Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 309 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2010 09:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 551
Od: 04 bře 2006 12:01
Bydliště: Nový Lískovec, u zastávky Oblá
Nezpochybňuji to, že 13T brousí koleje o něco víc než jiné tramvaje, ale dovoluji si upozornit, že zmíněné vysoustružené žlábky, jsou na trati do Lískovce, co pamatuju. Tedy 10 let minimálně a to zde ještě 13T nejezdily.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2010 03:27 
Zabanovaný
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3619
Od: 26 srp 2007 15:26
Bydliště: Brno
Nějak se to tu zvrhává, z jednoho tématu se stalo fórum o volebním systému, tady fórum "odborníků" na stavbu tratí a problematiku kolo x kolejnice. Myslím, že by to tu mělo být uklizeno a pro tyto témata založena nové téma (témata), kde by nerušeně probíhala diskuze, která by některé zde uvedená zavádějící fakta uvedla na pravou míru. Díky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2010 00:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2009
Od: 28 čer 2007 16:54
Datel píše:
Spíš jde o to, že celá trať neviděla pořádné zaštěrkování a podbití pěkně dlouho....
Což by taky nevadilo, kdyby se ta trať udělala pořádně - s dostatečně tuhým podložím, s pořádnou stabilizací štěrku a s odporovými svary. S49 na celé trase by taky trochu pomohly.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2010 23:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3311
Od: 24 úno 2006 20:32
Bydliště: Brno
Ono až tak nepůjde o to, jestli jsou pražce dřevěné nebo betonové, i dřevěné pražce dokážou vydržet dlouho, pokud jsou dobře naimpregnované. Spíš jde o to, že celá trať neviděla pořádné zaštěrkování a podbití pěkně dlouho.... Mimochodem, při pobytu kousek od místa nehody jsem si všiml docela podstatných závad na samotných kolejnicích. Místy je na kolejnicích "nasoustružen" sekundární žlábek (je to vidět i na fotce oprav místa nehody), v některých místech je zřejmý naprosto nevhodný dvoubodový kontakt kola a kolejnice. Vždy nemusí být na vině stav trati, ale také vozidla, která se tama prohánějí. Obávám se, že právě 13T dávají trati do SL pěkné kapky, zvláště v obloucích.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2010 21:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 551
Od: 04 bře 2006 12:01
Bydliště: Nový Lískovec, u zastávky Oblá
Mě spíš napadá otázka, proč se už při velké rekonstrukci 1994 nebo 1995 (nevím přesně) nedaly betonové pražce až do Starého Lískovce? Všiml jsem si totiž, že končí smyčkou Švermova. Beton má určitě větší životnost, to už tenkrát nebyly peníze?

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2010 16:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1111
Od: 05 čer 2005 13:18
Na nic nejsou peníze a popravdě řečeno se divím, že takových nehod není víc. Kolejový svršek je v čím dál horším stavu. A dopadne to klasicky, jako vždy - sníží se rychlost a až se něco stane znovu, tak se to teprve opraví.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2010 16:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8612
Od: 10 čer 2004 11:19
Nj, aspon se ukazuje jak jsou v brne trate udrzovany na hranic sjizdnosti. Vzdy se zaflikuje mejhosri susek a na zbytek se dlabe.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2010 15:38 
Datel píše:
Tasa: Nojo, není divu, ta trať je zralá na kompletní obnovu od veksle u Kremačky až po SL. Ani se moc nedivím, že se něco podobného stalo... Určitě se to zase pořeší nějakou pomalou jízdou, až do té doby, než zase něco vypadne... :roll:

mezi sloupy 19-22/106 návěst do 15Km/h


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2010 14:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3311
Od: 24 úno 2006 20:32
Bydliště: Brno
Tasa: Nojo, není divu, ta trať je zralá na kompletní obnovu od veksle u Kremačky až po SL. Ani se moc nedivím, že se něco podobného stalo... Určitě se to zase pořeší nějakou pomalou jízdou, až do té doby, než zase něco vypadne... :roll:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 309 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 19 zář 2019 18:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]