Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 319 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 18:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 898
Od: 02 lis 2006 07:32
Bydliště: Brno
Design je jen otázka zvyku. Interiér vypadá dobře, ale pantograf je jak pěst na oko.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 18:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6303
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
Celkem se mi to líbí, nemám výhrady... Pantec by byl asi trochu hezčí naopak, ale ani takhle mě neuráží.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 18:48 

Příspěvky: 214
Od: 03 srp 2006 06:41
Bydliště: Brno, CR
Zajímavé, podle technických parametrů to vypadá dobře, možná až velmi dobře, snad to bude i dobře fungovat. Design moc nehodnotím, ani si na to moc netroufám ostatně design "nejezdí"...
Trošku nejistý jsem u prostoru před zadním čelem, vypadá to na prolízačku podobně jako u vleku. Co mě ale dost zaskočilo (a z výkresu nebylo zřejmé) je hrozně dlouhý "tunel" u kloubu, to se mi teda moc nelíbí, taky to bude poměrně mizerně průchozí ale budiž, ten zbytek by to měl pohodlně vyvážit.
Předpokládám že se nebudou vyrábět odlišné verze Praha/Brno (14T/13T) ale bude jedna společná (což je jistě pozitivní). Delší verze okolo 40m by se v budoucnu mohla šiknout, kratší verze 20m možná, o jednodílné bych vůbec neuvažoval. Každopádně se ze začátku soustředit na tříčlánkovou, to je řekl bych jasné.
Tak jen jak se trošku prověří v provozu (asi v Praze žeano?) tak co nejdřív dojednat dodávky místo zbytku 13T (jak jen to půjde) a vpřed :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 17:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Krásná moderní změna, zatím jsem příjemně překvapen - ovšem pantograf to kazí strašlivě moc.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 16:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1365
Od: 29 dub 2006 12:26
Bydliště: Sebrowitz
To není polehčující okolnost, to je účel.

To, že si to nepochopil není problém tramvaje.

Tohle je nejlepší možnej způsob, jak ty tři varianty porovnat.

_________________________________
you are not stuck in traffic - you are traffic.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 16:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 665
Od: 18 zář 2007 15:40
Bydliště: Brno
a-52 píše:
tři typy sedaček tam sou z toho důvodu že se jedná o prototyp a ty tři druhy jou na výběr...

Tak to jediná polehčující okolnost...

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 16:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Od: 09 led 2008 18:02
Bydliště: Žebětín/Kameňák
tři typy sedaček tam sou z toho důvodu že se jedná o prototyp a ty tři druhy jou na výběr...

_________________________________
Poptávkové tlačítko Vs. Důchodce
Vždycky vyhraje tlačítko...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 16:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 665
Od: 18 zář 2007 15:40
Bydliště: Brno
Design interiéru je naprosto otřesný blee V každém článku jiný typ a jiná barva sedaček, to je prostě nevkusný... uspořádání sedaček je výborný, ale ten design... Připadá mi to jak tramvaj seskládaná ze 3 tramvají - jedním slovem pro mě hrůza!!! :-x

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 15:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1729
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Honny píše:
Mmmm, proč takhle neřešili ty podvozky i dřív? Takový trochu talgo (pro mě, jakožto člověka, co do toho nevidí :) ).

Podvozky se takhle neřešily dřív protože na to nebyly prachy. Škodovka musela napřed prodat několik "předražených" Poršat, aby měla peníze na vývoj 15T. Pokud se 15T ukáže jako dobrá, taj jim budu schopen i odpustit.
Honny píše:
Budou i delší verze? Asi ne pro ČR, ale zajímalo by mě, jestli to technicky jde...

Co vím, tak technicky je 15T řešena jako stavebnicová, takže by mohla být i delší. Osobně to vidím na max 5 článků, protože potom by už byl problém s přenosem ovlávacích signálů - délka a odpor vodičů apod.
Dvoučlánkovou verzi si dovedu představit, čtyřčlánková by se v Praze taky uživila, ale to už by bylo možná lepší spřáhnout dvě dvoučlánkové - možnost rozpojení.
Čistě teoreticky by mohla být i jednočlánková, ale to by byla menší než T3.

Datel píše:
Proč není i u 13T opačně, nějak mi uniká smysl?

Protože by se tam nevešel, ve staženém stavu by vpředu čouhal přes střechu. Možná by to vypadalo líp, kdyby nebyl v ose podvozku, ale posunut mírně dozadu, aby se dal otočit.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 15:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 655
Od: 05 zář 2007 11:06
Bydliště: Brno
Moc moc hezká, jen se mi nezdá to řešení motorů, ale snad to vydrží. Škoda, že toto nemůže chodit do Brna místo 13T #-o

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 15:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3311
Od: 24 úno 2006 20:32
Bydliště: Brno
No konečně, mě se na první pohled 15T líbí (rozhodně lepší jak 13T), akorát ten smeták na opak to hodně kazí!
Proč není i u 13T opačně, nějak mi uniká smysl?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 15:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 872
Od: 13 bře 2007 20:20
Bydliště: Brno - Bystrc
Podle tech fotek na idnesu uz zakrytovane jsou, tam ty fotky na prazsketramvaje byly asi z jeste ne zcela hotoveho prototypu.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 15:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 551
Od: 04 bře 2006 12:01
Bydliště: Nový Lískovec, u zastávky Oblá
Jen bych ještě zakrytoval ty podvozky, ty vypadají jako kdyby ten kryt někdo ukrad...

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 14:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1365
Od: 29 dub 2006 12:26
Bydliště: Sebrowitz
Mmmm, proč takhle neřešili ty podvozky i dřív? Takový trochu talgo (pro mě, jakožto člověka, co do toho nevidí :) ).

Budou i delší verze? Asi ne pro ČR, ale zajímalo by mě, jestli to technicky jde...


Co se mi z fotek líbí:

- agresivní desing
- ty žlutý plastový sedačky
- "Vnitřní zobrazovače od firmy MTest" - http://prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyo ... 5t-042.jpg


No, někdo kvůli RT6 jel z Prahy do Brna, u mě osobně by nebyl problém jet do Prahy kvůli tomuhle... Držím palce. Ostatně, lepší alternativy se asi nikdy nedočkáme, takže...

_________________________________
you are not stuck in traffic - you are traffic.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 14:56 

Příspěvky: 9166
Od: 15 led 2005 23:41
celkem mě zaujaly ty dotykový tlačítka na palubní desce...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 14:32 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6492
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
Pěkná. 100x estetičtější než 14/13T.

Více fotek:
http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2008091601
http://www.dp-arena.cz/1/index.php?option=com_content&task=view&id=2532&Itemid=1


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 14:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 872
Od: 13 bře 2007 20:20
Bydliště: Brno - Bystrc
Podle toho clanku to vypada, ze je snad uplne dokonala :) Proc si myslim, ze v praxi to bude jeste horsi jak 13/14T? Cela nejsou spatna, rozhodne lepsi nez u sarancete, co me ale hodne vadi je ten obraceny pantograf.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 14:23 

Příspěvky: 418
Od: 18 kvě 2008 19:54
Vypadá velmi slibně, ale ta čela jsou přímo hrozná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 13:07 

Příspěvky: 956
Od: 09 lis 2006 18:16
Článek o šalině 15T
http://technet.idnes.cz/dnes-poprve-vyj ... ortaze_rja


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 319 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 lis 2019 12:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]