Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 318 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 26 zář 2008 09:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Od: 09 led 2008 18:02
Bydliště: Žebětín/Kameňák
Demon píše:
Ápropós, ono v Brně taky vychází Metro ? :shock:


Je k dostání na všech větších přestupních místech: nádr,mendlák,stará osada,česká,konečňák,moravák možná i na maliňáku.

_________________________________
Poptávkové tlačítko Vs. Důchodce
Vždycky vyhraje tlačítko...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 zář 2008 05:37 

Příspěvky: 418
Od: 18 kvě 2008 19:54
PvvS: mě se to řešení taky líbí (jak jsem ale výš psal moc se mi nelíbí design čel), myslel jsem tím, že škodovka bude brzdit obchodně.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 zář 2008 21:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6302
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
Taky Sady (jestli nejsou myšlený tím nádrem), Mendl a spolužáci prý brali na Konečňáku (já jsem to tam ale neviděl)...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 zář 2008 21:52 

Příspěvky: 1161
Od: 06 kvě 2007 13:02
Bydliště: ČR
V Brně se dá po ránu sehnat na České, Moraváku, hlaváku (beru centrum). Jinak dnes byl zaveden nový typ tramvaje, a to 14Tr-Porsche :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 zář 2008 21:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 361
Od: 28 dub 2006 11:37
Bydliště: stověžatá
PvvS píše:
Otazkou je jak se jim podari doladit software a spolupraci jednotlivych motoru na krizovych usecich (krizeni, vyhybky,propadliny) a chovani skluzove ochrany.
Přesně tak, taky mě zajímá jak se tohle povede doladit, nejeden výrobce už si na tomhle řešení vylámal zuby...

Co se toho článku týče, asi bych komentáře podobných zapšklých důchodců vůbec nebral v potaz.
Ten člověk o 15T evidentně ani nezavadil, její technický parametry nezná, hlavně že kritizuje... :roll:
Ápropós, ono v Brně taky vychází Metro ? :shock:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 zář 2008 20:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8605
Od: 10 čer 2004 11:19
Naopak, me se to reseni dost libi. Podvozky pod kloubem, napravnice, motory bez prevodovek, to muze byt hodne zajimavy. Uz kdysi jsem si neco podobnyho nakreslil , ale pouzil jsem trochu jiny komponenty tzv. kolovy motory ( http://www.set.gb.com/wheel.htm ) . Pak po diskusi s jednim veci znalym clovekem mi byly vysvetleny dost zasadni nevyhody toho reseni. Proto sem hodne zvedavej, az se uvolni technicky detaily reseni 15T (zavesy napravnic, zaveseni motoru), hlavne co se tyce neodpruzenych hmot. Hodne rad bych se v ni svezl po urcitych usecich , ale myslim ze to nebude az tak prekvapivy a je hodne velka sance na jedny z nepohodlnejsich chodovych vlastnosti. Otazkou je jak se jim podari doladit software a spolupraci jednotlivych motoru na krizovych usecich (krizeni, vyhybky,propadliny) a chovani skluzove ochrany.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 zář 2008 19:51 

Příspěvky: 418
Od: 18 kvě 2008 19:54
Já bych ji taky nesoudil dokud to není v provozu. Na druhou stranu škodovka se dílem vrátila k osvědčené koncepci, dílem je řešení podvozků nové (viz foto z kloubu; protože dosud není osvědčené, je otázka, zda to nebude další RT6). V takové situaci, pokud to má stát 65 mega, tak je mi líto, ale není to konkurence pro Vario. Po "úspěchu" sarančat bych čekal, že bude škodovka brzdit.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 zář 2008 17:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8605
Od: 10 čer 2004 11:19
POdle fotek posuzovat celek... [-X


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 zář 2008 17:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2266
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Stále a stále trvám na tom, že ForCity jsou nejspíš k ničemu. To se zase totiž ozval v deníku Metro hlas lidu:
Praha dostane nové tramvaje
Nová tramvaj pro Prahu má být o šest milionů dražší než nyní dodávaný model Škoda 14T-Porsche. Bude i méně praktická kvůli vnitřnímu uspořádání, těžší a hlučnější. Takže kolejiště se bude rekonstruovat celoročně, protože svou vahou rozdupe každou křižovatku, vyhýbku i zatáčku. Navíc je tento nový model zjevným pokusem o zmenšený rychlovlak, takže se dá pochybovat o jeho vhodnosti do vnitřní Prahy. Už ze snímků je patrné, že řidiči budou sedět ve sluneční výhni. Klimatizace je sice dobrá věc, ale na prudkém slunci je k ničemu. Aerodynamické člo je při rychlosti, která se dá dosáhnout po městě, podle mě na nic. Pro inspirace doporučuji zajet do nedalekých Drážďan. Jejich tramvaje jsou také nízkopodlažní, tiché a tří až sedmičlánkové. Ovšem po ulicích jen sviští a nemusí se ploužit rychlostí kolem 10 - 20 km/h. A hlavně řidiči všech aut respektují, že tramvaj veze cestující, kteří chtějí někam dojet včas, a netroufnou si překážet na kolejích. A ještě mám otázku, když budou nové tramvaje dražší, o kolik se zase zdraží jízdné?
Libor Marek

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 zář 2008 23:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11587
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Předpokládám, že byla myšlena Masarykova Čtvrť


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 zář 2008 22:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2266
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
PvvS píše:
Ale crotram by se nevyskrabal ani do masarycky, natoz kamkoliv jinam. Navic pevny podvozky.


Prosím? 13 a 14T mají taky pevný podvozky a sviští si po Masaryčce. Ale asi máš pravdu. Záhřeb je dost rovný, Brno má tratě i do kopců. Zde by nám asi byl Crotram houby platnej. Stejně jako kdyby do Brna vpustili vroclavskou 16T...

Našel jsem i tu informaci o poštu dodaných kusů:
" Podle rámcové smlouvy, kterou s výrobcem uzavřel před dvěma lety, může do roku 2016 nakoupit každý rok minimálně dvě a maximálně 20 souprav." - z ct24.cz.

Takže záleží na vůli vedení, zda se mu 13T bude líbit nebo ne?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 zář 2008 05:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8605
Od: 10 čer 2004 11:19
Ale crotram by se nevyskrabal ani do masarycky, natoz kamkoliv jinam. Navic pevny podvozky.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 zář 2008 22:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 171
Od: 19 zář 2007 19:46
miro: souhlasím, že interiér crotramu vypadá podle fotografií lépe než interiér 13/14T, minimálně co do uspořádání.

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 zář 2008 17:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2009
Od: 28 čer 2007 16:54
miropiro: jakýkoliv výrok typu "typ 1 je lepší než typ 2, který je lepší než typ 3" má naprosto nulovou vypovídací hodnotu, pokud neuvedeš hodnotící kritéria a jejich váhy! Každý z uvedených typů má totiž své silné i slabé stránky, takže bez oněch kritérií a vah se to hodnocení dá docela snadno napadnout...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 zář 2008 14:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2266
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
morgul: dobře, beru zpět. Asi jsem se unáhlil s kritikou. Takže tedy abychom pomalu sestavili hodnocení. ForCity je určitě lepší než 13T a 14T, otázkou je, zda 13T a 14T jsou lepší než Crotram. Mně se líbilo v Záhřebu na Crotramu, že ta šalina je celá nízkopodlažní a i když tedy sedadla jsou nad koly a ulička je taky menší (ale pořád na procházení a nikdo tam nestrká nohy), tak je to podle mě stále lepší než vysokopodlažní části 13T a 14T, kde lidi strkají nohy a je problém vystoupit.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 zář 2008 14:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1707
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Navíc interiér Vektry je odvozen od brněnských Aniter. Ale obávám se, že by byla velkou konkurencí Poršatům - je lepší, na d-12 ideál.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 zář 2008 13:56 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8605
Od: 10 čer 2004 11:19
Vektra ma pokud vim dokonceny vsechny zkousky a ma i schvaleni od DU. Ted je prepojena tak ze jezdi pouze na krajni podvozky , stredni je pouze brzdeny.
http://www.izdoprava.cz/view.php?cisloclanku=2005020802


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 zář 2008 13:38 
Zabanovaný
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3619
Od: 26 srp 2007 15:26
Bydliště: Brno
A pojízdná a kompletní po ukončení zkoušek asi taky moc nebude, nehledě na to, že nemá 'papíry', jak RT6

_________________________________
mail bleg@stream.cz
ICQ 407753226
Skype josef1951brno


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 zář 2008 13:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 310
Od: 11 srp 2007 10:56
Vektra má akorát nabouraný zadní čelo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 zář 2008 13:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6302
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
Aha, tak to mi několik lidí z Plzně řeklo blbost... Pardon.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 zář 2008 13:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8605
Od: 10 čer 2004 11:19
Miky, podivej se aspon obcas treba na plzensketramvaje, nez neco napises. Vektra je sice po nehode, ale sesrotovana ani zdaleka neni. Srotoval se prvni prototyp Astry. POjizdna je,jenom s neni potreba hybat a schade uz nema co zkouset.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 zář 2008 13:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6302
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
Vektra je, pokud vím, už sešrotovaná (a pokud není, stojí v absolutně nepojízdným polorozpadlým stavu někde za plzeňskou vozovnou, přirovnal bych to k 1804)...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 zář 2008 11:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 171
Od: 19 zář 2007 19:46
to all: výše zmiňované odkazy na další 100% NP tramvaje jasně ukazují, jak nevariabilní interiér mají... v tomhle spatřuji obrovskou výhodu 15T - zdá se mi, že uvnitř se sedadla dají přeházet téměř jakkoli, od 1+0 až po 2+2. Vzhledem k tomu, že tramvaje asi nekupujeme na 10 let ale na dýl, zvyšuje to možnost přizpůsobit interiér aktuálním přepravním potřebám. kdo ví, co bude za 15 let?

to miropiro: tenhle kloub je pořád průchodnější než "kloub" dvojčete nebo trojčete, co vy na to? kloub holt slouží k procházení. Crotram má velkorysé klouby a minimalistické články, 15T minimalistické klouby a velkorysé články. Osobně dávám přednost druhé variantě:) zdá se, že škodovka "uklidila" podvozky do těch míst tramvaje, kde budou nejméně vadit cestujícím (klouby, kabina) a kde budou zabírat nejméně místa. To mi připadá jako velice elegantní řešení.

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 zář 2008 11:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 171
Od: 19 zář 2007 19:46
Já bych toho manila někdy... :-" většího tajnůstkáře jsem neviděl! tak aspoň naznač! 9 ks 13T a jedna vektra, tu medlánky závidí Plzni jako nic jiného. dokonce už jako důkaz, že rozpohybujou cokoli, rozjeli i RT6:)

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 zář 2008 20:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6302
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
Nebudou?

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 318 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 črc 2019 09:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]