Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 14 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 158  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

297
17 led 2014 17:32
Přidávám ještě pohled na vůz z druhé strany:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
likin píše:
vůz 1910 obdržel reklamu Jameson na zeleno-bílém podkladu :pivo:

Přidávám odkaz na jeden dokumentační snímek (pro představu). ;-)
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t35.0-12/17036033_1128913800568295_38996026_o.jpg?oh=024f0fb0cc7c43b6fb58b1cbf578904e&oe=58B69CAB
/Foto: Tomáš Maleček


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Johny Fontane píše:
Vidím, že hodně lidí zde řeší smysluplnost investice do automatického zavírání dvěří, tak bych měl dotaz - ví někdo, kolik to automatické zavírání stojí?

Jsem laik, ale mám pocit, že to je víceméně softwarová záležitost s tím, že se přidá jedno tlačítko do kabiny řidiče na zapnutí/vypnutí toho systému (ano, vím, že jsem to teď hodně zjednodušil). Takže bavíme se vůbec o částce, která je v nákladech na pořízení té tramvaje relevantní?

Nemůže to být dokonce tak, že nyní už Škoda dává ten systém standardně do všech tramvají, takže to podnik vlastně "nic" nestálo?

Nestálo to v podstatě nic. Z veřejně dostupných informací vyplývá, že cena posledních 20 vozů byla fixní a zapojení plně funkční optické závory a dalšího vybavení bylo de facto jen na vyjednávání DPMB - ŠT.

Jak psal mh, i starší vozy jsou optickou závorou vybaveny, ale není zapojena a "naprogramována".


Offline
410
29 lis 2014 18:06
vůz 1910 obdržel reklamu Jameson na zeleno-bílém podkladu :pivo:


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
mh píše:
IvanM - tak prevodovka urcite nema zivotnost jako kastle. A zrovna u te 1907 se ted menila;-)

To jako ta bezúdržbová převodovka, co vydrží bez zásahu minimálně 2,5 milionu kilometrů ? V Brně ? Není možná... sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

6910
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
M: nevěřím tomu, že někdy dojde ve vypravenosti k rozlišování 1901-1919 a zbytku. I když - přál bych si to taky, dává to smysl.


Offline
1322
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Dojela kolo do KPN, kde proběhlo střídání vozu. :wink:


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Myslím, že to byla ona. Ale jela normálně na lince plná lidí.
Žádná služební jízda.


Offline
Uživatelský avatar

3341
13 lis 2004 11:58
Tak to byla pravděpodobně 1947 po nehodě s OA na Křížové..


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Ve čtvrtek jsem ve městě potkal na lince 13T bez předního deklu. Vypadalo to dost zvláštně. Nemyslím kuplák, ale až prostor nad nín, pod oknem.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6162
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pozor, Anitry nyní prochází pouze velkými prohlídkami. Stejně tak i 13T čeká prvně VP. Rozdíl mezi velkou prohlídkou a generální opravou je dost zásadní.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
61
13 zář 2016 09:04
M: "tak po té době budou 13T krámy a tolik se do toho určitě investovat nebude"

Pokud půjdou první 13T na GO za 2 roky, tak budou cca 12 let starý - to mi připadne na tramvaj docela málo, takže myslím, že by se ta investice pořád vyplatila.

Navíc on se interiér v rámci GO bude stejně renovovat (nový sedačky atp.), je teda otázkou jak moc by se jeho úprava prodražila.


Offline
2814
01 úno 2006 10:39
Já nevěřím tomu, že k předělání interiéru někdy dojde, tolik peněz DP nedá. Když se podíváme, po kolikati letech jdou do GO Anitry, tak po té době budou 13T krámy a tolik se do toho určitě investovat nebude. Navíc to malé zvýšení kapacity za ty love určitě nestojí, hold budou jezdit na linkách, kde jejich kapacita postačí. Víc než tu přestavbu interiéru bych uvítal nákup nových 100% nízkopodlažních tramvají a tím podíl NP vozejků navýšil.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6162
11 dub 2010 15:05
Juliánov
IvanM píše:
Mimořádně v rámci VP nepřipadá v úvahu? Do VP zbývají nejstarším vozům přibližně 2 roky, nebo se pletu?
No a zajímalo by mě, jestli se to do případné GO nerozsype. Taková 1907 má v zadní části zvuk, který tomu tak nějak nasvědčuje. :)

Těžko říct. Každopádně předělání interiéru bude určitě celkem pracný, a hlavně to nebude zadarmo. 1901 a 1902 mají teprve krátce po 2. SP.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3341
13 lis 2004 11:58
IvanM - tak prevodovka urcite nema zivotnost jako kastle. A zrovna u te 1907 se ted menila;-)


Offline
Uživatelský avatar

631
15 dub 2013 15:57
mechoš: Já si to přečetl několikrát. Pokud bude houf lidí u jedněch dveří a ostatními nastoupí 1 člověk, bude ten tvůj systém úplně k ničemu, protože otevřené prázdné dveře celé tramvaje budou čekat na jedny plné. Realita mnoha zastávek. Takže ti znova děkuji za zimu ve voze.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Mimořádně v rámci VP nepřipadá v úvahu? Do VP zbývají nejstarším vozům přibližně 2 roky, nebo se pletu?
No a zajímalo by mě, jestli se to do případné GO nerozsype. Taková 1907 má v zadní části zvuk, který tomu tak nějak nasvědčuje. :)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6162
11 dub 2010 15:05
Juliánov
xcav8 píše:
S tím se počítá, že se ten interiér v rámci rekonstrukce sjednotí s novějšími vozy.

Vzhledem k tomu, jak daleko mají ty vozy do případné generální opravy, je tohle vcelku odvážné tvrzení. :wink:

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3341
13 lis 2004 11:58
peno píše:
Mě ani tak nešlo o náklady v těch nových 13T, tam se to opravdu ztratí v celkové ceně, ale jak tu už padlo, má se to instalovat i do těch starých a to zadarmo nebude, i když se to nakrásně udělá v rámci nějaké VP či GO, což asi udělá, protože pochybuji, že se bude vrtat do rozvodů 13T jenom kvůli tomuto systému. I tak to budou peníze, které pak mohou DPMB někde chybět, třeba na zkrácení intervalu, po lednových změnách nenepobírající, a-50.


Jak píše Jakub S., ta závora na starých vozech je, jen se musí přepojit a natáhnout pár káblů + přehrát SW. S tím se zároveň "sveze" i přepojení mazání okolků podle GPS..


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Že by opravdu zvítězil zdravý rozum? Kéž by...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2491
28 lis 2007 23:00
Brno
IvanM píše:
A co kdyby místo instalace nesmyslné závory v rámci VP/GO přestavěli interiér u verglů 01-19, aby ten vůz byl aspoň trochu použitelný? :) hm? To by byly pro běžného smrtelníka myslím plodnější starosti..


S tím se počítá, že se ten interiér v rámci rekonstrukce sjednotí s novějšími vozy.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Pokud vím, bylo prezentováno, že starší 13T optické závory mají, jen byly na přání DP deaktivovány (chybí nějaké to tlačítko atd.).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
A co kdyby místo instalace nesmyslné závory v rámci VP/GO přestavěli interiér u verglů 01-19, aby ten vůz byl aspoň trochu použitelný? :) hm? To by byly pro běžného smrtelníka myslím plodnější starosti..

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Mě ani tak nešlo o náklady v těch nových 13T, tam se to opravdu ztratí v celkové ceně, ale jak tu už padlo, má se to instalovat i do těch starých a to zadarmo nebude, i když se to nakrásně udělá v rámci nějaké VP či GO, což asi udělá, protože pochybuji, že se bude vrtat do rozvodů 13T jenom kvůli tomuto systému. I tak to budou peníze, které pak mohou DPMB někde chybět, třeba na zkrácení intervalu, po lednových změnách nenepobírající, a-50.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2771
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Karosa B732 píše:
mechoš: Za všechny promrzlé cestující ti děkuji. Nepřekvapuje mě, že spousta řidičů nepoužívá ani POD, když je k tomu prosté nemá kdo donutit. Pro cestujícího je to velmi značný diskomfort ale hlavně, že pan řidič nemusí měnit staré zvyky a učit se nějaké nové tlačítko.


Vážený pán asi neumí číst...
Přečti si ještě jednou co jsem napsal .....

" Já osobně to používat nebudu a budu to dělat i nadále tak jak jsem to dělal dosud. Tedy zavřu všechny já a pak dám znova uvolnění. "


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 13 kvě 2024 06:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]