Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5193 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 24 bře 2005 23:54 
Anonymous píše:
PvvS píše:
Vim . Nejedou a nevyjedou. Bez dokladu od DU se ani nehnou. Nejak bych je necekal ani na oslavach

Skoda. Drazni urad se asi k vydavani povoleni moc nema, ze?
To ne.Ony jsou ale uz 11 let starý.Od r.1994 :shock: !


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 bře 2005 23:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11533
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
PvvS píše:
Vim . Nejedou a nevyjedou. Bez dokladu od DU se ani nehnou. Nejak bych je necekal ani na oslavach

Skoda. Drazni urad se asi k vydavani povoleni moc nema, ze?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 bře 2005 23:54 

Příspěvky: 9083
Od: 15 led 2005 23:41
BS170 píše:
mauricio píše:
kdy byli posledně venku?? Jak dlouho jsou už v té vozovně?? :-) Co kdyby se třeba prodali do té Poznaně?? Jasně, je tu možnost, že jednou budou jezdit, ale řekněme že i kdyby za pět let začali jezdit, tak už budou nemoderní a nebudou moc potřeba...Možná by bylo lepší fakt je prodat...můj osobní názor.

On je nikdo nekoupí :-( .A naposled jsem potkal 1801 na d-13 dne 1.9.2004 :-( .No.Ale K3 taky nejsou k zahození :wink: .

K3 a KT8N jsou moje nejoblíbenější :o) Já bych totiž někdy strašně rád viděl RT6N1 v provozu, v Brne jsem rok a jeste se mi to nepostestilo...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 bře 2005 23:53 
PvvS píše:
Vim . Nejedou a nevyjedou. Bez dokladu od DU se ani nehnou. Nejak bych je necekal ani na oslavach

Skoda. Drazni urad se asi k vydavani povoleni moc nema, ze?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 bře 2005 23:49 
mauricio píše:
kdy byli posledně venku?? Jak dlouho jsou už v té vozovně?? :-) Co kdyby se třeba prodali do té Poznaně?? Jasně, je tu možnost, že jednou budou jezdit, ale řekněme že i kdyby za pět let začali jezdit, tak už budou nemoderní a nebudou moc potřeba...Možná by bylo lepší fakt je prodat...můj osobní názor.

On je nikdo nekoupí :-( .A naposled jsem potkal 1801 na d-13 dne 1.9.2004 :-( .No.Ale K3 taky nejsou k zahození :wink: .


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 bře 2005 23:48 

Příspěvky: 9083
Od: 15 led 2005 23:41
kdy byli posledně venku?? Jak dlouho jsou už v té vozovně?? :-) Co kdyby se třeba prodali do té Poznaně?? Jasně, je tu možnost, že jednou budou jezdit, ale řekněme že i kdyby za pět let začali jezdit, tak už budou nemoderní a nebudou moc potřeba...Možná by bylo lepší fakt je prodat...můj osobní názor.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 bře 2005 23:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
Vim . Nejedou a nevyjedou. Bez dokladu od DU se ani nehnou. Nejak bych je necekal ani na oslavach


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 bře 2005 23:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11533
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
nemate nekdo nejake cerstve informace, o techto skvelych tramvajich (ne spekulace, jen fakta) :?:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 úno 2005 22:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
Jinde ve svete je jenom Poznan. Tam na tom provedli par uprav ,ktery by nebyly slucitelny s nasima provozama. A ted to vcelku jezdi. 7-8 z 10 denne . Aspon vetsinou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 úno 2005 22:09 

Příspěvky: 9083
Od: 15 led 2005 23:41
PvvS píše:
To bych pridal. Jenom reko podvozku, brzd a dalsich drobnosti provedena na 1803 prisla tusim na 6 milionu. Tady je navic problem s tim ze tam nejsou klasicky motory TE023(E) s vykonem 44,5 kW ale tusim TE 029 s vykonem 103 kW. Tedy dvojnasobny. Proto i TV14 pouzita u vozu RT6 ma vykonovy prvky na 2*600A misto klasicky TV14 pro T3/K2 ktera ma 2*300A . Tudiz se musi pouzit minimalne 2 vyzbroje progress , a jedna stoji 1 500 000 . Navic novy staticky menic, ktery stoji okolo 500 000 , reko brzd , odhaduju tak 3 miliony . Navic vyzbroj progress ma jiny rozmery a pro zastavbu do tramvaje RT6 by bylo nutny upravit strechu, na ktery jsou kontejnery umisteny. Tim padem zasah do nosny konstrukce, nutnost testu . Nova kompletne cela kabelaz, hlavne silnoprouda. V pripade takovyto reko bych uz spis uvazoval o nasazeni vyzbroje Europulse, ktera je na takovy motory uz pripravena. Sice by se to prodrazilo o 4 novy motory, ale myslim ze prinos by byl vetsi. Ovsem otazka je jestli se daji stavajici motory napasovat do podvozku. RT6 maji jinak umisteny motory, a tusim i velikostne jsou jiny.

Cena se podle myho nebude moc lisit od vozu K3 , teda neco okolo 18 000 000 .
Jinak obdobnou rekonstrukci uz nechava delat praha ( proto neudelali reko ala brno a vozy nesmej na ulici) . Skusim se poptat co vsechno obsahuje a na kolik by vysla.


To je docela zajímavé...zkus se optat na tu prahu a můžeš někde zjistit, jak to jezdí jinde ve světě?? Jeslti v poho nebo ne...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 úno 2005 20:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
To bych pridal. Jenom reko podvozku, brzd a dalsich drobnosti provedena na 1803 prisla tusim na 6 milionu. Tady je navic problem s tim ze tam nejsou klasicky motory TE023(E) s vykonem 44,5 kW ale tusim TE 029 s vykonem 103 kW. Tedy dvojnasobny. Proto i TV14 pouzita u vozu RT6 ma vykonovy prvky na 2*600A misto klasicky TV14 pro T3/K2 ktera ma 2*300A . Tudiz se musi pouzit minimalne 2 vyzbroje progress , a jedna stoji 1 500 000 . Navic novy staticky menic, ktery stoji okolo 500 000 , reko brzd , odhaduju tak 3 miliony . Navic vyzbroj progress ma jiny rozmery a pro zastavbu do tramvaje RT6 by bylo nutny upravit strechu, na ktery jsou kontejnery umisteny. Tim padem zasah do nosny konstrukce, nutnost testu . Nova kompletne cela kabelaz, hlavne silnoprouda. V pripade takovyto reko bych uz spis uvazoval o nasazeni vyzbroje Europulse, ktera je na takovy motory uz pripravena. Sice by se to prodrazilo o 4 novy motory, ale myslim ze prinos by byl vetsi. Ovsem otazka je jestli se daji stavajici motory napasovat do podvozku. RT6 maji jinak umisteny motory, a tusim i velikostne jsou jiny.

Cena se podle myho nebude moc lisit od vozu K3 , teda neco okolo 18 000 000 .
Jinak obdobnou rekonstrukci uz nechava delat praha ( proto neudelali reko ala brno a vozy nesmej na ulici) . Skusim se poptat co vsechno obsahuje a na kolik by vysla.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 úno 2005 17:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 890
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
Fixi píše:
Tak proč si sakra DPmB nenechá v Parsu udělat kompletní reko skříně, podvozků, dát TV Progress atd. aby měl relativně levně tři perfektní nízkopodlažní tramvaje?! :evil: :?: :cry:


Problem je, ze nikdo DPMB nezaruci, ze po teto rekonstrukci budou vozy schvaleny do provozu a nebudou to jen vyhozene penize. Pokud DU schvali tu prazskou rekonstrukci, tak to bude neco jineho, ale ted bych do toho rozhodne nesel.

Pro informaci odhadovana cena rekonstrukce (progress, brzdy DAKO, uprava pojezdu stredniho clanku) prijde na nejakych 10 milionu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 úno 2005 17:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Tak proč si sakra DPmB nenechá v Parsu udělat kompletní reko skříně, podvozků, dát TV Progress atd. aby měl relativně levně tři perfektní nízkopodlažní tramvaje?! :evil: :?: :cry:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 úno 2005 13:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
To dekujte jinde. Dp uz do nich investoval dost penez.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 úno 2005 13:09 

Příspěvky: 9083
Od: 15 led 2005 23:41
Fixi píše:
PvvS píše:
Jelikoz nemaj prukaz spusobilosti, tak se muzou pohybovat pouze na kuplu za dalsim vozem .

http://www.du-praha.cz/drurad/poplatky.htm


Proboha ne, já chci aby RT6 jezdily, jsou to fantastická vozidla.


Přesně tak, nestrašte!! Teda né že bych RT6 měl nějak obzvláště rád, alei tak...chcu je totiž vidět "live" :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 úno 2005 13:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
Jelikoz nemaj prukaz spusobilosti, tak se muzou pohybovat pouze na kuplu za dalsim vozem .

http://www.du-praha.cz/drurad/poplatky.htm


Proboha ne, já chci aby RT6 jezdily, jsou to fantastická vozidla.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 úno 2005 16:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
Jelikoz nemaj prukaz spusobilosti, tak se muzou pohybovat pouze na kuplu za dalsim vozem .

http://www.du-praha.cz/drurad/poplatky.htm


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 úno 2005 16:39 

Příspěvky: 9083
Od: 15 led 2005 23:41
adam_r píše:
mauricio píše:
aha...jak se vlastně získá povolení DU ?? Podle nějakých najetých kilometrů??


díky za odpověd...takže v podstatě Brno je v klidu, ale visí to na Praze?? Jiank ta tramvaj bez schvaleni nemůže jezdit vůbec, nebo jenom s cestujícími (jako cvičná nebo služební muže) ??

O Krakově vím, tam jsem jednu zahlídl vlastně, zrovna jedním okem a navíc v mlze :-((


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 úno 2005 14:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 890
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
mauricio píše:
aha...jak se vlastně získá povolení DU ?? Podle nějakých najetých kilometrů??


Jak uz psal kolega Pvvs, tak pro schvaleni typu je treba splnit vsechny pozadavky a normy, ktere uklada drazni zakon. (drazni urad si je nevymysli)
Vpostate se jedna o splneni norem (ktere platily v dobe, kdy se zacalo schvalovani typu) + najezdeni urciteho mnozstvi kilometru bez zavady. V pripade problemu muze drazni urad naridit upravu vozu.

V pripade RT6 to bylo asi nejak takhle: CKD zacalo se schvalovanim typu nekdy v polovine 90.let => tedy podle tehdy platne legislativy. V r. 1997 si DPMB a DPP objednali po 4 kusech vozu, u kterych vyrobce sliboval dokonceni typovych zkousek v nejblizsi dobe. To se ale pro mnozstvi zavad a uprav k jejich odstraneni narizenych draznim uradem nestalo. Do toho zkrachovalo CKD, takze dopravni podniky si zacali dokoncovat upravy sami.

A vidim to tak, ze DU dal jako jeden z pozadavku, ze se zminene (vpodstate finalni upravy) vyzkousi u obou provozovatelu vozu RT6 v CR. Vozy byly uspesne vyzkouseny v siti DPMB, ale zatim ne v siti DPP.

Jeste je zde moznost zahajit ze strany DPMB uplne nove typove zkousky. Tam ale vidim nekolik zasadnich hacku. Vozy by musely splnit normy platne v roce 2005, coz by si vyzadalo dalsi investice (podvozky, vetrani, atesty na materialy, ...) a znovu najezdit hromadu zkusebnich km bez cestujicich, pak s cestujicimi, ... Ve vysledku by mohlo byt levnejsi koupit 4 vektry, ktere typove schvaleni jiz maji.

--------------
RT6 jinak jezdi v Krakove, kde na nich mistni udelali upravy, ktere byly dle polskeho drazniho zakona schvalitelne, ale ne dle naseho. Jednalo se hlavne o odmontovani vseho, co nebylo k provozu na rovinatych tratich v Krakove potreba. (tak jsem to alespon ja pochopil)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 úno 2005 18:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
1802 cekalo se na vysledek reko 1803 . Foto 1804 nevm, pac se z dilen nehla a tezko nekdo prozradi ze dela v dilnach a do objektu taha fotak .


Povoleni by se ziskalo tak ze by se konecne schvalila jako typ. Tomu brani podminka DU ze v kazdym meste kde je provozovatel ma , musi aspon jeden vuz projit reko a najezdit km. Bohuzel druhy provozovatel se rozhodl pro rekonstrukci zcela zasadni. Vymena vyzbroje , brzd a dalsich veci. Cena mirne receno astronomicka.

Jinak Du dalsi povoleni uz asi nevyda pac vozy , od doby vyrobeni jezdily stale na povoleni ke zkusebnimu provozu. Nejni divu ze mu dosla trpelivost.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 úno 2005 18:10 

Příspěvky: 9083
Od: 15 led 2005 23:41
PvvS píše:
Zvenku je vuz temer kompletni, nejaky kryty blikacu ... Tusim neba sberac, vetsinu vyzbroje, a nejaky casti interieru.


aha...jak se vlastně získá povolení DU ?? Podle nějakých najetých kilometrů??
1804 - kdyby někdo měl foto rozebrani, ho sem dejte...
1802 (myslím) - neprošla opravou proto, že se o to nikdo npokusil nebo byla oprava neúspěšná??
možná to tu už bylo, ale nákup RT6 z Prahy již není aktuální, ne??


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 úno 2005 17:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
Zvenku je vuz temer kompletni, nejaky kryty blikacu ... Tusim neba sberac, vetsinu vyzbroje, a nejaky casti interieru.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 úno 2005 22:43 

Příspěvky: 9083
Od: 15 led 2005 23:41
PvvS píše:
1801+1803 by mely byt provozuschopny.,1802 neprosla reko. Z 1804 zbyva pouze to co drzi pohromade skrin. Vozy necekejte v ulicich nemaj podoleni od DU


nemate nekdo foto 1804 po rozebrani?? Docela mi to zajima...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 úno 2005 22:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
1801+1803 by mely byt provozuschopny.,1802 neprosla reko. Z 1804 zbyva pouze to co drzi pohromade skrin. Vozy necekejte v ulicich nemaj podoleni od DU


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 úno 2005 22:21 

Příspěvky: 9083
Od: 15 led 2005 23:41
Jak je to s RT6 ted?? Asi vim jen (nebo si myslim), ze 1801 a 1803 byli v Parsu (asi), pak v ustrednich dilnach a 1804 je rozebirana na ND pro ty dalsi tei...jak to teda tedka je??


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5193 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 pro 2018 10:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]