Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 12 z 13    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Nebudou?

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Budou ve formě vlečných vozů za Vario? :mrgreen:

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Janatak píše:
S jakým že překvapením???


Nech se překvapit :-P Ale třeba to snad bude schod navíc nebo sedačky ve směru jízdy místo po bocích :-D

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
S jakým že překvapením???

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mh píše:

Jinak příští rok má přijít kousků 9..

...s překvapením :)


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
miropiro píše:
...Kolik má Brno objednáno Porsche 13T? Dle Wikipedie a stránek Škoda.cz je to prý 20, ale tomuto číslu nevěřím, se mi zdá, že jsem asi někde četl, že jich má být 100 (ale během 10 let), ne? Nebo se změnila smlouva? Číslo 20 je dle mě reálnější. (poněvadž v roce 2009 budou čtyři nové a pak pět a pět.


Objednáno by mělo být opravdu 20 kousků, s opcí na těch dalších 80.. Jinak příští rok má přijít kousků 9..


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Miropiro: az na o ze crotram neni PLNE hnana, a ma bezny podvozky, stejne jako K2. Navic podvozky jsou pevny, takze by jsi mel jenom dalsi Porse. Tady se pod kloub musi vlezt podvozek, motory a prostor na jejich nataceni.A kdyz si spocitas ze rozchod je 1435mm, od toho odecti upevneni kol i s motory, vypruzeni a muzem byt radi i za to co je ted. Ulf neni o moc sirsi.


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Řešil sem ten kloub na IRC a můj názor je ten, že rozhodně radši takovejhle kloub a normální interiér, než tenhle obludnej bastl se sedadlama půl metru vysoko a širokej kloub.
např. http://www.youtube.com/watch?v=UjlY-NhP75A

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Tři poznámky k ForCity 15T:
1. Kolik má Brno objednáno Porsche 13T? Dle Wikipedie a stránek Škoda.cz je to prý 20, ale tomuto číslu nevěřím, se mi zdá, že jsem asi někde četl, že jich má být 100 (ale během 10 let), ne? Nebo se změnila smlouva? Číslo 20 je dle mě reálnější. (poněvadž v roce 2009 budou čtyři nové a pak pět a pět.

2. Pantograf mi nevadí - myslím, že jediné co vlastně dělá čestnou vyjímku v českých tramvajích, je RT6N1, která má pantograf uprostřed, zajímalo by mě, pročpak? - design je taky mnohem lepší, vypadá to jak nové vozy pražského metra, to je fajne :-) Rozhodně lepší a povedenější design než předchozí 13T a 14T (čelo naší 13T je hezčí díky červenému pruhu než u 14T a působí opravdu impozantně než čelo Varií). 13T - čelo oukej, vrchní část článků je fajn, stříbrná se hodí, ale vadí mi červenobílé pruhy (ty bych přemaloval :-P )

3. Nezbývá než věřit tomu, že Škodovka dělá, co umí a používá opravdu moderní postupy. Díky tomu máme nyní v ČR celonízkopodlažní tramvaj. Nicméně kloub mi k tomu nesedí [-X Proč je tak úzký? Je to nutné? Je to kvůli tomu, že tramvaj je nízkopodlažní a má 16 motorů? Jestli ano, tak [-( 8-[ NENENE! Takovou šalinu v Brně nechci! Důvody jsou jasné: v Záhřebu jezdí celonízkopodlažní tramvaje Crotramy, které mají klouby normálně široké, nad koly jsou sice sedadla trochu výše a občas chybí nějaké to madlo a informační panely člověku moc neřeknou, ale zato mají cestující klimatizaci. Dodám jen, že tramvaje mají stejný počet článků jako 13T a 14T!!!
http://miropiro.wz.cz/za/crotram.jpg
http://miropiro.wz.cz/za/vnitrek.jpg

Anebo teda bych měl zájem o vídeňský ULF, ty jsou taky celonízkopodlažní, ale za to technicky ještě dále než ForCity a vyžadují tratě v perfektním stavu (ve Vídni to je samozřejmost). Bohužel jsou taky drahé, nicméně jedna nová 15T stojí 68 milionů korun, bohužel jsem nenašel cenu ULF.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
podle mě je to co je vidět zvenči pokrok, uvidíme, co z toho bude nakonec.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Tramvaj vypadá docela dobře, ale hlavně moderně. Dřevěné sedačky sice vypadají dobře, ale jenom abychom se nevrátili do dob parních vlaků 3. třídy. Docela se divím že jsou tam konečně otočné podvozky. Snad to bude jezdit i v Brně :pray: .


Offline
Uživatelský avatar

185
19 zář 2007 19:46
přidám své hodnocení:) nakolik lze soudit dle prvního dojmu, vypadá to na veliký krok vpřed u škodováckých výrobků. fandím tomuhle vozítku a už si ji představuji v brněnském laku, ve verzi s dřevěnými sedačkami:) btw, ty displeje pro cestující mají konečně nějaké opodstatnění a využití, ne jako u nových brněnských vozidel, kde z poloviny nefungují a z poloviny ukazují totéž, co ví každý z bočního panelu.. doufám, že páni z kordisu, nebo kdo to má na starosti vezmou rozum do hrsti a inspirují se:)

škodovko, potlesk! :applause:

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
MKzB píše:
A nebude to tím, že kolejiště ve Škodovce je "železniční", tzn. širší a hlubší žlábek? Na takovém ti snadno vykolejí každá šalina s malými okolky.

Možné to je, nemohu soudit.. každopádně to nejspíš bude klasická "dětská nemoc" (údajně by snad mělo jít o špatnou vazbu mezi jednotlivými pohony.. nicméně je to info z druhé (ač Plzeňské) ruky, takže...)


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Nejlip teda dirovanej chrom plech (ala RT8 ). Bez flexky nerozrezatelny, vzdusny..


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
To už může dojít rovnou k separaci I. a II. třídy... :mrgreen:

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
M3 píše:
Demon: ad sedačky - klidně bych nechal plastové bez polstrování. Z hygienických důvodů, i z důvodu čištění. Ti prasáci jezdí v celém voze :-D. Sice polstrované vypadají lépe, ale je lepší, nemít až takové pohodlí, ale zato si domů nedonést nějaká zvířátka, která v sedačkách bydlí...
Zvyřátka a aktuálně třeba žltačka žije i na plastu, navíc polstr je pohodlnější a vzdušnější, takže se tolik nepotíš.
Tohle jsou pro mě argumenty pro polstrovaný sedačky, ale jasně že maj i svoje nevýhody, právě proto bych to nechal na lidech kus od kusu.
Prasáci si teda aspoň u nás sedaj (a lehaj) hlavně dozadu nebo do druhýho vozu, protože jim tam hrozí menší nebezpečí, proto to rozložení...


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Demon: ad sedačky - klidně bych nechal plastové bez polstrování. Z hygienických důvodů, i z důvodu čištění. Ti prasáci jezdí v celém voze :-D. Sice polstrované vypadají lépe, ale je lepší, nemít až takové pohodlí, ale zato si domů nedonést nějaká zvířátka, která v sedačkách bydlí...


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Myslím si že se dočkáme i v Brně.Přece by si podnik nenechal ujít další typ vozu.Vždyt jich tu moc nemáme :-D


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
mh píše:
Co jsem slyšel, tak to rádo vyskakuje na vekslách :mrgreen:

A nebude to tím, že kolejiště ve Škodovce je "železniční", tzn. širší a hlubší žlábek? Na takovém ti snadno vykolejí každá šalina s malými okolky.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Podvozky jsou samozřejmě otočné - daní za to je tak složité technické řešení (16 x vodou chlazený bezpřevodovkový synchronní motor),
pantec je věcí vkusu, takhle prostě funguje líp a že se bude víc špinit je čistě věcí estetiky,
sedačky - dřevo je jednoznačně nejnáročnější na údržbu a nejnáchylnější k poškození, takže bych bral klidně barevně sladěné polstrované vpředu pro slušňáky a ve stejném odstínu plastové vzadu pro prasáky,
úzký přechod je taky daní za nízkopodlažnost kombinovanou s otočnými podvozky a nutno přiznat, že se s tím Škoda vypořádala se ctí.
Každopádně držim palce. :pray:

P.S. Zas tolik přejezdů vexlí to neabsolvovalo, aby se z toho dala usoudit náchylnost k vykolejení...


Offline
Uživatelský avatar

353
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Já to budu hodnotit jako laik a jako potenciální cestující,protože technickým parametrům vůbec nerozumím. Jako délůk a tak, tak tojo,ale třeba výkon - to já nepoznám, že jo.
Takže:
agresivní vzhled - celkem fajn
pantec - tady se jednoznačně shodnu s většinou: otočit (nebo nahradit "kosočtvercovým" - snad víte, co je tím myš¨leno)
sedačky - ujdou; možná paradoxně se mi nejvíc líbí ty dřevěné. asi by na nich lidem nejvíc klouzaly jejich ctěné ##MLUVÍM SPROSTĚ##, ale rozhodně se v nich nebude usazovat prach. ano, ty s červeným potahem působí honosně, ale do tramvají ani do žádných jiných veřejných dopravních prostředků prostě nepatří; a ten třetí typ se mi moc nelíbí.
interiér - až na ten úzký průchod v kloubu se mi zdá celkem fajn (ale kdo taky bude chodit po celé délce tramvaje, že? tam si lidé stoupnou maximálně, když už nebud kam jinam si sednout / stoupnout)
stanoviště řidiče - na můj vkus až moc "přeplácané" všemi knoflíky, kamerami, páčkami, čudlíky - ale asi je to dobře, protože má aspoň všechno pod kontrolou. možná trochu horší bude, až si honem nevzpomene, kde co má, ale nejsem řidič, takže nemohu posoudit.
a jelikož jsem ten článek nečetl, zajímá mě jen odpověď na jednu otázku,protože než bych to v tom článku našel, to bude rychlejší zeptat se tady: podvozky jsou otočné nebo neotočné? (případně, pokud by z vás byl někdo tak moc hodný a poslal mi SZ o tom, jak to vlastně laik může rozlišit, myslím tu otočnost a neotočnost; vím, že třeba Anitry maj neotočné, ale nevím, co to vlastně znamená, jak se toprojevuje, atd.) tak dík předem za odpověď.


Offline
Uživatelský avatar

946
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Musím uznat že se mi 15T moc líbí.Akorát ten sběrac bych otočil.Jinak smekám. :applause:


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
SYN píše:
Zajímavé, podle technických parametrů to vypadá dobře, možná až velmi dobře, snad to bude i dobře fungovat.


Co jsem slyšel, tak to rádo vyskakuje na vekslách :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Ja jsem hlavne zvedav, jestli se ji nekdy v Brne dockame. Urcite by si tu zaslouzila jezdit, ale kdyz je podepsana smlouva na 13T...

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

30
15 srp 2007 08:10
v Brně poblíž linek 1,3,11,30,36, 92,98,99, a kousek dal i 44/84,67 a 29. V Jihlavě u B,BI,7,36
http://www.novinky.cz/clanek/149848-vid ... prahu.html

_________________________________
Alea iacta est - Kostky jsou vrženy ;-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 319 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 19:56
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]