Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 4 z 20    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Další
Autor Zpráva
Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jo takhle. To nejspíš ano. Nicméně by něco z toho mohlo být řešeno zkrácením sedmičky po Zemědělskou.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Robert píše:
Jistě. Akorát že ty busy obsluhují jinou část sídliště než šaliny. Takže si myslím, že se obyvatelé zhoršení obávají oprávněně. Zvlášť jestli znají někoho v Líšni...


Možná si nerozumíme, já měl na mysli celkové vozokilometry autobusů, ne intervaly na Okružní a Seifertově.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
goldfinger píše:
Ten projekt je zmršený. Kromě ponechání mostu přes štreku 250 v původním šířkovém uspořádání (rozšíření by znamenalo byrokratické kolečko od EIA po stavební povolení s nejistým výsledkem) je hodně nepovedené posazení kolejí doprostřed Okružní, takže se výrazně zkomplikuje křižovatka na Halasáku. Kdyby se šalina posunula na stranu k poliklinice, bylo by napojení na stávající d9 bez směrové kolize.


Hele, padouchu z bondovky, před nějakou dobou jsem se Tě tady ptal, jestli bys mi jako člověku neznalému v projektování tramvajových tratí dokázal popsat, jestli je vůbec možné tu trať na stranu k poliklinice nakreslit (hluk, sítě, zeleň a tak), když už na tom tak trváš.
Možná jsem jen Tvoji reakci přehlédl, ale pokud ne, tak mi přijde, že tady jen mlátíš prázdnou slámu, aniž bys o problematice cokoliv věděl.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Ten projekt je zmršený. Kromě ponechání mostu přes štreku 250 v původním šířkovém uspořádání (rozšíření by znamenalo byrokratické kolečko od EIA po stavební povolení s nejistým výsledkem) je hodně nepovedené posazení kolejí doprostřed Okružní, takže se výrazně zkomplikuje křižovatka na Halasáku. Kdyby se šalina posunula na stranu k poliklinice, bylo by napojení na stávající d9 bez směrové kolize.


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Součástí stavby je i příprava na případnou "druhou etapu" směr Haškova, tady je výřez z dokumentace:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ono těch pohledů existuje víc a každý to vidíme jinak. Jelikož jsem u Seifertovy bydlel, tak trochu nechápu odpor lidí, protože by to značně zlepšilo dopravu do centra (dnes bez přestupu pouze v noci).
Zároveň se bude opravovat ten most přes železnici, takže je asi dobré toho využít, aby se to nedělalo nadvakrát.

Jen doufám, že TT na Seifertově se NĚKDY přece jenom realizuje, byla by to škoda.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Pepola: Vyjádřil jsi i můj názor.


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
mh píše:
Já se jen obávám, že se tím na dlouhá léta odsune jakákoli možnost vedení šalin po Seifertově ulici


Někde bylo tuším zmiňováno, že provedení bude takové, aby se případně v budoucnu na Seifertovu šlo jednoduše napojit..[/quote]

Jednoduše se to napojuje už od roku 1996...


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Robert píše:
Já se jen obávám, že se tím na dlouhá léta odsune jakákoli možnost vedení šalin po Seifertově ulici, a taky se trochu bojím osekání autobusových spojů kolem Lesné. Tedy bojím, spíš to očekávám. A dost možná to očekávají i tamní obyvatelé, což může být důvodem k jejich vlažnému přijetí prodloužení tratě na Halasák.


Právě tím debilním propojením dvou větví tramvajové trati se odsune jakákoli možnost vedení šalin po Seifertově NA NIKDY!
Jak se tu píše: VŽDY se s něčím novým oseká to původní, jinak by to ekonomicky nedávalo smysl.
Ty kecy, že nám to na Lesné patří, jsou opravdu rozumově na úrovni 5letého děcka...


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nevím, jaké je využití busů v sídlišti nad poliklinikou, takže to nechám na debatu jiným, jen se vyjádřím k současnému stavu smyčky ŠČ:
Jako nevidomý s vodicím psem potřebuju důsledné dodržení orientačních prvků jako signální čáry, vodicí čáry v dlažbě, případně osazení majáčků. Do nedávné rekonstrukce šalinové smyčky tu nebyl ani jeden takovýhle orientační bod.
Po reko se zlepšilo jen minimum věcí, přibyla signální dlažba na začátku přechodu k autobusům směr Provazníkova, ale najdi ostrůvek je bojový úkol, protože před jeho "špicí" není nic, jen asfalt. confused
Nedávno jsem šel bez psa jen s holí na trolejbus právě na ten ostrov a mít přímo proti sobě jedoucí auta s tím, že hledám ten ostrov, není vůbec nic příjemného, pokud někdo vyloženě nezastaví a nepočká v jízdním pruhu pro auta.
Jak říkám, vodicí pruh tu není žádný a ostrůvek nepřiléhá přímo k přechodu.
Trochu menší problém podobného charakteru nastává při odchodu od šalin z města k nástupní zastávce směr Lesná, sice je v něm bouda, což dělá odlišnou akustiku, jenže tady je zrada v něčem jiném, že je ostrůvek na výstup ze šalin jen jeden a při stání na vnitřní koleji není vůbec, takže jde člověk chvíli po kolejích a musí jen odhadovat, kde má trávník, kde začíná asfalt a nejít současně do silnice, kdysi se mi to povedlo i se psem, přímo z kolejí křížem přes pruhy až na chodník. Fuj! :oops: :sick: a byl to fakt příjemný pocit, že si to pamatuju až doteď. sarcastic
A najít nástupní prostor šaliny do města chce taky cvik a
trochu orientačního smyslu, protože se majáček na vozidle nechytí z větší vzdálenosti a signální čára k prvním dveřím tu chybí i po rekonstrukci.
Takže stačí malá chyba, aby byl člověk v průseru.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
122
23 čer 2014 12:31
Za ten odpor, co na Lesné dlouhodobě předvádí ohledně možného prodloužení tramvajové trati až na Haškovu, jim nějaké pořádné osekání autobusových spojů přeji. :applause:


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
To nerozporuji. Ale nějak nevěřím, že to do 10 let bude.


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Robert píše:
Já se jen obávám, že se tím na dlouhá léta odsune jakákoli možnost vedení šalin po Seifertově ulici


Někde bylo tuším zmiňováno, že provedení bude takové, aby se případně v budoucnu na Seifertovu šlo jednoduše napojit..


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tady se přímo nabízí 46 a 57 osekat na polovinu a nahradit okružní linkou kolem sídliště. Minimálně mimo špičku a o víkendech.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jistě. Akorát že ty busy obsluhují jinou část sídliště než šaliny. Takže si myslím, že se obyvatelé zhoršení obávají oprávněně. Zvlášť jestli znají někoho v Líšni...


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Robert píše:
, a taky se trochu bojím osekání autobusových spojů kolem Lesné. Tedy bojím, spíš to očekávám.


Asi nikdo nepočítá s tím, že začne jezdit více šalin a autobusů zůstane stejně. To je provozní i ekonomický nesmysl.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vario1523 píše:
Dost bych se divil, kdyby po protažení pětky do Rokle nedošlo k trvalému ukončení sedmičky (jedenátcky) na Zemědělské. Co se týče polikliniky, tak je docela odvážné tvrdit, že je využívána pouze obyvateli Lesné. Znám spoustu lidí co tam jezdí a nikdo z nich na Lesné nebydlí.

Třeba já manželka i děcka máme na poliklinice Lesná zubaře a bydlíme skoro na druhém konci města.

Další benefit na který se tu zapomnělo je dost zásadní zlepšení přestupní vazby z pětky na bus směr Haškova a opačně. Nově půjde přestoupit na téže nástupní hraně, zatímco postaru se muselo přecházet do, nebo ze smyčky Šč. Nástupní i výstupní zastávka navíc rozhodně není vzor komfortu a bezbariérovost je tam v podstatě neřešitelná.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Ano, pro tyto možná ano. I když si nemyslím, že jim to pomůže nějak moc, ze ŠČ to na ten vlak opravdu není o moc dál.

Já se jen obávám, že se tím na dlouhá léta odsune jakákoli možnost vedení šalin po Seifertově ulici, a taky se trochu bojím osekání autobusových spojů kolem Lesné. Tedy bojím, spíš to očekávám. A dost možná to očekávají i tamní obyvatelé, což může být důvodem k jejich vlažnému přijetí prodloužení tratě na Halasák.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Robert: to by ses divil, třeba k nám do práce u nádraží v Řeckovicích dojíždí lidi z oblasti kolem Dětské nemocnice, širší okolí Jugoslávské atd. Všude tam bude přímá návaznost pětky na vlak přínos.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
A v čem ten přínos spočívá? Odkud kam lidi tím vlakem a šalinou pojedou, zatímco nyní bez šaliny nemohou? Z Lesné to asi nebude. A po přesunu zastávky Lesná, nádraží blíže k Lesné to nebude na vlak o moc blíž jako ze Štefánikovy čtvrti dnes.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Já třeba vidím velký přínos v napojení zastávky na Lesné na tramvajovou dopravu, která myslím zatraktivní tuto vlakovou zastávku. Škoda té Seifertovy, ale třeba se to někdy v budoucnu zrealizuje. Ta silnice/ulice je na to široká ažaž.


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Dost bych se divil, kdyby po protažení pětky do Rokle nedošlo k trvalému ukončení sedmičky (jedenátcky) na Zemědělské. Co se týče polikliniky, tak je docela odvážné tvrdit, že je využívána pouze obyvateli Lesné. Znám spoustu lidí co tam jezdí a nikdo z nich na Lesné nebydlí.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Vario1523 píše:
Máme tu mizernou smyčku Štefánikova čtvrť

Jenže i v případě postavení třetí koleje budou smyčku v Čertově rokli využívat už 3 linky a operativa provozu bude ještě horší než ve ŠČ.
Vario1523 píše:
Poliklinika si taky zaslouží přímé spojení s centrem, tak proč pořád odmítat?

To je hlavní argument pro tuto stavbu ale nikdo už si neuvědomuje, že poliklinika je spádová pro obyvatele Lesné a ti už mají přímé spojení autobusy. Představa, že se tam sjíždí celé Brno je lichá.

Sám jezdím na Lesnou každý týden a vlak bude pro mě stále nejlepší varianta. Těšil jsem se, že na mostě přes trať vznikne přestupní terminál vlak-tram-bus (jako v Praze na Zahradním Městě) a místo toho se zastávka Lesná, nádraží posune ještě dál od kolejí. Takže za mě zbytečná stavba která jenom navýší vlkm a užitek žádný.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
ds: Jistě, smysl spojky pro výluky apod. nezpochybňuji, jen tam stále nevidím pořádný přínos pro obyvatele.

Vario: Já bych tedy od polikliniky na Šrámkovu nechodil. A pochybuji, že tak budou lidé činit ve větší míře. To už mi přijde smysluplnější ta rokle, Šrámkova je jednou z těch výjimek, odkud ta docházka dává smysl. Pak ještě Arbesova, Brožíkova, Nezvalova a Slavíčkova. Plus okolí nádraží. Víc nic. Takže většině obyvatel to opravdu nepomůže.


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Však nikdo nikoho nebude nutit chodit z Čertovy rokle, ne všichni obyvatelé Lesné bydlí až nahoře. Přece i v okolí zastávek u nádraží, polikliniky, Halasáku a Rokle jsou domy, pro jejich obyvatele to bude jednoznačná výhoda tam tu pětku mít. To samé já, od polikliniky na Šrámkovu to bude slušné. Zbytek lidí si může přestoupit na bus směr Haškova.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 491 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 16:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]