Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 158  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

192
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Nejen pro člověka s brýlemi jsou dost špatně vidět. Na delší vzdálenost nepoznám linku narozdíl od BS310. A když už něco modernizuji, tak pořádně.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Proč? Nefungujou?


Offline
Uživatelský avatar

192
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Spíš mi vadí to, že nevyměnili BS210 za BS310. Jinak mně se ten nový lak ze začátku vůbec nelíbit a teď už jsem si v pohodě zvykl (viděl jsem i horší věci, třeba PiD nátěr). Spíš mi teda vadí ty zastaralé panely. :-x


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
Přetřou to, ale aby uspořádali interiér lichých článků nějak lidsky, to fakt ne.
Místo přetření si měli ty prachy nechat a změnit to sezení, i kdyby jen ve 2 šalinách, stále by to bylo o 2 nepoužitelný krámy méně.

Lak se musí obnovit tak jako tak, takže jaké barevné provedení se použije je už skoro jedno. Navíc bych řekl, že nová varianta bude spíš levnější jako ta původní, neb ta červená je jen polep na celobílém podkladu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
124
18 srp 2019 17:01
Posledních x let jsem se těšil, až půjdou 13T na VP, při které by se otočily sedačky ve směru jízdy. Tak si asi budu muset počkat až na GO.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Přetřou to, ale aby uspořádali interiér lichých článků nějak lidsky, to fakt ne.
Místo přetření si měli ty prachy nechat a změnit to sezení, i kdyby jen ve 2 šalinách, stále by to bylo o 2 nepoužitelný krámy méně.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
No, a pro mě je to teď spolu s Draky nejhezčí brněnská šalina. Sto lidí, sto chutí.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Alanis píše:
A asi budu znít za úchyla, ale ten původní nátěr 13T považuji za opravdu zdařilý, oddělení čel stříbrnou se k této tramvaji opravdu hodil. V porovnání se starým a novým nátěrem pražských 14T opravdu vyniká/vynikal.


Anebo sis jednoduše zvykl. Když ty šaliny přijely do Brna, na to barevné oddělení obou čel od zbytku vozu nadával snad každej.

V každém případě vizuál ala 1902 je absolutně strašnej.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Bílá barva se hlavně špatně udržuje.

V létě jde na bílé vidět prach, v zimě se to hned zaliská od sněhu a jak to taje, tak samozřejmě bílá bílou už není a na šalinách do toho můžete ještě připočítat celoročně černou od uhlíků...

Měl jsem bílé auto a muselo pryč, to jsem mohl být každý druhý den v myčce. Na baráku máme bílá okna a to stejné...

A asi budu znít za úchyla, ale ten původní nátěr 13T považuji za opravdu zdařilý, oddělení čel stříbrnou se k této tramvaji opravdu hodil. V porovnání se starým a novým nátěrem pražských 14T opravdu vyniká/vynikal.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
MartinV píše:
Mimochodem při podobném poměru bílé a červené se dalo vytvořit něco á la znak města (tedy červenobílé pruhy).

Nebo neco takoveho... https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... L_4015.jpg

Mimochodem Praha ten novy nater PID sice aplikuje i v MHD, ale s vyjimkou tramvaji 15T a derivatu T3, takze prakticky jen na autobusech DP.

A ono inspiraci pro ten nater JmK mohlo byt i tohle: https://www.vor.at/fileadmin/CONTENT/Bi ... llwein.jpg
Jen misto zelene se pouzila ta ruzova.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zatímco Praha se vydala směrem větší úpravy interiéru a lepšího nátěru (to druhé je spíš subjektivní pocit), my jsme se neomylně vydali opačným směrem. Ponechání kolmých sedaček a sanitkoidním nátěrem, který nerespektuje karoserii vozu. Mimochodem při podobném poměru bílé a červené se dalo vytvořit něco á la znak města (tedy červenobílé pruhy).


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Ten IDS nátěr nevypadal úplně špatně (ale ne že by to bylo bůhví co) na některých vizualizacích, ale v reálu je to fakt pěkný hnus. Ta růžová/magenta vypadá jako vybledlá červená po 20 letech a doplňuje to už pouze nudná šeď. To co je na 13T je taky šílenost. Mně se to nelíbí ani na Dracích, ale na Poršatech je to ještě horší, navíc to absolutně nerespektuje spáry a prolisy na karoserii. Nejvíc mi vadí ten poměr bílé k červené, vypadá to kvůli tomu podle mě strašně lacině a hádám, že to i levnější bude - zřejmě proto DPMB v soutěži trval na použití pouze bílé a červené bez šedé/černé/stříbrné a zřejmě ještě vybíral mezi návrhy s co největším podílem bílé, jinak si to finálně nedovedu vysvětlit.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
On nikdo nic tady z finska ani odjinud nemusel vidět, stačí používat google a najít si hafo nátěrů, těžko někdo vymyslí něco, co udělá uplně přesně jak to už někde existuje, bohužel každej má jiný vkus a ten hnus se asi někomu zalíbil tak to navrhl a někdo jiný schválil, ano PID lak znám moc dobře a i to je upravená kopie či minimálně se nechali inspirovat jinde. Taky u PID tvrdili, že červená bude zvýrazňovat dveře, jak to dopadlo všichni víme. Ale lak je věc názoru, někomu se líbí, někomu ne, podle mě je to hnus oboje.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
PID schéma je totálně hnusný, ty svislý pruhy mu dávají na ##MLUVÍM SPROSTĚ##, nátěr v Jmk ještě celkem jde.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
M píše:
Díky bohu, že tento nový hnusný lak ids jmk nebude aplikován na DPMB. Je to jeden z nejhnusnějších barevných schémat co existuje, navíc okopírovaný.

Viděl jsi už pražské?


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Nemyslím si, že je okopírovaný. Jeho návrh, resp. zapracování do podmínek VŘ, vznikly v době, kdy tu nebylo jediné auto v nátěru Transdev Finland. A silně pochybuju, že se někdo z odpovědných vydal do Finska na zkušenou, a vybrali zrovna tak blbé schéma, co se tu za pár měsíců objevilo na dovezených vozech.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Díky bohu, že tento nový hnusný lak ids jmk nebude aplikován na DPMB. Je to jeden z nejhnusnějších barevných schémat co existuje, navíc okopírovaný.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Krajský nátěr je podmínkou u smluv s regionálními dopravci, a týká se jen nových vozidel.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
A to ty vozy nebudou součástí IDS JMK, že se neaplikuje nový "jednotný" nátěr IDS JMK (tzv. finský nátěr)?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Barevný řešení vzor 1902 je běžná součást VP 13T.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
1908 zkušebka, stejná příšernost jak 1902 ](*,)

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ode mě to byla velká nadsázka a pokus o humor, ale pokud by se vyřadil jeden podvozek, tak to bude samozřejmně o brzdách, nicméně u 13T to určitě nebude takový problém, jako u K2R nebo RT6, u kterých ty brzdy byly řešené jiným stylem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Jo, na dva podvozky by to jet mohlo. Jenže RT6 měla takovou úpravu, že více zatížený podvozek dostával při rozjezdu větší proud.
A opět - byly problémy s hydraulickou brzdou středního podvozku, což by ta 13T v uspořádání Bo - 2 - Bo musela mít taky.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Říká vám něco pojem adheze? K2 má 60%, tohle by mělo 30%. A netrakční podvozky budou celou dobu brzdit kotoučema. Víte proč se vyřadily vleky?


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Pokud se nepletu, každý podvozek má dva motory...jen pro info. Lepší říkat, jízda na dva hnané podvozky....koneckonců v německu běžná věc a zde to měla stejně RT6.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]