Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Škoda 15T
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=534
Stránka 3 z 13

Autor:  mceza [ 10 bře 2012 09:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Jestli chceš vynechat reálnost, tak já bych tu nejradši viděl 100% NP obousměrnou tramvaj se všemi hnanými podvozky, nějakou jednoduchou výzbrojí a za 2 mil/kus... Idálně bezúdržbovou a v provedení "tank" (tj. na jakýkoli stav kolejového svršku)...

Autor:  Fafner [ 10 bře 2012 07:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Ale reálnost prostě nemůžeš vynechávat... Tohle fórum není moc o tom říkat si tu, jak by bylo krásné, kdyby se celý vozový park dal ideálně jednou za dva roky obměnit tím co zrovna letí, k tomu postavit aspoň dvě vozovny a jezdit ve dvouminutových intervalech.
Naxashi píše:
mceza: Tak, když už se bude stavět ta nová vozovna… :-D
Tahle informace je potvrzená, nebo je to zase nějaký tvůj sen?
Naxashi píše:
De facto to nemusí být jen 15T, máme tu i jiné firmy, např. Siemens a jejich Combina, s těmi to asi nebude tak marné, když jezdí všude jinde…
A za kolik to proboha bude? Siemens je známej tím, že má ty vozy drahý, stejně jako Škodovka. Proč přecházet od klumpu k jinýmu klumpu?

Autor:  Naxashi [ 10 bře 2012 02:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

mceza: Tak, když už se bude stavět ta nová vozovna… :-D
Ne, to je jedno. Jde mi spíš o to, jak by se to zdejším líbilo. Vynechme reálnost, vynechme všechny ty věci tomu bránící, prostě jen jaká by to asi byla představa? Místo historických jízd v podobě 2 přecpaných T3 by tu byla 50 m dlouhá, 100% nízkopodlažní šalina, kam by se ty lidi i vešli. Hlavně v úseku Řečkovice – Mendlák.
De facto to nemusí být jen 15T, máme tu i jiné firmy, např. Siemens a jejich Combina, s těmi to asi nebude tak marné, když jezdí všude jinde…
Ale proti dvojicím LF2 nic nemám, ba naopak. Jejich zvuk je prostě geniální. :-D

Autor:  mceza [ 09 bře 2012 23:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Zaplatíš to? Vybavíš vozovny infrastrukturou? Pak určitě super...

Autor:  Naxashi [ 09 bře 2012 23:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Co takhle pětičlánková 15T na d-1?

Autor:  chat-maniac [ 05 čer 2011 23:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Dobrý, takovej Šeda by měl radost :-?

Autor:  Ives [ 03 čer 2011 22:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

téda, zas ti pražáci nás předběhli... :-) :-) pěkné
http://poloha.vozu.cz/#9224

Autor:  Tin [ 27 kvě 2011 10:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

můj avatar se mi líbí víc biggrin

Autor:  xcav8 [ 27 kvě 2011 08:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Mě se líbí. :applause:

Autor:  Hhoonnzzaa [ 27 kvě 2011 00:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Trochu jsem si pohrál. Co říkáte na obousměrnou 15t?


Původní obrázek přidal majkrosoft918 na modrém fóru. http://files.newsnetz.ch/bildlegende/37 ... 70x641.jpg

Autor:  Kari [ 12 kvě 2011 12:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

O tom se už ví dlouho :-) Ale jsem zvědavej, co do Brna dál půjde za vozy. Uvidíme, co na to nový generál.

Autor:  miropiro [ 12 kvě 2011 11:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

http://www.zelpage.cz/zpravy/8185
15T For City budou asi mít klimu...

Autor:  Igor Mauricio [ 03 kvě 2011 09:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Aha, docela zajímavé, díky.

Autor:  PvvS [ 03 kvě 2011 09:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Ano je :
Vozy VV60 LF mají vysoké náklady na obložení kotoučové brzdy- až 1,5 Kč/km.

http://www.sdp-cr.cz/skup/OSTRAM/zapisy ... IBEREC.doc

A to jsou naklady pouze na brzdovy oblozeni ....

Autor:  Igor Mauricio [ 02 kvě 2011 21:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

POkud ma vlek naklady na provoz 1.5 Kc na km
Tohle je nějaký oficiální číslo? Nějak se mi to zdá málo...

Autor:  PvvS [ 02 kvě 2011 21:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Jde o minimalni pocet rocne.. Ne o celkovy. Kachny uz by se mely vyrazovat a ne opravovat. Vlek by se asi dal vyresit jinak, ale ne v tehle velikosti . POkud ma vlek naklady na provoz 1.5 Kc na km, tak je drazsi jak ty oba motoraky okolo dohromady. Vahu a dynamiku vleku a kdysi a ted bych ani neporovnaval.
Zaplatis homologaci ? Pokud se nerozlozi na vic kusu (minimalne 20), tak bodou tak drahy az to hezky nebude. A t-25/26 by se mela resit jinak, ne jenom kapacitnejsima vozama.

Autor:  goldfinger [ 02 kvě 2011 21:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

No nepamatuju si smlouvu se Schadewerk přesně, ale mám za to že minimální počet těch střepů jsme už v Brně (bohužel) odebrali.Když mi to přijede na d6,tak se osypu. Naštěstí s tím jezdím jen od Semálu na Moravák, takže žádný oblouky a vexle, tam je to fakt děs.
A obousměrný zgarby už vůbec ne, Kačenky snad ještě dalších 10 let vydrží, některý ještě nemají ani NP článek.
Kuplování LF2 jsem od počátku považoval za broskvovinu a naopak wleků bych rád viděl víc než jen 4. To je ve 21. století takový problém vyřešit brzdy? O dvě století dřív vleky jezdily bez problémů, sakra. A sockový interiér a la RT6 bych možná v LF2 udělal v NP části, aby se tam vlezlo víc kočárků a vozíků.
Že Hess nemá homologaci? No tak ji získá - všechno je jednou poprvé. Na t25/26 úplně ideální stroj.

Autor:  PvvS [ 02 kvě 2011 17:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Hmm a penale pro skodovku zaplati kdo ? Vyberovy na trbusy taky neni zadny vypsany, Hess nema homologaci.. Spis by stalo za to dohodnout obousmerny porsata. Na d-8 idealni vuz , pokud se usetri na poctu sedacek.
LF2 by sly za predpokladi ze se konecne prestanou kuplovat do dvojic, budou se posilat solo, nebo s vlekem a konecne se u nich zavede socka interier. Tak aby se v nich dal prevazet substrat ve velkym a ne jen par sedicich ..

Autor:  goldfinger [ 02 kvě 2011 17:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Počkal bych za předpokladu, že se rok až dva nebudou kupovat další 13T, modernizace bude pokračovat pouze dalšími LF2 a ušetřené love se vrazí do nových trajfů (po zprovoznění t30 budou potřeba jako sůl), nejlépe tříčlánkových Hessů.

Autor:  PvvS [ 02 kvě 2011 17:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Ja bych si s hodnocenim tech vozu pockal tak rok/dva. A o tom neniceni svrsku, to se puvodne o T6A5 tvrdilo taky. Muze to byt zajimavej vuz, ale dokud s nima nebudou delsi provozni zkusenosti, tak bych s nakupem pockal. Uz se tesim na letosni leto ohledne chlazeni a na zimu ohledne izolaci a prujezdnych profilu.

Autor:  Fafner [ 02 kvě 2011 17:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Tak jsem měl dnes tu čest se svézt dvěmi kousky 15T (konkrétně tuším že to byly 9206 a 9208, ale možná kecám) a musím říct že po tom jak dopadla 13T jsem byl velmi příjemně překvapen. Otočné podvozky jsou prostě super, jednak to nedělá kravál, jednak to neničí trať, jednak to dobře vypadá... Design se mi taky docela líbí, akorát se obávám že pacoši si budou řidičovy dveře plést s běžnými. Co se jízdy týče, jelo to krásně potichoučku, akorát při rozjezdu takový ten pištivý zvuk (podobně jako třeba RT6), potom už byly úplně potichu. Za sebe musím říct - vypadá to jako moc pěkný kočár a už aby se to začlo kupovat místo těch #$%^ poršat :)

Autor:  mceza [ 18 úno 2011 15:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

jestli bude nebo nebude je úplně fuk (osobně bych to zas tak mocs pravděpodobností nepřeháněl). Toto vlákno je o 15T a nevidím důvod, proč se o ní nebavit. Je to fórum o MHD, které se specializuje na vše kolem IDSJMK. Ale to neznamená, že se zde budeme bavit jen a pouze o IDSJMK, ne?

Autor:  marecek.00 [ 18 úno 2011 14:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

A především o šalině, která v Brně s relativně vysokou dávkou pravděpodobnosti dříve či později bude.

Autor:  MartinV [ 18 úno 2011 14:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Mauricio: jedno ze spočetně mnoha vláken. Týká se to tramvají; nevidím rozumný důvod, proč by se o tom zde nemohlo diskutovat. Proč bychom se měli bavit striktně o Brně?

Autor:  Igor Mauricio [ 18 úno 2011 12:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 15T

Mě osobně tedy spíše vadí, že se na fóru o MHD Brno diskutuje o tom, co je v Praze.

Stránka 3 z 13 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/