Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Škoda 13T
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=439
Stránka 6 z 158

Autor:  Rem [ 15 úno 2021 18:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

Na konkurenčních žlutě laděných stránkách o dopravě jsem se dočetl, že jeden z diskutujících slyšel o tom, že při VP 13T dojde ke změně nátěru. Bylo by dostupné nějaké potvrzení této informace, případně nové schéma nátěru?

Autor:  pepola [ 15 úno 2021 02:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

Kari píše:
Ví, ale radši veřejně ten primární důvod ventilovat nebude. Sekundárním důvodem byl problém s nedostatkem náhradních dílů. Ale nebojte, je dílem pár dnů, kdy vyjede vozit matroš.


Pokud posloužila pro zprovoznění 1926, tak to bylo rozumnější, když díky ní jezdil vůz s lepším rozmístěním sedadel, než "kurníkoid s hřady"...

Autor:  MKzB [ 14 úno 2021 14:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

Pokud vím, tak 1901-1906 měly stejnou konstrukční vadu na podvozcích jako všechny pražské 14T.

Autor:  Kari [ 14 úno 2021 13:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

Ví, ale radši veřejně ten primární důvod ventilovat nebude. Sekundárním důvodem byl problém s nedostatkem náhradních dílů. Ale nebojte, je dílem pár dnů, kdy vyjede vozit matroš.

Autor:  Staník [ 14 úno 2021 11:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

Ví někdo prosím z jakého důvodu stál vůz 1906 od začátku listopadu 2019 mimo provoz? Zatím jsem se žádného zdůvodnění nedopátral...

Autor:  Jarda24 [ 05 úno 2021 15:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

Mám takový dotaz. Bude v rámci VP na starších Poršatech změněno situování sedadel v lichých článcích?

Autor:  FD [ 10 lis 2020 08:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

xxx píše:
Však to byla taková řečnická otázka na zamyšlení. Ne, fakt neočekávám, že by mělo dojít zrovna od letošního prosince k posílení MHD.

Tak svět se neustále vyvíjí a pomyslnou "křišťálovou kouli" nemá nikdo. Letošní rok v plné nahotě ukázal, že vývoj je zcela nepředvídatelný.

Autor:  MartinV [ 10 lis 2020 08:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

Na druhou stranu jsou na linky vypravována kapacitnější vozidla, což vyvažuje prodloužení intervalu. Spíš, než zkrátit interval, by to chtělo zefektivnit návaznosti a rychlost přepravy.

Autor:  xxx [ 09 lis 2020 21:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

Však to byla taková řečnická otázka na zamyšlení. Ne, fakt neočekávám, že by mělo dojít zrovna od letošního prosince k posílení MHD.

Autor:  Jezour [ 09 lis 2020 21:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

Tak si zkuste odpovědět sám -
město jakožto objednatel rozsahu dopravy a vlastník všech akcií DPmB:
1) odmítlo zdražovat jízdné pro volební rok 2021,
2) dá maximálně stejný příspěvek (2,1 mld.) na provoz MHD 2021,
3) nebude sanovat ztrátu jízdného, která za letošek bude rozhodně devíticiferná (z plánovaných 975 mil. za jízdné bude tak něco málo přes 800 mil.)
O posilování MHD (alespoň pro rok 2021) fakt nemůže být ani řeč... A do dalších let nevidíme nikdo.

Autor:  xxx [ 09 lis 2020 21:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

Já si ty 7,5minutové intervaly právě pamatuju, no... Kde jsou ty časy... Asi nehrozí, že by se někdy vrátily, že?

Autor:  MHD Brno [ 09 lis 2020 20:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

Já už si to vše zjistil na jrbrno.cz. :D

Autor:  P. Haluza [ 09 lis 2020 16:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

Ještě by to asi chtělo upřesnění:
Z Řečkovic jede 00306 v 5:03, 00312 v 5:33.
Z Bystrce jede 00606 v 4:54, 00612 v 5:24.

Autor:  MHD Brno [ 09 lis 2020 15:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

P. Haluza píše:
O víkendech přejíždí 00306, 00312, 00606, 00612.

dikes..

Autor:  MartinV [ 09 lis 2020 12:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

Ok, v tom případě se omlouvám. Je to už nějaký ten pátek.

Autor:  FD [ 09 lis 2020 12:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

MartinV: Tak v té době byly intervaly (víkendové) opravdu kratší, desetiminutové byly plošně od 1. 1. 2010 (omezení dopravy skrze ekonomickou krizi). Souhrnné info např. zde: https://www.bmhd.cz/aktuality/aktualita.php?752 .

Cracatit: Jasně, v té době už o víkendech 13T (s výjimkou pár kurzů během nesnesitelného vedra o prázdninách 2015) na d-1 nejezdily.

Autor:  MartinV [ 09 lis 2020 10:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

Xxx: to nebyl :mrgreen: interval byl ve stejném rozsahu, jako dnes (akorát např. jiné vedení linek).

Autor:  Cracatit [ 08 lis 2020 13:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

FD: Já si dřívější výpravu před rokem 2012 moc nepamatuju. Takže ano, je to možné, že na jedničce byl nějaký stálý kurz. Já si hlavně pamatuju trojice a provoz K3 na jedničce. Moje odpověď byla až k pozdější vypravenosti řekněme od roku 2016 dál, takže se omlouvám, jestli nesedí ke konkrétní fotce z nějakého období.

Autor:  P. Haluza [ 07 lis 2020 18:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

O víkendech přejíždí 00306, 00312, 00606, 00612.

Autor:  MHD Brno [ 07 lis 2020 17:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

Rem píše:
Saranče se na d-1 vyskytuje pravidelně i teď. Pravda jde jen o přejezdy na půl kola, ale je tam.

Na jakém kurzu?

Autor:  xxx [ 07 lis 2020 14:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

Nebyl tehdy víkendový interval 7-8? Proto jezdily na jedničce 13T, na čtverce T3 atd.?

Autor:  Rem [ 06 lis 2020 23:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

Saranče se na d-1 vyskytuje pravidelně i teď. Pravda jde jen o přejezdy na půl kola, ale je tam.

Autor:  FD [ 06 lis 2020 23:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

Navíc v době, ze které pochází ta diskutovaná fotografie v aktualizaci a o které píši, jezdila “šestka” v trase KPN - ÚH a opravdu na ní nejezdily 13T. Ty začaly až v době dnešní trasy “šestky”. V pracovní dny jezdily 13T na “trojce” (včetně úplného počátku zkušebního provozu 1901 s cestujícími) a “devítce” (tehdy z Lesné do Komárova). Tudíž informace o tom, že tehdy jezdila nejčastěji na “šestce” se nezakládá na pravdě!

Autor:  MtM [ 06 lis 2020 23:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

13T na 1 jezdívaly i o víkendech kolem roku 2010. Když jsem nedávno projížděl své fotky, na mnoha jsem to zahlédl a vzpomněl si na to.

Autor:  FD [ 06 lis 2020 23:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škoda 13T

Tak v té době nebyla LF2 ani jedna fyzicky ve stavu, natož v soupravě. Dvojice LF2 je záležitostí pozdějšího období, než o kterém můj příspěvek byl (od 9/2009), soupravy LF2 + LF1 pak začaly jezdit mnohem později (9/2013).

V době, o které píšu skutečně 13T (1901 a 1902) na jedničce o víkendech pravidelně jezdily, spolu s nimi soupravy 2 * T, KT8 a K3.

Stránka 6 z 158 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/