Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 20    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Možná je to blbá úvaha, ale pokud bylo takto opraveno křížení, tak se ty koleje vlečky mohly rovnou odstranit. Nebo by na to byla potřeba jiná pracovní četa?

M: vlak ještě teoreticky může jet z KPn po Palajdě s nájezdem na vlečku na Poříčí(?)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Varianta s jízdou vlaku po okolku existuje, ale v případě, že po okolku jede i tramvaj.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Právě, že všude kde toto je, tak přeskakuje tramvaj, neznám případ, kde by tomu bylo naopak, navíc lokomotiva či celý vlak má poněkud vyšší hmotnost, asi by to přeskakování vlakem kolej nevydržela, ale mohu se plést. Myslím si, že tama vlak už nepojede nikdy.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ta křížení použitá v Olomouci kdy železniční trať má nepřerušenou jízdní plochu a tramvaj jede po okolku pochází právě z Maďarska.

Možných variant provedení takového to křížení je vícero, ale verze tramvaj s nepřerušenou jízdní plochou a vlak po okolku není.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Není i v Olomouci ? Akorát, že přeskakují tram ?


Offline
790
25 led 2006 09:46
I takové "přeskakovací" křížení může být sjízdné v obou směrech. Bylo (možná ještě je) třeba v Miškolci, ale přeskakovala tramvaj přes železniční koleje.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Jakub S. mě předběhl, jel jsem tama dnes a je to tak, je to přímá kolej pro tramvaj a kdyby tama chtěl projet vlak musel by tu kolej přeskákat, v podstatě toto už neni žádné křížení, vlečka nemá žlábek.

Tady je to trochu vidět:
https://www.bkom.cz/dopravni-situace/detail/53


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Všiml jsem si, že na vedlejším zelenožlutém fóru je řešena výměna křížení kolejí tram x vlečka na Křídlovické, která proběhla teď o víkendu. Je pravda, že křížení je sice vyměněno, zároveň je ale potřeba poznamenat, že už nejde o křížení v pravém slova smyslu, jelikož vlečkové kolejnice jsou v místě křížení tramvajových kolejnic přerušeny a tramvaje tedy nyní jezdí po temeni bez přerušení žlábkem vlečky. Jinými slovy faktické rušení vlečky na BVV již začalo.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Dřív mě napadlo něco takovýhohle s krátkým podzemním úsekem na konci s úvratí, ale zas tolik lidí by z toho asi nebylo, aby se taková investice splatila
https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... 59868&z=16


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Však za hřbitovem v Podolí má vyrůst nová výstavba o cca 90 domech, takže když by se šalina protáhla kolem průmyslové zóny Podolí až prakticky do Podolí, bylo by to naprosto dokonalé. A stará Líšeň ať si trhne nohou, ještě bych jim to tam osekal. :mrgreen:


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hele, zní to trochu jako úlet, ale třeba by to přitáhlo i tímhle směrem nějakou zástavbu, takže proč ne, aspoň by Slatina měla alternativu ke koncové části trajflu v sídlišti, i když i tak by ta šalina byla asi trochu daleko.
Takže proč ne.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ds: to by nebyl špatný nápad, a TT by se dala protáhnout teoreticky i k těm průmyslovým oblastem, takže by zároveň obsluhovala větší část Slatiny (z východu).


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Není lepší, než funkční trať na samostatném tělese opouštět, jí opravdu najít využití? Když je problém s prodloužením až do Líšně kvůli hlukovým limitům a blízkosti domů, tak by výrazně pomohlo prodloužit trať ve stávající stopě někam k zastávce Malečkova a ukončit ji klidně tam s vybudováním přilehlého P+R a bus terminálu a k němu stáhnout linky z východu (106,107,601,602,701,702,710) + tam ideálně protáhnout 33 ze Slatiny nebo ještě lépe 31 ze Šlapanic. Prostě něco na způsob terminálu Hranečník v Ostravě, ten je taky v pustině a funguje to dobře. Zrovna v tomhle případě by stačilo vykoupit jedno pole a je to v ideální poloze hned u dálnice.
Konečná by se mohla jmenovat "Slatina P+R", tím by Slatina získala šalinu :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
U Stránské Skály vidím jako problém taky to, že i když většina areálu je v současnosti veřejně přístupná, tak prostor kolem smyčky je oficiálně přístupný jenom pro zaměstnance (a to nevím, jestli ne jenom některých přiléhajících firem). Turniket u smyčky je jenom jednosměrný, vrátnice ZKL je nejspíš jenom pro jejich zaměstnance. Kdo moc chce, tak se dostane (pokud vím, tak v jednom místě bývala rozebraná část toho betonového plotu), ale nějaký oficiální průchod by tomu místu dost prospěl. Minibus pro obsluhu areálu by pak mohl ideálně navazovat přímo na tu desítku.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jistě, pro denní dojíždění ten (především původní) interval není.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
No dost lidí, co aj bydlí v okolí podstránský, tak pro ně d-10 není nijak extra důležitá. Spíš pěšky na d-8.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Ne, ale 75 není zrovna linka, co by tam lidi navážela, aspoň jsem si tedy nikdy nevšiml, že by ji lidi pro cestu sem nějak využívali. Ze Židenic asi ano, ale z centra vždy šalinou. Jinak tedy 820 a 970 metrů není zrovna rozdíl 88 metrů. :-) Ale o ten tu nejde, kdo tam chce prochodit odpoledne, asi ho pár metrů netrápí. Ale spíš tam vůbec nepojede.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Robert píše:
Ten minibus ovšem neřeší volnočasové aktivity na Stránské skále. Přece jen to je NPP a šalina je v podstatě jediná doprava tam. Linka 75 na Podstránskou je asi hodně nouzové řešení.


Jako že by 88 m, o kterých je dle mapy.cz cesta z Podstránské na vršek SS delší než od konečné šaliny (potažmo tedy 400 m od slatinské vozovny), nějak zásadně protřídilo množství výletníků? To je dost chabý argument:-)


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
NPP - Národní přírodní rezervace Stránská skála. Poměrně oblíbený cíl Brňanů k vycházkám do přírody.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Co já vím, tak o víkendu je tam minimální provoz a vytíženost. Vždyť i ten dvousák co tam jezdíval byl skoro prázdnej. Měnírna musí být pod napětím, jak kvůli podzemním kabelům a navlhání, tak i kvůli živým magnetů na barevný kovy. Tam by trakční vedení zmizelo přes noc.

Cracatit : Ale narvi na jednu zastávku 3 tram linky, 2 trolejbusový a ještě autobus..


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nevím, co je MPP, jestli průmyslová zóna, tak se do ní dá proniknout i z jiných míst.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Třeba se jednou dožijeme spojky tratí od Novolíšeňské a na Starku, pak by konečně Křenka při mimořádnostech přestala být takovej problém. Sjíždění šalin není problém jen na ní, to samé na České, stačí, aby se sjela trojka s dvanáctkou, na které je dlouhá s krátkým a taky zabere celý nástupní prostor a trojka musí počkat, pokud se to občas stane, takže to není vyloženě o trasování, jako spíš o intervalech a vozidlech...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Ten minibus ovšem neřeší volnočasové aktivity na Stránské skále. Přece jen to je NPP a šalina je v podstatě jediná doprava tam. Linka 75 na Podstránskou je asi hodně nouzové řešení.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Ondra K. píše:
Nech být. V časech začátků a konců směn tou desítkou lidi do Zetoru celkem jezdí.


Mno, celá tato debata je hlavně o tom, z čeho platit provoz v příštím roce (či spíše v příštích letech). Udržování 2 km tramvajové trati (není tam ještě spěšl měnírna?) kvůli jednotkám spojů denně (notabene nahraditelnými autobusem s větší dopravní přidanou hodnotou) mi jako rozumný provozní výdaj nepřipadá.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Furt je tady problém Křenové. Stačí jeden ťukanec a stojí to kompletně. A bez jakýkoliv alternativy. Pokud bych byl optimista a počítal každou linku po 5 minutách, tak to vychází na nějakých 36 spojů jedním směrem. A to bez trolejbusů a okolní dopravy. Pak bohatě stačí, aby se třebas na Vlhké sjela d-12 , za ní d-8 a klidně i jen t31/33. A už se to bude od nádraží štosovat, protože jak trojče, tak kachna si zaberou celej ostrůvek. A než se odbaví, tak už je bude dojíždět něco dalšího. Což se stává už teď . A jedna taková drobnost ty zvýšený vozokm na provoz d-10 v dlouhé trase by zaplatil kdo ?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 491 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 20:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]