Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz/

RT6N1
http://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?f=5&t=4
Stránka 208 z 208

Autor:  PvvS [ 01 bře 2004 11:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

RT6 maji vypsany pouze kurzy na linku 3 a 13 . V medlankach se v soucasny dobe pracuje pouze na 1803, protoze ta jedina ma shodne s 1801 po rekonstrukci pojezdu. Z prahy se prozatim neuvazuje o zadnym voze, protoze je stejne nelze vypravovat do pravidelnyho provozu, dokud neziskaji osvedceni o schvaleni typu vozidla.

Autor:  Radek [ 01 bře 2004 09:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

RT6N1 zatím jezdí na lince 3 a 6 ale opčas i na 13 jinak 2 jsou v Medlánkách na opravu z Prahy do Brna pujde jen 1vůz RT6N1 a 3 Anitry

Autor:  PvvS [ 28 úno 2004 17:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Proc ? Jedna se o rekonstrukci jedny RT6 na vyzbroj Progress a nejspis i vymenu brzdovyho systemu. Pak by to byly asi nejlepsi vozy pro Brno. Otocny podvozky , nizkopodlazni, hodne dveri v NP casti , kapacitou skoro jako souprava T3. Navic solidni pevna konstrukce.
Kdo by si dneska koupil atypickou elektrickou lod ? Jedinej zajemce na Vranovskou prehradu nema povoleni. Navic sou uz dost stary a nejspis se budou muset casem vymenit.
Nemyslim ze je dobry delat dalsi stranky s informacema o IDS nebo DPMB. Pak je v tom zbytecnej zmatek, a musi se hledat na moc strankach.

Autor:  takada [ 28 úno 2004 16:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Diky. pokusím se to zlepšit. Jestli se tady někdo bude ptrat na něco DPMB nebo o IDSJMK,tak ho nasměruj na mé stránky. A nešel by baner na trvých stránkách, aby se na ně dostali lidé líp.
Jo aby jezdily všechny tramvaje 1801 - 1804, to by byl zázrak. Ale já si myslím, že by je měli prodat.
Taky jsem četl,že pujde na rekonstrukci jeden parník z Brna a pak ho DPMB prodá.

Autor:  PvvS [ 26 úno 2004 18:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

V ty dobe nebylo nic obdobnyho na trhu, jenom zastaraly T6. Takze DP vyuzil statni dotace a koupil tyhle vozy. Za to ze nejezdej podekuj tyhle a predchozi vlade , ze dokazali uspesne dovest celej prumysl ke krachu a prodeji zahranicnim zajemcum.
A 1801 jak se zda zdatne jezdi. Mozna se dockame toho ze jednou vyjedou vsechny 4.
Jinak co se tyce tvech stranek : , tak pro modemisty sou kvuli velikosti a pomalosti skoro nepouzitelny. At zije word. NAuc se s necil lepsim co nema v kodu tuny bordela.

Autor:  takada [ 26 úno 2004 10:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

To jsou zbytečně utraceny peníze za takové krámy(myslím 1801 až 1804). Kdyby dokoupili nějaký dvojčata,udělali by líp.

Autor:  PvvS [ 25 úno 2004 21:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

a navic povoleni k testovacim jizdam ma pouze 1801, ostatni nesmej do provozu

Autor:  PvvS [ 25 úno 2004 16:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

ne , nejezdej kvuli porucham hydrauliky brzd aporucham na vyzbroji TV14Z.

Autor:  takada [ 25 úno 2004 10:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Tak to je ten případ všech RT6N1. Proto teda nejezdí..

Autor:  PvvS [ 24 úno 2004 16:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Ten podvozek vrze furt , kvuli jeho konstrukci . Ony kyvny ramena pri zatezi docela vrzaj.

Autor:  takada [ 24 úno 2004 10:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

1801 jezdí dál,ale jak jsem stal a ona kolem mě projela, tak jsem slišel nějaké vrzání na prostředním podvozku.

Autor:  pd [ 24 úno 2004 00:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Jo jo, 1801 jezdí dál, tu nic nezastaví, ani sníh...

Autor:  PvvS [ 23 úno 2004 17:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Omyl 1801 vesele jezdi. Na 44 byla dneska 2330 nebyla to ona ? Jinak bych to asi vedel .

Autor:  takada [ 23 úno 2004 10:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Zse už nejezdí RT6N1. Ta šalina je nějak furt polámaná. Proč ji neopraví pořádně? Jinak jsem vyděl nový autobus. Je to nízkopodlažní kloubový autobus. Něko jako City Bus s kloubem. Jel za linku 44.

Autor:  pd [ 19 úno 2004 15:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

RT6N1 - asi je nám chtějí prodat provozuschopné (= vyšší cena), ale to je spekulace . Ale myslím si, že i kdyby nakrásně jezdily, tak v Praze stejně nebude vůle provozovat 4 atypické tramvaje. V Brně byl nějaký zájem, ale nevím jak je to teď aktuální. Ona to není špatná tramvaj, jen není dotažená úplně do konce. Kdyby se tomu výrobce věnoval (stejně tak jako KT8D5 - to byly zpočátku taky odmítané vozy, teď je zájem i o ojeté, a ani ty už nejsou k mání...), tak by se to doladilo, jenže výrobce měl problémy sám se sebou...
KT8D5N - není kdo by je vyrobil, resp. následník ČKD - Siemens nasadil takovou cenu, že to nikdo nekoupí (resp. Simenes je nechce vyrábět, protože by se tím dal obnovit vozový park nejen v Praze a pak by se sem jeho Combino nedostalo).

Autor:  Takada [ 19 úno 2004 11:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Jinak k těm tramvajím RT6N1. Všechny 4 tramvaje jsou poruchový. Málogdy se stane že jedena vyjede za linku 13. Měly by všechny tramvaje prodat (myslím odezdat) do Parsu . Radši by měli dokoupit KT8D5N, protože jich je strašně málo.

Autor:  Afenot [ 19 úno 2004 08:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: RT6N1

Není v plánu, Praha svoje RT6N1 už posílá průběžně do Parsu. Informace z první ruky.

Autor:  dejvi [ 19 úno 2004 07:47 ]
Předmět příspěvku:  RT6N1

Ahoj Pavle dík za informace,slyšel jsem že chce DPMB koupit od pražáků 4.RT6N1 je to pravda??? Pokud by se spravili všechny RT6N1 tak by to bylo dobrý,no uvidíme. Jinak už nemám žádné otázky tak se měj dobře a někdy čau čau

Stránka 208 z 208 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/