Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 4 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 158  Další
Autor Zpráva
Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak na dvojce to musí být schopné i na dva motory, je skoro celá na rovince nebo s minimálním klesáním...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
miropiro: No, tohle je zrovna taková „zbytečná“ přestavba. Daleko důležitější je změna interiéru, aby se tam dalo vůbec nějak…sedět, stát, procházet, prostě to používat.
Navíc, pokud si dobře pamatuji, 13T má 6×90 kW motory. S touhle úpravou by to mělo jen 4. Na ~30 m, a bůh ví kolik tun (45? Nevím už, jen vím, že to je šíleně těžký). Velmi bych se obával, jestli by to bylo schopný vůbec…jet, s lidma nebo možná i bez. A motory tam měnit nebudou. Kdysi jsem se díval, a tyhle motory jsou tak šíleně drahý, že mít pár, tak si za ně koupím byt.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
M píše:
Člověk by ale řekl, že pokud se tato přestavba udělala v Praze, tak to jde, funguje, muselo to být schváleno a homologováno, pak nevím, proč by to nešlo v Brně, ledaže by to bylo tak drahé, že se to prostě nevyplatí.

A i když je to mega sci-fi, tak mi to nedá. Pokud by se třetí článek udělal nízkopodlažní, tj. mohl by být odmontován motor a vznikl by prostor pro klimatizaci (a tím pádem bychom tu měli klimatizovanou Porschetru a lá Wroclaw), tak zvládla by takto upravená tramvaj bez jednoho motoru vůbec po Brně jezdit? Osobně si říkám, že snad na lince dva by problém se stoupáním být nemusel, možná i v případě linky 12 vedené po Rooseveltově taky ne.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Myslím, že jeden takový tragéd Bc. Ondatra vedl město pár let a aktuálně je k vidění jako exemplář někde na Ministerstvu vnitra (pravděpodobně budova Nad Štolou v Prahe). :oops: Asi ještě bude škodit dál, jestli se Socani ještě znovu proderou do Sněmovny na podzim.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
No tak to je úplně šílenost. Plus 100ks autobusů také z roku 2015, přestože tedy do části z nich byla dosazena dodatečně. To bych chtěl někdy potkat toho tragéda, který byl odpovědný za schválení takové objednávky. Pro pobavení bych ho chtěl spatřit sarcastic sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
2389 píše:
...A za mě je největší prasárna, že někoho vůbec napadne za 57 míčů v roce 2007 nakoupit vůz bez klimatizace....


Stejně jako 30 vozů 31Tr v roce 2015!

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Zase na stranu druhou, jako náhrada starých K2 je i řešení s tímto nevýhodným interiérem dobré. To gró, proč jsou tyhle vozy neoblíbené u cestujících, je to, že tehdá se nakoupily jako náhrada 2xT3. A za mě je největší prasárna, že někoho vůbec napadne za 57 míčů v roce 2007 nakoupit vůz bez klimatizace. Plus teda ten smluvní doběr 20 kousků v roce 2016 bez klimy, to už je úplná komedie. Minimálně u tram. trakce měla být klima samozřejmostí u všech vozů pořízených po miléniu, a to z toho důvodu, že tyhle neklimatizované křápy tady budou strašit ještě v roce 2050, pokud budu uvažovat, že tu aktuálně stále jezdí tramvaje z roku 1968, byť tedy v modernizovaných podobách.


Naposledy upravil 2389 dne 03 črc 2021 12:56, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
M píše:
Člověk by ale řekl, že pokud se tato přestavba udělala v Praze, tak to jde, funguje, muselo to být schváleno a homologováno, pak nevím, proč by to nešlo v Brně, ledaže by to bylo tak drahé, že se to prostě nevyplatí.


Urcite to lze, ale stoji to nejake penize navic + asi nutnost vypapirovat zmenu (=dalsi penice + cas odstaveni vozu). Penize navic do toho ted asi nikdo davat nechce.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Člověk by ale řekl, že pokud se tato přestavba udělala v Praze, tak to jde, funguje, muselo to být schváleno a homologováno, pak nevím, proč by to nešlo v Brně, ledaže by to bylo tak drahé, že se to prostě nevyplatí.


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Velké zásahy se většinou schvalovat musí. Ostatně ani na auto si nemůžete dát, co se vám zlíbí.. teda můžete, dokud vás nezastaví benga, nebo nevyhodí z STK sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
MartinV píše:
DP na FB reagoval stylem, že přestavba (těch sedadel) by nebyla legislativně v pořádku a vůz by nebyl provozuschopný. Tak buď nás tahají za nos, nebo jsou 13T a 14T diametrálně odlišná vozidla. :mrgreen:


Nebylo to spíš myšleno tak, že by to muselo projít nějakýma většíma ouředníma pičičandama, a čekalo by se na papíry?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
MartinV: to nebudu komentovat sarcastic

Ale připomíná mě to: odpojení pípáku blinkru je hrubý zásah do konstrukce vozidla a tudíž zakázáno ( Karosa 700 a 900 )


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
DP na FB reagoval stylem, že přestavba (těch sedadel) by nebyla legislativně v pořádku a vůz by nebyl provozuschopný. Tak buď nás tahají za nos, nebo jsou 13T a 14T diametrálně odlišná vozidla. :mrgreen:


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Osobně považuji za to nejdůležitější změnění uspořádání sedadel v lichých článcích vozů 1901 – 1919. Prostě prasárnu předělat na něco použitelného. TO je to maso. Místo toho dostáváme samou omáčku okolo.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
148
30 říj 2019 16:42
Nikdy jsem nebyl fanoušek tech stříbrných čel a nejvíc se mi 13T líbila v CVR "You plus" (každá CRV je lepší než unifik) se toto nové schéma v podstatě "líbí". Ale druhá věc je jak ta žížala z boku vypadá až moc vtipně.

Na třetím článku chyby horní vodorovný pruh záměrně nebo je to chyba?


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Kdysi jsem se zrovna tady na ty "čtverky" ptal a má je jen 1901 a 1902, ty ostatní mají sudé články jen po směru a žádnou sedačku otočenou. Takže třeba pro orientaci nevidomého člověka je to fajn, že nově budou všechny sudé články Poršeter stejné a nečeká mě tohle překvapení. Ještě je něco podobného v Anitrách, jestli si to dobře pamatuju, zrovna nima moc nejezdím, za poslední dobu vlastně vůbec, jen dvakrát na stojáka, když mi vyšla Anitra na čtyřce do města místo Draka.
Doufal jsem, že otočí sedačky aspoň v jednom z lichých článků.
S poznámkou o stříbrné souhlas. Minimálně spodek šaliny mohl být celý stříbrný se šedýma podvozkama a bílé dveře, bylo by to kontrastní a červenou pěkně "od pasu nahoru" klidně i na střechu a bylo by. Bílé by byly jenom dveře. To by šlo, nebo ne?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
122
23 čer 2014 12:31
Když už by si člověk myslel, že nic horšího přijít nemůže, tak brněnský DP ještě dokáže překvapit.
Moc se to nepovedlo, ten nátěr alá EVO 2 je na 13T jak pěst na oko. Absolutně to nijak nerespektuje konstrukci vozu. Amatérizmus v praxi.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
jakub S. : tak zrovna toto vadilo ze všeho nejméně. Ani jsem si toho nevšiml, špatné sedačky jsou uplně jiné a jinde a všechny zůstaly. Toto nestojí ani za řeč.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
xxx píše:
Nějak nevidím žádnou změnu v uspořádání sedadel ve čtvrtém článku... Dobrou změnou jsou ale ty přidané schodky.

Zde je to drobně vidět (vykukuje bílý kryt sedačky). 1902 měla v sudých článcích předposlední dvojsedačku čelem vzad, tedy do čtverky.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
No ona myšlenka nebyla špatná, ale provedení je bídné.
Ten přechod červené u Evo2 zvýrazňuje kloub a u 13T je těch kloubů prostě moc a nehodí se to, navíc zatočení smerem dolu a pak nahoru, je to strašný.
Možná, kdyby ten přechod přes kloub udělali jen jeden nebo max dva, možná by to vypadalo lépe, těžko říci.
Nechápu, proč zmizela černá kolem oken, vypadalo by to lépe, toto je jak osmdesátá léta.
Ten schodek je dobrej nápad, přeci jen, byl to schod jak hrom.
Žádná otočená sedadla jsem taky nenašel.
Bohužel žádná klima, ale to bylo jasné, neni ji kam dát.

Toto bude oficiálně nový lak který se bude dávat na vše? Doufám, že ne.

Bílá časem zežloutne a nebude tak pěkná. Navíc se na ni bude šíleně držet špína.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondro: stříbrná barva též ne, a špína na ní tolik není vidět. Subjektivně mi ta bílá nepřijde jako nejlepší volba, nebo alespoň kdyby bylo méně bílé a více červené.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
miropiro píše:
Čili klima nikde, otočení zní nadějně taky, ale pak se podíváte do galerie a samozřejmě až na to otočení sedaček ve čtvrtém článku, která se udělala tak, že tam doposud lidi seděli proti sobě, se nic nezměnilo.

Nějak nevidím žádnou změnu v uspořádání sedadel ve čtvrtém článku... Dobrou změnou jsou ale ty přidané schodky.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ono je to něco za něco. V situaci kdy se tramvaje lakují jednou za cca 12 až 15 let může být výhoda, že bílá barva moc nebledne a déle vydrží ve vizuálně solidním stavu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Na těch velkých bílých plochách se bude krásně vyjímat špína, především na podzim, v zimě ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Obrazem: DPMB vylepší tramvaje Škoda 13T, dostanou nový vzhled. První už míří do provozu

Nejdříve to zní nadějně:

„Vzhledem k tomu, že už vozy z první série najezdily v provozu 600 tisíc kilometrů, nastal podle našeho servisního plánu čas na provedení takzvané velké prohlídky, během které se vůz demontuje na části, zkontroluje a provede výměna opotřebených komponent. Navíc jsme přidali několik prvků pro cestující a také zcela nový design,“ uvedl generální ředitel DPMB Miloš Havránek.

a pak

„Některá sedadla jsme pro větší pohodlí otočili po směru jízdy. V interiéru jsme mezi články doplnili schodek navíc, který je osvětlený a zajistí tak větší bezpečnost cestujících při průchodu vozem. Zcela nové bude i čalounění na sedadlech, použili jsme stejný vzor jako při výrobě tramvají Drak,“ doplnil Havránek. Náklady na materiál a práci činí na jeden vůz přibližně šest miliónů korun.

Čili klima nikde, otočení zní nadějně taky, ale pak se podíváte do galerie a samozřejmě až na to otočení sedaček ve čtvrtém článku, která se udělala tak, že tam doposud lidi seděli proti sobě, se nic nezměnilo.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 23:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]