Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 16 z 20    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Včera jsem zaznamenal takový pikantní postřeh v Bystrci:
Zřejmě DS Olomouc, co před Ečerovou utahují šrouby kolejnic, tak místo, aby využili výpadek el. proudu k nerušené práci, tak ho celý prokvákali, opřeni o vozidla!
Njn, outsourcing non plus ultra :evil:


Offline
71
11 zář 2006 23:20
Asi před dvěma měsící jsem zachytil, že se má opravovat trať mezi Semilassem a Husitskou, platí to? Mělo to byt někdy v červnu a mělo to spojitost s tunely, bylo to myslím vyvěšené i na stránkách MČ KrPole. Nevíte někdo víc?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Včera došlo k opravě smyčky Maloměřický most. Vypadalo to na kompletní výměnu kolejnic, vyjma výhybek.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
ad Bratislava - při současném stavu by stačily 3 linky a vše by bylo dokonale přehledné ;)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Hmm a kolik linek se zrusilo v brne pri velkym linkotreseni ?
Na blavu by stacilo i min. Akorat by zmizel ten nesmysl s prevlekanim linek.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Však já jsem nepsal nic o tunelu.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Příčina všeho
Článek o opravě


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Miky: Podle toho, co jsem pochopil z káčka, v roce 2010 se rekonstruovala trať, nikoliv však tunel samotný.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Hlavně že tu trať v tunelu nedávno (před rokem dvěma?) komplet opravili...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Zlaťák: Když se uzavřou dvě důležitý tratě, tak se to na linkovým vedení projevit musí.
Chvíli se jezdilo v původním linkovým vedení, s tím, že linky, které měly jezdit přes tunel, měly stanovenu objízdnou trasu, pak ale zjistili, že to je naprosto nevyhovující (sjíždí se více souprav, pak dlouho nic), tak udělali nové linkové vedení.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Mouka: Mě spíš zaujalo, jak v tak velkým (hlavním) městě zrušili s novým trasováním polovinu tramvajových linek. Z 16 jich nově zbylo jen 8.
Jak dlouho jim tam ty tramvaje s tímto přístupem budou jezdit, než je zruší úplně?


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Vím, že se to netýká Brna, ale byla by škoda to nezmínit, pro ty, kteří to neví.
Poté, co v Bratislavě uzavřeli z důvodu havarijního stavu trať k Hlavnímu nádraží (loni v listopadu), byla letos uzavřena trať přes tunel pod hradem pro špatný stav samotného tunelu. Doufejme, že si z Blavy nebude nikdo brát inspiraci.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Údajně hned dvojlom koleje. Aby se přes to dalo jezdit, tak byla provedena alespoň provizorní oprava.


Offline
176
01 lis 2010 18:43
Brno-Líšeň
Všiml jsem si, že na Křence směr z centra před přejezdem vlečky je celkem velký omezení rychlosti, jenže vždycky se zapomenu podívat, proč tam je. Nevíte někdo víc? Mě osobně se to zdá, jako by tam bylo něco s panely, ale spíš to budou koleje.


Já je viděl jen z dálky. Nebyla uzavřena silnice jen značka o zmenšení šířky. Ono už podle času co na to byl se nedalo udělat moc věcí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nevím jaký byl rozsah prací na Dornychu, ale jediné čeho jsem si všiml, bylo pár vyrovnaných panelů zhruba v prostoru zastávky Zvonařka. Omezená rychlost na 20 zůstává.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Jaký je minimální poloměr projížděného oblouku brousícího vozu? A kolik u běžné tramvaje?
Kdysi tady snad někdo psal, že bruska v Kr. Poli ve smyčce vypadla, protože tam jsou malé poloměry a bruska je zvyklá na ty větší železniční.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Tady máte několik fotek té potvory. Mělo by se to zobrazit i nefacebookařům.

http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 30912753a5

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Fotka kamenů z brousícího vozu co tady byl v prosinci:
Příloha:
DSC04637 – kopie.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Citace z k-repu:
Rychlost brousícího vozu se běžně pohybuje okolo 30-40km/hod, nad rychlost 45km/hod už jde do brzdy takže srovnávat to s rychlostí normální tramvaje asi nelze. Navíc když má přitlačené kameny tak se v podstatě ani ta rychlost 40km/hod překročit nedá, ten vůz se prostě neutáhne. Né všude se dá navíc brousit, přes kříže a výhybky už bylo řečeno že se nebrousí, pak jsou situace kdy se potřebuje rychleji rozjet (např. křižovatka) a to s broušením moc nejde. No a v neposlední řadě pokud to kouže tak že se bruska s přitlakem nerozjede nezbývá nic jiného než podsypat a rozjet se bez broušení až na nějakou rychlost kdy už se chytne.

ad Norton: kdysi jsem se ptal zda má smysl broušení i mimo "listovou" sezonu např právě na opravu drobných vlnek a údajně to nemá smysl, tvrdost kamenů, přítlak a spol to neumožňují. Proto se brousí jen na podzim, listí to sundá spolehlivě. Navíc když je možnost a úsek se projede 2x -3x pomocí zadního pojezdu dosáhne se docela velmi slušného očištění. (bežně aplikováno na Svornosti, Pavlovově nebo Vratimovské, jinde to vzhledem k hustotě provozu nevychází).


čert pokud brousí tak jezdí rychlostí cca 5km/hod což v běžném provozu nelze (technologie broušení 8608 je úplně jiná než u 8204). 8204 brousí v rychlosti cca 30-40km/hod a to pouze tím že jsou brusné kameny přitlačeny ke koleji a jízdou vozu jedou po koleji. (8608 - kameny se točí a navíc se dá nastavit jejich sklon). Od 8204 moc jiskry nelítají,ale když je tma tak jdou docela vidět. Jinak je ještě další vysvětlení, u 8204 se přes kříže a výhybky kameny zvedají takže i na splítce i na Míráku, tam všude je v blízkosti nějaké křížení a kameny byly nahoře.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Já mám možná hloupej dotaz, ale na jakým principu ta bruska funguje, a kde stojí za to ji nasadit? Totiž, pokud mám na kolejích ( zvlášť žlábkových zapanelovaných) stranovej a vertikální výkyv v řádech centimetrů, tak tady to moc smysl brousit nemá, co? Jedině asi tam, kde je výskyt vlnek, coč je případ omílané Vídeňské...?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Myslis tu lesticku hlav s brusnyma kamenama misto kolejovek ?


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Nějaký brus dle plzeňského vzoru by nebyl špatný.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Předpokládám, že pořizovací náklady nějakého stroje by byly obrovské. Broušení tratí je v ideálním případě potřeba rozhodně častěji, než se děje v Brně, ale na vlastní stroj to dle mne určitě není. Leda v případě např. nějakého služebního vozu T3 s brousícím podvozkem.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
manil píše:
xcav8:
Půjčené od této firmy:

http://www.schweerbau.de/index.html


A nebylo by lepší, pokud by měl DPMB jeden stroj vlastní?

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 491 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 12:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]