Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 6 z 13    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Další
Autor Zpráva
Offline
71
11 zář 2006 23:20
aresis píše:
Minimum 20 kusů bude odebráno v roce 2011. Těch devět sarančat navíc je díky penízkům co káply z ROPu.
Ohledně 15T v Brně, nevím proč se musíme opičit po Prahééé, co mají oni, musí mít Brno taky.

Pokud budou tramvaje dobré a zatím to vypadá, že opravdu budou, tak nevidím důvod, proč by se je Brno nemohlo také nakupovat. Vlastně jde o to, že je v ČR dobrým zvykem kupovat tramvaje zde vyrobené a z tohoto výběru bude 15T evidentně kvalitativně vyčnívat.

Problém s přístupností mechanických částí u nových výrobků je obecně probémém, jde o to, že zařízení jsou stále složitější, v případě tramvají jde i o nízkopodlažnost atd. Tohle se dřív vůbec neřešilo, všude místa spousta, tak se to mohlo pro lepší opravy přizpůsobit.


Offline
Uživatelský avatar

3073
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
miropiro píše:
Nechápu, opravdu mi nejde do hlavy, proč se toto uspořádání neobjednalo už od začátku (když to zřejmě jde; mám ale rovněž info od Lano, že se jednou koukala za sedačky a že tam je plno místa, takže by mohla být i širší ulička). ](*,)

No, podle toho kam se koukala. Třeba takový pískovač je vysoký, že se vejde jen za opěradla. Proto jsou ty sedadla dál od oken.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Anitry by se hodily. Ale ne ve zkracene verzi.


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
MKzB píše:
Marecek: To ale řekl primátor. Smlouva je psaná na 2-10 tramvají ročně po dobu 10 let, takže celkem minimálně 20 a maximálně 100 tramvají, psáno tramvají, nepsáno jakých.
Dle původních plánů mělo být 40 krátkých poršat, 40 dlouhých poršat (13T) a 20 obousměrných dlouhých poršat.

Jak ušlechtilé plány, ale ještě že se od toho couvlo, další anitry snad nejsou potřeba.
Eda píše:
JIsté je jen to, že v roce 2010 bude 5 ks a v roce 2011 také 5 ks. Všech těchto 10 nových tramvají již bude mít upravený interiér v lichých článcích na klasické sezení ve směru jízdy a proti němu.

Nechápu, opravdu mi nejde do hlavy, proč se toto uspořádání neobjednalo už od začátku (když to zřejmě jde; mám ale rovněž info od Lano, že se jednou koukala za sedačky a že tam je plno místa, takže by mohla být i širší ulička). ](*,)
aresis píše:
Minimum 20 kusů bude odebráno v roce 2011. Těch devět sarančat navíc je díky penízkům co káply z ROPu.
Ohledně 15T v Brně, nevím proč se musíme opičit po Prahééé, co mají oni, musí mít Brno taky.

Že by nějaký syndrom?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
daxi píše:
Přesně tak jak říká Eda.ještě celkem 10 vozů a konec.Smlouva sice byla na XY 13T.Ale podmínka byla tuším min.20ks a zbytek byl řešený dílčímy smlouvami.osobně si myslím že první patnáctky by mohly začít chodit nejdříve za 2 roky.


Minimum 20 kusů bude odebráno v roce 2011. Těch devět sarančat navíc je díky penízkům co káply z ROPu.
Ohledně 15T v Brně, nevím proč se musíme opičit po Prahééé, co mají oni, musí mít Brno taky.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Přesně tak jak říká Eda.ještě celkem 10 vozů a konec.Smlouva sice byla na XY 13T.Ale podmínka byla tuším min.20ks a zbytek byl řešený dílčímy smlouvami.osobně si myslím že první patnáctky by mohly začít chodit nejdříve za 2 roky.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
JIsté je jen to, že v roce 2010 bude 5 ks a v roce 2011 také 5 ks. Všech těchto 10 nových tramvají již bude mít upravený interiér v lichých článcích na klasické sezení ve směru jízdy a proti němu.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
OK, díky za vysvětlení.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Marecek: To ale řekl primátor. Smlouva je psaná na 2-10 tramvají ročně po dobu 10 let, takže celkem minimálně 20 a maximálně 100 tramvají, psáno tramvají, nepsáno jakých.
Dle původních plánů mělo být 40 krátkých poršat, 40 dlouhých poršat (13T) a 20 obousměrných dlouhých poršat.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
http://www.skoda.cz/transportation/novi ... d1896.html tady se mluví o stokusové sérii... To snad ne...


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
marecek.00 píše:
A to znamená kolik kusů a v jakém horizontu? (těch třináctek)

Co vím, tak smlouva byla sepsaná na 2-10 tramvají ročně po dobu 10 let. Loni ale přišlo 13 kousků.
Nějak jsem z toho pochopil, že 13T by mělo být minimálně 20. Ťeď je jich 19 a letos má přijít ještě 5 kousků.
Kari píše:
...A pak hlavě ty hadice zapojit je prý za trest. Je to přes rychlospojku, ale trefuj se když ti od fridexu klouže a pálí ruka...

A jaký to jsou hadice? Jestli jsou z měkký gumy nebo plastu, tak by neměl být problém je před odpojením zmáčknout nějakou svorkou, aby toho fridexu vyteklo co nejmíň.


Offline
Uživatelský avatar

3073
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
No, mě zas říkal, že 15T není pro mechaniky žádná výhra. Pokud se člověk chce dostat třeba ke kabelům, tam musí poodpojovat hadice ke chlazení motorů s fridexem, aby se tam vůbec dostal. A pak hlavě ty hadice zapojit je prý za trest. Je to přes rychlospojku, ale trefuj se když ti od fridexu klouže a pálí ruka... . To samé prý nastavování kolejovek, šrouby jsou utopeny někde na dost špatně přístupných místech. Uvidíme, necháme se překvapit.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
A to znamená kolik kusů a v jakém horizontu? (těch třináctek)


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Včera jsem se bavil s člověkem ze škodovky ohledně 15T pro Brno.
Nějaká smlouva na dodávku těchto vozů už jim prý leží na stole.Případná realizace ale bude nejdříve až po dodání nasmlouvaných 13T.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Kdyby se chtělo, tak by se dal v Brně vyzkoušet prototyp 9200, při jehož stavbě se počítalo s možnou změnou polarity,
jak mi Ing. Tarant na K-reportu potvrdil.

Ovšem záleží, jestli by projel všechny klíčové tratě, když vidím, jak jsou v některých místech kolejnice utopené.


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Když jsem se díval na pražskou část idnes.cz, našel jsem tohle:
Škoda 15T


Offline
100
12 dub 2009 18:15
http://www.novinky.cz/domaci/199416-nov ... mesic.html


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Demon píše:
...a předpokládám i úpravu pluhů

úprava pluhů snad bude nutností, ne?


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Janatak píše:
A jak se to bude řešit při příštích zimách? Bez důkladnější očisty sněhu v průjezdném profilu 15T to nepůjde.
Vždyť to píšu, má jich tu být přes 30, takže si částečně cestu upraví samy a předpokládám i úpravu pluhů...


Offline
304
12 lis 2007 20:03
Předpokládám, že v příštích zimách bude už 15T jezdit, a tak bude schopná vytvořit širší průjezdní profil dle sebe.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
A jak se to bude řešit při příštích zimách? Bez důkladnější očisty sněhu v průjezdném profilu 15T to nepůjde.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
PvvS píše:
Demon : muzes upresnit, co presne se deje ? krom toho motoru ?
Cituji: "Tramvaje tak stále čekají na homologaci, kterou jim udělí drážní úřad. A ten nerozhodne dřív, než budou ukončeny všechny testy. S některými se ale musí čekat na lepší počasí. Při "dobré konstelaci hvězd" a rychlém odtátí sněhu a oteplení by se testy daly zvládnout do čtyř dnů, ovšem některé opět v Plzni."Momentálně je problém ve výšce sněhové přikrývky v ulicích, kterou nikdo neuklízí a v tom, že stávající typy tramvají jsou v dolní části užší a mají boční plenty ve větší výšce než 15T, takže si v čerstvém sněhu vyfrézovaly drážky podle sebe, což 15T nestačí.
A jelikož sníh zmrznul, přišla by 15T při prvním výjezdu o všechny spodní plasty.
Kdyby jich tu bylo víc a jezdily hned od začátku sněžení, nemusely teď čekat na oblevu...
Tramvajové pluhy v tomhle taky moc nepomůžou, bo mají průjezdný profil radlice dle T3.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Demon : muzes upresnit, co presne se deje ? krom toho motoru ?


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Nové tramvaje zatím v Praze nejezdí, prototypy nefungují


Offline
Uživatelský avatar

3692
28 úno 2006 19:00
Njn, když se někdo pokouší o ULF, a ULF to není... #-o


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 319 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 dub 2024 16:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]