Diskuzní fórum MHD Brno http://forum.bmhd.cz:80/ |
|
Škoda 15T http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=534 |
Stránka 4 z 13 |
Autor: | mceza [ 18 úno 2011 11:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Musejí ty variace článku, že 15T je vlastně k ničemu, protože při povodních nemůže jet, být třikrát v každém vlákně? Mě se třeba nelíbí, že 15T nemohou jezdit při výpadku proudu a politici, kteří to objednali by měli za to, že výpadek proudu nebyl ve smlouvě viset! Je to vážně hloupost... K výrobkům značky Škoda jsem skeptický, ale nadávat na chybu tam, kde není opravdu není potřeba... Jestli je někde chyba, tak ve výběrovém řízení. Měli tam napsat, že chtějí 100% NP vůz s otočnými podvozky, který bude mít brodivost půl metru, radlici na sníh, bude odolný tropickým i polárním teplotám a skříň bude neprůstřelná... Takto Škoda vyrobila "jen" 100% NP vůz s otočnými podvozky... Přestože 13T nenávidím, tak 15T fandím. Je to po technické stránce velmi zajímavá tramvaj, kompletně vymyšlená firmou v ČR. Jen se modlím, aby byla o něco méně na ..... než je poršák a budu spokojen |
Autor: | MartinV [ 18 úno 2011 08:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Add 15T a sníh, voda: boje na magistrátě. Nic jiného. Očividně ale úspěšné, jelikož lidé si hned začali povídat, že asi 15T nebudou dobrá volba. |
Autor: | pdbrno [ 18 úno 2011 02:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
http://technet.idnes.cz/tramvaj-forcity ... chnika_rja Že nemůže 15t do sněhu nebo vody je pěkně napsáno tady. |
Autor: | H20 [ 17 úno 2011 22:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Spíš bych řekl, že ne. Bylo to na rovném úseku bez křížení. Křižovatka na Moraváku směrem z centra. Ale je to už nejaký ten rok zpátky, tak detaily si moc nepamatuju. Jinak, že voda sama nevede je pravda, ale sůl ve vodě dokáže věcí... |
Autor: | pepola [ 17 úno 2011 22:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Nebo taky znečištěné kolejnice. Logicky ztrácí kontakt - vzniká přechodový odpor => jiskří. |
Autor: | mceza [ 17 úno 2011 22:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Dobře je to občas vidět například na křižovatce Pekařské a Husovy. Tam je občas jisker až hamba. Btw sama o sobě voda jako taková proud nevede, to by měl H20 vědět |
Autor: | Miky [ 17 úno 2011 22:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
A nebylo to jiskření spíš při pískování? |
Autor: | H20 [ 17 úno 2011 20:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Oni v Praze asi požadují, aby v případě opětovného zaplavení metra mohla byt nasazena přímo v tunelech, takže radnice požaduje 100% brodivost. Vím, že 1 cm vody je víc než dost, ale není to spíš kachna bývalé a současné opozice? A otázka. Když kolej působí jako zemnič, nemože dojít k případnému nebezpečnému brobíjení? Kdysi sem viděl jiskření od kol K2, ale to nebylo v kaluži. |
Autor: | vitpet [ 17 úno 2011 20:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Je to dítě a tak má nárok na dětské nemoci. Pokud budou chtít tak je brzo odstraní a dá všem na frak. |
Autor: | Tin [ 16 úno 2011 15:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Příloha: 15t.jpg
|
Autor: | Demon [ 16 úno 2011 12:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Smutný na tom je, že je to pravda... |
Autor: | Eda [ 16 úno 2011 02:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Ta stejná zpráva, jako se teď řeší ve vedlejší vláknu. Podle mě je to novinářský odpad, obzvlášť v podání TV Blesk, teda, NOVA. Svědčí o tom i ty do očí bijící nadpisy... Ach jo. Jen mne trochu mrzí, kolik lidí se nechá takovýmito odpadními články ovlivnit. |
Autor: | miropiro [ 16 úno 2011 00:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Je to sice bulvár, ale kdo ví, kus pravdy na tom být může. http://tn.nova.cz/zpravy/regionalni/nov ... snehu.html Zas bych s těmi tramvajemi do Brna nespěchal. |
Autor: | BzzuQ [ 29 srp 2010 11:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Tak tyhle dveře nevyrobila firma IFE, ale slatinská firma IGE ! IFE sice vyrábí dveře do 15T (Riga i Praha), ale tohle jsou zřejmě dveře z prototypu a ty vyrobila firma IGE. |
Autor: | Igor Mauricio [ 20 srp 2010 14:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Hmm, dveře ještě nemám... |
Autor: | Captain [ 20 srp 2010 14:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
k.vojta píše: Nedalo mě to a byl jsem se tam podívat: Ušetřil jsi mi kroky, aspoň už tam dneska nemusím. |
Autor: | Datel [ 19 srp 2010 22:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Prve jsem nevěřil, ale po shlédnutí této fotky jsem si to dal asi možná dohromady... Dodavatelem dveří na 15T bude nejspíš modřická firma IFE. Podle toho v jaké bedně jsou a jakým způsobem jsou loženy, půjde nejspíš o nějaké výrobní zmetky. |
Autor: | k.vojta [ 19 srp 2010 21:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Nedalo mě to a byl jsem se tam podívat: Příloha: Kopie - DSC06842.JPG
|
Autor: | Captain [ 19 srp 2010 14:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
BzzuQ píše: A kde se tam mohli fungl nový křídla vzít ? A to jsou kompletní dveře, zasklený a nalakovaný ? Křídla jsou lakovaný načerveno, zasklený (krom jednoho, který už někdo vysklil) a chybí tlačítka, pro kteréí jsou díry. Pokud tam ještě budou udělám vám i fotku. |
Autor: | Hhoonnzzaa [ 18 srp 2010 23:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Neřekl bych, že dveře z R1 jsou černé s červeným pruhem a navíc taky pochybuju, že by v nich byl výřez pro tlačítko. Kdo nevěří, ať tam běží. Pokud si dobře pamatuju, tak dveře jsou jedna z věcí, které se na 9201 oproti 9200 dávaly jiné. Třeba se ŠT rozhodla přiblížit 9200 více sériovému provedení (ale to je jen můj dohad) |
Autor: | MKzB [ 18 srp 2010 23:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
To mi hned přišlo nějaký divný. Navíc proč by šrotovali tramvaj, u kterou mají nachystanou pro případnou změnu polarity. (To mi kdysi p. Tarant potvrdil.) |
Autor: | Datel [ 18 srp 2010 23:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
To je snad nějaký pokus o vtip, ne? Proč by nové dveře z 15T končily v kovošrotu? A navíc zrovna v Brně na Karlově |
Autor: | J*M* [ 18 srp 2010 22:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
BzzuQ píše: A kde se tam mohli fungl nový křídla vzít ? A to jsou kompletní dveře, zasklený a nalakovaný ? Sběrna je na cestě mezi Líšní a Řečkovicemi, tak bych to tipoval na úklid v Líšni a na dveře z R1 |
Autor: | BzzuQ [ 18 srp 2010 22:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
A kde se tam mohli fungl nový křídla vzít ? A to jsou kompletní dveře, zasklený a nalakovaný ? |
Autor: | Captain [ 18 srp 2010 21:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Informace pro brněnské šotouše: v kovošrotě na Karlově ulici (poblíž bývalé smyčky tramvají) se nachází dřevěná bedna s několika dveřními křídly z vozu 15T. Pokud se mi podaří zajistit foto, tak ho dám sem. Jinak pro nedočkavce nachází se hned u vchodu po pravé straně u plotu. |
Stránka 4 z 13 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |