Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 20    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A co kdyby ta linka z Bystrce (Rakovecké) nejezdila na SS, ale primárně na Novolíšeňskou? A občas teda SS. Nebyl by takový problém s více konečnými a trochu mi přijde, že tady každý argumentujete něčím úplně jiným.

Každopádně máme 4 větve - Lesnou, Bystrc, SS a Bohunice. Dřív byly spojeny Bystrc s Lesnou, což většinu trasy kopírovalo linku 3, a SS s Bohunicemi, což kopírovalo linku 8. Na spojnici SS-Bohunice byl delší interval (méně spojů), na druhou stranu oblast Bohunic (a Lískovce) bude potřebovat posílit po přesměrování linky 8 k FNB. Oblast SS doufejme někdy dožije protažení k depozitáři.

Osobně moc nerozumím, proč máme po dvou linkách ve svazcích s téměř totožnou trasou (předvýluková 3+11 a 8+10), když by tyto linky mohly být proházeny tak, aby bylo možné spojit spolu více městských částí. Dává to smysl především během prázdnin, víkendů, svátků a lockdownů. Zkrátka tedy, kdy máme dlouhé intervaly a kdy brněnský přestupní systém dostává na zadel.


Offline
148
30 říj 2019 16:42
Tak 12 u Grandu rozhodně neklapne tím že tam jezdí dlouhé soupravy.
Osobně si myslím že se 10 vrátí do trasy Geislerova/SS/Novolíšeňská - Starý Lískovec protože musí něco nahradit 8 na 3 a 4 koleji po změně konečné ke Kampusu. Jen je otázka jestli to bude hned od prosince nebo až po otevření Žabovřeské


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
D10 nechat, většinu spojů asi ukončit na Geislerově nebo na Novolíšeńské (do obnovení štreky ze SS na HOlzovu), akorát bych ji vedl přes Husovu - stejně tak kdysi jezdila - kvůli tomu, aby mohla společně s d8 jezdit ze 3.a4.koleje na roli. A d12 přes Rooseveltovu a spojkou u Grandu. Snad obyvatelé Kumrowitz nebudou takoví cimprlich jako Šimičáci


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo, na směny možná, ale jinak je to pustina, takže stačí tři spoje ráno, tři kolem druhé-třetí a tři večer, zbytek může klidně na Novolíšeňskou. Minibus má největší nevýhodu v podobě platu řidiče, ale pokud by kroužil po celé Líšni a jednou za hodinu dojel až dolů do Zetoru, asi by to nevadilo. Lidi by byli rádi, že se aspoň dostanou bez větších potíží na poštu a polikliniku. V podstatě by šlo o obdobu 46 na Lesné, kterou by taky zvládl minibus většinu dne, minimálně o víkendech spolehlivě, Cross nebo Urban (standard 12m v jakékoli variantě) by se uživil líp jinde.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nech být. V časech začátků a konců směn tou desítkou lidi do Zetoru celkem jezdí.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Robert píše:
P..., 3x na NS, 3x na SS.

Proč by proboha mělo cokoliv jezdit na Stránskou Skálu? Vždyť je to naprostá pustina. A pro areál Zetoru bohatě postačí (mini)bus z Novolíšeňské.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Pak ale nevidím tu deklarovanou úsporu. A na Lesnou že by jezdily liché linky 5-11? To už mi 11 na Nové sady a 10 v původní trase dává větší smysl. Popř. vše pod jednou linkou, 3x na NS, 3x na SS.


Offline
122
23 čer 2014 12:31
Na co 11? Na Lesné tramvaje stejně nechcete, tak co... :mrgreen:


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ještě 11, nebo s tou se taky nepočítá?


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jako že by přes Minskou jezdila jen trojka? To bych (ne)chtěl vidět.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
PvvS píše:
A myslím, že na DP jen čekají na to, aby ji po obnovení d-1 utnuli a ušetřili tak vozidla, řidiče i kilometry.


Jako že by tramvaje jezdily tam, kam to dává smysl a ne tam, kam z historických důvodů vedou koleje? To by šotoušstvo nepřežilo....


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Nj, ale použitelnou za cenu několika konečnejch. On je problém na konci Stránský skály. Ve stávajícím stavu tam desítka absolutně nedává smysl a je tam jen díky tomu, že se ty koleje minimálně ojížděj. Pokud se neprotáhne do staré Líšně, tak je to linka k ničemu. Jak intervalově, tak i zátěží. A myslím, že na DP jen čekají na to, aby ji po obnovení d-1 utnuli a ušetřili tak vozidla, řidiče i kilometry.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A právě to jednou za hodinu dělalo desítku nepoužitelnou, resp. ty všední dny třikrát do hodiny na Švermovu byly často jak náhodné výstřely, zatímco teď je desítka samostatnou linkou propojující Žabiny, Hlavas a Křenku/Masnou, takže těch cílů pokryje mnohem víc a hlavně splnila už dávno chtěné spojení ze Žabin přes Čáru na Hlavas jedno kudy, jestli na Maliňák, ještě líp, protože se dá dřív přeskočit na čtyřku, aniž by člověk musel do centra a klikatě, prostě ten přestup dá o zastávku dál a současně se vyhne závleku na Masaryčku. Prostě víc výhod, než spojení Žabin s Lesnou. Intervalově se určitě půjde dolů, protože páteř je z Bastru jednička.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Jo. Jednou za 20 minut. V sedle jednou za hodinu.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ta 10 tam ale jezdila i předtím. Možná by došlo k lehkému navýšení spojů, ale o přetěžování bych nemluvil.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Ano, ale proč kvůli nim přetěžovat Křenku? To jsou zbytečné kilometry.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak předpokládám, že po zprovoznění 1 do Bystrce by 10 byla provozována cca v rozsahu předvýlukové 11 (časovým rozsahem provozu). A není to jen o Křence, Brno se skládá i z jiných ulic, které ty linky obsluhují.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Máš snad pocit, že toho po Křence před zavedením desítky v nynější trase jezdilo málo?


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Xxx: spíš dnešní vedení linek nabízí lepší spojení po městě. Dřív jezdila 3+11 a 8+10 ve svazcích po téměř shodné trase, takže mně dává 3+10 a 7+8 větší smysl.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Tou desítkou jsou někteří fakt posedlí...


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
MartinV: Přesně. Právě proto bych jedenáctku zrušil trvale.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Cracatit: tak v Žabinách to bude buď 3+10, nebo 3+11. Mít tam tři linky by bylo zbytečné.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Sedmička na Lesnou jezdila jen ve špičce a večer na přejezdy na devítku nebo obráceně z devítky na sedmičku. Spíš bych se vykašlal na obnovu jedenáctky, která bude najíždět zbytečné km, pokud by zůstala po výluce Žabovřeské desítka v současné trase ze Žabin na Křenku. Zbylé vztahy obslouží trojka, hlavně spojení k Dětské nemocnici.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Pravda, tam se nic moc neušetří.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak ona většina sedmiček jezdí na Zemědělskou, takže nevím, co chcete zkracovat. confused

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 491 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 21:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]