Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

RT6N1
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=4
Stránka 205 z 208

Autor:  PvvS [ 13 čer 2005 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

Brzdy, vyzbroj, stanoviste ridice, a v podstate tu reko co uz maj skoro vsechny brnensky.

Autor:  manil [ 13 čer 2005 21:34 ]
Předmět příspěvku: 

Co plánujou vyměnit nebo přidat do té pražské RT6, která má jít na reko?

Autor:  PvvS [ 12 čer 2005 21:16 ]
Předmět příspěvku: 

Nejsem si jistej esli by to ubrzdily. Prece jenom cela tram ma 32 tun v podstate na 2 a 1/2 podvozku. Motory musej rozjet celou vahu a pak ji i brzdit elektrodynamickou brzdou. KT8 ma podobnou vahu a vykon motoru, ale ma jaxi 8 motoru misto 4 .

Autor:  Izzy [ 12 čer 2005 21:11 ]
Předmět příspěvku: 

Takže co se týče výměny jediným možná schůdným řešením by byly komforty s asynchrony a s Europulsem... :?:

Autor:  PvvS [ 12 čer 2005 21:09 ]
Předmět příspěvku: 

Lepe receno specielni TV14 pro 2*600A , kdezto klasicka je pro 2*300A.

Podvozky by musely unest dvojnasobny vykon motoru a navic tyto motory v stejnosmernym provedeni jsou podstatne vetsi jak TE023E u T3/T6 . Tudiz zamena nejni mozna

Autor:  Izzy [ 12 čer 2005 21:04 ]
Předmět příspěvku: 

RT6 mají TV14??? Já myslel že osvědčenou TV8.......bože no tak to je průser...jinak výměna hnacích podvozků za klasické např. dvojitě vypružené z T6 nebo Komforty by byla problematická?

Autor:  PvvS [ 12 čer 2005 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy píše:
Napadla mě taková věc...někdo znalý určitě bude znát odpověď:
Pokud jsou u RT6 problémy především v podvozkové části a u výzbroje nebylo by možné podvozky jak hnací tak střední vyměnit? Nebo mají hnací úplně jiné uchycení? Střední podvozek taková lahůdka díky kyvným ramenům asi nebude-ale co se týče jeho brzd možná by na to došli v Krnově, pokud se teda vypořádali s vlekem :?: A co se týče výzbroje bez výměny motorů by to možná zvládl progress a nový staťák? Nebo jsou to změny natolik zásadní že by proti tomu byl DÚ? Díky za odpovědi...


No cela RT6 je atyp. Hnaci podvozky maji jinak ulozeny motory, jiny vypruzeni, jinak ulozeny brzdy . Stredni Jacobsonuv podvozek by se mozna dal, ale je tam problem s mistem.

Vyzbroj menej na prazsky RT6 , ale problem je v tom ze TV14 je sice kontejnerova, ale zcela jinych rozmeru a uchyceni. A jelikoz RT6 ma celou vyzbroj na streche, tak jakakoliv uprava znamena upravy strechy , novy vypocty pevnosti, novy vyztuzovani. A zmena vyzbroje je dost zasadni krok.

Autor:  Izzy [ 12 čer 2005 20:35 ]
Předmět příspěvku: 

Napadla mě taková věc...někdo znalý určitě bude znát odpověď:
Pokud jsou u RT6 problémy především v podvozkové části a u výzbroje nebylo by možné podvozky jak hnací tak střední vyměnit? Nebo mají hnací úplně jiné uchycení? Střední podvozek taková lahůdka díky kyvným ramenům asi nebude-ale co se týče jeho brzd možná by na to došli v Krnově, pokud se teda vypořádali s vlekem :?: A co se týče výzbroje bez výměny motorů by to možná zvládl progress a nový staťák? Nebo jsou to změny natolik zásadní že by proti tomu byl DÚ? Díky za odpovědi...

Autor:  VS [ 16 kvě 2005 21:54 ]
Předmět příspěvku: 

Bohužel byla asi jen na zkušebce a už zase smrdí ve vozovně?

Autor:  manil [ 16 kvě 2005 20:20 ]
Předmět příspěvku: 

Neviděl dneska někdo nějakou RT6N?

Autor:  Fixi [ 14 kvě 2005 18:59 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
Taky chci koukat do medlanek :)


Koukat...ty informace jsou z esemesky. Já tam nebyl.

Autor:  PvvS [ 14 kvě 2005 09:07 ]
Předmět příspěvku: 

Taky chci koukat do medlanek :)

Autor:  Igor Mauricio [ 14 kvě 2005 08:50 ]
Předmět příspěvku: 

Fixi píše:
Tak podrobnější info: 1801 si hrála po vozovně, 1802 se přesouvala.
aspoň že jim ty tramvaje v té vozovně neumřely :o) (jako že vydrželi jezdit)

Autor:  Fixi [ 14 kvě 2005 08:39 ]
Předmět příspěvku: 

Tak podrobnější info: 1801 si hrála po vozovně, 1802 se přesouvala.

Autor:  Izzy [ 13 kvě 2005 19:50 ]
Předmět příspěvku: 

No aspoň se hejbou ne jako ty šroty v Praze který nevytáhly paty z vozovny hezkých pár let... :evil:

Autor:  Fixi [ 13 kvě 2005 19:33 ]
Předmět příspěvku: 

DNES DVĚ RT6 (asi 1801,1803) JEZDILY PO AREÁLU MEDLÁNECKÉ VOZOVNY.

Autor:  adam_r [ 06 kvě 2005 13:52 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Opět jsem to já, kdo již po několikáté oživuje téma RT6N1 stejnou otázkou: Jak to nyní vypadá s těmito krasavicemi?


Minimalne do doby, nez PARS Sumperk dokonci tu jednu prazskou rekonstrukci tak se nebude dit nic. Co bude potom, tot otazka...

Autor:  Igor Mauricio [ 06 kvě 2005 07:43 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Opět jsem to já, kdo již po několikáté oživuje téma RT6N1 stejnou otázkou: Jak to nyní vypadá s těmito krasavicemi?

v noci jsem měl nádherný (leč asi nikdy neuskutečnitelný) sen, jak jede 1801, 1802 a 1804 + dvě zelený pražský za sebou z Parsu do Brna...ovšem jezstli jezdili v normálním provozu nevím, probuil sem se :o(

Autor:  manil [ 05 kvě 2005 22:19 ]
Předmět příspěvku: 

Opět jsem to já, kdo již po několikáté oživuje téma RT6N1 stejnou otázkou: Jak to nyní vypadá s těmito krasavicemi?

Autor:  Igor Mauricio [ 31 bře 2005 17:30 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
Praha do svych vozu temer neinvestovala. Radsi je nechala stat.

a přitom nízkopodlahy potřebuje a radši nakupoupí ty Poršetery nebo jak se ten hnus jemnuje...

Autor:  PvvS [ 31 bře 2005 16:31 ]
Předmět příspěvku: 

Praha do svych vozu temer neinvestovala. Radsi je nechala stat.

Autor:  Mike [ 31 bře 2005 12:26 ]
Předmět příspěvku: 

Mike píše:
Mne hovoril asi 3 roky dozadu řidič, čo s 1801 prevažne jazdil, že keď dovtedy DPMB spolu preinvestovalo do všetkých RT6 min. 600 mil KČ,- ( :!: ), tak bude ich veľký záujem, aby čo najskôr a najviac jazdili. Ale asi sa to už za tie roky zmenilo...


Tak asi to myslel celkovo (nielen DPMB), aj s dotáciami. možno myslel aj pražské RT6

Autor:  pd [ 29 bře 2005 20:30 ]
Předmět příspěvku: 

Aha, já myslel že 30, z toho dp platil polovinu.

Autor:  PvvS [ 29 bře 2005 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

25 mil za kus

Autor:  pd [ 29 bře 2005 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

Není těch 100 mil. moc? Dotace byla 50%, ne?

Stránka 205 z 208 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/