Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 347 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 19 čer 2013 11:32 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1647
Od: 07 dub 2006 09:03
Ta Lesnická je fakt ostudná - spodek i svršek trojnásobné fuj - pražce podbité bahnem a nahoře vokósaný panely.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 čer 2013 10:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1104
Od: 28 pro 2008 00:10
Bydliště: 613 00
Dnes se dodělává zákryt na čerstvě opravené trati mezi zastávkami Zemědělská a Lesnická. Jak jsem předpokládal, usazují se zpět staré opotřebované panely, takže rekonstrukce jako Brno... #-o


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 čer 2013 10:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3447
Od: 28 úno 2006 19:00
Spíše vypište úseky, které není třeba opravit...(seznam bude velmi stručný).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 čer 2013 10:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3715
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
xcav8 píše:
Ještě doplním, že ulice Jana Babáka by patřilo taky opravit až po křižovatku s ulicí Dobrovského.


Taky Údolní už plače po opravě a to až nahoru na náměstí Míru.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 čer 2013 10:04 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Ještě doplním, že ulice Jana Babáka by patřilo taky opravit až po křižovatku s ulicí Dobrovského.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 čer 2013 14:05 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1647
Od: 07 dub 2006 09:03
Reko si zaslouží víc úseků. Když pominu Vídeňskou, která půjde pod bagry o prázdninách, Milady Horákové a siamská dvojčata Minskou a Horovu, tak nejžhavějšími kandidáty jsou Merhautova od zdraffky, Lesnická od křižovatky s Jugosláffskou, celá Štefánikova a pak úsek od majlontskýho mostu na Tomkáč.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 čer 2013 13:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6308
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
No, Pekařská už by si to taky docela zasloužila, minimálně od Mendláku po Annu...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 čer 2013 13:18 

Příspěvky: 3340
Od: 21 led 2011 14:19
Chlapi, nechte toho, nebo někoho napadne, že by neuškodilo rozkopat Husovu, Pekařskou, Masarykovu, nebo, jako už nedávno, čerstvě dodělanou Českou.

_________________________________
Definitivně možná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 čer 2013 12:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4738
Od: 23 dub 2010 00:41
Bydliště: BRONX
Oprava všech tratí v Brně by neuškodila...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 čer 2013 10:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 789
Od: 16 bře 2013 21:03
Bydliště: Bystrc, Černého
To vím taky, ale oprava by neuškodila (rozpočtu uškodí určitě)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 čer 2013 23:40 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5679
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Na Ečerce je taky mnohem větší provoz.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 čer 2013 23:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 789
Od: 16 bře 2013 21:03
Bydliště: Bystrc, Černého
Smyčka Ečerova vypadá hrozně, to už lépe vypadá Rakovecká :roll:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 čer 2013 14:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3715
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
chat-maniac píše:
Jenže pivní šalinu neplatilo dp z vlastního a na takové věci jako prevence a snižování opotřebení kolejí nejsou prachy, to se pak bude spíš za víc opravovat, ale takhle přece po městě nejezdí nějaká zbytečná šalina.


Já myslím, že písek na kolejích na konečných i mimo ně je ten míň důležitej problém. Tady jde spíš o geometrické vady kolejí, jak ve směrovém, tak i ve výškovém vedení, vady na obloucích, vlnkování na hlavě koleje. Pokud to se důsledně neopravuje, jakože ne, až je nejhůř, tak pak se nemůžeme divit tomu, že si člověk jízdou šalinou spíš připadá jako v železářství, nebo jako na parníku.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 čer 2013 13:48 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7514
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Jenže pivní šalinu neplatilo dp z vlastního a na takové věci jako prevence a snižování opotřebení kolejí nejsou prachy, to se pak bude spíš za víc opravovat, ale takhle přece po městě nejezdí nějaká zbytečná šalina.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 čer 2013 13:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 917
Od: 14 říj 2004 16:45
Bydliště: Úsuší
Možná už se to tu někde řešilo. Ale stav dnešních kolejí není zdaleka problém pevných podvozků. Podívejte se někdy na konečných a v celé síti jak jsou plné žlábky. (písek atd.) pak se nemůžeme divit , že se nám ojíždí jak koleje tak i kola. Narážím na to z toho důvodu, že když máme tu pivní šalinu tak by nebylo vůbec od věci předelat nějáky vůz na čistící s vysavačen wapkou a tak. Možností je spousty. Jako nejlepšího adepta bych viděl 1615 sarcastic . Je to utopie spíš se dočkáme auta s adaptérem ale i díky za něj.

_________________________________
Dekstra LF38 7524 -> Karkulka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 bře 2013 20:50 
Jo když vidím takové fotky tak si člověk uvědomí jak ten čas letí. Za původního stavu kolejí jsem přes nádraží jezdil do Pisárek do školy a ke konci docházky se předělávala tahle křižovatka.
No a rovnou jsem našel fotku jak by se mi líbil stav před nádražní budovou


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 bře 2013 20:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1777
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Pár fotek je taky na serveru encyklopedie.brna.cz, Nové Sady, Nádražní ulice.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 bře 2013 18:56 

Příspěvky: 2344
Od: 19 dub 2009 12:06
adam_r: Super náčrtek díky moc! :)

_________________________________
Vládne tu CENZURA jako za BOLŠEVIKA! Milada by zaplakala!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 bře 2013 16:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3316
Od: 08 čer 2005 23:12
Ještě by to chtělo dokreslit autobusové stanoviště linek 47, 49 a 51 a točnu linek 48, 60 a 69 před pátým nástupištěm... :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 bře 2013 15:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 901
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
Jeste koukam, ze jsem v nacrtku trochu pokazil trat Hlavni nadrazi - Hybesova. Puvodni vedeni je takto: http://www.mapy.cz/s/6w9V (tedy bez mirneho leveho oblouku).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 bře 2013 15:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 901
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
Rem píše:
Tohle mi přišlo jako nejvhodnější téma. Nemá někdo plánek, případně nepamatuje si někdo kolejové vedení mezi zastávkama Hlavní nádraží a Nové Sady v době před rekonstrukcí celého prostoru? Z fotek v galerii jsem nerozluštil jak přesně koleje vedly a kde bylo křížení. Díky za pomoc.

Posilam nacrtek, jak to vypadalo. Neni to v meritku, ale snad to bude jasne.

* Horni obrazek ukazuje stav pred otevrenim Renneske.
* Dolni pak provizorni reseni po otevreni Renneske - kolej nejblize k nadrazi odpojena v cele delce mezi novymi sady a nadrazim, zruseny vyhybky uprostred, vlozena vyhybka pro rozvetveni na 2/4 nastupiste tesne pred nastupisti. Odpojena 3. kolej byla priblizne v miste dnesni koleje, po ktere jezdi 8 smer liskovec - pravdepodobny duvod odpojeni 3. koleje je moznost vystavby soucasnych koleji pro linku 8 bez zasahu do zbytku kolejiste.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 bře 2013 01:55 

Příspěvky: 2344
Od: 19 dub 2009 12:06
Tohle mi přišlo jako nejvhodnější téma. Nemá někdo plánek, případně nepamatuje si někdo kolejové vedení mezi zastávkama Hlavní nádraží a Nové Sady v době před rekonstrukcí celého prostoru? Z fotek v galerii jsem nerozluštil jak přesně koleje vedly a kde bylo křížení. Díky za pomoc.

_________________________________
Vládne tu CENZURA jako za BOLŠEVIKA! Milada by zaplakala!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2012 18:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2714
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Čebín
mechoš píše:
U řízení 2xLF2 se prostě musí přemýšlet .....

Tasa píše:
Ani moc ne, stačí jet pomaleji o pouhých 15 metrů dál.


tak to musím nesouhlasit. Zkus s 2xLF2 vjet do křižovatky na žlutou..... prostě musíš přemýšlet kam "vlítneš" a kam ne ... to že většině řidičů je to buřt - však co ty p... v autech si počkaj .... prostě neberu. Těmto řidičům bych bral okamžitě z fleku řidičák !

_________________________________
9 z 10 správných mechošů doporučuje piercing a tetování


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2012 17:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3395
Od: 12 čer 2007 02:11
Bydliště: Doma
mechoš píše:
U řízení 2xLF2 se prostě musí přemýšlet .....

Ani moc ne, stačí jet pomaleji o pouhých 15 metrů dál.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2012 17:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2714
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Čebín
Naxashi píše:
Neměli by na to být speciálně školení? Přece jen, 45 m šalina není běžná dvojice starých T3.


Všicni co s tím jezdí mají na tyto soupravy zaškolení ....
Jenže většina těch co to řídí prostě nemá mozek.... U řízení 2xLF2 se prostě musí přemýšlet .....

_________________________________
9 z 10 správných mechošů doporučuje piercing a tetování


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 347 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 09 srp 2020 07:42
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]