Diskuzní fórum MHD Brno http://forum.bmhd.cz:80/ |
|
Škoda 15T http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=534 |
Stránka 2 z 13 |
Autor: | manil [ 14 bře 2012 14:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Tím by se ta variabilnost ale snižovala a zase bychom se dostávali do situace, ve které je dnes drtivá většina souprav v Brně - pevné A a B. V případě např. více poruch A vozů musí všechna Bčka stát. |
Autor: | MartinV [ 14 bře 2012 14:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Manil: snad by taky byly variabilní, pouze s rozdílem pevně stanovených A a B vozů. |
Autor: | manil [ 14 bře 2012 14:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Varia bez kabiny v zadním voze jsou v brněnském provozu nesmyslné, společně s vleky a T3R.EV tvoří jediné variabilní soupravy, které se z provozních důvodů často různě přepojují. U pevných souprav jako jsou T3R nebo T6A5, možná i u T3G, by to mělo smysl. |
Autor: | MartinV [ 14 bře 2012 08:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Niximor: podle toho, v jakém rozsahu by se to objednalo (třeba nejenom 4krát). Ušetřilo by se na kabině řidiče a ještě by tam bylo nějaké to místo navíc. |
Autor: | mceza [ 14 bře 2012 00:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
A nezapomenout objednat právě 4 kusy... |
Autor: | niximor [ 13 bře 2012 23:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
To by se musel schvalit zas dalsi atyp, jako bychom jich v Brne nemeli dost... |
Autor: | MartinV [ 11 bře 2012 17:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Fafner: Vario bez kabiny (doufám) s VV60LF srovnávat nelze. Daný vůz by měl sběrač, ale místo kabiny pouze ovládací panel. Snad něco takovýho může fungovat jako běžný druhý vůz v soupravě. |
Autor: | marecek.00 [ 10 bře 2012 22:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Já už docela dlouho nadávám, že součástí připravovaného úseku VMO Rokytova/Tomkovo náměstí není šalinotrať nebo jakákoliv jiná separátní trať (třeba na tříčlánkové trolejbusy), která by postupně nahrazovala trolejbusy v současné podobě. Je to zase na desítky let promarněná šance... |
Autor: | Fantomas [ 10 bře 2012 21:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Nebo jako v San Franciscu, šalina tažená kabely, tedy vlastně ta lanovka, kterou nám DPMB tolikrát nabízel na webu. |
Autor: | Zlaťák [ 10 bře 2012 21:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Zubačka to jistí. |
Autor: | Fafner [ 10 bře 2012 19:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Naxashi píše: Ano, 25 a 26, to je taky kapitola sama pro sebe. Sice je to sci-fi, ale na jejich lince by mohly být koleje. Klidně aby tam jezdily ty 15T (když už je tohle vlákno o nich). Nemohly by tam být koleje, protože profil jejich trati je na koleje značně nevyhovující. Kopec nahoru, kopec dolů, kopec nahoru, kopec dolů... Naxashi píše: mceza: Nechceš, abych jezdil autem, věř mi. Dal bych nejspíš rekord v tom, kolik lidí jsem zabil. Koloběžka to jistí?Naxashi píše: ZdeněkH: Jo, to mi došlo. :-D Nevim, asi jsem divnej, ale vadilo by mi i tohle. A ne, nejsem 4%, pokud by to snad někoho napadlo. :-D Jen chci jakousi kulturu cestování. Tzn. sednout si, v klidu, nemuset poslouchat nějakýho idiota, jehož hudba ve sluchátcích přeřve motory 13T při jízdě na 2 m a ještě přes lidi (jednou ve 3, to byl zážitek). No a hlavně se nechci mačkat… Nezbývá než doufat, že máš pravdu a že jsi méně než čtyřprocentní, obávám se, že víc podobných bych tu asi nevydejchal. Já když se potřebuju dopravit o dva metry dále, většinou nepoužívám MHD, ale nohy. A myslím, že motory 13T nejsou zrovna dobrý příklad hlučnosti, tos trošku netrefil. Tys chtěl říct výzbroj, že?A ve třech, to věřím, že to musel být zážitek. (přesuňte to prosím celý někam jinam, třeba do bezvýznamnýho plkání nebo jak se jmenovalo to hádavý téma...) |
Autor: | PvvS [ 10 bře 2012 18:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Kdyz sam budes prvni, proc ne.. Sloupu je po brne dost. Asi by to chtelo nektery kindermafiany zase uklidnit. Asi na ne leze jaro. |
Autor: | Naxashi [ 10 bře 2012 16:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
mceza: Nechceš, abych jezdil autem, věř mi. Dal bych nejspíš rekord v tom, kolik lidí jsem zabil. |
Autor: | mceza [ 10 bře 2012 15:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
To ovšem musíš jezdit autem.... |
Autor: | Naxashi [ 10 bře 2012 15:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
ZdeněkH: Jo, to mi došlo. :-D Nevim, asi jsem divnej, ale vadilo by mi i tohle. A ne, nejsem 4%, pokud by to snad někoho napadlo. :-D Jen chci jakousi kulturu cestování. Tzn. sednout si, v klidu, nemuset poslouchat nějakýho idiota, jehož hudba ve sluchátcích přeřve motory 13T při jízdě na 2 m a ještě přes lidi (jednou ve 3, to byl zážitek). No a hlavně se nechci mačkat… |
Autor: | ZdeněkH [ 10 bře 2012 15:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Mně by to nevadilo pokud by se mě tlačilo stádo hezkých bab |
Autor: | Naxashi [ 10 bře 2012 15:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
ZdeněkH: No já Ti nevím, mně vadí absolutně kdokoliv. :-D mycountry: Ono právě nejen na Moravák, ale i dál. Přes den je to snesitelný, ale večer, jak se lidi vrací z práce/nákupu/prostě domů, tak to je teprve krása. Díky bohu, že jezdí KT8 do vozovny, v jistých časech tomu pomůžou. Jednou na 4. zastávce od Řečkovic byla šalina narvaná tak moc, že se tam prostě nikdo další nevešel. A to to ani nevjelo nikam do města… WTF? Ano, 25 a 26, to je taky kapitola sama pro sebe. Sice je to sci-fi, ale na jejich lince by mohly být koleje. Klidně aby tam jezdily ty 15T (když už je tohle vlákno o nich). |
Autor: | mycountry [ 10 bře 2012 15:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Mačkání v jedničce z Hlaváku na Moravák je opruz, ale z ranního mačkání v 26 si novolískovečtí udělali místní folklór, to bych jim nebral |
Autor: | ZdeněkH [ 10 bře 2012 14:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Podle toho kdo by se na mě mačkal |
Autor: | Naxashi [ 10 bře 2012 14:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
No myslel jsem to bez vztahu k realitě proto, že když k ní přihlédneme, tak to je krátká diskuze: Budeme jezdit ve starých krámech, dokud se nerozpadnou ty, nebo koleje. Když se bude kupovat něco dalšího, tak se musíme modlit k bohu šalin, aby to nebylo něco jako 13T. No dobře, aby to nebylo zas tak OT, bylo by vcelku fajn tu mít 15T. Jak už tu bylo řečeno, nejspíš až nám je Pražáci řádně otestují, vychytají mouchy. :-D Ale probůh, hlavně ne jen 3článkové. Téhle délkové kategorie tu je dost. 1 není jediná, co by potřebovala něco delšího, vést se s 12 nebo 13 je taky „zábava“. A nejsem příznivcem dobytčáků, chci taky nějakou…kulturu cestování. Protože upřímně, kdo z vás se vyžívá v mačkání v šalině? |
Autor: | Fafner [ 10 bře 2012 13:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
MKzB píše: Víc, než nějaké sny bych rád viděl více vysokopodlažních europulsních T3 (bez kabiny) v soupravě s LF2. Ale do toho už dneska nikdo nepůjde. To bude mozna proto, ze vysoky EV nevyjdou o moc levneji nez Varia, ktera jsou podle me o neco perspektivnejsi. A neco takoveho v NP bez kabiny by dopadlo jako VV60LF. I kdyz s motorem by to mohlo byt zase nekde jinde. |
Autor: | ZdeněkH [ 10 bře 2012 11:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
+1 |
Autor: | Ives [ 10 bře 2012 11:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
15T vyjde dobře, až ji pražáci do 10 let vyladí... |
Autor: | goldfinger [ 10 bře 2012 09:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Myslím, že 15T ve stávající podobě by vyšla s odečtením úspory nákladů na údržbu tratí (vyhlodané oblouky, vymlácené srdcovky) levněji, než 13T. |
Autor: | MKzB [ 10 bře 2012 09:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 15T |
Víc, než nějaké sny bych rád viděl více vysokopodlažních europulsních T3 (bez kabiny) v soupravě s LF2. Ale do toho už dneska nikdo nepůjde. |
Stránka 2 z 13 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |