Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Škoda 15T
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=534
Stránka 4 z 13

Autor:  mceza [ 18 úno 2011 11:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Musejí ty variace článku, že 15T je vlastně k ničemu, protože při povodních nemůže jet, být třikrát v každém vlákně? Mě se třeba nelíbí, že 15T nemohou jezdit při výpadku proudu a politici, kteří to objednali by měli za to, že výpadek proudu nebyl ve smlouvě viset!
Je to vážně hloupost... K výrobkům značky Škoda jsem skeptický, ale nadávat na chybu tam, kde není opravdu není potřeba...
Jestli je někde chyba, tak ve výběrovém řízení. Měli tam napsat, že chtějí 100% NP vůz s otočnými podvozky, který bude mít brodivost půl metru, radlici na sníh, bude odolný tropickým i polárním teplotám a skříň bude neprůstřelná...
Takto Škoda vyrobila "jen" 100% NP vůz s otočnými podvozky...

Přestože 13T nenávidím, tak 15T fandím. Je to po technické stránce velmi zajímavá tramvaj, kompletně vymyšlená firmou v ČR. Jen se modlím, aby byla o něco méně na ..... než je poršák a budu spokojen :-)

Autor:  MartinV [ 18 úno 2011 08:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Add 15T a sníh, voda: boje na magistrátě. Nic jiného. Očividně ale úspěšné, jelikož lidé si hned začali povídat, že asi 15T nebudou dobrá volba. :pray:

Autor:  pdbrno [ 18 úno 2011 02:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

http://technet.idnes.cz/tramvaj-forcity ... chnika_rja

Že nemůže 15t do sněhu nebo vody je pěkně napsáno tady.

Autor:  H20 [ 17 úno 2011 22:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Spíš bych řekl, že ne. Bylo to na rovném úseku bez křížení. Křižovatka na Moraváku směrem z centra. Ale je to už nejaký ten rok zpátky, tak detaily si moc nepamatuju.

Jinak, že voda sama nevede je pravda, ale sůl ve vodě dokáže věcí...

Autor:  pepola [ 17 úno 2011 22:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Nebo taky znečištěné kolejnice. Logicky ztrácí kontakt - vzniká přechodový odpor => jiskří.

Autor:  mceza [ 17 úno 2011 22:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Dobře je to občas vidět například na křižovatce Pekařské a Husovy. Tam je občas jisker až hamba. Btw sama o sobě voda jako taková proud nevede, to by měl H20 vědět :D

Autor:  Miky [ 17 úno 2011 22:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

A nebylo to jiskření spíš při pískování?

Autor:  H20 [ 17 úno 2011 20:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Oni v Praze asi požadují, aby v případě opětovného zaplavení metra mohla byt nasazena přímo v tunelech, takže radnice požaduje 100% brodivost. Vím, že 1 cm vody je víc než dost, ale není to spíš kachna bývalé a současné opozice? A otázka. Když kolej působí jako zemnič, nemože dojít k případnému nebezpečnému brobíjení? Kdysi sem viděl jiskření od kol K2, ale to nebylo v kaluži.

Autor:  vitpet [ 17 úno 2011 20:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Je to dítě a tak má nárok na dětské nemoci. Pokud budou chtít tak je brzo odstraní a dá všem na frak.

Autor:  Tin [ 16 úno 2011 15:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Příloha:
15t.jpg

Autor:  Demon [ 16 úno 2011 12:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Smutný na tom je, že je to pravda...

Autor:  Eda [ 16 úno 2011 02:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Ta stejná zpráva, jako se teď řeší ve vedlejší vláknu. Podle mě je to novinářský odpad, obzvlášť v podání TV Blesk, teda, NOVA. Svědčí o tom i ty do očí bijící nadpisy... Ach jo. Jen mne trochu mrzí, kolik lidí se nechá takovýmito odpadními články ovlivnit.

Autor:  miropiro [ 16 úno 2011 00:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Je to sice bulvár, ale kdo ví, kus pravdy na tom být může.

http://tn.nova.cz/zpravy/regionalni/nov ... snehu.html

Zas bych s těmi tramvajemi do Brna nespěchal.

Autor:  BzzuQ [ 29 srp 2010 11:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Tak tyhle dveře nevyrobila firma IFE, ale slatinská firma IGE ! IFE sice vyrábí dveře do 15T (Riga i Praha), ale tohle jsou zřejmě dveře z prototypu a ty vyrobila firma IGE.

Autor:  Igor Mauricio [ 20 srp 2010 14:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Hmm, dveře ještě nemám...

Autor:  Captain [ 20 srp 2010 14:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

k.vojta píše:
Nedalo mě to a byl jsem se tam podívat:

Ušetřil jsi mi kroky, aspoň už tam dneska nemusím. biggrin

Autor:  Datel [ 19 srp 2010 22:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Prve jsem nevěřil, ale po shlédnutí této fotky jsem si to dal asi možná dohromady...
Dodavatelem dveří na 15T bude nejspíš modřická firma IFE. Podle toho v jaké bedně jsou a jakým způsobem jsou loženy, půjde nejspíš o nějaké výrobní zmetky.

Autor:  k.vojta [ 19 srp 2010 21:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Nedalo mě to a byl jsem se tam podívat:
Příloha:
Kopie - DSC06842.JPG

Autor:  Captain [ 19 srp 2010 14:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

BzzuQ píše:
A kde se tam mohli fungl nový křídla vzít ? A to jsou kompletní dveře, zasklený a nalakovaný ?

Křídla jsou lakovaný načerveno, zasklený (krom jednoho, který už někdo vysklil) a chybí tlačítka, pro kteréí jsou díry. Pokud tam ještě budou udělám vám i fotku.

Autor:  Hhoonnzzaa [ 18 srp 2010 23:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Neřekl bych, že dveře z R1 jsou černé s červeným pruhem sarcastic a navíc taky pochybuju, že by v nich byl výřez pro tlačítko. Kdo nevěří, ](*,) ať tam běží.

Pokud si dobře pamatuju, tak dveře jsou jedna z věcí, které se na 9201 oproti 9200 dávaly jiné. Třeba se ŠT rozhodla přiblížit 9200 více sériovému provedení (ale to je jen můj dohad)

Autor:  MKzB [ 18 srp 2010 23:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

To mi hned přišlo nějaký divný.
Navíc proč by šrotovali tramvaj, u kterou mají nachystanou pro případnou změnu polarity. (To mi kdysi p. Tarant potvrdil.)

Autor:  Datel [ 18 srp 2010 23:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

To je snad nějaký pokus o vtip, ne? Proč by nové dveře z 15T končily v kovošrotu? A navíc zrovna v Brně na Karlově sarcastic

Autor:  J*M* [ 18 srp 2010 22:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

BzzuQ píše:
A kde se tam mohli fungl nový křídla vzít ? A to jsou kompletní dveře, zasklený a nalakovaný ?

Sběrna je na cestě mezi Líšní a Řečkovicemi, tak bych to tipoval na úklid v Líšni a na dveře z R1

Autor:  BzzuQ [ 18 srp 2010 22:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

A kde se tam mohli fungl nový křídla vzít ? A to jsou kompletní dveře, zasklený a nalakovaný ?

Autor:  Captain [ 18 srp 2010 21:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Informace pro brněnské šotouše: v kovošrotě na Karlově ulici (poblíž bývalé smyčky tramvají) se nachází dřevěná bedna s několika dveřními křídly z vozu 15T. Pokud se mi podaří zajistit foto, tak ho dám sem. Jinak pro nedočkavce nachází se hned u vchodu po pravé straně u plotu. :wink:

Stránka 4 z 13 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/