Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 309 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 11 bře 2017 15:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3652
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Myslíš tohle?

https://www.google.cz/search?q=Rennesk% ... WeFGBBIvJM:

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 bře 2017 13:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 175
Od: 31 kvě 2016 10:01
Bydliště: Brno
Dotaz pro pamětníky! Na zastávkách Vsetínská a Vojtova je mezi kolejema uříznutý sloup od návěstidla. Sloužil pro fotobuňku nebo bylo na něm přejezdníkové návěstidlo? Přikláním se pro fotobuňku, protože návěstidla byla až u přechodu (přejezdu), vždy vpravo od koleje.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 úno 2017 16:53 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6492
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
Jo, no. Tam je to fakt dost hrozny.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 úno 2017 19:35 

Příspěvky: 4622
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Krizeni TT s Videnskou ulici u zastavky Celni se za posledni dny dostalo do stavu, ze se snad uz jen ceka na prvni urazene kolo projizdejiciho auta. Doufam, ze se s opravou nebude cekat na jaro.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2016 23:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 578
Od: 13 srp 2010 13:44
Krásně zrekonstruovaná trať na Ečerovu... ale toto uchycení cedule pomocí plastových pásků mi přijde poněkud provizorní. :D
Doufejme, že cedule nebude brzy zasahovat do jízdního obrysu.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 zář 2016 14:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6136
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Je otázka, jestli by teoretické zahloubení trati bylo stále rekonstrukcí. Tak by totiž tramvaj nahoře nezavazela a mohla zde být stále cesta.

Zřejmě se teda jen tak v Brně podpovrchových tratí nedočkáme, ale není to špatné řešení. Jednak to omezuje hluk, dále místo líp vypadá, no a taky se dá použít k něčemu jinému, když je trať dole. A to se netýká jen TT.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 zář 2016 22:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 190
Od: 31 led 2010 23:09
brnpat píše:
Chtělo by si ujasnit pojmy jako je smyčka a konečná stanice. Potom bychom nemluvili jeden o koze a druhý o voze


O stanici jako takové sem ani nemluvil...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 zář 2016 21:57 

Příspěvky: 124
Od: 18 čer 2015 20:20
Maulincio píše:
Smyčka by měla stát v místech právě stojících letadel - takže z přístupovýho hlediska by se nic měnit nemělo.
Chtělo by si ujasnit pojmy jako je smyčka a konečná stanice. Potom bychom nemluvili jeden o koze a druhý o voze


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 zář 2016 21:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 190
Od: 31 led 2010 23:09
brnpat píše:
K pozemku se zástavbou, kde se zdržují lidé, musí být přístup pro vozidla záchranného systému. V tebou označeném úseku trati je přístup z ulice Holzova a nikdy oficiálně nebyl z trati. Při dodržení tvrzení uživatele TMB, že stávající kolejiště TM bude zachováno, stavbou smyčky by mohl vzniknout problém, že příjezd k jistým objektům nebude možno zachovat a tím by bylo nutno vystavět náhradní příjezd a tím by vznikla situace viz příspěvek marecek.00


Abych řekl pravdu tak vůbec nevim proč tu první část zmiňujete. Jasně že mají přístup z ulice Holzova, já mluvil o příjezdových cestách ke garážím co si tam místní postavili a když by se trať zrekonstruovala tak by přišli o možnost využívat svý garáže a to je tedy jeden z důvodů proč tam tu trať nechcou.

A přístup k zástavbě v okolí smyčky je z ulic Holzova, Heydukova a Bačovského. Smyčka by měla stát v místech právě stojících letadel - takže z přístupovýho hlediska by se nic měnit nemělo. Šalina pojede těsně kolem ulice Holzova (po stávající koleji) pak se otočí a pojede zpátky po už nové koleji místy kde teď rostou stromy na okraji areálu (aspoň takhle sem to vždycky chápal). Vlastně bude kopírovat stávající hranice areálu...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 zář 2016 21:02 

Příspěvky: 124
Od: 18 čer 2015 20:20
K pozemku se zástavbou, kde se zdržují lidé, musí být přístup pro vozidla záchranného systému. V tebou označeném úseku trati je přístup z ulice Holzova a nikdy oficiálně nebyl z trati. Při dodržení tvrzení uživatele TMB, že stávající kolejiště TM bude zachováno, stavbou smyčky by mohl vzniknout problém, že příjezd k jistým objektům nebude možno zachovat a tím by bylo nutno vystavět náhradní příjezd a tím by vznikla situace viz příspěvek marecek.00


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 zář 2016 20:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 190
Od: 31 led 2010 23:09
brnpat píše:
Maulincio - jsi lehce mimo mísu, můj příspěvek se týká smyčky, tvůj trati.


no já myslel tady tuhle část trati ...
Příloha:
sdd.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 zář 2016 20:42 

Příspěvky: 124
Od: 18 čer 2015 20:20
Maulincio - jsi lehce mimo mísu, můj příspěvek se týká smyčky, tvůj trati.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 zář 2016 20:39 

Příspěvky: 1546
Od: 06 lis 2009 10:30
Posun dráhy by fakticky znamenal odsun i nadějí na obnovu tratě na neurčito. Pozemky směrem k silnici jsou soukromé, tj. musel by se řešit výkup, který je velmi zdlouhavý. Dále už by se to dalo asi jen těžko uhrát na rekonstrukci, tj. muselo by proběhnout celé schvalovací kolečko s mnoha možnostmi komplikací.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 zář 2016 20:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 190
Od: 31 led 2010 23:09
brnpat píše:
vjezd na soukromé pozemky s obytnými budovami
no tam je právě ten problem, kvuli kerýmu sou tamní proti... když se trat přestala využívat tak ji začali používat jako přístupovou cestu k zahradám a později i ke garážím. Jenže to není jejich příjezdová cesta a tak bych řekl, že mají smůlu jelikož ji používají "na černo". Takže čekám že se dočkáme ňákýho kompromisu, třeba že jim za barákam vznikne zpevněná cesta (místo stávající trávy) s kolejema. Na veřejné debatě sem nebyl, takže nevím... pak mě napadla ještě druhá možnost, že by se trať v místech zástavby přesune k ulici Drčkova a pak lehce zatočí k depozitáři


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 zář 2016 18:44 

Příspěvky: 124
Od: 18 čer 2015 20:20
Maulincio píše:
Smyčka má vést vně areálu, letadla teda asi podle všeho pudou pryč, areál se asi trochu zmenší a smyčka bude kopírovat stávající otáčecí kolej...
Teď už je to trochu srozumitelnější, mělo by být: Smyčka má vést vně budoucího areálu ... Odpověď ale neobsahuje zmínku jak bude řešeno kritické místo, kde není reálné mimo stávající kolejiště smyčku postavit (viz další v reakci na uživatele TMB)
TMB píše:
Letadla samozřejmě půjdou pryč spolu s garážemi a plechovou halou. Ale snažil jsem se tu vysvětlit, že nová smyčka bude z větší části vně stávající objízdné koleje - za halou s obloukem většího poloměru.
Díky za objasnění jasného, bohužel stále postrádám vysvětlení problému nadneseného v příspěvku
brnpat píše:
Jsou dány limity, které nejdou obejít (vjezd na soukromé pozemky s obytnými budovami, vjezd do bývalého areálu panelárny, komunikace v bývalé panelárně, atd ...) a tyto limity znemožňují výstavbu smyčky s ponecháním stávajícího. Takže je něco divného na "projektu" (jaký je to stupeň projektové dokumentace?), nebo je něco divného na tvrzení kustoda sbírky (proč asi?).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 zář 2016 18:08 

Příspěvky: 546
Od: 25 led 2006 09:46
Smyčka má vést vně areálu, letadla teda asi podle všeho pudou pryč, areál se asi trochu zmenší a smyčka bude kopírovat stávající otáčecí kolej...[/quote]

Letadla samozřejmě půjdou pryč spolu s garážemi a plechovou halou. Ale snažil jsem se tu vysvětlit, že nová smyčka bude z větší části vně stávající objízdné koleje - za halou s obloukem většího poloměru.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 zář 2016 17:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 190
Od: 31 led 2010 23:09
Fafner píše:
Počítá se alespoň na jedné koleji se splítkou pro možnost využití vozy jiného rozchodu z muzea?

Bylo by pěkné mít trať přes týden dvoukolejnou pro DPMB s možností o víkendu pro DPMB zjednokolejnit a druhou kolej využít až ke Stránské skále muzeem...



Přesně tohle nás napadalo s kamošem v hokně... bylo by to super, ale pochybuju :/


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 zář 2016 17:39 

Příspěvky: 3332
Od: 21 led 2011 14:19
Počítá se alespoň na jedné koleji se splítkou pro možnost využití vozy jiného rozchodu z muzea?

Bylo by pěkné mít trať přes týden dvoukolejnou pro DPMB s možností o víkendu pro DPMB zjednokolejnit a druhou kolej využít až ke Stránské skále muzeem...

_________________________________
Definitivně možná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 zář 2016 17:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 190
Od: 31 led 2010 23:09
brnpat píše:
A to víš určitě? Nepleteš si pojmy areál depozitáře a hala depozitáře? Nepleteš-li, tak by všechny zajímalo, kam by se ta smyčka vešla. Je jen jediné řešení se smyčkou, řešení, které likviduje nové kolejiště muzea a tím jeho možnou vitalitu. Smyčka bude v areálu a tím se zlikviduje jakákoliv možnost provozu muzea (dnešní katastrofální stav se ještě umocní, i když politici, vedení muzea a blázni tvrdí něco jiného)


Smyčka má vést vně areálu, letadla teda asi podle všeho pudou pryč, areál se asi trochu zmenší a smyčka bude kopírovat stávající otáčecí kolej...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 zář 2016 10:38 

Příspěvky: 546
Od: 25 led 2006 09:46
Problém by byl v opotřebení stávajících atypických kolejových konstrukcí na zhlaví a hlavně kolize běžného provozu a posunu vozidel z depozitáře. Kam by se asi odstavily vozy vytažené z haly? Je potřeba cca 160 m na odstavení mimo halu na dvou různých kolejích.
Zveřejnéné malůvky nebyly dílem projektanta a projekt samozřejmě je duševním vlastnictvím projektanta, posléze DPMB. Zveřejnění je tedy na jejich úvaze.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 zář 2016 09:22 

Příspěvky: 3332
Od: 21 led 2011 14:19
A v čem je problém využít tu smyčku, která už nyní stojí kolem celého areálu?

_________________________________
Definitivně možná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 zář 2016 08:47 

Příspěvky: 124
Od: 18 čer 2015 20:20
TMB píše:
Viděl jsi ten projekt? Ze stávajícího kolejiště je pro smyčku využita pouze 7.kolej podél nádražní budovy a haly B. Vše ostatní zůstane jak je, zcela oddělené od provozu DPMB.
Neviděl, ale není potřeba vidět. Stačí znát mapu a onehdy zveřejněné malůvky. Pak i naprostý laik zjistí, že se do areálu smyčka bez likvidace stávajícího kolejiště nemůže vejít. Jsou dány limity, které nejdou obejít (vjezd na soukromé pozemky s obytnými budovami, vjezd do bývalého areálu panelárny, komunikace v bývalé panelárně, atd ...) a tyto limity znemožňují výstavbu smyčky s ponecháním stávajícího. Takže je něco divného na "projektu" (jaký je to stupeň projektové dokumentace?), nebo je něco divného na tvrzení kustoda sbírky (proč asi?). Nebylo by vhodné onen "zázrak" vzniklý společnou pílí projektanta a kustoda sbírky konečně zveřejnit? A bude hned jasné, zda stavba bude mít pro sbírku historických tramvají aspoň jedno plus.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 zář 2016 08:23 

Příspěvky: 546
Od: 25 led 2006 09:46
Viděl jsi ten projekt? Ze stávajícího kolejiště je pro smyčku využita pouze 7.kolej podél nádražní budovy a haly B. Vše ostatní zůstane jak je, zcela oddělené od provozu DPMB.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 zář 2016 07:58 

Příspěvky: 124
Od: 18 čer 2015 20:20
Maulincio píše:
No co vim tak smyčka povede vně areálem depozitáře ...

A to víš určitě? Nepleteš si pojmy areál depozitáře a hala depozitáře? Nepleteš-li, tak by všechny zajímalo, kam by se ta smyčka vešla. Je jen jediné řešení se smyčkou, řešení, které likviduje nové kolejiště muzea a tím jeho možnou vitalitu. Smyčka bude v areálu a tím se zlikviduje jakákoliv možnost provozu muzea (dnešní katastrofální stav se ještě umocní, i když politici, vedení muzea a blázni tvrdí něco jiného)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 zář 2016 07:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 190
Od: 31 led 2010 23:09
No co vim tak smyčka povede vně areálem depozitáře a trať už je naplánovaná a zaměřená jak už sem psal... jenže když sem se ptal na podniku tak mě řekli, že se to řeší s obyvatelama starý líšně, kteří si k trati postavili garáže a zahrádky a "na černo" tak využívají trať jako svůj pozemek a jsou proti obnově... Každopádně teď maj bejt od EU myslim až 80% dotace na tramvajový tratě a proto se všechny projekty znova vyplavily na povrch, tak snad to stihnou ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 309 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 lis 2019 01:02
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]