Diskuzní fórum MHD Brno http://forum.bmhd.cz:80/ |
|
Škoda 13T http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=439 |
Stránka 147 z 158 |
Autor: | manil [ 01 říj 2007 01:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
Na 13T 1901 jsou v současnosti prováděny zátěžové zkoušky. Po celém voze jsou rozmístěny kolejnice simulující plnou obsazenost. |
Autor: | pd [ 30 zář 2007 15:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
No až bude mít Combino takový věk, jako UV, tak bude řachtat taky. A tratě pro Combino byly opravdu rekonstruované, ale možná že už to na nich není poznat... |
Autor: | PvvS [ 30 zář 2007 15:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
No tak tahle urcite ne, ani v centru, kde predtim UV rachtala mlatila... |
Autor: | manil [ 30 zář 2007 14:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
PvvS píše: Tak jsem se projel v budapesti combinem II. generace amuzu rict jediny. Skodovacky vyrobky sou na 2 veci . V oblouku pri prudkym najezdu kopou uplne stejne , maj schody. Vnitrni hlucnost je co se tyce vyzbroje stejna , vnejsi je u combina podstatne nizsi. A nebyla to nejaka speci trat, klasicka mestska trat, kde jezdej uz temer jenom Np vozy, a ani na obloucich to nebylo poznat.Pri predchozi jizde UVckem to maltilo, rachtalo. Combino v pohode.Proc se tu tak setri... Nebude to tím, že Combina v Budapešti jedzí na kompletně rekonstruovaných tratích? |
Autor: | PvvS [ 30 zář 2007 13:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
Tak jsem se projel v budapesti combinem II. generace amuzu rict jediny. Skodovacky vyrobky sou na 2 veci . V oblouku pri prudkym najezdu kopou uplne stejne , maj schody. Vnitrni hlucnost je co se tyce vyzbroje stejna , vnejsi je u combina podstatne nizsi. A nebyla to nejaka speci trat, klasicka mestska trat, kde jezdej uz temer jenom Np vozy, a ani na obloucich to nebylo poznat.Pri predchozi jizde UVckem to maltilo, rachtalo. Combino v pohode.Proc se tu tak setri... |
Autor: | fysk [ 27 zář 2007 23:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
Ví někdo v jakým stavu je ta druhá krasavica. Už tady měla bejt! A taky jesli někdo neví,jestli bude na strojírenským veletrhu nějaká z nových tramvají? |
Autor: | chat-maniac [ 27 zář 2007 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
krajic: jak chceš dělat nějakej průměr vozu, když na něm docela často lítá někdo jinej??? (i když ho mám přidělenej, někdy s ním jezdí někdo jinej, někdo si ho vybrečí nebo jde na dílnu tak je na trhačce). Takhle žádný čísla nevymyslíš. A i kdyby jo, nevím jak by se z toho teda počítaly bonusy k platu za úsporu pro jednotlivý řidiče. |
Autor: | manil [ 27 zář 2007 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
Kolem 13:50 byla na Náměstí Míru :) |
Autor: | Izidor [ 27 zář 2007 16:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
Vetřelec spatřen v 14:45 na nám. maršála Malinovského(točil od Célu na Moravák) bez viditelých zámotků drátů, jak si zjednával respekt v na našich kolejích. |
Autor: | Smolda68 [ 27 zář 2007 15:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
u trolejáku mají vetšinou svuj, aspon teda v komíně, sjou tam na jeden cca 3 |
Autor: | Mouka [ 27 zář 2007 15:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
Krajic: 4+2: 3 řidiči (1 ranní, 1 odpolední, 1 volno) 5+2: 2 řidiči (1 ranní, 1 odpolední, o víkendu oba volno) noc/trhačky: 2 řidiči (5+2 trhačky a 4+2 noční, případně trhačkář může mít svůj vůz sám) Ty čísla znamenají, kolik dnů jezdíš a kolik máš dnů volna (např. 4+2 - 4 dny jezdíš ranní, pak 2 dny volno, pak 4 dny odpolední, pak 2 dny volno) |
Autor: | manil [ 27 zář 2007 14:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
Pokud jde o tramvaje, žádné přidělené vozy neexistují. Rozdíly jsou pouze v rozšířeních na jednotlivé typy (vlek, trojče 13T, spousta pisáreckých, kteří jsou u podniku déle nemají zaškolení na KT8, většina medláneckých nemá na Anitru (i v pisárkách ji ještě všichni nemají)) atd. |
Autor: | Kari [ 27 zář 2007 14:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
U šaliny je to jak to ba koho vyjde. U ostatních trakcích nevím. |
Autor: | krajic [ 27 zář 2007 14:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
chat-maniac píše: A je to jenom dobře, nebylo to spravedlivý. Někdo měl novej vůz, někdo plečku, někdo jezdil linky jako 49 po rovince, někdo zase 67 přes město. Na to prostě není objektivní metr. Mohu mít dotaz? Kolik řidičů s danou tramvají (busem, trolejbusem....) jezdí? Je to takže dva tři řidiči se střídají na jednom stroji nebo se to přiděluje jak to přijde pod ruku? Pokud by bylo více řidičů na jeden vůz, pak by se dal ten bonus za spotřebu dělat z průměru jednoho vozu na jedné lince. Pak by to objektivní bylo. Díky za odpověď |
Autor: | chat-maniac [ 27 zář 2007 11:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
A je to jenom dobře, nebylo to spravedlivý. Někdo měl novej vůz, někdo plečku, někdo jezdil linky jako 49 po rovince, někdo zase 67 přes město. Na to prostě není objektivní metr. |
Autor: | M3 [ 26 zář 2007 22:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
Honza píše: Neexistovaly bonusy za ušetřenou energii ? Tak měla by se tam otáčet ventilace. Asi žiju v bludu Bonusy existovaly, ale pouze u řidičů autobusů za úspornou jízdu. Ale to už je dlouho zrušeno. |
Autor: | Honza [ 26 zář 2007 21:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
chat-maniac píše: A můžeš mě říct čím nebo co by měli ti řidiči šetřit když to nepustí??? Neexistovaly bonusy za ušetřenou energii ? Tak měla by se tam otáčet ventilace. Asi žiju v bludu |
Autor: | Tasa [ 26 zář 2007 20:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
rt6n1 píše: Osobně bych chtěl aby se z toho vyklubala RT6 Ze začátku se mě Adélka nelíbila, ale přicházím jí na chuť a začíná se mě aji líbit. A co jinýho nám zbyde. |
Autor: | rt6n1 [ 26 zář 2007 19:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
Falkon píše: To je pro to, že 13T dospívá rychleji než jsme si mysleli...to,co jste vidě+li na Svoboďáku (příp. jinde) byla zatím jenom housenka:) Už se těším, až se z tý kukly vyklubě nový motýlek...co myslíte, jaký to bude mít křídla?:-D Osobně bych chtěl aby se z toho vyklubala RT6 Ze začátku se mě Adélka nelíbila, ale přicházím jí na chuť a začíná se mě aji líbit. |
Autor: | astroh [ 26 zář 2007 19:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
Smolda68 píše: Zhruba ve 13:00 se vracela z5 do vozovny ....abych ji cca v 16:00 videl vyjizdet z moravaku smer vozovna medlanky |
Autor: | Igor Mauricio [ 26 zář 2007 18:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
anarchia99 píše: ko- co?? kokon čiliže zámotek obal na kuklu, který vytvářejí některé druhy hmyzu takže 13T s těma kabelama vypadala jak kokon :) |
Autor: | anarchia99 [ 26 zář 2007 18:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
rt6n1 píše: Všiml jsem si, že ty kabely vedli ze střechy skrz okýnka dovnitř. Vypadala jak kokon. ko- co?? |
Autor: | Falkon [ 26 zář 2007 18:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
To je pro to, že 13T dospívá rychleji než jsme si mysleli...to,co jste vidě+li na Svoboďáku (příp. jinde) byla zatím jenom housenka:) Už se těším, až se z tý kukly vyklubě nový motýlek...co myslíte, jaký to bude mít křídla?:-D |
Autor: | rt6n1 [ 26 zář 2007 16:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
Všiml jsem si, že ty kabely vedli ze střechy skrz okýnka dovnitř. Vypadala jak kokon. |
Autor: | Smolda68 [ 26 zář 2007 15:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 13T |
Zhruba ve 13:00 se vracela z5 do viozovny |
Stránka 147 z 158 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |