Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 5 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 158  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
Zkouška

Díky, tupec zase něco aktivně změnil v profilu a ani o tom neví... Prosím tedy moderátory o zmoderování tohoto problému :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
goldfinger píše:
T3, K2 a T6 mají aspoň otočné podvozky. Chápu, že z pohledu zejména hůře pohyblivého cestujícího je NP příjemnější, ale škody páchané pevnými podvozky na svršku jsou bohužel více než patrné.

A co škody způsobený kmitáním otočných podvozků a jejich sinusovým pohybem ? Tedy vyhlodaný boky v rovných úsecích, vlnitý hlavy kolejnic...


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Spis to tady bude preply v profilu


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Pak vidím toto. Nevím, jestli teda ještě není chyba u mne v zobrazení.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
To bude stykačem. Fakt to nejde. Dělám to teda klikáním na tyhle čudle a [b]nic[/b], vůbec [i]nic[/i]


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Nějak to zvýraznění blbne nebo to neumím

Hele tak chyba bude někde v tom tvým zařízení. Možná pootočenej rozdělovač?

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Jeli jste někdy 13T např. do Bystrce? Já třeba denně jezdím Mozolky-Zoo a 13T je dle cestovního komfortu za mě nejlepší.
Krásný odpich, žádné mlácení, nemusíte se ani držet, v prudkých obloucích to krásně omezí software a když není řidič jelito, tak si i opatrně najede a necukne to.

Pak si člověk přesedne do všeho ostatního s otočnýma podvozkama a už při 40 to mlátí ze strany na stranu a člověk si v duchu říká, kdy ten podvozek vykolejí.

Ale chápu, že z hlediska údržby kolejí v prudkých obloucích (což zajímá většinu cestujících :roll: ) jsou ty vozy na nic.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
goldfinger píše:
Vinou Koloťuka máme o dvacet zbytečných krámů víc. Snad budou rychle odcházet a nahradí se něčím lepším. A do věčných lovišť by je měly předejít Anitry. Ty jsou úplné dno.

Vzhledem k tomu, že stále generálkujem T6 a děláme VP na T3 (mimo T3G), nějakého konce provozu Aniter, či dokonce 13T bych se rozhodně nebál.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
9986
15 led 2005 23:41
[i]škody páchané pevnými podvozky na svršku jsou bohužel více než patrné[/i]
To bezesporu ano, ostatně Brno není pro vozy s pevným podvozkem (no, pevným, on i ten pevný se natáčí, byť jen pod minimálním úhlem) vhodné město, to se ví už dávno. Nicméně s první částí věty nelze souhlasit, protože výhoda NP vozu [b]s vhodně uspořádaným interiérem [/b](toto nutno zdůraznit) proti vysokopodlažnímu vozu, je především v rychlejší výměně [b]všech [/b](opět zdůraznit) cestujících, a tedy kratšímu pobytu na zastávce, s čímž jde ruka v ruce možnost zkrátit interval na lince, pobyt na zastávce, mezizastávkový úsek... Nejde jen o kočárky či o méně pohyblivé. Světové trendy nasazování NP vozidel se datují půlkou 80.let, počátkem 90.let byl NP vůz (byť jen částečně NP) ve vyspělých zemích poměrně běžný, po roce 2000 prakticky nepostradatelný. To jen u nás se s velkou slávou v roce 2019 koupí ojetý vysokopodlažní šrot z Prahy.

P.S.: Nějak to zvýraznění blbne. Nebo to jenom neumím.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
T3, K2 a T6 mají aspoň otočné podvozky. Chápu, že z pohledu zejména hůře pohyblivého cestujícího je NP příjemnější, ale škody páchané pevnými podvozky na svršku jsou bohužel více než patrné.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
jiříček: díky bohu, že ten lak nedostala...

To tu už jednou bylo, všechny tramvaje v Československu měli krémovočervený lak, městské autobusy byly červený, linkový modrý atd atd....

krom toho, tel unifik ids jmk je hnusnej, zajímalo by mě, kdo toto vymyslel a kdo to schválil, nic hnusnějšího už asi nešlo vymyslet.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Úplné dno jsou T3/K2 a jakékoliv vysokopodlažní reinkarnace vč. modelů T6, které nemají v běžném provozu už 20 let co dělat. I ty LF jsou otázkou. A nezapomenout, že Anitra má stále ze všech vozidel jezdících po Brně z pohledu cestujícího nejlépe vyřešený interiér. Z ekonomického hlediska je to samozřejmě už trochu... Nerentabilní, ale adekvátní náhrada zatím není.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Vinou Koloťuka máme o dvacet zbytečných krámů víc. Snad budou rychle odcházet a nahradí se něčím lepším. A do věčných lovišť by je měly předejít Anitry. Ty jsou úplné dno.


Offline
Uživatelský avatar

532
28 črc 2013 14:13
Podle mě je promarněná šance to, že 1902 nedostala nátěr shodný s nově pořizovanými vozy v rámci IDS JMK. Ponechme stranou, jak ten vizuál vypadá, ale když by chtěli sjednocovat nátěr, tak tohle mohla být první vlaštovka. Škoda, že to neudělali ...


Naposledy upravil Jiricek dne 28 čer 2021 13:16, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Janatak píše:
Možná. Ale taková klima udělá při denodenní službě mnohem víc parády.

Nemyslím si, že bychom se bavili o srovnatelných nákladech, navíc GT je zde už mnoho let z doby, kdy klima nebyla potřeba.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ale ano, teď už asi pozdě to řešit. Kardinální chyba to byla koupit bez klimy takhle pár let zpátky. To stejný flotila 31Tr z roku 2015.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Otázka ovšem je nakolik je instalace klimatizace do 13T technicky možná.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
MartinV píše:
2389: zrovna galerijní tramvaj mi přijde jako zajímavý projekt - možnost výstav, třeba dětských organizací.



Možná. Ale taková klima udělá při denodenní službě mnohem víc parády.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
2389: zrovna galerijní tramvaj mi přijde jako zajímavý projekt - možnost výstav, třeba dětských organizací.


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
2389: sedačky se v 13T mají předělávat v rámci GO, pokud se nic nezměnilo. Ono to není zas tak jednoduché, jak si někteří asi myslí

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Náš milovaný podnik na blbosti vždy užilo. Galerijní tramvaje, ceremoniály při příležitosti křtu šalin, pivní vozy atd. Ale třeba přestavět nevýhodné uspořádání sedadel nebo dosadit klimatizaci a udělat tak něco přínosného pro naši klientelu, to nehrozí :)


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A víme důvod změny nátěru? Osobně mi nátěr našich 13T přijde OK. Jak se říká, pokud je toto největší problém naší MHD, tak je naše hromadná doprava na výborné úrovni.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
luda_612 píše:
1902 by vážně měla dostat barevné schéma drak. Na jednu stranu jsem dost zvědavý ale na druhou se dost děsím jak to na těch 5 článcích bude vypadat (že by byla soutěž o největší zprzneni rady Elektra).

A jaký to má smysl? A sedačky aspoň budou už normální a okna taky (klima asi holt ne)?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
luda_612 píše:
1902 by vážně měla dostat barevné schéma drak. Na jednu stranu jsem dost zvědavý ale na druhou se dost děsím jak to na těch 5 článcích bude vypadat (že by byla soutěž o největší zprzneni rady Elektra).


Já 1902 dneska viděl. No, budete ještě ráádi za původní unifik... :-k

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
148
30 říj 2019 16:42
1902 by vážně měla dostat barevné schéma drak. Na jednu stranu jsem dost zvědavý ale na druhou se dost děsím jak to na těch 5 článcích bude vypadat (že by byla soutěž o největší zprzneni rady Elektra).


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 19:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]