Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5193 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 12 čer 2005 21:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
RT6 mají TV14??? Já myslel že osvědčenou TV8.......bože no tak to je průser...jinak výměna hnacích podvozků za klasické např. dvojitě vypružené z T6 nebo Komforty by byla problematická?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 čer 2005 21:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8617
Od: 10 čer 2004 11:19
Izzy píše:
Napadla mě taková věc...někdo znalý určitě bude znát odpověď:
Pokud jsou u RT6 problémy především v podvozkové části a u výzbroje nebylo by možné podvozky jak hnací tak střední vyměnit? Nebo mají hnací úplně jiné uchycení? Střední podvozek taková lahůdka díky kyvným ramenům asi nebude-ale co se týče jeho brzd možná by na to došli v Krnově, pokud se teda vypořádali s vlekem :?: A co se týče výzbroje bez výměny motorů by to možná zvládl progress a nový staťák? Nebo jsou to změny natolik zásadní že by proti tomu byl DÚ? Díky za odpovědi...


No cela RT6 je atyp. Hnaci podvozky maji jinak ulozeny motory, jiny vypruzeni, jinak ulozeny brzdy . Stredni Jacobsonuv podvozek by se mozna dal, ale je tam problem s mistem.

Vyzbroj menej na prazsky RT6 , ale problem je v tom ze TV14 je sice kontejnerova, ale zcela jinych rozmeru a uchyceni. A jelikoz RT6 ma celou vyzbroj na streche, tak jakakoliv uprava znamena upravy strechy , novy vypocty pevnosti, novy vyztuzovani. A zmena vyzbroje je dost zasadni krok.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 čer 2005 20:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Napadla mě taková věc...někdo znalý určitě bude znát odpověď:
Pokud jsou u RT6 problémy především v podvozkové části a u výzbroje nebylo by možné podvozky jak hnací tak střední vyměnit? Nebo mají hnací úplně jiné uchycení? Střední podvozek taková lahůdka díky kyvným ramenům asi nebude-ale co se týče jeho brzd možná by na to došli v Krnově, pokud se teda vypořádali s vlekem :?: A co se týče výzbroje bez výměny motorů by to možná zvládl progress a nový staťák? Nebo jsou to změny natolik zásadní že by proti tomu byl DÚ? Díky za odpovědi...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2005 21:54 

Příspěvky: 868
Od: 10 pro 2004 20:53
Bydliště: Brno
Bohužel byla asi jen na zkušebce a už zase smrdí ve vozovně?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2005 20:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Neviděl dneska někdo nějakou RT6N?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2005 18:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
Taky chci koukat do medlanek :)


Koukat...ty informace jsou z esemesky. Já tam nebyl.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2005 09:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8617
Od: 10 čer 2004 11:19
Taky chci koukat do medlanek :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2005 08:50 

Příspěvky: 9166
Od: 15 led 2005 23:41
Fixi píše:
Tak podrobnější info: 1801 si hrála po vozovně, 1802 se přesouvala.
aspoň že jim ty tramvaje v té vozovně neumřely :o) (jako že vydrželi jezdit)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2005 08:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Tak podrobnější info: 1801 si hrála po vozovně, 1802 se přesouvala.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2005 19:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
No aspoň se hejbou ne jako ty šroty v Praze který nevytáhly paty z vozovny hezkých pár let... :evil:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2005 19:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
DNES DVĚ RT6 (asi 1801,1803) JEZDILY PO AREÁLU MEDLÁNECKÉ VOZOVNY.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2005 13:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 895
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
manil píše:
Opět jsem to já, kdo již po několikáté oživuje téma RT6N1 stejnou otázkou: Jak to nyní vypadá s těmito krasavicemi?


Minimalne do doby, nez PARS Sumperk dokonci tu jednu prazskou rekonstrukci tak se nebude dit nic. Co bude potom, tot otazka...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2005 07:43 

Příspěvky: 9166
Od: 15 led 2005 23:41
manil píše:
Opět jsem to já, kdo již po několikáté oživuje téma RT6N1 stejnou otázkou: Jak to nyní vypadá s těmito krasavicemi?

v noci jsem měl nádherný (leč asi nikdy neuskutečnitelný) sen, jak jede 1801, 1802 a 1804 + dvě zelený pražský za sebou z Parsu do Brna...ovšem jezstli jezdili v normálním provozu nevím, probuil sem se :o(


Naposledy upravil Mauricio dne 08 kvě 2005 11:12, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2005 22:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Opět jsem to já, kdo již po několikáté oživuje téma RT6N1 stejnou otázkou: Jak to nyní vypadá s těmito krasavicemi?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 bře 2005 17:30 

Příspěvky: 9166
Od: 15 led 2005 23:41
PvvS píše:
Praha do svych vozu temer neinvestovala. Radsi je nechala stat.

a přitom nízkopodlahy potřebuje a radši nakupoupí ty Poršetery nebo jak se ten hnus jemnuje...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 bře 2005 16:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8617
Od: 10 čer 2004 11:19
Praha do svych vozu temer neinvestovala. Radsi je nechala stat.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 bře 2005 12:26 
Mike píše:
Mne hovoril asi 3 roky dozadu řidič, čo s 1801 prevažne jazdil, že keď dovtedy DPMB spolu preinvestovalo do všetkých RT6 min. 600 mil KČ,- ( :!: ), tak bude ich veľký záujem, aby čo najskôr a najviac jazdili. Ale asi sa to už za tie roky zmenilo...


Tak asi to myslel celkovo (nielen DPMB), aj s dotáciami. možno myslel aj pražské RT6


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 29 bře 2005 20:30 
Aha, já myslel že 30, z toho dp platil polovinu.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 bře 2005 20:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8617
Od: 10 čer 2004 11:19
25 mil za kus


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 bře 2005 20:28 
Není těch 100 mil. moc? Dotace byla 50%, ne?


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 bře 2005 16:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8617
Od: 10 čer 2004 11:19
Nesmysl
Nakup i s dotaci stal 100 mil. kc , reko jednoho vozu okolo 6 milionu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 bře 2005 11:53 
Mne hovoril asi 3 roky dozadu řidič, čo s 1801 prevažne jazdil, že keď dovtedy DPMB spolu preinvestovalo do všetkých RT6 min. 600 mil KČ,- ( :!: ), tak bude ich veľký záujem, aby čo najskôr a najviac jazdili. Ale asi sa to už za tie roky zmenilo...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2005 00:03 
mauricio píše:
BS170 píše:
Anonymous píše:
PvvS píše:
Vim . Nejedou a nevyjedou. Bez dokladu od DU se ani nehnou. Nejak bych je necekal ani na oslavach

Skoda. Drazni urad se asi k vydavani povoleni moc nema, ze?
To ne.Ony jsou ale uz 11 let starý.Od r.1994 :shock: !

no když si vezmu, kolikrát už v tom neúspěšném skušebním provozu byli, tak se ani drážnímu úřadu nedivím, že se k tomu nema... Tuhle me napadla otazka, ze jestli by CKD existovalo jeste nejak ten rok po dodani RT6, jestli by vubec bylo schopne je opravit...

k BAHNu : :-) No vidíš, to mě ani nenapadlo :-) Du se podívat...nejdu, právě čučím na noční rozjezd na hlavasu, hm...nezajímavé...počkám až bude den :-)


Jakou más sít?Odepis do BAHN/Síte :-)


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 bře 2005 23:57 

Příspěvky: 9166
Od: 15 led 2005 23:41
BS170 píše:
Anonymous píše:
PvvS píše:
Vim . Nejedou a nevyjedou. Bez dokladu od DU se ani nehnou. Nejak bych je necekal ani na oslavach

Skoda. Drazni urad se asi k vydavani povoleni moc nema, ze?
To ne.Ony jsou ale uz 11 let starý.Od r.1994 :shock: !

no když si vezmu, kolikrát už v tom neúspěšném skušebním provozu byli, tak se ani drážnímu úřadu nedivím, že se k tomu nema... Tuhle me napadla otazka, ze jestli by CKD existovalo jeste nejak ten rok po dodani RT6, jestli by vubec bylo schopne je opravit...

k BAHNu : :-) No vidíš, to mě ani nenapadlo :-) Du se podívat...nejdu, právě čučím na noční rozjezd na hlavasu, hm...nezajímavé...počkám až bude den :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 bře 2005 23:56 
mauricio píše:
BS170 píše:
mauricio píše:
kdy byli posledně venku?? Jak dlouho jsou už v té vozovně?? :-) Co kdyby se třeba prodali do té Poznaně?? Jasně, je tu možnost, že jednou budou jezdit, ale řekněme že i kdyby za pět let začali jezdit, tak už budou nemoderní a nebudou moc potřeba...Možná by bylo lepší fakt je prodat...můj osobní názor.

On je nikdo nekoupí :-( .A naposled jsem potkal 1801 na d-13 dne 1.9.2004 :-( .No.Ale K3 taky nejsou k zahození :wink: .

K3 a KT8N jsou moje nejoblíbenější :o) Já bych totiž někdy strašně rád viděl RT6N1 v provozu, v Brne jsem rok a jeste se mi to nepostestilo...
a co BAHN?Tam na ni muzes cucet od rána do vecera :lol: !


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5193 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 13 lis 2019 06:07
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]