
Bydliště: Brno
chat-maniac - ono to nemusí z kokpitu být k poznání, už v 19. století přišly na to, jak použít vignolku jako žlábkovou
Příloha:
haarmann.jpg

Zlaťák - přistupuji ke každé informaci individuálně a ohodnotím pomoci zkušeností a znalostí


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 zář 2014 15:13 

Příspěvky: 1668
Od: 22 led 2006 12:56
Bydliště: Brno
Nevím teda, co je v Líšni, ale v Pisárkách to rozhodně je žlábková kolejnice.

J*M*: Podle čeho rozlišuješ, co je a co není na úrovni?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 zář 2014 13:32 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7500
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Chlapci, nepoznáte žlábkovou od klasické s opornicí? sarcastic

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 zář 2014 13:03 
Zabanovaný
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3619
Od: 26 srp 2007 15:26
Bydliště: Brno
Manil: díky, konečně informace na úrovni


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 zář 2014 12:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
To není žlábková kolejnice, ale běžná 49E1 s přišroubovanou "opornicí".


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 zář 2014 21:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 655
Od: 05 zář 2007 11:06
Bydliště: Brno
V Líšni jim hlavně ty kolejnice hned praskaly a museli to opravovat, odděloval se žlábek od hlavy kolejnice na cca čtyřech místech.

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 zář 2014 20:42 

Příspěvky: 2314
Od: 19 dub 2009 12:06
Nic nového pod sluncem, tohle je i v Komárově a Líšni v oblouku mezi Masarovou a sjezdem na Novolíšeňskou. No a teď i na Bráfové.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 zář 2014 20:38 
Zabanovaný
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3619
Od: 26 srp 2007 15:26
Bydliště: Brno
To tu nikdo neví, jak to je s informací od kolegy Zlaťáka. Zda je to dezinformace nebo pravda? A je-li to pravda, jak je to technicky provedeno. Opravdu si to budu muset jít ověřit sám? Zbytečně na druhý konec Brna, kam se člověk dostane tak jednou za 5 let?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 zář 2014 12:06 
Zabanovaný
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3619
Od: 26 srp 2007 15:26
Bydliště: Brno
Zlaťák píše:
Jsem koukal, že na novém úseku kolejí mezi Bráfovou a Stránského je v oblouku u mostu použitá vždy jedna kolejnice žlábková a jedna bezžlábková. Zádržná kolejnice (naležato) už tam není.

Nejde mi to kebule (dle textu populární písně), jak to dokázali ti naši dnešní inženýři, když se neválcují už kolejnice NP3 a NP5 (vignol), co měly stejnou výšku a šířku paty?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 zář 2014 10:55 

Příspěvky: 150
Od: 07 říj 2009 23:14
A jízda je tam opravdu bezvadná. Takže velká pochvala směr DP :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 309 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2019 12:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]